Neblogas straipsnis, bet pora klausimų kyla. Ar gali taip būti, kad žurnalistų spidometras tiesiog rodo 55 vietoje 50? Kažkur girdėjau tokią teoriją, kad spidometrai visada rodo didesnį greitį. Nu ir kitas dalykas, kad nelabai svarbu, ar ne piko metu važiuosi 15, ar 12 minučių. Kur kas įdomiau būtų matuoti piko metu. Dar ims ir paaiškės, kad laikas vis tiek bus netoli 15-20 minučių, tai tada iškart bus aišku, kad apsimokėjo. Ir išvis, ar įmanomas žaliasis koridorius abiem kryptim vienu metu? Man rodos, kad ne. Tiesiog piko metu turėtų veikti ta kryptim, kuria važiuoja dauguma mašinų.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus šviesoforai
Collapse
X
-
Tai ne teorija, o faktas. Spidometrų leistina nuokrypa - tik į didesnę pusę.Parašė balietis Rodyti pranešimąAr gali taip būti, kad žurnalistų spidometras tiesiog rodo 55 vietoje 50? Kažkur girdėjau tokią teoriją, kad spidometrai visada rodo didesnį greitį.
Comment
-
Yra tame tiesos, bet tai daugiau nuo profilio priklauso, o ne nuo ratlankio. Aukštos padangos daugeliui netilps.Parašė baltic Rodyti pranešimąBet jeigu ant mašinos, kurios standartiniai ratai yra R15, užsidedi R18, tai tikrai rodo mažesnį greitį.
Comment
-
Tai anksčiau ir nebuvo ką programuotParašė somis Rodyti pranešimąžodžiu, straipsnio apibendrinimas - jei kažkas rimčiau nebus dar pakeista, tai buvusi Vilniaus miesto taryba sėkmingai iššvaistė 145mln LTL? o šiaip tai aš nesuprantu, kodėl tas kainavo tiek daug. Juk čia praktiškai tik programavimas.
Visas infrastruktūros parengimas (šviesoforų, kamerų pajungimas į bendrą tinklą didžiąją dalį kainavo). Kai infrastruktūra yra galima programuot.
Comment
-
Na kad tikrai ne tik programavimas. Tose visose gatvėse keičiami absoliučiai visi šviesoforai, statant naujus stulpus, bei vedžiojant naujus kabelius. Taip pat įrengta daug naujų šviesoforų ten kur jų nebuvo. Ties kiekvienu šviesoforu iš visų pusių pastatyti atskiri stulpai su davikliais.Parašė somis Rodyti pranešimąžodžiu, straipsnio apibendrinimas - jei kažkas rimčiau nebus dar pakeista, tai buvusi Vilniaus miesto taryba sėkmingai iššvaistė 145mln LTL? o šiaip tai aš nesuprantu, kodėl tas kainavo tiek daug. Juk čia praktiškai tik programavimas.
Ir dar tos 12 švieslenčių. Nors jos tokios primityvokos ir be perspektyvų ateityje
už tokią sumą galėjo įrengti normalius LED ekranus, tai būtų kur kas praktiškiau.
Tad kainos gaunasi išties nemažos, bet ar visa tai realiai gali siekti šimtus mln. tai abejotina
Comment
-
Eismo intensivuma reguliuoja OPEC...Parašė vap Rodyti pranešimą...kamščiai Antakalnio gatvėje sumažėjo rytais...
Comment
-
Papasakosiu apie savo įspūdžius važiuojant atkarpa nuo naujininkų iki žaliojo tilto. Tuo maršrutu važinėju kasdieną, dažniausiai ne piko metu. Tačiau situacija yra labai stipriai pagerėjusi. Nuo Švitrigailos/Ševčenkos sankryžos iki žaliojo tilto galima nuvažiuoju per 8 min. Jei važiuoju po 22 val. praktiškai niekuomet nestoviu prie raudonos šviesos, visuomet veikia "koridorius", nepastebėjau ilgesnių prastovų važiuojant priešinga kryptimi.
Dar labai ženkliai pasikeitė važiavimo greitis iš Dariaus ir Girėno/Šaltkalvių sankryžos iki Švitrigailos/Ševčenkos, prie raudonos šviesos praktiškai nereikia laukti. Retkarčiais prie Švitrigailos ir Kauno gatvių sankryžos. Todėl nuvažiuoti atstumą trunka mažiau negu 8 min. Ankščiau šis laikas užtrukdavo iki 15 min. Pastabėjau, kad tikrai gerai sureguliuota atkarpa nuo Naujininkų iki Žaliojo.
Tas straipsnis atrodo neobejktyvus, nes nebuvo atsižvelgta į kelio darbus Panerių/Švitrigailos sankryžoj, kur mašinos iš dviejų juostų suvažiuoja į vieną, nes pilna duobių ir šiaip atvertų kelio dalių, kur kelias susiaurėja. Šios kliūtys atsirado neseniai, todėl keista, kad nėra įtrauktas tokios aplinkybės.
