Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A14] Vilnius - Molėtai - Utena

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Bet anksčiau buvo svarstomas variantas 2+2.
    Kas tuomet eina iki kelio 108?
    Ir ar neturime 2+2 "ne greitkelio" opcijos? Pvz. su greičiais iki 100 km/h ir ne visom 2-jų lygių sankryžom.
    Gal ir galėjo, panašiai kaip Kaunas-Prienai, bet tikimybė tam nebuvo didelė.

    2+2 bet kokių vieno lygio sankryžų nepristatysi. Greičiai didesni, saugumas mažesnis. Geriau jau tiesiog skirtingų lygių sankryžos. Gali būti gyvenvietėse ar ne toli gyvenviečių šviesoforai. Gal net geriau kokiei turbo žiedai, kur pėstiesiems numatyti perėjimą skirtingu lygiu.

    2+1 patogiau nutiesti, galima vieno lygio sankryžas daryti tokias pat kaip ir 1+1 atveju.

    A14 naujausia 2+2 atkarpa ir nėra greitkelis, o 110 km/h kelias su apribotu traktorių ir dviračių eismu, toks estiško 2+2 variantas Matyt galim pamatyt kokių standartų yra 2+2 "ne greitkelis". Dažni išvažiavimai, kelios vietos be kelkraščių, pati atkarpa labai trumpa ir nėra planų (panašu) ją pratęsti (nebent Vilniaus kryptimi, kuri irgi nebūtų ilga).

    Greitkelis jau turėtų šiek tiek kitokį horizontalųjų ženklinimą (A5 link Marijampolės pavyzdys), tik juostos 25 cm siauresnės nei autostradoje. Visa kita jau turėtų būti panašu kaip autostradoje, gal tik atkarpos ilgis gali būti trumpesnis (kažkur kaip Radviliškis-Šiauliai). Pati atkarpa neturi tokios reikšmės kaip autostrada (tarp didžiųjų miestų, tarptautinės reikšmės, Uostas-Sostinė, Varšuva-Ryga, jungiamasis kelias ateityje sudarantis Vilnius-Ryga). Matyt turi būti atkarpa E tinklo kelyje (tiksliai nežinau šito), o A14 tokia nėra.

    Kaip pavyzdys galimų būsimų greitkelių: Vilnius-Trakai (kelias E28), Klaipėda-Palanga (kelias E272). Trumpos atkarpos su standartais artimais autostradoms (130 km/h), tik su šiek tiek siauresnėm juostom ir 10 km/h mažesniu greičiu.
    Paskutinis taisė PoDV; 2024.05.11, 10:16.

    Comment


      Potencialas Vilnius-Molėtai auga. Tiek lokalaus turizmo, tiek kaip gyvenimo/darbo alternatyva. Molėtai tampa traukos vieta. Taip kad nenurašyčiau. Galbūt geresnis susiekimas dar ir padėtų turėti tokį augimą.

      Aišku, pridėt dar ir geležinkelio trasą pro Molėtus link Utenos ir gal toliau Panevėžio arba Ignalinos, čia jau rožinė svajonė...

      Comment


        Parašė Sula Rodyti pranešimą

        Bet anksčiau buvo svarstomas variantas 2+2.
        Kas tuomet eina iki kelio 108?
        Ir ar neturime 2+2 "ne greitkelio" opcijos? Pvz. su greičiais iki 100 km/h ir ne visom 2-jų lygių sankryžom.
        Po 108 sankryžos gerokai sumažėja srautas.

        Comment


          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

          Po 108 sankryžos gerokai sumažėja srautas.
          Tai klausimas, kas priežastis, kas pasekmė. Pvz jei 10-15 metų atgal dažnai rinkdavausi vasarą važiuot link Molėtų ežerų, arba jei link Ignalinos - irgi pro Molėtus su sustojimu ten Maximoj prie kelio, tai dabar be ypatingos "mirtinos" priežasties manęs į tą kelią neištemptum. Galbūt neesu toks vienas. Geresnis susiekimas įgalina tiek gyventojų, tiek verslo vystymasi regione, ypač Vilniui patampant plius minus ofisynu
          Paskutinis taisė RamasN; 2024.05.11, 16:49.

