Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A14] Vilnius - Molėtai - Utena

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė balietis Rodyti pranešimą
    Dėl "70" ženklo naujame aptvertame kelyje.
    Ir dar jie taip rūpestingai užtvėrė kelio vidurį aukšta tinkline tvora, kad pėstieji nebėgiotų ne per perėjas, tai tų pėsčiųjų tiesiog nesimato, kai anie būna kelio vidury ant perėjos - tvora juos užstoja. Bijau, kad žus žmonės.
    Nemanau, kad LT valdininkams ar policijai pritrūktų fantazijos. Pastatys kelio ženklą, įspėjantį apie netoliese esančią pėsčiųjų perėją, o proeš pačią perėją įrengs "gulintį policininką". Aišku, de facto greitis šiame kelyje bus jau nebe 70, o tik 50km/h. Tik šiaip pagalvojau: įveskime visoje Lietuvoje greičio apribojimą kaip Vatikane — iki 30km/h. Tada nei kelių dangų nereikės stiprinti, nei kelių remontuoti ar juos tiesinti, ir žuvusių beveik nebeliktų. Nu cielas pinigų taupymas...
    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

    Comment


      Šiame kelyje tikrai daug problemų išsprestų apjungiamieji keliai, kelkraštinė juosta ir žinoma viadukas į Riešę. Tada būtų gaima leisti minimum 100, o gal ir 110 km/h

      Comment


        Beje, važiuodamas savaitgalį pastebėjau, kad pagaliau nuimti tie "70" ženklai iš visos atkarpos. Jie palikti tik prieš sankryžas. Pagaliau galima pajusti, kad ruožas buvo rekonstruotas važiuojant 90 km/h Taip pat pastebėjau kaip kvailai buvo padaryta sankryža su keliu į Riešę/Kaliną. Nepadaryta papildomos juostos, kurie nori važiuojant į Vilnių nusukti į Riešę. Tai sekmadienį stabdydamas žmogus puikiai užstabdė visą pirmąją juostą, kadangi jis norėjo pasukti į dešinę, o paskui yra šioks toks klaniukas, mašinos lėtai įsibėgėja, todėl eismo tėkmė labai sulėtėja.

        Comment


          Mane labai sunervavo debiliski sviesoforai - sureguliuoti taip, kad nuo vieno pajudejus ir privaziavus kita nepazeidziant eismo taisykliu, butinai uzsidegs raudona. Tai vercia pazeisti eismo taisykles, kad neuzlektum ant raudonos! Galejo bent daviklius sudeti, o tai privaziuoji, tau raudona, o kitom kryptim niekas nevaziuoja

          Comment


            3 kartus važiavau į vilniaus pusę ir visus 3 kartus stojau prie raudono šviesoforo, tiksliau abiejų. Rekonstrukcijos tikslas buvo sumažinti kelionės trukmę. Taip, ji sumažėja tarp sankryžų važiuojant 90, bet tai sutaupytą laiką prarandu stovėdamas prie raudonos.

            Comment


              /\ Iš šalutinio kelio labai ilgai dega raudona šviesa. Juk kam reikia į Vilnių, galėtų naudotis nuolatine žalia rodykle. Be to, yra senasis kelias tiesiai į Vilnių.
              Iššvaistyta krūva pinigų tiems klaustrofobiją keliantiems atitvarams, bet nesugalvota, kad prieš Riešės-Kalino sankryžą padaryti papildomas juostas.

              Comment


                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                /\ Iš šalutinio kelio labai ilgai dega raudona šviesa. Juk kam reikia į Vilnių, galėtų naudotis nuolatine žalia rodykle. Be to, yra senasis kelias tiesiai į Vilnių.
                Iššvaistyta krūva pinigų tiems klaustrofobiją keliantiems atitvarams, bet nesugalvota, kad prieš Riešės-Kalino sankryžą padaryti papildomas juostas.
                Papildomos juostos galėjo neatsirasti todėl kad reikėjo išpirkinėti privačią žemę.

                Comment


                  neabejoju kad daugiau ar maziau jos ispirkineti reikejo. irengti papildomas dvi juostas sukimuisi nesudarytu esmines kainos palyginus su projektu.
                  http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                  Comment


                    Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą
                    neabejoju kad daugiau ar maziau jos ispirkineti reikejo. irengti papildomas dvi juostas sukimuisi nesudarytu esmines kainos palyginus su projektu.
                    Neabejoju, kad papildomas juostas būtų įrengę jeigu nebūtų susidūrę su kliūtimis. Vieną iš galimų versijų jau parašiau, tačiau būtų geriau, kad apie tokius projektus išsamius paaiškinimus kelių direkcija patalpintų savo puslapyje, kad visuomenėje nekiltų nepagrįstų gandų, pykčio ir t.t.

