Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A14] Vilnius - Molėtai - Utena

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Šią avaringą vietą žino visi važinėjantys Molėtų plentu
    Čia - tik 200 m atstumas nuo senojo Molėtų plento Nr.172.
    Numatoma rekonstruoti perstumtą Bijūtiškio (Kazokų) kryžkelę, įrengiant pasukimo juostas ir atskiriant priešpriešinius srautus
    Zinoma gerai, kad rupinamasi saugumu, taciau lazda turi 2 galus. Bus sukurta gan sudetinga ir blaskanti atkarpa su greicio apribojimu iki 70 (juk visi zinome, kad dauguma net nestabtels), isplatinant nemaza kelio atkarpa. Mano nuomone ne kazinkiek brangiau, taciau zymiai patogiau eismo dalyviams butu panaikinti sena kelio jungti link Kazoku ir irengti nauja 100 metru ilgio atkarpa, suformuojant zmoniska "+" formos sankryza.
    Paskutinis taisė Ginthus; 2010.12.12, 15:11.

    Comment


      Parašė sleader Rodyti pranešimą
      Jei darant X formos sankryžą, tai reiktu toje vietoje įrengti žiedą. Juk tai magistralinis kelias ir jame esančios sankryžos kuriuose iš šalutinio kelio galima tiesiogiai nestabdant kirsti pagrindinį kelią yra pavojingos. Toks variantas kaip yra dabar: dvi T formos sankryžos, nesuteikia galimybės pagrindinį kelią kirsti nestabdant, taigi įvykių tikimybė ir pasekmės yra ženkliai mažesnės. Tiktai būtų labai teigiamas dalykas ir lėtėjimo juostos dešiniesiems posūkiams.
      Nuo kirtimo nestabdant yra kitos labai paprastos priemones (pvz. gulintys policininkai). O del greitejimo-letejimo juostu desiniam posukiui pilnai sutinku, nesimato ju siame projekte, matyt del 70 greicio ribojimo (dar vienas antras lazdos galas).

      Comment


        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
        Zinoma gerai, kad rupinamasi saugumu, taciau lazda turi 2 galus. Bus sukurta gan sudetinga ir blaskanti atkarpa su greicio apribojimu iki 70 (juk visi zinome, kad dauguma net nestabtels), isplatinant nemaza kelio atkarpa. Mano nuomone ne kazinkiek brangiau, taciau zymiai patogiau eismo dalyviams butu panaikinti sena kelio jungti link Kazoku ir irengti nauja 100 metru ilgio atkarpa, suformuojant zmoniska "+" formos sankryza.
        Jei manote, kad daugelis vairuotojų prie tos sankryžos nė nestabtels, tai reikia "priversti" juos tai padaryt- pavyzdžiui, įrengti greitį slopinančius kalnelius, kaip Grigiškėse. Gulintys policinkai yra pavojingoki magistraliniam keliui, nes jie reikalingi staigiam stabdymai, o šiuo atveju reikia "priversti" vairuotoją stabdyti palaipsniui.
        Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.12.12, 19:06.
        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
        Marsrutai.lt tinklaraštis!
        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

        Comment


          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
          Jei manote, kad daugelis vairuotojų prie tos sąnkryžos nė nestabtels, tai reikia "priversti" juos tai padaryt- pavyzdžiui, įrengti greitį slopinančius kalnelius, kaip Grigiškėse. Gulintys policinkai yra pavojingoki magistraliniam keliui, nes jie reikalingi staigiam stabdymai, o šiuo atveju reikia "priversti" vairuotoją stabdyti palaipsniui.
          Kokie greičio slopinimo kalneliai yra įrengti Grigiškėse ? Man asmeniškai neteko nieko panašaus ten matyti.
          O dėl "gulinčių policininkų" tai manau Ginthus turėjo omenyje jų įrengimą šalutiniame kelyje.

          Comment


            Parašė sleader Rodyti pranešimą
            Kokie greičio slopinimo kalneliai yra įrengti Grigiškėse ? Man asmeniškai neteko nieko panašaus ten matyti.
            Jau nebera. Po rekonstrukcijos ju nebeatnaujino.
            Is esmes gal ir gera mintis, priesingu atveju puikiai zinome kaip Moletu kelyje visi "veluoja i laidotuves".

            Parašė sleader Rodyti pranešimą
            O dėl "gulinčių policininkų" tai manau Ginthus turėjo omenyje jų įrengimą šalutiniame kelyje.
            Be abejo turejau omenyje salutinius kelius. Tokio tipo sankryzu nemazai galime sutikti ir ViaBaltica kelyje.
            Paskutinis taisė Ginthus; 2010.12.12, 20:06.

