Parašė Romas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A14] Vilnius - Molėtai - Utena
Collapse
X
-
Zinoma gerai, kad rupinamasi saugumu, taciau lazda turi 2 galus. Bus sukurta gan sudetinga ir blaskanti atkarpa su greicio apribojimu iki 70 (juk visi zinome, kad dauguma net nestabtels), isplatinant nemaza kelio atkarpa. Mano nuomone ne kazinkiek brangiau, taciau zymiai patogiau eismo dalyviams butu panaikinti sena kelio jungti link Kazoku ir irengti nauja 100 metru ilgio atkarpa, suformuojant zmoniska "+" formos sankryza.Paskutinis taisė Ginthus; 2010.12.12, 16:11.
-
Nuo kirtimo nestabdant yra kitos labai paprastos priemones (pvz. gulintys policininkai). O del greitejimo-letejimo juostu desiniam posukiui pilnai sutinku, nesimato ju siame projekte, matyt del 70 greicio ribojimo (dar vienas antras lazdos galas).Parašė sleader Rodyti pranešimąJei darant X formos sankryžą, tai reiktu toje vietoje įrengti žiedą. Juk tai magistralinis kelias ir jame esančios sankryžos kuriuose iš šalutinio kelio galima tiesiogiai nestabdant kirsti pagrindinį kelią yra pavojingos. Toks variantas kaip yra dabar: dvi T formos sankryžos, nesuteikia galimybės pagrindinį kelią kirsti nestabdant, taigi įvykių tikimybė ir pasekmės yra ženkliai mažesnės. Tiktai būtų labai teigiamas dalykas ir lėtėjimo juostos dešiniesiems posūkiams.
Comment
-
Jei manote, kad daugelis vairuotojų prie tos sankryžos nė nestabtels, tai reikia "priversti" juos tai padaryt- pavyzdžiui, įrengti greitį slopinančius kalnelius, kaip Grigiškėse. Gulintys policinkai yra pavojingoki magistraliniam keliui, nes jie reikalingi staigiam stabdymai, o šiuo atveju reikia "priversti" vairuotoją stabdyti palaipsniui.Parašė Ginthus Rodyti pranešimąZinoma gerai, kad rupinamasi saugumu, taciau lazda turi 2 galus. Bus sukurta gan sudetinga ir blaskanti atkarpa su greicio apribojimu iki 70 (juk visi zinome, kad dauguma net nestabtels), isplatinant nemaza kelio atkarpa. Mano nuomone ne kazinkiek brangiau, taciau zymiai patogiau eismo dalyviams butu panaikinti sena kelio jungti link Kazoku ir irengti nauja 100 metru ilgio atkarpa, suformuojant zmoniska "+" formos sankryza.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.12.12, 20:06.
Comment
-
Kokie greičio slopinimo kalneliai yra įrengti Grigiškėse ? Man asmeniškai neteko nieko panašaus ten matyti.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąJei manote, kad daugelis vairuotojų prie tos sąnkryžos nė nestabtels, tai reikia "priversti" juos tai padaryt- pavyzdžiui, įrengti greitį slopinančius kalnelius, kaip Grigiškėse. Gulintys policinkai yra pavojingoki magistraliniam keliui, nes jie reikalingi staigiam stabdymai, o šiuo atveju reikia "priversti" vairuotoją stabdyti palaipsniui.
O dėl "gulinčių policininkų" tai manau Ginthus turėjo omenyje jų įrengimą šalutiniame kelyje.
Comment
-
Jau nebera. Po rekonstrukcijos ju nebeatnaujino.Parašė sleader Rodyti pranešimąKokie greičio slopinimo kalneliai yra įrengti Grigiškėse ? Man asmeniškai neteko nieko panašaus ten matyti.
Is esmes gal ir gera mintis, priesingu atveju puikiai zinome kaip Moletu kelyje visi "veluoja i laidotuves".
Be abejo turejau omenyje salutinius kelius. Tokio tipo sankryzu nemazai galime sutikti ir ViaBaltica kelyje.Parašė sleader Rodyti pranešimąO dėl "gulinčių policininkų" tai manau Ginthus turėjo omenyje jų įrengimą šalutiniame kelyje.Paskutinis taisė Ginthus; 2010.12.12, 21:06.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąO žiedinės sankryžos yra saugiausios vieno lygio sankryžos. Tai jų atsiradimas tose vietose, kur visomis sankryžos kryptimis eismas yra ganėtinai intensyvus, padėtu išvengti galimų nelaimių.Yra tokia smulkmena, kad 1985 m. nutiestas naujas Molėtų plentas ir iš Bijūtiškio pusės dauguma važiuoja A14 keliu, o ne senuoju Nr.172.Parašė Ginthus Rodyti pranešimąMano nuomone ne kazinkiek brangiau, taciau zymiai patogiau eismo dalyviams butu panaikinti sena kelio jungti link Kazoku ir irengti nauja 100 metru ilgio atkarpa, suformuojant zmoniska "+" formos sankryza.