                    Comment


                      Tikrai galėtų automobilių kelių direkcija paaiškinti. Šiaip atsižvelgus į tai, kad 2008 metais vidutinis paros eismo intensyvumas šiame kelyje buvo 17649 transporto priemonės per parą, tai šis kelias jau turėtų būti rekonstruotas į automagistralės statuso kelią (kadangi tikslinga rekonstruoti į automagistralę, kai vidutinis paros intensyvumas siekia 15000). Suprantu, kad automagistralei nėra vietos prie Norfos, bet už jos - vietos pilna. Na ok, tarkim automagistralės miesto prieigose nereikia, bet tai jau kelias panašus turi būti su viadukais, o ne šviesoforinės sankryžos, taip pat normalios kelkraštinės juostos. Taip pat man nesuprantamas sprendimas nepabaigti kelio iki sankryžos su keliu į Giedraičius. Kadangi dabar srautas važiuodamas 90 km/h greičiu 2x2 keliu, turi paskui stabdyti iki 50 km/h (toks apribojimas) ir judėti labai lėtai. Taip - tada ten reikėtų viaduko, bet srauto tėkmė būtų pagerinta maksmaliai.
                      Jei iš tikrųjų ten yra kažkokių didelių problemų su sklypais, tada viskas ok, bet jei ne, tada aš toliau manau, kad lėšos nepanaudotos gauti geriausią rezultatą, arba jų buvo per mažai.

                      Comment


                        Pasiziurekime kiek prideta atitvaru. Ar dar kur nors esate mate kad butu padarytas toks tunelis? Manau cia buvo labai puikiai "panaudoti" pinigai. Niekur nera tokio atitvaru tunelio ir nera blogai. Reikejo sudeliot prioritetus...
                        http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                        Comment


                          Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                          Taip pat man nesuprantamas sprendimas nepabaigti kelio iki sankryžos su keliu į Giedraičius. Kadangi dabar srautas važiuodamas 90 km/h greičiu 2x2 keliu, turi paskui stabdyti iki 50 km/h (toks apribojimas) ir judėti labai lėtai. Taip - tada ten reikėtų viaduko, bet srauto tėkmė būtų pagerinta maksmaliai.
                          Nelabai seniai teko važiuoti tuo keliu Utenos kryptimi per patį piką - penktadienio vakare. Aišku, viskas kimšosi ties kelio susiaurėjimu, nu ir keikiau kelininkus, kam nepraplatino bent iki nusukimo į Giedraičius. Tai va. Iš kokių 20-30 mašinų, kurias mačiau prieš save, į Giedraičius nusuko tiktai 2. Nebūtų praktiškai jokio efekto vis tiek.

                          Comment


                            Na, dėl šito dalyko tai juk negali padaryti magistralės iki Utenos, nes kažkas nepersirikiuoja. Dėl susiaurėjimo matau dvi problemas:
                            1) Iškart už 2x2 ruožo pabaigos seka ženklai "70' ir "50", todėl mašinos, esančios antroje juostoje turi stabdyti, o todėl, kad iš pirmos juostos žmonės persirikiuoja, reikia stabdyti dvigubai daugiau. Taip iškart kemšasi eismas. Jei susiaurėjimas būtų už sankryžos su Giedraičiais, tada ten susiaurėjimas būtų jau ten, kur greičio ribojimas yra 90 km/h, tad eismo tėkmė ten geresnė
                            2) Vairuotojų kultūra. Jei būtų laikomasi taisyklės, kad 1 šalia savęs esančią mašiną praleidi, tada persirikiavimai vyktų greičiau ir be labai didelių užstabdymų

                            P.S. Dar ir 3 problemą sugalvojau. Jei nestovėtų ten policija, kur yra ženklas "50", tada greičiau viskas vyktų, kadangi kai kurie vairuotojai pamatę policiją pradeda išsigandę vairuoti ~40 km/h...
                            Paskutinis taisė Xmaster; 2009.08.26, 08:37.

                            Comment


                              Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą
                              neabejoju kad daugiau ar maziau jos ispirkineti reikejo. irengti papildomas dvi juostas sukimuisi nesudarytu esmines kainos palyginus su projektu.
                              Žinant lietuvišką žemės išpirkimo praktiką - sudarytų. Riešėj irgi juškauskų turėtų būti.

