Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šviesoforai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė AIRzol Rodyti pranešimą
    Pas tave bloga schema, nes Olandų žiedas su "dešiniaisiais posūkiais" išplatėja iki trijų juostų.
    Pritariu, siuo konkreciu atveju pasiulytas variantas neaktualus. Bet mintis del paprastos sviesoforines sankryzos manau butu verta apmastyt. Pagalvokime. Is keturiu sankryzos krypciu intensyviau naudojamos tik trys. Pagrindine problema iskyla vakarinio piko metu susiduriant srautams nuo Zirmunu ir nuo Olandu. Taigi atitinkamai sureguliavus sviesoforu fazes, gal ir galima butu isgauti didesni pralaiduma, nei dabartiniame ziede. Cia jau reiktu atlikti tikslius skaiciavimus, nes jei nutystu eiles ligi pat kitu ziedu, tuomet visa tai praranda prasme.

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
      Tas taisykles kaip važiuoti žiedu reiktų pakeisti manau, nes nesamonė, kad iš pirmos juostos galima sukti tik į dešinę arba reikia praleisti antrą juostą, norint važiuoti tiesiai. Šiaip šituo žiedu didžioji dalis srauto ir važiuoja ,,tiesiai''. Manau turėtų būti taip:



      Arba tada iš vis reiktų naikinti žiedą ir daryti standartinę sankryžą.
      Tai kad defaultinis (paprastas žiedas) taip ir yra. Jei nėra papildomų ženklų. Ir pirma juosta gali visą gyvenimą sukti ratą.

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
        Tas taisykles kaip važiuoti žiedu reiktų pakeisti manau, nes nesamonė, kad iš pirmos juostos galima sukti tik į dešinę arba reikia praleisti antrą juostą, norint važiuoti tiesiai.
        Tokia taisyklė yra tik Vilniuje. KETe jos nėra
        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

        Comment


          Anglijoje žiedų su šviesoforais yra daugybė ir jie visai neblogai veikia...
          You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
            Tas taisykles kaip važiuoti žiedu reiktų pakeisti manau, nes nesamonė, kad iš pirmos juostos galima sukti tik į dešinę arba reikia praleisti antrą juostą, norint važiuoti tiesiai.
            Parašė Tomas Rodyti pranešimą
            Tokia taisyklė yra tik Vilniuje. KETe jos nėra
            Ši taisyklė labai logiška trijų juostų žiede, nes kitap trečia juosta netektų prasmės, o pirmoje (vienintėlėje, iš kurius būtų galima sukti i dešinę) susidarytų dar didesni kamščiai. O, kai leidžiama sukti į dešinę iš antros žiedo juostos, tai savaime suprantama, kad iš pirmos žiedo juostos lieka sukti tik i dešinę.
            www.lt-lv-forum.org/

            Comment


              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
              Pritariu, siuo konkreciu atveju pasiulytas variantas neaktualus.
              Šiaip tai Olandų žiedas vienintelis iš didžiųjų Vilniuje, kuris neišplatėja iki 3 juostų

              http://maps.google.com/maps?ie=UTF8&...00412&t=h&z=18

              Bet toks pertvarkymas duotų nedaug naudos, nes norint išsukti iš antros juostos žiede reikėtų persirikiuot į pirmą ir vėl susidarytų kamščiai... O dabar pirma į dešinę, antra sukasi ir srautai nesikerta.

              Comment


                Parašė John
                Idomu, kaip tai veiks... siaip Angijoje sviesoforu zieduose teko matyti daugybe kartu, tik nelabai suprantu, kokia nauda jie duoda.
                Kartais srautai žiede pasiskirsto taip, kad, be šviesoforų, iš dviejų, vienodai didelių, srautų, vienas visada turi pirmenybę. Tada, piko metu, vienas srautas visiškai nejuda, o kitas juda be trukdžių. Šviesoforai, tokiu atveju, iš esmės, karts nuo karto sustabdo tą srautą ir užleidžia nuskriaustuosius. Sistema nėra tokia jau bloga.
                You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