Dėl greičio apribojimo - ten stovi "inkilas".Parašė Ginthus Rodyti pranešimąZinoma gerai, kad rupinamasi saugumu, taciau lazda turi 2 galus. Bus sukurta gan sudetinga ir blaskanti atkarpa su greicio apribojimu iki 70 (juk visi zinome, kad dauguma net nestabtels), isplatinant nemaza kelio atkarpa.
Ten ir dabar yra išplatinta. Bet problema ta, nėra kišenių (ne tik toje sankryžoje), bet važiuojantys tiesia turi lenkti iš dešinės pusės
Dėl vėlesnio pastebėjimo apie tai kad Kazokų (Bijūtiškio) kryžkelė bus neišplatinta į dešinę pusę - į šalutinį kelią ten tokių sukančių labai nedaug, bet yra nedidelis srautas iš Bijūtiškio pusės į Molėtus.
Comment
-
Tikėjausi vasaros savaitgalių problemos iškėlimo rašant ana pranešimą. Taip, srautas tam tikromis dienomis, tam tikru paros laiku ženkliai padidėja. Ir tai yra šio kelio specifiką. Tačiau yra toks dalykas kaip eksploatacijos kaštai, kurie priklauso nuo kelio kategorijos, sankryžų tipų (viadukų priežiūra ir pan.). Taigi tiesiog remiantis paprasta logika, jei tie dideli srautai ir spūstis susidaro pakankamai retai (tik vasara, savaitgaliais ir tam tikru laiku) ar tikrai verta kelią rekonstruoti remiantis šiais duomenimis ? Tada ji tokį reiks eksploatuoti ištisus metus, o išnaudojamas jis bus tik sąlyginai trumpą laiką. Ar tikrai mes galim leisti tokią prabangą, kad keletos dienų "anomalijas" imtume kaip standartą.Parašė JlL Rodyti pranešimąna taip vidurkis gal ir 5-6 t aut./p. bet kaip paskaiciuojamas vidurkis?
sitas kelias yra labai specifinis - intensyvumas jame labai svyruoja, paprastai yra minimalus ir labai stipriai padideja kai visi po darbo penktadieni isvaziuoja i sodybas, kaimus, prie ezeru. Paimk bet kuri vasaros penktadieni ir sekmadieni tai kelyje masinu tiek kad gaunasi beveik viena istisa kolona. Koks ziedas piko metu susidoros (nesudarant kamscio) su tokiu srautu?
Vienas pvz. Tarkim man pačiam asmeniškai, šiltą ir gražų vasaros savaitgali, teko stovėti kamštyje vokiškame "autobahn'e". Toje atkarpoje kuri turi berods 6 juostas viena kryptimi. Tai tą ~10km atkarpą pavyko įveikti tik maždaug per pusvalandį. Taigi ir pačiuose geriausiuose bei plačiausiuose keliuose įmanomi/leistini tam tikri susigrūdimai, nes jie pasikartoja pakankamai retai.
O dėl žiedo susidorojimo, tai aš negaliu atsakyti, nes ne aš jį ten projektuoju. Tačiau projekte daromi perspektyviniai (bent 20m. į prieki) srautų skaičiavimai ir manau jei jau tokia sankryža projektuojama, ji bent 80% laiko tenkins visus poreikius.
Comment
-
Geras pastebejimas. Taip vadinamos "pralaidos" jau gana paplite ir kaip greitas bei nebrangus 2-ju lygiu sankryzu statybos budas. Metalines pralaidos konstrukcijos gali buti surenkamos gabalais aiksteleje, o po to per gana trumpa laika kranais sumontuojamos. Taip eismas sutrukdomas minimaliai trumpa laikotarpi. Gal tik siuo atveju plente gali kilti problemeliu su gruntiniais vandenimis, ba kazi ar auksciu skirtumas yra pakankamas, net melioracija kazi ar pastaruoju metu priziurima... Pacio kelio atkarpos paaukstinimas jau be abejo smarkiai kilsteltu tokio objekto kaina.Parašė Rimas_OKGal ir banaliai pasakysiu, bet ar labai jau brangiau būtų buvę, ten tuneliuką įrengti? Pas mus kažkaip 2 lygių sankryžos daromos kaip milžiniški brangūs projektai.
