Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A14] Vilnius - Molėtai - Utena

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    2008.09.09
    Šįkart ne už vairo, tai galėjau padaryti daugiau foto
    Taigi reportažėlis iš A14
    Apšilimui keletas vaizdų iš "betonkės"
    Kelio linkis išvažiavus iš Utenos


    Betonkė


    Į kairė(kur išvažiuoja džipas) - posūkis į Molėtų observatoriją


    Toliau keletas vaizdų




    Privažiuojame ilgąjį remonto ruožą
    Jau koks kilometras ar daugiau patiestas asfaltas abiejose eismo juostose


    Toliau ruožas


    Kelininkų žaisliukai




    Kadangi kai kurie ruožai susiaurinti, eismas reguliuojamas kelininkų su racijomis, užtveriant tai vienos, tai kitos pusės judėjimą, ko pasekoje susidaro kamščiai


    Čia jau prieš keletą metų suremontuotas poros kilometrų ruožas. Ateityje pabaigus ilgojo ruožo rekonstrukciją, turėsim dangą kaip čia: lygus ir kokybiškas asfaltas. Pridėjus šią atkarpą gaunasi 10+ km rekontruoto kelio - visai neblogai


    Toliau link Vilniaus per "betonkę"


    Dirbtinė žalioji stotelė


    Prasideda remontuojamas ruožas prie Vilniaus


    Rekonstruojamo ruožo panorama


    Kelkraštis taip pat gali būti eismo juosta


    Pasivijom "greitaeigį" greiderį


    Aplenkti galima tik radus šiokį tokį tarpelį ir išvažiuojant i priešingą juostą (neblogas slalomas tarp pastatytų stulpelių)


    Kairėje - nauja asfalto danga



    Jau Vilniuje. Rekonstruotas plentas



    Pakeliui į NMC

    Comment


      #42
      Kelininkai Molėtų kelyje mėgins mažinti spūstis
      http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=18804454

      Comment


        #43
        /\ Delfio ištraukose pateikta tik kelininkų nuomonė
        Tas straipsnis turėtų vadintis "Kelininkai (duobėmis) sukuria spūstis"

        Aurelija JONUŠAITĖ
        „Sostinė“, 2008.10.08

        Kelininkai mėgins mažinti spūstis

        Kelius remontuojantys kelininkai ryžosi palengvinti spūstyse vargstančių vairuotojų dalią. Molėtų plente budės darbininkai, kurie nuolat tvarkys atsirandančias ir eismui trukdančias duobes.

        Per valandą – tik trys kilometrai. Tokiu greičiu sekmadienį vakare važiavo vilniečiai, grįždami namo Molėtų plentu. Kelių kilometrų ilgio automobilių spūstis, kaip ir kiekvieną savaitgalį, susidarė remontuojamame Molėtų plente ties įvažiavimu į Didžiąją Riešę.

        Spūstyje – beveik valandą
        Beveik valandą spūstyje sekmadienį vakare praleidęs vilnietis Tomas įsitikino, kad dėl to yra kalti tiktai kelininkai.
        „Ten kelias remontuojamas. Greitis yra apribotas iki 50 kilometrų per valandą. Tačiau sekmadienį žmonės važiavo dešimt kartų lėčiau. Maniau, kad priekyje kelią užtvėrė kokia nors avarija. Nieko panašaus. Tiesiog remontuojamo kelio pabaigoje, prie pat miesto, kokių 10 metrų atkarpoje žiojėjo didžiulės plentą remontuojančių kelininkų paliktos duobės.
        Saugodami savo automobilius vairuotojai šią atkarpą tiesiog šliaužte prašliauždavo. Aš tiek pat laiko užtrukau važiuodamas nuo Utenos, kaip ir stovėdamas toje spūstyje. Puiku, kad šį kelią tvarko, platina. Tačiau nejaugi kelininkai negali užpilti tų didžiulių duobių važiuojamojoje atkarpoje, kad vairuotojai galėtų važiuoti bent leistinu greičiu?“ – piktinosi vyras.

        Kelyje budės prižiūrėtojas
        Molėtų plentą tvarkančios bendrovės „Lemminkainen Lietuva“ direktorius pripažino, kad vairuotojai galėjo patirti nepatogumų dėl kelio darbų.
        „Ir mes po savaitgalio sulaukėme gyventojų pasipiktinimų, tačiau šią problemą jau išsprendėme. Sutvarkėme prasčiausias kelio atkarpas, kad vairuotojai galėtų važiuoti leistinu greičiu. Nuo šiol tame kelyje savaitgaliais ir švenčių dienomis budės žmonės, kurie prižiūrės važiuojamąją dalį. Vos tik kelias išsimuš, atsiras duobių, atsakingi darbuotojai jį iškart sutvarkys“, – pažadėjo direktorius.
        Rekonstruojamą Molėtų plentą visiškai sutvarkyti ketinama iki kitų metų liepos pabaigos.