Situaciją visgi šioje atkarpoje reikėtų tobulinti. Ypatingai piko metu nuo Švitrigailos/Naugarduko, toliau Švitrigailos/Kauno ir Švitrigailos/Panerių sankryžose, nes vairuotojai dažnai važiuoja piko metu belekaip. Be to tose vietose susitelkia daug sunkiojo ir keleivinio transporto (fūros, autobusai), todėl jie nespėdami įvažiuoti degant žaliai sustabdo eistą stovėdami sankryžos viduryje, vairuotojų kultūra čia taip pat prisideda.
Suma sumarum, džaiugiuosi pastebimai pagerėjusia situacija ir sutaupytu laiku.
Comment
-
Šiaip jau veikiantis koridorius kol kas yra tik iki Žaliojo tilto. Kodėl toliau neteko sustot prie raudonos, tai įdomu, matyt labai pasisekėParašė kasharas Rodyti pranešimąvažiavau šiuo maršrutu šeštadienio vakarą, tai nuo baltojo tilto iki baltupių norfos nuvažiavau nesustojęs prie nei vienos sankryžos
greitis svyravo tarp 50-60 (daugiau tikrai nespaudžiau)
tai mano manynu, bent jau ne piko metu tai šviesaforų sistema toje atkarpoje tikrai veikia

Šiaip nuo Baltojo tilto iki Baltupių Norfos geriau jau važiuoti per kitą pusę (Tumo-Vaižganto->Lukiškių g.->Geležinio Vilko->J. Kazlausko). Ir greitis didesnis leidžiamas, ir šviesoforų iš viso tik 4 (vienas su žalia rodykle). Važiuojant per Kalvarijų gatvę - 15-20..
Comment
-
Šeštadienį vieną raudoną dėmę pastebėjau - važiavau nuo upės link oro uosto. Sankryžoje su Gedo pr. pataikiau ant raudonos. Stovėdamas ten mačiau kaip užsidega žalia sankryžoje su Pamėnkalnio. Po kurio laiko kai sulaukiau žalios, turėjau spausti iki 70 km/h kad spėčiau prašokti jau mirksint žaliai šviesai.
Važiaujant atgal dar blogiau - pstovėjus sankryžoje su Pamėnkalnio, teko vėl sustoti sankryžoje su Gedo pr.
Dar yra ką tobulint...
Comment
-
Penktadieni apie 17.30 teko važiuoti nuo oro uosto iki Žaliojo. Užtrukom apie 47 min. Taip kad piko metu sistema nelabai padeda. kamštis buvo vos ne ištisinis nuo Naujininkų iki pat maršruto pabaigos. Keičiausia, kad šalutinės gatvės, kur anksčiau sangūdų nebuvo, irgi atrodė užkimštos. Nebent čia tokia juoda diena pasitaikė.Parašė zmagas Rodyti pranešimąPastabėjau, kad tikrai gerai sureguliuota atkarpa nuo Naujininkų iki Žaliojo.Paskutinis taisė Sula; 2008.05.26, 09:08.
Comment
-
Gal dėl to, kad tas šviesoforas dar nėra pakeistas? Nes kaip jau seniau buvo šnekėta, kad net poros metų senumo modernius skaitmeniniu būdu valdomus šviesoforus keičia dar naujesniais dar labiau skaitmeniniu būdu valdomais šviesoforaisParašė Qbazzz Rodyti pranešimąŠeštadienį vieną raudoną dėmę pastebėjau - važiavau nuo upės link oro uosto. Sankryžoje su Gedo pr. pataikiau ant raudonos. Stovėdamas ten mačiau kaip užsidega žalia sankryžoje su Pamėnkalnio. Po kurio laiko kai sulaukiau žalios, turėjau spausti iki 70 km/h kad spėčiau prašokti jau mirksint žaliai šviesai.
Važiaujant atgal dar blogiau - pstovėjus sankryžoje su Pamėnkalnio, teko vėl sustoti sankryžoje su Gedo pr.
Dar yra ką tobulint...
ta proga iš naujo klodami dar "modernesnius", nei 2 metų senumo kabelius B)
Comment
-
Gal ne LED'iniai, bet kažkokie bus (13 vnt.)Parašė JohnGal kas zino tiksliau, ar bus kokia nors informacijos sistema mieste, rodanti eismo intensyvuma gatvese (tarkim kokie nors LED displejai ar pan.)? Techniskai tam jokiu kliciu buti neturetu, nes duomenys apie masinu srautus bus fiksuojami realiu laiku.
http://www.miestai.net/forumas/showp...3&postcount=77gera gyventi gerai
Comment
Comment