            Comment


              Parašė sleader Rodyti pranešimą
              O žiedinės sankryžos yra saugiausios vieno lygio sankryžos. Tai jų atsiradimas tose vietose, kur visomis sankryžos kryptimis eismas yra ganėtinai intensyvus, padėtu išvengti galimų nelaimių.
              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
              Mano nuomone ne kazinkiek brangiau, taciau zymiai patogiau eismo dalyviams butu panaikinti sena kelio jungti link Kazoku ir irengti nauja 100 metru ilgio atkarpa, suformuojant zmoniska "+" formos sankryza.
              Yra tokia smulkmena, kad 1985 m. nutiestas naujas Molėtų plentas ir iš Bijūtiškio pusės dauguma važiuoja A14 keliu, o ne senuoju Nr.172.

              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
              Zinoma gerai, kad rupinamasi saugumu, taciau lazda turi 2 galus. Bus sukurta gan sudetinga ir blaskanti atkarpa su greicio apribojimu iki 70 (juk visi zinome, kad dauguma net nestabtels), isplatinant nemaza kelio atkarpa.
              Dėl greičio apribojimo - ten stovi "inkilas".
              Ten ir dabar yra išplatinta. Bet problema ta, nėra kišenių (ne tik toje sankryžoje), bet važiuojantys tiesia turi lenkti iš dešinės pusės
              Dėl vėlesnio pastebėjimo apie tai kad Kazokų (Bijūtiškio) kryžkelė bus neišplatinta į dešinę pusę - į šalutinį kelią ten tokių sukančių labai nedaug, bet yra nedidelis srautas iš Bijūtiškio pusės į Molėtus.

              Comment


                Parašė JlL Rodyti pranešimą
                na taip vidurkis gal ir 5-6 t aut./p. bet kaip paskaiciuojamas vidurkis?

                sitas kelias yra labai specifinis - intensyvumas jame labai svyruoja, paprastai yra minimalus ir labai stipriai padideja kai visi po darbo penktadieni isvaziuoja i sodybas, kaimus, prie ezeru. Paimk bet kuri vasaros penktadieni ir sekmadieni tai kelyje masinu tiek kad gaunasi beveik viena istisa kolona. Koks ziedas piko metu susidoros (nesudarant kamscio) su tokiu srautu?
                Tikėjausi vasaros savaitgalių problemos iškėlimo rašant ana pranešimą. Taip, srautas tam tikromis dienomis, tam tikru paros laiku ženkliai padidėja. Ir tai yra šio kelio specifiką. Tačiau yra toks dalykas kaip eksploatacijos kaštai, kurie priklauso nuo kelio kategorijos, sankryžų tipų (viadukų priežiūra ir pan.). Taigi tiesiog remiantis paprasta logika, jei tie dideli srautai ir spūstis susidaro pakankamai retai (tik vasara, savaitgaliais ir tam tikru laiku) ar tikrai verta kelią rekonstruoti remiantis šiais duomenimis ? Tada ji tokį reiks eksploatuoti ištisus metus, o išnaudojamas jis bus tik sąlyginai trumpą laiką. Ar tikrai mes galim leisti tokią prabangą, kad keletos dienų "anomalijas" imtume kaip standartą.
                Vienas pvz. Tarkim man pačiam asmeniškai, šiltą ir gražų vasaros savaitgali, teko stovėti kamštyje vokiškame "autobahn'e". Toje atkarpoje kuri turi berods 6 juostas viena kryptimi. Tai tą ~10km atkarpą pavyko įveikti tik maždaug per pusvalandį. Taigi ir pačiuose geriausiuose bei plačiausiuose keliuose įmanomi/leistini tam tikri susigrūdimai, nes jie pasikartoja pakankamai retai.

                O dėl žiedo susidorojimo, tai aš negaliu atsakyti, nes ne aš jį ten projektuoju. Tačiau projekte daromi perspektyviniai (bent 20m. į prieki) srautų skaičiavimai ir manau jei jau tokia sankryža projektuojama, ji bent 80% laiko tenkins visus poreikius.

                Comment


                  Parašė Rimas_OK
                  Gal ir banaliai pasakysiu, bet ar labai jau brangiau būtų buvę, ten tuneliuką įrengti? Pas mus kažkaip 2 lygių sankryžos daromos kaip milžiniški brangūs projektai.
                  Bet galėtų įsisavinti pigių tuneliukų statybą, įkasant arkas, kaip žvėrių pralaidos arba tunelio blokus, kaip šilumos tinklų, tik didesnius ar dar kažkaip kitaip. Tuo labiau, kad čia greičiausiai nėra komunikacijų, kurias reikėtų iškelti.
                  Geras pastebejimas. Taip vadinamos "pralaidos" jau gana paplite ir kaip greitas bei nebrangus 2-ju lygiu sankryzu statybos budas. Metalines pralaidos konstrukcijos gali buti surenkamos gabalais aiksteleje, o po to per gana trumpa laika kranais sumontuojamos. Taip eismas sutrukdomas minimaliai trumpa laikotarpi. Gal tik siuo atveju plente gali kilti problemeliu su gruntiniais vandenimis, ba kazi ar auksciu skirtumas yra pakankamas, net melioracija kazi ar pastaruoju metu priziurima... Pacio kelio atkarpos paaukstinimas jau be abejo smarkiai kilsteltu tokio objekto kaina.