        Policininkai bėdų nematė
        Valandą spūstyje praleidusį Tomą piktino ir tai, kad vėlai vakare susidarius Molėtų plente automobilių spūsčiai nė piršto nepajudino šalia patruliavę kelių pareigūnai.

        „Net du ekipažai pravažiavo pro šalį, tačiau nė vienas nesustojo ir nemėgino reguliuoti eismo. Negi nieko nebuvo įmanoma padaryti, kad žmonės galėtų greičiau važiuoti tą siaubingą atkarpą? Policininkai kitoje kelio pusėje tiesiog stovėjo ir matavo greitį“, – policininkų darbu stebėjosi Tomas
        http://www.lrytas.lt/?data=20081008&...m081008&view=2

        Comment


          #44
          Parašė dainiauskas
          Remontuojama kelio dalis šalia Vilniaus. Iki šios vietos bus 4 juost7 kelias.

          Atvaizdas

          4 juostu kelias bus iki sankryzos i Paberze.

          Comment


            #45
            Parašė waidz Rodyti pranešimą
            4 juostu kelias bus iki sankryzos i Paberze.
            gali buti, bet tai bus daroma keliais atepais. as snekejau apie pirmaji, kuris dbr vygdomas
            Paskutinis taisė dainiauskas; 2008.10.26, 19:51.
            http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

            Comment


              #46
              2008.11.07
              Pagaliau vėl buvo proga pravažiuoti gan įprastu maršrutu, tai keltas foto iš darbų zonos
              Asfaltuojama prie "Norfos", už jos, jau išasfaltuota. Beje, manau, kad ten kelio pločio tikrai neužteks padaryti normaliems nusukimams į "Norfą", kurie netrukdytų bendram srautui...




              Toliau










              Egzotika kelyje


              Šiame ruože smagu matyti jau beveik pabaigtus darbus








              Paskutinis taisė Romas; 2009.05.13, 20:23. Priežastis: Tarpai tarp nuotraukų

              Comment


                #47
                Buvau Romo klausęs, kaip atrodys PIRMASIS įvažiavimas į D.Riešę. Tai dabar važiuojant matosi, kad bus atskira juosta. Labai gera naujiena mano kaimynams.
                Dviračių takai: kas žino, ar bus bent iki D.Riešės?

                Comment


                  #48
                  O neturėjo būti dviejų lygių sankryža Riešės sankryžoje ?

                  Comment


                    #49
                    Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                    O neturėjo būti dviejų lygių sankryža Riešės sankryžoje ?
                    turejo buti ties riese irengti du ziedai sujungti viaduku, yra 1 puslapyje brezinukas. bet speju sis sumanymas bus igyvendintas tada kai statys ziedini aplinkeli aplink vilniu

                    Comment


                      #50
                      Parašė ramshut Rodyti pranešimą
                      turejo buti ties riese irengti du ziedai sujungti viaduku, yra 1 puslapyje brezinukas. bet speju sis sumanymas bus igyvendintas tada kai statys ziedini aplinkeli aplink vilniu
                      O tu brėžinius skaityt moki? ta žiedinė sankryža juk randasi Riešė - Kalinas kelyje, geriau įsižiūrėk Ir be ja toje sankryžoje dar nieko nevyksta, o stipriai dirba dabar ties Rešės upeliu

                      Comment


                        #51
                        Romas irgi buvo nurodęs žiūrėti brėžinį 1 puslapy. Be aš kalbu apie pirmą įvažiavimą, kuris yra iš karto už Vilniaus miesto pabaigos, kur "Regina" stato prekybos ir pramogų centrą. Ten žiedų tikrai nebuvo numatyta.

                        Comment


                          #52
                          Parašė Slabdavis Rodyti pranešimą
                          O tu brėžinius skaityt moki? ta žiedinė sankryža juk randasi Riešė - Kalinas kelyje, geriau įsižiūrėk Ir be ja toje sankryžoje dar nieko nevyksta, o stipriai dirba dabar ties Rešės upeliu
                          zinau tik viena plento ir rieses keliu sankryza todel ir ja nurodziau, o kad yra dar kazkur tai koks keliukas tai is ano brezinio nepamatysi ir abejoju ar jis bent planuose butu 2 lygiu sankryza

                          Comment


                            #53
                            Į tą "keliuką" daroma atskira juosta (sukant į kairę) ir tikiuosi bus padaryta greitėjimo juosta įsukant į Molėtų plentą.

