Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Eismas ir kamščiai Klaipėdoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Briedis
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Kad lyg ir taisyklės draudžia naujai įrengti tokius dirbtinus apribojimus?
    Draudžia, bet kompetentinga Klaipėdos saugaus eismo komisija nusprendė, kad taisyklės neteisingos, ir leisti dirbtinai riboti greitį ties perėjomis yra saugu.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Girulių plente jau leidžia važiuot 70 km/h, ties perėjom greitį dirbtinai apribojo ženklais iki 50 km/h.
    Kad lyg ir taisyklės draudžia naujai įrengti tokius dirbtinus apribojimus?

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Girulių plente jau leidžia važiuot 70 km/h, ties perėjom greitį dirbtinai apribojo ženklais iki 50 km/h.

    Kretingos g. ir Šiaurės pr. sankryžoje įrengti atskiri šviesoforai kairiesiems posūkiams. Vairuotojams tai naujiena, dauguma važiuoja degant raudonai šviesai.

    Liepų g. ir Artojo g. sankryžoje įrengta ir jau veikia papildoma sekcija sukantiems dešinėn į Liepų g. link sankryžos su Šiaurės prospektu.
    Paskutinis taisė Briedis; 2020.05.30, 17:26.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė acetonas Rodyti pranešimą
    Tikrai nesuprantu kodėl ten negalima padaryti 70km/h leistino greičio.
    Pėsčiųjų perėjimo per kelius ir gatves organizavimo taisyklės PPOT 16:
    21. Esama pėsčiųjų perėja turi būti pakeista į kitokią perėjimo organizavimo priemonę arba panaikinta, jeigu ji atitinka bent vieną iš šių sąlygų:
    <...>
    21.2. gatvės ruože, kuriame įrengta pėsčiųjų perėja, leistinas važiavimo greitis yra didesnis kaip 50 km/h. Dirbtinai mažinti leistiną važiavimo greitį kelio ženklais prieš pėsčiųjų perėją tik tam, kad būtų išvengta šio punkto sąlygos, draudžiama
    STR 2.06.04:2014 „Gatvės ir vietinės reikšmės keliai. Bendrieji reikalavimai“:
    3. Įvažiavimai/išvažiavimai kairiaisiais posūkiais be šviesoforinio reguliavimo gali būti įrengiami 6 lentelėje nurodytais atstumais, kai tenkinamos visos žemiau išvardintos sąlygos:
    <...>
    3.2. leistinas greitis neviršija 50 km/h

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Kiek žinau Girulių pl. tarp Melnragės ir Girulių tėra viena perėja, kurioje ne vasara būna žmonių. Ta perėje yra papildomai apšviesta ir su salele. Visi į kairę posūkiai turi atskiras juostas. Tikrai nesuprantu kodėl ten negalima padaryti 70km/h leistino greičio. Juolab, kad ir dabar visi važiuoja tokiu greičiu. Aišku komentaras apie leistiną greitį ir kamščius yra absurdiškas.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Nonsensas. Savivaldybės saugaus eismo komisiją deda skersą ant saugumo ir taisyklių. Nes nu kaip galima važiuoti 50, kai kelias naujas ir lygus

    Girulių plente leis važiuoti greičiau
    https://www.ve.lt/naujienos/klaipeda...iciau-1778356/
    Galutinį žodį tarusi Saugaus eismo komisija priėmė sprendimą leisti didinti greitį Girulių plente iki 70 km/val. Vietose, kur įrengtos salelės ir pėsčiųjų perėjos, greitis bus sumažintas iki 50 km/val.
    Kas žino, ką daryti, kur kreiptis, kad šitas debilų sprendimas būtų atšauktas?
    Paskutinis taisė Briedis; 2020.02.25, 19:48.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Vakarų ekspresas 2020.01.29
    Tilžės gatvės rekonstrukcija varo į neviltį smulkiuosius verslininkus.
    Tilžės gatvės rekonstrukcija toliau varo į neviltį smulkiuosius verslininkus. Kol vyko darbai, buvo sudėtinga automobiliu patekti į turgavietę. O štai įrengus naują įvažiavimo ir išvažiavimo kelią chaosas kilo pačioje turgavietėje - atsirado spūstys. Prie to stipriai prisidėjo Tilžės gatvėje įjungtas šviesoforas. (...)

    Tilžės turgavietė turi įrengtą naują įvažiavimo ir išvažiavimo kelią, o pačioje teritorijoje eismas vyksta ratu, turgaus dienomis automobilių transporto spūstys trunka bent 2-3 valandas. (...)

    Prieš šventes sulaukėme siurprizo - Tilžės gatvėje buvo įjungtas šviesoforas. Prašėme, kad išjungtų, bet atsakė, kad to padaryti negali. Prieš šventes buvo didžiulės spūstys ir smulkieji verslininkai pamatė, kas jų lauks prasidėjus sezonui. Žmonės, pastovėję tokioje spūstyje, kitą kartą į turgavietę nebevažiuos ir ieškos alternatyvų„, - sakė D. Botyrius.
    Jis priminė, kad prieš prasidedant gatvės rekonstrukcijai smulkieji verslininkai tai priėmė kaip pozityvą. Tąkart buvo dvi įvažos, įvažiuoti į turgavietę ir išvažiuoti iš jos problemų nebuvo.
    „Tačiau vėliau pamatėme kylančias problemas - prieš metus kreipėmės į Savivaldybės administraciją. (...)