                              Comment


                                Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                Žinant lietuvišką žemės išpirkimo praktiką - sudarytų. Riešėj irgi juškauskų turėtų būti.
                                Jei ir sudarytu, tai ne pasiteisinimas kodel tokio intesnsyvumo kelyje neirengtos isvaziavimo ir sukimo juostos... Jei neklistu i norfa ivaziuot padaryta atskira juosta.
                                http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                                Comment


                                  Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą
                                  Jei neklistu i norfa ivaziuot padaryta atskira juosta.
                                  Čia iš kurios pusės pažiūrėsi. Ten beveik visada koks nors durnius prisiparkavęs. Todėl į parduotuvę žmonės turi sukti tiesiai iš pirmos juostos su visom tokio vairavimo pasekmėm.

                                  Comment


                                    Parašė balietis Rodyti pranešimą
                                    Ten beveik visada koks nors durnius prisiparkavęs.
                                    Cia kita kalba. Bet ji yra padaryta, tik naudojama ne pagal paskirti...
                                    http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                                    Comment


                                      Vėl užvirus diskusijai apie rekonstruotą ruožą, nutariau paklausti lra.lt
                                      Klausimas: Laba diena. Norėjau paklausti, kodėl rekonstruotas ruožas prie Vilniaus A14 kelyje (ruožas 10,00-16,00 km) buvo rekonstruotas nedarant kelkraštinių juostų? Ar tai buvo problema su sklypais? Dabar kelias nors ir paplatėjo iki 4 juostų, bet jis yra įrėmintas metaliniais barjerais ir yra gan siauras. Nėra kelkraštinių juostų, todėl iš šalutinių keliukų žmonės turi "iššokti" tiesiai kitiems prieš nosį. Taip pat pasigedau papildomų juostų nusukimams ties Riešės sankryža - kodėl jų ten nėra? Paros eismo intensyvumas 2008 metais kelyje buvo 17649 transporto priemonės per parą. Kodėl ruožas nerekonstruojamas į automagistralės kategoriją, kadangi ruožą tikslinga rekonstruoti kada VMEI yra 15000, dabar jis jau viršija keliais tūkstančiais, o ateityje VMEI turėtų toliau augti. ( 2009-08-26 )
                                      Atsakymas: Rekonstruojant magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena ruožą nuo 10,00 iki 16,00 km, nebuvo tikslo įrengti automagistralę, svarbiausias rekonstrukcijos tikslas – padidinti pralaidumą. Todėl nebuvo daromos „kelkraštinės juostos“, t.y. nebuvo sustiprinti kelkraščiai. Jūs esate teisus pastebėdamas, kad problema yra su sklypais, jei būtų vykdytos žemės paėmimo visuomenės poreikiams procedūros, šio ruožo rekonstrukcija atsidėtų keleriais metais. Eismo sąlygos šiame ruože dar labiau pagerės, kai bus įrengta dviejų lygių Kalino sankryža, kurios projektas šiuo metu yra daromas.
                                      Tai vadinasi su sklypais problemu tirkai būtų, bet kelkraščio neįrengimas teisinantis, kad tikslas tik padidinti pralaidumą kažkaip keistokai skamba. Juk nebuvimas kelkraštinės juostos ir sąlygoja eismo pralaidumo mažėjimą, kada eismas stabdomas lėtėjančių/greitėjančių automobilių.

                                      Comment


                                        Kai sakai "nėra kelkraštinės juostos" tu turi omeny greitėjimo/lėtėjimo juostą? Nes paprastos kelkraštinės juostos lėtėjimui/greitėjimui naudot lyg ir negalima.
                                        Paskutinis taisė blitz; 2009.09.08, 11:29.
                                        You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

                                        Comment


                                          Parašė blitz Rodyti pranešimą
                                          Kai sakai "nėra kelkraštinės juostos" tu turi omeny greitėjimo/lėtėjimo juostą? Nes paprastos kelkraštinės juostos lėtėjimui/greitėjimui naudot lyg ir negalima.
                                          Tam ji ir yra skirta. Jeigu kas nors atsitiko ir teko sustoti, tai ja tuo pačiu naudoji kaip lėtėjimo ir greitėjimo juostą, negu reikia iš kart išvažiuoti į magistralę ir tada įsibėgėti? Nesaugu taip, galima avarinę situaciją sukelti, kai kokia fūra tave turės lenkti netikėtai. O šiaip, jeigu yra kelias 6 juostų be kelkraštinių, greitėjimo/lėtėjimo juostos vis tiek yra, kur jų reikia. Tik skirtumas, kad sugėdus reikia sustoti ant žolės, o ne asfalto.
                                          Paskutinis taisė Lettered; 2009.09.08, 11:37.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X