          Comment


            Manau, kad vienintelė Vilnius-Utena plento atkarpa kur verta dėti pinigus į du lygius yra ši (foto). Likusiai plento daliai užtenka, kad bus gera danga, jei bus 2+1 - išvis gerai. Yra žymiai svarbesnių ruožų kur žymiai labiau reikia dviejų lygių nei čia.

            Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1407
Size:	96,6 kB
ID:	2129514

            Comment


              Parašė RamasN Rodyti pranešimą
              Tai klausimas, kas priežastis, kas pasekmė. Pvz jei 10-15 metų atgal dažnai rinkdavausi vasarą važiuot link Molėtų ežerų, arba jei link Ignalinos - irgi pro Molėtus su sustojimu ten Maximoj prie kelio, tai dabar be ypatingos "mirtinos" priežasties manęs į tą kelią neištemptum. Galbūt neesu toks vienas. Geresnis susiekimas įgalina tiek gyventojų, tiek verslo vystymasi regione, ypač Vilniui patampant plius minus ofisynu
              Nei viena, nei kita. Tiesiog Vilniaus suburbija baigiasi ties +/- 108 keliu. Nemaža dalis srauto Molėtų plento pradžioje ir yra kaimiečiai iš Riešės ir 108 kelio apylinkių važiuojantys tvarkyt reikalų į miesto pradžią, baliavot/dirbt į centrą ar tranzitu kažkur kitur bei grįžtantys namolio.

              Comment


                Su tuo, kad nėra pinigų... Vilniuje yra dabar pinigų, bet nebėra fantazijos Už stadioną sumokės per 2 metus (vietoje 15 metų). Kas čia per koncesija?

                Vilniuje daugėja gyventojų, visi keliai - į Druskininkus, į Trakus, į Kauną, į Molėtus, į Pabradę, į Minską, į Šalčininkus turi turėti 2+2 bent 50 km. Tokia turi būti vizija.
                Žmonėms turi būti patogu. Ir tai nėra "per brangu".

                Padarius 1+1 tenka vilkis 70 km/h dėl visokių išsukimų. Tada atsiranda, kas važiuoja 120 km ir be posūkių lenkia per ištisines.

                Tegu Vilnius-Molėtai intensyvumą skaičiuoja ne antradienį, o penktadienį.

                Comment


                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                  Su tuo, kad nėra pinigų... Vilniuje yra dabar pinigų, bet nebėra fantazijos Už stadioną sumokės per 2 metus (vietoje 15 metų). Kas čia per koncesija?

                  Vilniuje daugėja gyventojų, visi keliai - į Druskininkus, į Trakus, į Kauną, į Molėtus, į Pabradę, į Minską, į Šalčininkus turi turėti 2+2 bent 50 km. Tokia turi būti vizija.
                  Žmonėms turi būti patogu. Ir tai nėra "per brangu".

                  Padarius 1+1 tenka vilkis 70 km/h dėl visokių išsukimų. Tada atsiranda, kas važiuoja 120 km ir be posūkių lenkia per ištisines.

                  Tegu Vilnius-Molėtai intensyvumą skaičiuoja ne antradienį, o penktadienį.
                  70km/h ten vilktis teks bet kokiu atveju, ar ten bus 1+1, ar 5+5, nes bottleneckai yra ne kelio juostų skaičius, o sankryžos. AADT tame kelyje yra 6000-7000 ir tai absoliučiai niekaip nepateisina nieko daugiau, nei 1+1 tame kelyje. Taškas.

                  Ko ten reiktų transporto požiūriu, tai light rail'o ar geležinkelio atšakos Vilniaus aplylinkėse, bet čia jau einam į "Vasiukų" ir "nesąmonė" teritoriją.

                  Realiai A14 reikia elementaraus kelio dangos sutvarkymo, išsukimų ir panašių vietų saugumo pagerinimo (turbūt žiedų) ir vidutinio greičio matuoklių, kurie labai efektyviai neutralizuoja marozėlius, norinčius lenkti per ištisines.
                  Paskutinis taisė John; 2024.05.13, 00:13.