                  Comment


                    Susidaro įspūdis, kad kai kurie čia rašantys apie žiedinių sankryžų "blogį" šiame kelyje ties Molėtais, galvoja tik apie save iš vilnietiškos perspektyvos. Tik kaip kuo greičiau pralėkt kur nors tolyn. Tuo tarpu net nepagalvojama, kad patiems gyvetojams, jų saugumui ir patogumui abi planuojamos žiedinės sankryžos yra labai reikalingos. Ir tikrai ne tik vasaros savaitgalių vakarais.

                    Beje, šiuo metu yra rengiamas magistralinio kelio Vilnius - Utena atkarpos Molėtų rajone teritorijos specialusis planas. http://moletai.lt/files/Vilnius_Uten...2010_12_07.jpg

                    Comment


                      Na magistraliniai keliai ir yra tiesiami tam, kad eismo tekmė būtų geresnė. Žiedinė sankryža gali puošti krašto kelią, bet magistraliniuose keliuose manau turima būti viskas daroma labui tų, kurie važiuoja tuo magistraliniu keliu, o šalutiniai keliai turi būti jungiami vidukais/pralaidomis ir panašiai.

                      Beje, tame specialiajame plane pasigendu Giedraičių/Dubingių viaduko jungties teisimo. Nesuprantu kam reikalingas tas viadukas, jei žmonės, norintys pasukti link Utenos turi kirsti abu eismo srautus - kažkaip nesuprantama...
                      Paskutinis taisė Xmaster; 2010.12.15, 21:03.

                      Comment


                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                        Pasidalink naujiena - kurioje vietoje bus ta žiedinė sankryža?
                        O jei norima bendrai diskutuoti apie žiedines sankryžas, nėra sunku padaryti atskirą temą.
                        buvo kažkur pasirodžius informacija, kad įrenginės žieda sankryžoj Molėtai-Pabradė. tik laikotarpis man atrodo nebuvo paminėtas.
                        http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                        Comment


                          Aš asmeniškai taip pat už dviejų lygių sankryžą. Jei jau Giedraičių - Dubingių kelyje tokia yra, tai šalia Molėtų ji tikrai reikalingesnė.

                          Comment


                            Parašė Marukas Rodyti pranešimą
                            Molėtų rajono savivaldybės 2 a foje kabo rengiamo detalaus teritorijos plano žemėlapis, kuriame A14 ir kelio 173 sankryža (įvažiavimas į Molėtus ties naujaja Maxima) pavaizduota kaip žiedinė. Savivaldybės administracijos Architektūros ir teritorijų planavimo skyriaus specialistės paaiškino, kad tokias projektavimo sąlygas išdavė kelininkai. Matyt jie (kelininkai) ką nors tokio planuoja tolimesnėje ateityje.
                            Parašė Romas Rodyti pranešimą
                            Pasidalink naujiena - kurioje vietoje bus ta žiedinė sankryža?
                            O jei norima bendrai diskutuoti apie žiedines sankryžas, nėra sunku padaryti atskirą temą.
                            tas ivaziavimas 62 kilometre.

                            Comment


                              A14 rekonstrukcija Utenos prieigose

                              Pirkimas 101275
                              Paskelbtas: 2011-02-25; Pasiūlymų teikimo terminas: 2011-04-04;
                              Pirkimo objektas: Valstybinės reikšmės magistralinių kelių (A6 Kaunas–Zarasai–Daugpilis, A11 Šiauliai–Palanga, A14 Vilnius–Utena) rekonstravimo techninių darbo projektų parengimas

                              8. Paslaugų teikimo terminai:
                              pradžia: nuo sutarties įsigaliojimo; pabaiga: 2012 m. sausio 31 d.