                Comment


                  Parašė blitz Rodyti pranešimą
                  Kartais srautai žiede pasiskirsto taip, kad, be šviesoforų, iš dviejų, vienodai didelių, srautų vienas visada turi pirmenybę. Tada, piko metu, vienas srautas visiškai nejuda, o kitas juda be problemų. Šviesoforai, tokiu atveju, iš esmės, karts nuo karto sustabdo srautą, kuris be šviesoforų visada turėtu pirmenybę, ir užleidžia nuskriaustuosius. Sistema nėra tokia jau bloga.
                  Būtent taip ir yra ryte. Antakalnio gatve važiuojant i centrą susidaro kamštis ir vos juda, o iš Olandų gatvės nusileidžia srautas, niekas jų nestabdo (nes Antakalnio gatve iš miesto niekas nevažiuoja) ir važiuoja ant žirmūnų tilto stabdydami srautą iš Antakalnio gatvės. Kelis kartus yra tekę matyti policininkus, kurie tą srautą nuo Olandų pristabdo.
                  Flickr

                  Comment


                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                    Pritariu, siuo konkreciu atveju pasiulytas variantas neaktualus. Bet mintis del paprastos sviesoforines sankryzos manau butu verta apmastyt.
                    Keista, o man pasirodė, kad šviesoforai šią sankryža ir paverčia paprasta. Tiesiog vyduryje - klomba. O neveikiant šviesoforams ji vėl virsta žiedine. Pagal KET išeitų taip.

                    Comment


                      Parašė John
                      Gal is tiesu nereiktu pulti kritikuoti tos sistemos, kol ji pilnai nepaleista? Jei tie sviesoforai Olandu ziede is tiesu pagerins situacija, viskas iseis i nauda.
                      To straipsniūkščio pavadinimas juk "kvailiau net nesugalvosi". Tad neverta ieškoti jame konstruktyvios kritikos - ten tik žurnalisto išsividuriavimas stiliumi "visi idiotai, tik aš vienas protingas".

                      Comment


                        Vieną ką tikrai šviesoforai padarys, tai pakeis gatvės policininkus. Nes ligi šiol per kamščius jie stovėdavo žieduose ir diriguodavo. Dabar tą padarys šviesoforai - galės paeiliui junginėti įvažiavimą į žiedą.

                        Comment


                          Parašė Sula Rodyti pranešimą
                          Keista, o man pasirodė, kad šviesoforai šią sankryža ir paverčia paprasta. Tiesiog vyduryje - klomba. O neveikiant šviesoforams ji vėl virsta žiedine. Pagal KET išeitų taip.
                          Oi ne, cia tikrai ne tas pats, visikai skirtingi dalykai. Pagal KET gauname kruva sankryzu vienoje vietoje. Bet tai tikrai nera tas pats kaip 1 sankryza. Srautu persiskirstymas visai kitaip vyksta, tad ir pralaidumas nevienodas gaunas. Kaip jau minejau reikia atlikti tikslesnius skaiciavimus, kad issiaiskinti, kas efektyviau.

                          Comment


                            Griaus už 145 mln. litų pastatytus šviesoforus

                            Vilnius artimiausiu metu galės siekti Gineso rekordų kaip miestas, turintis tankiausią šviesoforų tinklą. Valdžia visuotinį "šviesoforizavimąsi" aiškina tuo, kad gyventojams pabodo transporto spūstys, rašo "Verslo žinios".

                            Tačiau vilniečiams akivaizdu, kad dvejus metus jau diegiama 145 mln. litų kainuosianti sistema padėtį tik pablogino. Pabandžius įjungti kai kuriuos šviesoforus, mieste kilo chaosas.

                            Pasak Vilniaus mero Juozo Imbraso, "jei Vilniaus vairuotojai duos daugiau signalų, kad sistema neveikia tinkamai, teks projektą pristabdyti ir iš esmės peržiūrėsime sutartį. Mažinsime pinigus, šviesoforų skaičių. Nemokėsime pinigų!"

                            Jis neatmetąs prielaidos, kad buvo bandoma prastumti abejotinos vertės, bet labai brangų projektą.

                            Pasak projektą prižiūrinčios savivaldybės įmonės "Susisiekimo paslaugos" direktoriaus Vaidoto Antanavičiaus, kai kuriuos nelogiškai pastatytus šviesoforus teks nugriauti - pavyzdžiui, Olandų žiede.