Bet galėtų įsisavinti pigių tuneliukų statybą, įkasant arkas, kaip žvėrių pralaidos arba tunelio blokus, kaip šilumos tinklų, tik didesnius ar dar kažkaip kitaip. Tuo labiau, kad čia greičiausiai nėra komunikacijų, kurias reikėtų iškelti.
Comment
-
Susidaro įspūdis, kad kai kurie čia rašantys apie žiedinių sankryžų "blogį" šiame kelyje ties Molėtais, galvoja tik apie save iš vilnietiškos perspektyvos. Tik kaip kuo greičiau pralėkt kur nors tolyn. Tuo tarpu net nepagalvojama, kad patiems gyvetojams, jų saugumui ir patogumui abi planuojamos žiedinės sankryžos yra labai reikalingos. Ir tikrai ne tik vasaros savaitgalių vakarais.
Beje, šiuo metu yra rengiamas magistralinio kelio Vilnius - Utena atkarpos Molėtų rajone teritorijos specialusis planas. http://moletai.lt/files/Vilnius_Uten...2010_12_07.jpg
Comment
-
Na magistraliniai keliai ir yra tiesiami tam, kad eismo tekmė būtų geresnė. Žiedinė sankryža gali puošti krašto kelią, bet magistraliniuose keliuose manau turima būti viskas daroma labui tų, kurie važiuoja tuo magistraliniu keliu, o šalutiniai keliai turi būti jungiami vidukais/pralaidomis ir panašiai.
Beje, tame specialiajame plane pasigendu Giedraičių/Dubingių viaduko jungties teisimo. Nesuprantu kam reikalingas tas viadukas, jei žmonės, norintys pasukti link Utenos turi kirsti abu eismo srautus - kažkaip nesuprantama...Paskutinis taisė Xmaster; 2010.12.15, 22:03.
Comment
-
buvo kažkur pasirodžius informacija, kad įrenginės žieda sankryžoj Molėtai-Pabradė. tik laikotarpis man atrodo nebuvo paminėtas.Parašė Romas Rodyti pranešimąPasidalink naujiena - kurioje vietoje bus ta žiedinė sankryža?
O jei norima bendrai diskutuoti apie žiedines sankryžas, nėra sunku padaryti atskirą temą.
Comment
-
Parašė Marukas Rodyti pranešimąMolėtų rajono savivaldybės 2 a foje kabo rengiamo detalaus teritorijos plano žemėlapis, kuriame A14 ir kelio 173 sankryža (įvažiavimas į Molėtus ties naujaja Maxima) pavaizduota kaip žiedinė. Savivaldybės administracijos Architektūros ir teritorijų planavimo skyriaus specialistės paaiškino, kad tokias projektavimo sąlygas išdavė kelininkai. Matyt jie (kelininkai) ką nors tokio planuoja tolimesnėje ateityje.tas ivaziavimas 62 kilometre.Parašė Romas Rodyti pranešimąPasidalink naujiena - kurioje vietoje bus ta žiedinė sankryža?
O jei norima bendrai diskutuoti apie žiedines sankryžas, nėra sunku padaryti atskirą temą.
Comment
-
A14 rekonstrukcija Utenos prieigose
Pirkimas 101275
Paskelbtas: 2011-02-25; Pasiūlymų teikimo terminas: 2011-04-04;
Pirkimo objektas: Valstybinės reikšmės magistralinių kelių (A6 Kaunas–Zarasai–Daugpilis, A11 Šiauliai–Palanga, A14 Vilnius–Utena) rekonstravimo techninių darbo projektų parengimas
8. Paslaugų teikimo terminai:
pradžia: nuo sutarties įsigaliojimo; pabaiga: 2012 m. sausio 31 d.
TECHNINĖ SPECIFIKACIJA (TECHNINĖ UŽDUOTIS)
Pirkimo pavadinimas: „Valstybinės reikšmės magistralinių kelių (A6 Kaunas‒Zarasai‒Daugpilis, A11 Šiauliai‒Palanga, A14 Vilnius‒Utena) rekonstravimo techninių darbo projektų parengimas“.
(...)
