Draugas puse metų važinėjo be TA (nepastebėjo, kad pasibaigusi) - nė šuo nesulojo.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus šviesoforai
Collapse
X
-
Pasisekė jam. Mano kolega draudė mašiną internetu, klaidingai įvedė mėnesį (spalį vietoj rugsėjo) - gavo laišką.Parašė Nitro Rodyti pranešimąDraugas puse metų važinėjo be TA (nepastebėjo, kad pasibaigusi) - nė šuo nesulojo.
Comment
-
Vilniaus vizija: miestas, kuriame kelionės iš centro trunka 30 minučių
Kalbėdamas apie ateities Vilnių, meras neslėpė – vakarinis aplinkkelis, kuris turėtų būti baigtas paskutiniais 2016-ųjų mėnesiais, nėra vienintelis naujas kelias.
Jau pradėti ar svarstomi pradėti projektavimo darbai ne vienos kitos svarbios atkarpos: Mykolo Lietuvio g. asfaltavimo (tai būtų vakarinio aplinkkelio pratęsimas nuo Ukmergės g. iki Mokslininkų g.), visiškai naujos Šiaurinės gatvės nuo vakarinio aplinkkelio iki Nemenčinės pl. tiesimo, Geležinio Vilko-Žalgirio g. sankryžos rekonstrukcijos ir kitų, tačiau šių objektų statyba dar nepatvirtinta – tokie grandioziniai projektai kainuoja ne vieną dešimtį milijonų eurų.
Be šių tik svarstomų projektų, jau patvirtinti Vilniaus miesto integruotų teritorijų vystymo programos prioritetai: 2016–2018 m. bus rekonstruota Linkmenų g. nuo Žalgirio iki Ozo g., iki 2017 m. bus rekonstruota dalis Šnipiškių, vadinamojo „Šanchajaus“, atkarpų – Kernavės, Daugėliškio, Fino, Krokuvos ir Giedraičių gatvės. 31 mln. eurų (25 mln. iš jų – Europos Sąjungos lėšos) bus skirta iki 2017-ųjų pabaigos turėsiančiai atsirasti Liepkalnio ir Žirnių g. dviejų lygių sankryžai.
http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...ciu-221-550847Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Sukau sukau galvą, bet nu niekaip nesupratau, kur tamstos manymu yra "s.neries sankryza prie LIDL". O ten visi šviesoforai vienai krypčiai ar yra fazės posūkiams?Parašė ceasar Rodyti pranešimągalite man paaiskinti kam reikalingi 7 pesciuju perejos mygtukai, 8 pesciuju sviesaforai ir 4 vienos puses sviesaforai, kur realiai yra viena juosta, nes kita buna visad uzstatyta gyventoju automobiliais? s. neries sankryza prie LIDL
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąVilniaus vizija: miestas, kuriame kelionės iš centro trunka 30 minučiųNet ir šitas projektas silpnas. Aukšta ir dar pilka tvora užstoja perėja ateinančius pėsčiuosius. T.y. nebematomi pėstieji, kurie eina per priešingas dvi juostas ir artėja prie tavo juostos, kuria važiuojama. Beveik neabejoju, kad čia ir STR. pažeidžiamas dėl ribojamo matomumo.Kol kas daromi mažiausiai kainuojantys prevenciniai veiksmai – keturių eismo juostų gatvėse su skiriamąja juosta spalio-lapkričio mėnesiais buvo įrengtos tvorelės, neleidžiančios pėstiesiems eiti ne per perėjas, tačiau jų efektyvumą bus galima ištirti po kelių mėnesių.
Comment
-
Atskiri šviesoforai ir mygtukai pėstiesiems bei dviratininkams. Dėl transporto šviesoforų gali būti, kad kryptys bus reguliuojamos atskirai ir bus uždraustas stovėjimas pirmoje juostoje.Parašė ceasar Rodyti pranešimągalite man paaiskinti kam reikalingi 7 pesciuju perejos mygtukai, 8 pesciuju sviesaforai ir 4 vienos puses sviesaforai, kur realiai yra viena juosta, nes kita buna visad uzstatyta gyventoju automobiliais? s. neries sankryza prie LIDL
Comment
-
O dviratininkai jau nemoka prisiliesti prie to pačio mygtuko, kaip ir pėstieji? Taip pat ir šviesoforas gali būti bendras.Parašė dsanto Rodyti pranešimąAtskiri šviesoforai ir mygtukai pėstiesiems bei dviratininkams.
Comment
-
Gali būti bendras, bet čia kažkokia mintis valdyti atskirai.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO dviratininkai jau nemoka prisiliesti prie to pačio mygtuko, kaip ir pėstieji? Taip pat ir šviesoforas gali būti bendras.
Comment
-
Kažkas čia negerai. Ir tas ženklas ne vietoje ir perėja nebeaiškaus pločio. Reikia palaukti dar galutinio varianto.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąBūtų nelogiška leisti eiti pėstiesiems, o dviratininkams uždegti draudžiamąjį (tuo labiau, kad žmonės, ko gero, spaustų artimiausį mygtuką, nedifencijuojant jų).
Taip pat - ar perėjos ženklas neužstoja kairiojo apatinio šviesoforo (pagal nuotrauką nelabai aišku)?
