Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Eismas ir kamščiai Klaipėdoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ValdasJ
    replied
    O koks skirtumas ar mašinos žiedą pasieks prieš tai kažkur užkliuvusios ar ne? Jų kiekis vistiek išliks taspats. Kaip Lettered minėjo, prie Baltijos žiedo irgi kamščiai būdavo. Tiesiog dabar vietoj dviejų užsikimšusių vietų liko viena.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Logiška, kad padidėjo, kitaip ir būti negalėjo, nebent automobiliai pravažiavę nauja estekada kažkur dingtų. Beto, prie Baltijos žiedo ir seniau kamščiai būdavo...

    Komentuoti:


  • daktaras
    replied
    bet faktas, kad kažkur tos mašinos, kurios neužklius jakuose, užklius kitur? o kur jos užklius?.. vasarą ten turėtų būti pragarėlis mažas

    Komentuoti:


  • ValdasJ
    replied
    Nepastebėjau jokio skirtumo minimam Baltijos-Šilutės žiede ir draugė kuri kasryt į darbą Gargžduose per tą patį žiedą važinėja nepastebėjo. Jei pažiūrėsit straipsnio komentarus tai pritariančių straipsniui irgi nėra. Labiau panašu į eilinę skandalų medžioklę.

    Komentuoti:


  • daktaras
    replied
    na va, prasideda...

    Komentuoti:


  • Edvard
    replied
    Rekonstravus Jakų žiedą mašinų spūstys - naujoje vietoje

    Atlikus rekonstrukciją, prie Jakų žiedinės sankryžos nebeliko mašinų spūsčių. Tačiau ši problema išryškėjo kitoje vietoje. Eilės mašinų nusidriekia prie Baltijos prospekto ir Šilutės plento žiedinės sankryžos.

    Eilė siekia kilometrą

    Eismas rekonstruota Jakų žiedine sankryža atidarytas mažiau nei prieš savaitę. Kaip ir tikėtasi, čia nebeliko transporto priemonių spūsčių, kuriose anksčiau kasdien piko metu įstrigdavo vairuotojai.

    Tačiau policijos pareigūnams darbo nesumažėjo. Dabar jie eismą turi reguliuoti Baltijos prospekto ir Šilutės plento žiedinėje sankryžoje.

    Nemažos spūstys šioje vietoje piko metu susidaro įvažiuojant į miestą. Automobilių eilės driekiasi apie kilometrą – iki posūkio į įmonės "Philip Morris" teritoriją.

    Anot Klaipėdos kelių policijos biuro viršininko Alvydo Katkausko, nors policijos pareigūnai ir reguliuoja eismą, tai problemos neišsprendžia.

    Valdžią įspėjo dar vasarą

    A.Katkauskas tvirtino, jog savivaldybė apie galimas spūstis Baltijos prospekto ir Šilutės plento žiedinėje sankryžoje, atidarius eismą rekonstruotoje Jakų žiedinėje sankryžoje, įspėjo dar vasarą. Tačiau jokių priemonių, siekiant to išvengti, imtasi nebuvo.

    "Baltijos prospekto ir Šilutės plento žiedinė sankryža negali išskirstyti tokio srauto transporto priemonių. Įspėjome, kad čia reikalinga trečia juosta sukti į dešinę ties Pieno kombinatu. Nors ir ji nepanaikintų spūsčių, tačiau bent šiek tiek jas sumažintų", – tvirtino viršininkas.

    Pareigūnas pabrėžė, jog Baltijos prospekto ir Šilutės plento žiedinė sankryža turėjo būti rekonstruota pirmiau nei Jakų, arba darbai turėjo vykti lygiagrečiai.

    "Išeities reikia ieškoti kuo greičiau. Vasarą transporto priemonių srautai šioje vietoje bus dar didesni. Jau dabar šią vietą galima vadinti karštuoju tašku. Neaišku, kas bus, kai prasidės Baltijos prospekto ir Šilutės plento žiedinės sankryžos rekonstrukcija: kaip reikės organizuoti eismą, kiek juostų uždaryti?" – nežinios baiminosi A.Katkauskas.Skaityti toliau

    Rekonstrukcijos reikės palaukti

    Klaipėdos savivaldybės Miesto ūkio departamento direktorius Liudvikas Dūda pasakojo, jog Šilutės plento ir Baltijos prospekto, Taikos ir Baltijos prospektų žiedinių sankryžų rekonstrukcijos reikės palaukti keletą metų. Tad kol kas vairuotojai turės kęsti nepatogumus.

    "Tokie reikalai neišsprendžiami per vieną sezoną. Ieškome galimybių Šilutės plento ir Baltijos prospekto žiedinėje sankryžoje atidaryti trečią juostą. Į dešinę būtų galima sukti ne iš vienos, o dviejų juostų. Tuomet pagerėtų automobilių pralaidumas. Reikia nuvažiuoti į vietą ir pasižiūrėti. Gal užtektų pakeisti ženklus ir atidarytume trečią juostą", – komentavo L.Dūda.