                  Comment


                    Sutinku, kad kol nebus aplinkkelių (ir vietomis dviejų lygių kur jų tikrai reikia) atkarpose:
                    - Kaunas-Zarasai
                    - Vilnius-Trakai-Marijampolė
                    - 2 lygiai ties Gariūnais

                    Tol pakaks, kad Vilnius-Utena atkarpa būtų sutvarkyta 1+1 danga ir panaikintos dauguma pavojingų išsukimų į laukus ir viensėdžius.
                    Vilnius savo ruožtu galėtų galvoti apie dviejų lygių infrastruktūrą GV atkarpoje tarp esančių dviejų lygių atkarpos mieste ir dviejų lygių atkarpos esančios už miesto ribų.

                    Kur iš tikrųjų trūksta pinigų tai LT kelių infrastruktūros srityje ir tai yra labai blogai - reikia kuo greičiau keisti šią situaciją. Galbūt su pasikolinimu kokiu 1 ar 2 milijardų.

                    Comment


                      BNS 2024.05.30
                      Ruošiamasi dar vieno 11 kilometrų kelio Vilnius–Utena ruožo rekonstrukcijai
                      Bendrovė „Via Lietuva“ (anksčiau – Lietuvos automobilių kelių direkcija) ruošiasi dar vieno magistralinio kelio Vilnius–Utena ruožo rekonstrukcijai ir skelbia konsultacijas su rinkos dalyviais.
                      „Konsultacijos tikslas – iki pirkimo pradžios informuoti rinkos dalyvius bei kitus suinteresuotus asmenis apie būsimą pirkimą, išanalizuoti siūlomas rinkos dalyvių pirkimo kainas ir sudaryti sąlygas rinkos dalyviams bei kitiems suinteresuotiems asmenims pateikti klausimus“, – rašoma skelbime.

                      Pasak skelbimo, ruošiamasi rekonstruoti 10,8 kilometro kelio ruožą nuo 28,4 iki 39,3 kilometro – maždaug pusiaukelėje tarp Vilniaus ir Molėtų.
                      Rekonstruojamas 10,8 km ruožas bus nuo sankryžos su keliu RK 5207 Nemenčinė -Eitminiškės- Paberžė su ta vieta Vilniaus rajono pakraštyje, ties Liučiūnais ir Pociūnais, kur dabar prasideda 12 km asfaltuotas ruožas.

                      https://gis.ktvis.lt/webappbuilder/apps/71/

                      Comment


                        Įdomu, jog šitam nuostabiam žemėlapyje jau vyksta kelio rekonstrukcija ruože tarp 59 ir 64km nuo Vilniaus pusės, nors kiek tenka važinėt, o tenka matyt bent kartą per savaitę, tai tam ruože tik HISK sunkvežimiai važinėja ir aikšteles prie kelio savo technika užstato, kitaip tariant, realių darbų nėra.

                        Comment


                          Parašė KAROSA Rodyti pranešimą
                          Įdomu, jog šitam nuostabiam žemėlapyje jau vyksta kelio rekonstrukcija ruože tarp 59 ir 64km nuo Vilniaus pusės
                          Click image for larger version

Name:	2024-05-31_16-36-30.png
Views:	307
Size:	221,0 kB
ID:	2133786
                          Kažkodėl tik šitas ruožas pažymėtas, jog vyksta projektavimas, kiti išvis nesudėti. Nes jokių ten darbų, susijusių su rekonstrukcija, negali būti. Dėl sutarties pabaigos, tai teoriškai iki tos datos turėtų pabaigti rekonstruoti, kadangi iki tada numatyta projekto vykdymo priežiūra.
                          Valstybinės reikšmės susisiekimo projektų brėžiniai žemėlapyje (arcgis.lt)
                          Kauno susisiekimo projektų brėžiniai žemėlapyje (arcgis.lt)

                          Comment

                          Working...
                          X