1. Parengti (...)
1.3 kelio Nr. A14 Vilnius‒Utena ruožo nuo 93,65 iki 95,60 km rekonstravimo techninį darbo projektą;
20.1.3. kelio A14 Vilnius‒Utena ruožo nuo 93,65 iki 95,60 km rekonstravimo techninis darbo projektas:
3. lentelė.
Eil. Nr. /Objekto, objekto elemento (parametro) pavadinimas, abibūdinimas / Mato vnt. / Kiekis
1. Esami techniniai duomenys apie kelio ruožą:
1.1. Kelio kategorija - II
1.2. Kelio ruožo ilgis km apie 1,95
1.3. Kelio dangos tipas asfalto danga
1.4. Kelio plotis m 12,00
1.5. Eismo juostos vnt. 2
1.6. Degalinės vnt. 1
1.7. Nuovažos vnt. 4
1.8. Sankryžos vnt. 2
1.9. Pralaidos: vnt. 2
2. Planuojami kelio ruožo rekonstravimo projektiniai duomenys:
2.1. Kelio kategorija - II
2.2. Kelio ruožo ilgis km apie 1,95
2.3. Kelio dangos tipas asfalto danga
2.4. Viaduko rekonstravimas vnt. 2
2.5. Sankryžų rekonstravimas vnt. 2
2.6. Nuotekų (lietaus) šalinimo tinklų tiesimas
2.7. Elektros tinklų (kelio apšvietimo) įrengimas
2.8. Šaligatvių tiesimas
20.1.3.1. kelio ruožo rekonstravimo projekto parengimo data ‒ 2012 m. sausio 31 d.;
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...8071&LID=52561
Comment
-
A14 rekonstrukcija Utenos prieigose
Kelio ruožas - tik 2 km, bet įdomesnės yra dviejų sankryžų rekonstrukcijos ir dvaijų viadukų rekonstrukcijos. Uteniškai ir visi vairuotojai, aišku džiaugsis apšvietimu (jei tai nebus "pakazūcha", kaip A1 autostradoje).
Kurios dvi iš trijų sankryžos bus rekonstruojamos?
- šviesoforinė su A6 ir 118 prie Statoilo, Makvežos ir Maximos
- įstriža šviesoforinė sankryža su 4903 į Pakalnius - Alantą
- žiedinė sankryža su 208 (būsimu A6 aplinkkeliu)
Gal uteniškiai pasakys, kur toje trasoje yra du viadukai?
Važiavau prieš porą dienų, bet prisimenu tik geležinkelio viaduką; ir tai, atrodo, toliau nei 2 km nuo Utenos.
O gal pradedama projektuoti Utenos aplinkkelio jungtį su A6 nuo Kauno pusės?
Įdedu A14 kelio žemėlapį (93-96 km, Utenos prieigose)

Žemėlapis iš Kelių direkcijos tinklapio: http://lakis.lakd.lt/kvd/Paskutinis taisė Romas; 2011.03.14, 22:29.
Comment
-
Gal kas žino kaip su rekonstrukcija nuo Riešės iki sankryžos su 108 keliu Vievis - Maišiagala - Nemenčinė? Buvo viešasis pirkimas prieš metus techniniam projektui, bet daugiau jokios info nemačiau...Paskutinis taisė dainiauskas; 2011.03.15, 13:37.
Comment
-
Konkurso medžiagoje minimas projektavimo terminas yra 2012 balandžio 27 d. Tai matyt be kitų metų vasaros šiuo klausimu dar rekonstravimo darbai tikrai neprasidės.Parašė dainiauskas Rodyti pranešimąGal kas žino kaip su rekonstrukcija nuo Riešės iki sankryžos su 108 keliu Vievis - Maišiagala - Nemenčinė? Buvo viešasis pirkimas prieš metus techniniam projektui, bet daugiau jokios info nemačiau...
Comment
-
Projektas apima tik A14 kelią Utenos prieigose.Parašė balietis Rodyti pranešimąMan rodos, yra viadukas per geležinkelį tame 208 pietiniame aplinkelyje. Gal jį turi omeny?
Kol kas lieka nežinomieji dėl sankryžų ir viadukų.
Aišku, kad įvažiavimas į Uteną po kelerių metų bus apšviestas ir sutvarkytas.
Comment
Dėl tų viadukų ir man klausimas iškilo. Važinėju tuo ruožu gan daug, vakar važiavau ir realiai viadukų ten nei vieno nėra.
Comment