O naujosios taisyklės kąnors apie tai sako? Kokios priežastys lemia tokį pasirinkimą?Parašė dsanto Rodyti pranešimąGali būti bendras, bet čia kažkokia mintis valdyti atskirai.
Comment
-
Kas čia neaišku. Ten yra dviračių takai, tai ir perjos bus pėstieji + dviratininkai. Tai jau seniai yra Ozo g. ties rusų mokykla. Užsidegus žaliam signalui pėstieji eina perėja, o dviratininkai gali pravažiuoti atskirai paženklintu taku.
Čia kažkieno foto radau forume:
http://foto.terpe.lt/inkelti/20120723/i86_1.jpgKodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Švedijoje kiek teko matyti, tai atskirai dviratininkams ir pėstiesiems mygtukai. Dviratininkams toliau nuo gatvės, prie nuvažiavimo į gatvę. Taip pat ir šviesoforai skirtingi. Nežinau kaip taisyklėse apibrėžta ar koks veikimo skirtumas.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO dviratininkai jau nemoka prisiliesti prie to pačio mygtuko, kaip ir pėstieji? Taip pat ir šviesoforas gali būti bendras.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Perėjos ženklas juk bus, kol neįjungs šviesoforų. Taip pat pakeis ir horizontalų ženklinimą.Parašė Ginthus Rodyti pranešimąKažkas čia negerai. Ir tas ženklas ne vietoje ir perėja nebeaiškaus pločio. Reikia palaukti dar galutinio varianto.
O naujosios taisyklės kąnors apie tai sako? Kokios priežastys lemia tokį pasirinkimą?
Comment
-
man asmeniskai tai lesu eikvojimas, ta pereja yra 15m ilgio, o ne 30m, kad reiketu 7 vietoj 2 mygtu, 2 vietoj 8 sviesaforu... cia kaip ir su davikliu stulpais, pastato stulpa uz 10m kad pakabintu davikli, kai uzuot pastacius ant sviesaforo stulpo ilgesnio nuotolio davikli... stulpo pastatymas turtbut 1-2k e su visais kastais
Comment
-
Jutiklis ant atskiro stulpo greičiausiai yra tam, kad matymo laukas būtų iš viršaus.Parašė ceasar Rodyti pranešimąman asmeniskai tai lesu eikvojimas, ta pereja yra 15m ilgio, o ne 30m, kad reiketu 7 vietoj 2 mygtu, 2 vietoj 8 sviesaforu... cia kaip ir su davikliu stulpais, pastato stulpa uz 10m kad pakabintu davikli, kai uzuot pastacius ant sviesaforo stulpo ilgesnio nuotolio davikli... stulpo pastatymas turtbut 1-2k e su visais kastais
Comment
-
O šviesoforai dirba sekundžių režimu. Kiek suprogramuota - tiek ir dega "ryto" režimu, po to dienos ir t.t.. Mes atrodome kaip pirmykštė gentis tarp modernių įrankių - "Su gulsčiuku vinis kalam, su slankmačiu -- traukiam". Pusė tų pėsčiųjų mygtukų kabo, bet neturi įtakos, pėstieji atpranta spaudinėti.Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąJutiklis ant atskiro stulpo greičiausiai yra tam, kad matymo laukas būtų iš viršaus.
Comment
-
Apie kokius daviklius ant stulpų kalbate? Ten elementarios stebėjimo kameros, per kurias eismo valdymo centre mato situacijąParašė ceasar Rodyti pranešimąman asmeniskai tai lesu eikvojimas, ta pereja yra 15m ilgio, o ne 30m, kad reiketu 7 vietoj 2 mygtu, 2 vietoj 8 sviesaforu... cia kaip ir su davikliu stulpais, pastato stulpa uz 10m kad pakabintu davikli, kai uzuot pastacius ant sviesaforo stulpo ilgesnio nuotolio davikli... stulpo pastatymas turtbut 1-2k e su visais kastais
automatiškai srautai reguliuojasi pagal indukcinių daviklių, esančių dangoje, informaciją.
Comment
-
Tikrai ne taip. Ant stulpų yra vaizdo davikliai, o dangoje indukciniai. Vaizdo davikliai nieko bendro su vaizdo stebėjimo kameromis neturi. Jei nelabai aišku, tai šita informacija dar nuo šviesoforų pertvarkos 2007-2008m. prieinama:Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimąApie kokius daviklius ant stulpų kalbate? Ten elementarios stebėjimo kameros, per kurias eismo valdymo centre mato situaciją
automatiškai srautai reguliuojasi pagal indukcinių daviklių, esančių dangoje, informaciją.
http://www.sviesoforai.lt/index.php/...ai-detektoriai
O čia apie kameras:
http://www.sviesoforai.lt/index.php/...vaizdo-kamerosKodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Daviklis yra ar nėra - pirmas klausimas. Pats lengviausias. Yra. Daviklis veikia ar neveikia - antras. Ar šviesoforas valdomas pagal daviklį - trečias.
Lietuvoje vis dažniau pasitaiko, kad superkami supervaldikliai, jutikliai, davikliai, bet tarp ausų turinys tas pats. Ir naudojamos primityviausios schemos, nes kitų nesugebama suprasti, suprogramuoti ir panaudoti. Todėl atsakymas į antrą ir trečią klausimą yra greičiausiai neigiamas. Laiko rėlė kaitalioja spalvas ir tiek.
Comment
Comment