                            Comment


                              #54
                              Klausimas iš kelių direkcijos puslapio. Atsakymas nenudžiugino.
                              "Sveiki, noriu paklausti kada prasidės viaduko Riešė–Kalinas per kelią Vilnius–Utena statyba? Kokie darbų pradžios ir pabaigos terminai? Taip pat ar planuojama rekonstruoti sankryžą Vilnius–Utena ir Molėtai–Pabradė? Ačiū. ( 2008-11-20 )
                              Dabar rengiamas viaduko Riešė–Kalinas per kelią Vilnius–Utena statybos techninis projektas, tačiau darbų pradžia priklausys nuo žemės paėmimo visuomenės poreikiams procedūrų trukmės ir Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo."
                              Ko gero viadukas jei ir bus tai negreitai. Turėsime dar vieną šviesoforinę sankryžą. Beje, manau, kad pati problematiškiausia (pavojingiausia) atkarpa bus nuo 1-mo posūkio į Riešę iki degalinės Euro.. ar pan. Abiejose kelio pusėse išvažiavimai šalia esančių privačių namų, norfa visiškai nevietoje. Prognozuoju kad greitis šioje vietoje bus max 50 km/h

                              Comment


                                #55
                                Tema šiektiek primiršta taigi nusprendžiau ją atgaivinti. Vakar darytos nuotraikos iš remontuojamos kelio atkarpos ir ties šiemet baigtos kelio atkarpos:








                                Paskutinis taisė dainiauskas; 2008.12.15, 17:00.
                                http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                                Comment


                                  #56
                                  Remontuojamas kelio A14 ruožas
                                  Foto 2009.04


                                  Norfa su savo komplikuota aikštele




                                  Skiriamoji juosta išklota trinkelėmis.
                                  Toliau matyti statomas PC (IKI, jei neklystu) prie Riešės sankryžos




                                  Sankryža su keliu Kalinas-Riešė. Čia turėtų būti dviejų lygių sankryža






                                  Sankryža su 172 keliu.

                                  Comment


                                    #57
                                    Visalaukė (35 km). Išasfaltuotas tiesus kelias į Dubingius per Dirmeitus


                                    44 km. Senasis asfaltuotas kelias Giedraičiai-Dubingiai.
                                    Kelias į Dubingius uždarytas. Taisomas viadukas.


                                    Nurodyta apylanka per Bijūtiškį, nors geriau būtų dėti nuorodą ankstesnėje sankryžoje


                                    57 km ties Molėtais. Ežeryno ir miškų pradžia


                                    Comment


                                      #58
                                      Toks klausimas iškilo. Ar išplatintas 2x2 magistralės ruožas už Vilniaus neturėtų tęstis iki sankryžos su keliu į Giedraičius? Kažkaip ir važiuodamas atkreipiau dėmesį, kad kur dabar baigiasi darbai ir kelias susiaurėja apšvietimo stulpai taip pat seka kelio susiaurėjimą. Tai taip išeina, kad kelias toliau nebus platinamas? toks vaizdas, kad be perspektyvos pratęsimui padaryta....

                                      Comment


                                        #59
                                        Čia kaip tik vienoje nuotraukoje matosi gan tradiciškas atvejis - yra viadukas, bet vistiek padarytas posūkis kairėn (į Giedraičius), vietoj to, kad padarytų per viaduką.
                                        Na, čia iš tos operos, kai ir šviesoforai po viadukais stovi...

                                        Comment


                                          #60
                                          /\ Akiračio praplėtimui galima paskaityti tokias Lietuvos kelių direkcijos rekomendacijas su daugybe iliustracijų:
                                          Statybos rekomendacijos R-36-01 Automobilių kelių sankryžos V., 2001 http://www.lra.lt/files/rekomendacij..._sankryzos.pdf
                                          Statybos rekomendacijos R-36-01 Automobilių kelių sankryžos. Papildymai V., 2003 http://www.lra.lt/files/rekomendacij...papildymai.pdf

                                          2001 m. leidimo 47 psl. pateikta daug sankryžų tipų.
                                          57 psl. (41b pav.) kažkas panašaus į Dubingių sankryžą, bet ten numatytas ir pinigų rinkimo punktas - gal kada nors pravers

                                          Comment

                                          Working...
                                          X