    Kol kas vairuotojams, norintiems nepatekti į automobilių spūstis, patariama važiuoti Palangos plentu, Liepų gatve, rinktis ne Vilniaus plentą, o Tilžės gatvę.

    Pareigūnų teigimu, išvažiuojant iš miesto Šilutės plento ir Baltijos prospekto žiedinėje sankryžoje transporto spūsčių nesusidaro.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Eismo saugumas pareikalavo paaukoti medžius
    Pastarosiomis dienomis uostamiesčio Liepojos gatvėje, ties Plytine, pjaunami didžiuliai kelkraštyje augantys medžiai. Iš viso planuojama išpjauti per 80 medžių.
    "Tie medžiai, kurie auga prie pat asfalto dangos, nėra saugotini. Buvo planuojama juos išpjauti tuomet, kai bus atliekama kelio Klaipėda-Kretinga rekonstrukcija. Tačiau dėl dabartinės ekonominės situacijos rekonstrukcija nusikėlė neribotam laikui, tad nuspręsta medžius pašalinti dabar", - sakė P. Kaučikas.
    http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...edzius-507270/

    Komentuoti:


  • URBANISTAS
    replied
    Klaipėdos arena pakeis ir eismą

    http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...493680/,page.2

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    2010-09-23, 16:58
    Klaipėdos gatvėse įrengti daugiau kalnelių neleista
    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...eleista-300857

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Saugumas gatvėse - buldozerio principu
    Klaipėda - jūrinis miestas, galbūt todėl nieko nuostabaus, kad su automobilių judėjimu gatvėmis susiję valdžios sprendimai yra, švelniai pasakius, keisti.

    Maža to, kad valdžia beveik nieko nepadarė, jog vairuotojams mieste važinėti būtų lengviau, padėtis tik sunkinama.

    Garsiai deklaruojama, jog rūpinamasi pėsčiųjų saugumu, tačiau galvoti apie priemones, kurios leistų ir užtikrinti pastarųjų saugų vaikščiojimą, ir netrukdytų vairuotojams, niekas Klaipėdos savivaldybėje nesivargina. Pavyzdys - miesto valdžią apėmusi greičio slopinimo kalnelių manija.
    http://www.ve.lt/naujienos/nuomones/...comment-476505

    Puikiai išdėstyta situacija.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Žalioji banga Klaipėdoje - rožinė svajonė
    http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...475448/,page.1

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Kalneliai gatvėse – būtini?
    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/n...-butini-297406

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    /\ Jei Klaipėdoj nebėra kamščių, tegul būna "eismas".
    Bet reikėtų patikslinti pavadinimą ir temų rodyklėje

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Gal verta pervadinti temą į eismas Klaipėdoje?

    Komentuoti:


  • nepolitikas
    replied
    visada galvojau ir tebegalvoju, kad mūsų valstybėje nėra vieningos politikos daugeliu klausimų ir sprendimų priėmimas paliktas savivaldybės kompetencijai. reiškia mes visi 20 metų gyvename eksperimentinėmis sąlygomis.
    jeigu kalbėti apie eismo saugumą, tai kiekviename mieste skirtingai sureguliuoti šviesoforai, skirtingai išdėstomos ir apipavidalinamos saugumo salelės ir galų gale skirtingos pasyvaus greičio ribojimo priemonės.
    visa tai galėtų būti sėkmingai spendžiama valstybės standartų pagalba ir centralizuotais reikiamų priemonių pirkimais (manau ir kainuotų pigiau)

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė nepolitikas Rodyti pranešimą
    nebūtų tiek lakstančių, niekas neįrenginėtų "gulinčių policininkų". ugdoma tautiečių kultūra. kai įsibėgėjęs trinktels ir nusikąs liežuvį, problemos neliks
    Ne lakstyme esmė, ten po tris eismo juostas kiekviena kryptimi, jau tai kelia pavojų pėstiesiems. Bet tokioje gatvėje ne tokiomis priemonėmis reikia žmones saugoti.

    Komentuoti:


  • nepolitikas
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Tai viena iš dviejų miesto arterijų (Taikos prospekto nebėra, trombas visiems žinomas užkimšo), ir tik puspročiai arba labai suinteresuoti gali sugalvoti tokius kalnelius daryti kur papuola.
    nebūtų tiek lakstančių, niekas neįrenginėtų "gulinčių policininkų". ugdoma tautiečių kultūra. kai įsibėgėjęs trinktels ir nusikąs liežuvį, problemos neliks

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė nepolitikas Rodyti pranešimą
    psichoneurologinė , nes tik puspročiai po miestą laksto, o klaipėdoje tokių nemažai
    Tai viena iš dviejų miesto arterijų (Taikos prospekto nebėra, trombas visiems žinomas užkimšo), ir tik puspročiai arba labai suinteresuoti gali sugalvoti tokius kalnelius daryti kur papuola.

    Komentuoti:


  • nepolitikas
    replied
    psichoneurologinė , nes tik puspročiai po miestą laksto, o klaipėdoje tokių nemažai

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Klaipėdos gatvėse daugėja greičio slopintuvų
    http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...intuvu-469634/

    Ligoninė.

    Komentuoti:

Working...
X