    Ką reikėtų daryti, kad esama situacija Tilžės turguje pagerėtų? Pasak smulkiųjų verslininkų, reikėtų platesnių eismo juostų, antrojo išvažiavimo kelio, šviesoforinėje sankryžoje grąžinti žaliąją rodyklę ar apskritai patį šviesoforą laikinai išjungti.

    https://www.ve.lt/naujienos/ekonomik...rpais-1770504/

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied

    https://goo.gl/ojNHDr
    Žalia šviesa ilgiausiai dega Lypkių gatvei, kur eismas iš esmės nulinis. Pramonės gatvėje piko metu formavosi eilės.
    Paskutinis taisė Romas; 2020.02.14, 07:55. Priežastis: Pridėtas žemėlapis

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Įjungė LEZo šviesoforą. Rezultatas - kamščiai.
    Kokia tiksli vieta?
    Paskutinis taisė Romas; 2020.02.14, 08:03. Priežastis: Citavimas

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Įjungė LEZo šviesoforą. Rezultatas - kamščiai. Klaipėda greit taps šviesoforų sostine.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Šviesoforai programuojami iš naujo
    http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...naujo-1682656/
    Išmanūs šviesoforai atnaujintame Jūrininkų prospekte programuojami iš naujo. Iš pirmo karto nesugebėta apskaičiuoti automobilių srauto šioje gatvėje.
    Anksčiau visose Jūrininkų pr. sankryžose šviesoforai turėjo po 2 fazes, eismas buvo sklandus. Dabar Taikos ir Jūrininkų sankryžoje visus posūkius visomis kryptimis padarė apsaugotus, suprogramavo 4 fazes (jei ne daugiau), automobilių eilės darosi visomis kryptimis. Šilutės ir Jūrininkų sankryžoje padarė 3 fazes (), irgi formuojasi eilės. Na ir žinoma lempų skaičius. Projektavo deb...

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Penkiose pėsčiųjų perėjose (ties Klaipėdos energija, Žvejų rūmais ir 3 Baltijos prospekte) įrenginėjami šviesoforai. Lempų kiekis stulbinantis. Jeigu analogiškoje perėjoje ties duonos kombinatu sumontuota po du šviesoforus kiekviena kryptimi, tai čia sukabino net 6.


    Foto iš https://www.facebook.com/photo.php?fbid=380766375992624
    Kaune irgi sugeba pėsčiųjų perėjose sukabinti po šviesoforą virš kiekvienos eismo juostos. O sankryžose tik po vieną kiekvienai atskirai reguliuojamai krypčiai... Todėl, kad projektuoja skirtingi projektuotojai o savivaldybė nesukontroliuoja.

    Bet vienas šviesoforas virš gatvės privalomas. Neužtenka dviejų šviesoforų šonuose.
    Paskutinis taisė dsanto; 2018.12.14, 18:46.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    O pirma juosta nėra tik nusukimui į dešinę? Kaip suprantu iš jos negalima važiuoti tiesiai ir kirsti perėją.
    Taip, pirma juosta tik į dešinę. Bet kaip suprantu, perėja bus atkelta prieš nusukimą dešinėn (ant gembių matosi sumontuoti pėsčiųjų šviesoforai), todėl sekcija neturi prasmės.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Kaip tai gali būti? Kai automobiliams švies raudona, pėstiesiems bus žalia. Tai sekcijos būt negali.
    O pirma juosta nėra tik nusukimui į dešinę? Kaip suprantu iš jos negalima važiuoti tiesiai ir kirsti perėją.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Gal bus žalia sekcija posūkiui į dešinę per raudoną?
    Kaip tai gali būti? Kai automobiliams švies raudona, pėstiesiems bus žalia. Tai sekcijos būt negali.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Šiek tiek nesupratau kaip bus einama per gatvę: panašiai kaip Vilniuje Narbuto gatvėje iki rekonstrukcijos?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Gal bus žalia sekcija posūkiui į dešinę per raudoną?

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Penkiose pėsčiųjų perėjose (ties Klaipėdos energija, Žvejų rūmais ir 3 Baltijos prospekte) įrenginėjami šviesoforai. Lempų kiekis stulbinantis. Jeigu analogiškoje perėjoje ties duonos kombinatu sumontuota po du šviesoforus kiekviena kryptimi, tai čia sukabino net 6.


    Foto iš https://www.facebook.com/photo.php?fbid=380766375992624
    Paskutinis taisė Briedis; 2018.12.12, 11:32.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Minijos gatvė taps moderniausia Lietuvoje
    http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...uvoje-1602315/
    Minijos gatvei brėžiamas ambicingas planas: UAB „Gatvių apšvietimas“ jau paskelbė eismo valdymo rekonstrukcijos techninio darbo projekto ir projekto vykdymo priežiūros paslaugų pirkimą atviro konkurso būdu, tad jau kitąmet planuojama pradėti svarbios miesto arterijos atnaujinimą. Joje atsiras viešojo transporto prioritetų sistema, o vairuotojų dalią palengvins išmanusis eismo valdymas. Bendra šviesoforų valdymo įranga planuojama per visą Minijos gatvės atkarpą - nuo Smiltelės iki Sportininkų gatvės.
    Nu niekaip nesuprantu, kam kišti nagus ten, kur problemos nėra? Rūtų ir Bijūnų sankryžų šviesoforai veikia žalia banga, Dubysos ir Agluonos taip pat, Naikupės ir Kalnupės irgi. Jokių didelių spūsčių, net piko metu, prie jų nebūna. Vienintelė nevykusi sankryža yra su Baltijos prospektu.
    Paskutinis taisė Briedis; 2018.12.12, 09:35.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Kur buvo Klaipėdos miestas...geras retorinis klausimas. Su "triūba" laisvu stiliumi....

    Komentuoti:

Working...
X