                            http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=18350771

                            Komentarų yra????
                            gera gyventi gerai

                            Comment


                              Aš už Gineso rekordų knygą!!... :/

                              Comment


                                Nu man irgi buvo keista, kodėl jie miesto centre šviesoforizuoja kiekvieną sankryžą. Taigi galėjo uždaryti kas antrą sankryžą (palikti tik pagrindinio srauto kryptį) ar bent jau leisti sukti į kairę tik retkarčiais. Ženevoje, kiek suprantu, tokia šviesoforų sistema veikia, bet ten reikia tikrai toli važiuoti, jeigu nepataikei į posūkį kairėn. Tiesą sakant, gal ir dabar dar nevėlu išrauti kas antrą šviesoforą.

                                Bet smagiausia šitame straipsnyje, kad paskelbė apie tokius rimtus ketinimus taip ir nepabandę paleisti visos sistemos. Toks jausmas, kad tam tikra partija prieš rinkimus kovos ne tik su mafija, klanais, elitais ir valstybininkais, bet ir su šviesoforais.

                                Comment


                                  Aš turiu savo nuomone šiuo klausimu.

                                  PVZ. Mieste yra remontuojama gatvė ir jinai uždaryta. Manau yra nepataogu visiems vairuotojams. Net ir paklojus asfaltą ir atidarius gatvę, kol nesužymėtos juostos, negalima važiuoti max. leidžiamu greičiu.
                                  Vairavimo sąlygos pablogėja visu remonto ar projekto vykdymo metu. Su šiuo mano teiginiu turbūt sutinka visi.
                                  Niekaip negaliu suprasti kaip gali pagerėti sąlygos vykdant darbus.
                                  Išvadas, pagerėjo ar pablogėjo, manau darysime kai bus užbaigti darbai.

                                  IT. Sicilija
                                  PT. 11 dienų Portugalijos keliais
                                  LT. Kaunas 2009.01.04

                                  Comment


                                    Imbrasas čia gerai pavarė
                                    "jei Vilniaus vairuotojai duos daugiau signalų, kad sistema neveikia tinkamai, teks projektą pristabdyti ir iš esmės peržiūrėsime sutartį. Mažinsime pinigus, šviesoforų skaičių. Nemokėsime pinigų!"
                                    Jeigu statant estakada užtveriama dalis po ja einančios gatvės ir vairuotojai pradeda skūstis ko gero reiktų peržiūrėti sutartį, pristabdyti finansavimą arba visai nutraukti estakados statybas nes ji ne tik kad nieko nepadeda, bet dar ir trukdo.

                                    Comment


                                      Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                                      Imbrasas čia gerai pavarė

                                      Jeigu statant estakada užtveriama dalis po ja einančios gatvės ir vairuotojai pradeda skūstis ko gero reiktų peržiūrėti sutartį, pristabdyti finansavimą arba visai nutraukti estakados statybas nes ji ne tik kad nieko nepadeda, bet dar ir trukdo.
                                      Viskas politizuota


                                      IT. Sicilija
                                      PT. 11 dienų Portugalijos keliais
                                      LT. Kaunas 2009.01.04

                                      Comment


                                        Šiandien irgi turėjau garbės išbandyti šviesoforų įkaite tapusią Antakalnio gatvę. Visų pirma, visiškai nesuprantama šviesoforo ties Antakalnio ir Klinikų gatvės sankryža paskirtis, nes 8-20 val ten galima iš Klinikų g. sukti tik į dešinę, taigi kam palengvinamas eismas, visiškai neaišku. Realiai tas šviesoforas nebent padėtų sukantiems į Antakalnio g. į kairę, tuomet reiktų nuimti ženklą su minėtais apribojimais. Bet tada išsukus per žalią šviesą iš Klinikų g., reikėtų stovėti skersai Antakalnio gatvėje, nes iškart už posūkio yra pėsčiųjų perėja, kuriems tuo metu degtų žalia šviesa. Dėl šio šviesoforo jau dienos metu buvo nemažas kamštis Klinikų gatvėje, beveik iki posūkio į pačias ligonines, ko anksčiau niekad nebūdavo. Žalias koridorius kolkas irgi nelabai veikia, nes reikėjo sustoti bent prie poros perėjų.
                                        Žodžiu, kolkas nieko gero, žiūrėsim kas bus toliau

                                        Comment


                                          Tos vadinamos "žaliosios bangos" dar niekur neturėtu veikti. Kitose atkarpose tik daug maž sureguliuota, kad sutaptu žalia šviesa.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X