                              TECHNINĖ SPECIFIKACIJA (TECHNINĖ UŽDUOTIS)
                              Pirkimo pavadinimas: „Valstybinės reikšmės magistralinių kelių (A6 Kaunas‒Zarasai‒Daugpilis, A11 Šiauliai‒Palanga, A14 Vilnius‒Utena) rekonstravimo techninių darbo projektų parengimas“.
                              (...)
                              1. Parengti (...)
                              1.3 kelio Nr. A14 Vilnius‒Utena ruožo nuo 93,65 iki 95,60 km rekonstravimo techninį darbo projektą;

                              20.1.3. kelio A14 Vilnius‒Utena ruožo nuo 93,65 iki 95,60 km rekonstravimo techninis darbo projektas:
                              3. lentelė.
                              Eil. Nr. /Objekto, objekto elemento (parametro) pavadinimas, abibūdinimas / Mato vnt. / Kiekis
                              1. Esami techniniai duomenys apie kelio ruožą:
                              1.1. Kelio kategorija - II
                              1.2. Kelio ruožo ilgis km apie 1,95
                              1.3. Kelio dangos tipas asfalto danga
                              1.4. Kelio plotis m 12,00
                              1.5. Eismo juostos vnt. 2
                              1.6. Degalinės vnt. 1
                              1.7. Nuovažos vnt. 4
                              1.8. Sankryžos vnt. 2
                              1.9. Pralaidos: vnt. 2

                              2. Planuojami kelio ruožo rekonstravimo projektiniai duomenys:
                              2.1. Kelio kategorija - II
                              2.2. Kelio ruožo ilgis km apie 1,95
                              2.3. Kelio dangos tipas asfalto danga
                              2.4. Viaduko rekonstravimas vnt. 2
                              2.5. Sankryžų rekonstravimas vnt. 2
                              2.6. Nuotekų (lietaus) šalinimo tinklų tiesimas
                              2.7. Elektros tinklų (kelio apšvietimo) įrengimas
                              2.8. Šaligatvių tiesimas

                              20.1.3.1. kelio ruožo rekonstravimo projekto parengimo data ‒ 2012 m. sausio 31 d.;

                              https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...8071&LID=52561

                              Comment


                                A14 rekonstrukcija Utenos prieigose

                                Kelio ruožas - tik 2 km, bet įdomesnės yra dviejų sankryžų rekonstrukcijos ir dvaijų viadukų rekonstrukcijos. Uteniškai ir visi vairuotojai, aišku džiaugsis apšvietimu (jei tai nebus "pakazūcha", kaip A1 autostradoje).

                                Kurios dvi iš trijų sankryžos bus rekonstruojamos?
                                - šviesoforinė su A6 ir 118 prie Statoilo, Makvežos ir Maximos
                                - įstriža šviesoforinė sankryža su 4903 į Pakalnius - Alantą
                                - žiedinė sankryža su 208 (būsimu A6 aplinkkeliu)

                                Gal uteniškiai pasakys, kur toje trasoje yra du viadukai?
                                Važiavau prieš porą dienų, bet prisimenu tik geležinkelio viaduką; ir tai, atrodo, toliau nei 2 km nuo Utenos.
                                O gal pradedama projektuoti Utenos aplinkkelio jungtį su A6 nuo Kauno pusės?

                                Įdedu A14 kelio žemėlapį (93-96 km, Utenos prieigose)

                                Žemėlapis iš Kelių direkcijos tinklapio: http://lakis.lakd.lt/kvd/
                                Paskutinis taisė Romas; 2011.03.14, 21:29.

                                Comment


                                  Dėl tų viadukų ir man klausimas iškilo. Važinėju tuo ruožu gan daug, vakar važiavau ir realiai viadukų ten nei vieno nėra.

                                  Comment


                                    Man rodos, yra viadukas per geležinkelį tame 208 pietiniame aplinkelyje. Gal jį turi omeny?

                                    Comment


                                      Gal kas žino kaip su rekonstrukcija nuo Riešės iki sankryžos su 108 keliu Vievis - Maišiagala - Nemenčinė? Buvo viešasis pirkimas prieš metus techniniam projektui, bet daugiau jokios info nemačiau...
                                      Paskutinis taisė dainiauskas; 2011.03.15, 12:37.
                                      http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                                      Comment


                                        Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą
                                        Gal kas žino kaip su rekonstrukcija nuo Riešės iki sankryžos su 108 keliu Vievis - Maišiagala - Nemenčinė? Buvo viešasis pirkimas prieš metus techniniam projektui, bet daugiau jokios info nemačiau...
                                        Konkurso medžiagoje minimas projektavimo terminas yra 2012 balandžio 27 d. Tai matyt be kitų metų vasaros šiuo klausimu dar rekonstravimo darbai tikrai neprasidės.

                                        Comment


                                          Parašė balietis Rodyti pranešimą
                                          Man rodos, yra viadukas per geležinkelį tame 208 pietiniame aplinkelyje. Gal jį turi omeny?
                                          Projektas apima tik A14 kelią Utenos prieigose.
                                          Kol kas lieka nežinomieji dėl sankryžų ir viadukų.
                                          Aišku, kad įvažiavimas į Uteną po kelerių metų bus apšviestas ir sutvarkytas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X