Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KLP] Eismas ir kamščiai Klaipėdoje
Collapse
X
-
Kur buvo Klaipėdos miestas...geras retorinis klausimas. Su "triūba" laisvu stiliumi....
-
Ar Klaipėdoje tikrai viskas taip pablogėjo po keltų perkėlimo į centrą kaip rašoma Klaipėdos spaudoje?
Šiuo atveju keltų operatorius taupo kelis jūrmyles atstumo. Jei terminalo eksploatavimas centre papildomai neapmokestinamas, tai 99% kad iš centro vežti yra patogiau ir pigiau.
Tik kur buvo Klaipėdos miestas, kuris neturėdamas sutvarkytų sankryžų ir plano B dėl "fūrų" eismo organizavimo tiesiog leido perkelti visas "fūras" iš pietinio pakraščio į centrą.
Įdomu, ar miestas svarsto kažkokias sunkvežimių maršrutų alternatyvas dabar; nors jau per vėlu sukišti tą džiną atgal į Jūrininkų prospektą.
Komentuoti:
-
Spūsčių kaina šokiruoja
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...kiruoja-836157
Vytauto Petriko nuotr.
Komentuoti:
-
Delfi TV 2017.11.04
Internautai šaipėsi iš naujo Klaipėdos gatvių ženklinimo
Gatvių ženklinimas Klaipėdoje priminė anekdotą. Nusprendusieji pakeisti eismo tvarką Kretingos gatvėje pradėjo ne nuo to galo. Pirmiausia buvo įrengtos kliūtys, o tik paskui pakeistas horizontalus ženklinimas bei nuimti kelio ženklai.
Būtent dėl vienas kitam prieštaravusių ženklų praėjusį savaitgalį važiavusieji Kretingos gatve į šiaurinę miesto dalį sutriko – kelio ženklai rodė, kad eismas vyksta tiesiai, taip pat galimas posūkis į dešinę. Tačiau privažiavus posūkį ir nusprendus įsukti į kiemą kelią užtvėrė prie dangos pritvirtinti stulpeliai.
Vienas klaipėdietis specialiai nufilmavo savo kelionę naujai paženklinta gatve, filmuotą medžiagą įkėlė į socialinį tinklą ir pridėjo kelis riebius žodžius. „Kas per imbecilai Klaipėdoje pradėjo koreguoti eismą?! Veiksmas Kretingos g. Esme kame, kad kai renovavo šią gatvę, specialiai buvo įrengta greitėjimo, lėtėjimo, apvažiavimo juostos ir, žinoma, stotelė prieš posūkį. Dabar kažkoks debilas sugalvojo jas naikinti, kad sumažintų gatvės pralaidumą ir visi stovėtų kamščiuose“, – rašė internautas.
https://www.delfi.lt/video/auto/internautai-saipesi-is-naujo-klaipedos-gatviu-zenklinimo.d?id=76153719
Komentuoti:
-
Transporto spūstys vėl bandė klaipėdiečių kantrybę
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...antrybe-835649
Vytauto Petriko nuotr.
Kamščiai Baltijos prospekte - dėl oro ir avarijų
http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...ariju-1591043/
Komentuoti:
-
Šviesoforai mieste: reikia bendros sistemos
http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...temos-1539313/
Jau daug metų svajojama apie vadinamąją žaliąją bangą, kuri būtų patogi uostamiesčio vairuotojams. Tačiau to kol kas neleidžia šviesoforų skirtumai.
Vakar įmonės "Gatvių apšvietimas" vadovas Dangeras Aleksandrovas miesto Trišalei tarybai pristatė esamą padėtį. Pasak jo, šiuo metu Klaipėdoje veikia 67 šviesoforai.
"Negerai, kad jie 5 skirtingų rūšių, tai trukdo sujungti juos į bendrą sistemą ir kurti kokias nors protingesnes sistemas", - sakė D. Aleksandrovas.
Komentuoti:
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąSenokas, bet neblogas straipsnelis
2016-01-13, 14:01
Kieno rūpestis yra spūstys miesto prieigose?
http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...igose-1426921/
Kuo greičiau, tuo geriau. Reik tikėtis, kad tuo pačiu bus prijungtas ir Statybininkų pr. tęsinys.
maladiec meras
O kokios tos finansinės galimybės? Pastatyti šviesoforą, kaip planuojama Tilžės žiede???
Komentuoti:
-
Apskritai uostininkai ir geležinkelininkai (bei centrinė valdžia) kaip vaikus "maudo" merą su visa "komanda".
Komentuoti:
-
Senokas, bet neblogas straipsnelis
2016-01-13, 14:01
Kieno rūpestis yra spūstys miesto prieigose?
http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...igose-1426921/
VĮ "Klaipėdos regiono keliai" direktorius Petras Kaučikas pripažino, kad žino apie patekimo į Jakų žiedą problemą iš Šilutės pusės, tačiau šis objektas esą nepriklauso jo atstovaujamai bendrovei, todėl ir negali kištis į jos reikalus.
"Mano žiniomis, per artimiausius trejus metus šis kelias iki sankryžos su Šernais turėtų būti rekonstruotas iki keturių eismo juostų. Gali būti, kad visi laukia rekonstrukcijos, todėl abejoju, ar iki to laiko kas nors bus daroma", - svarstė P. Kaučikas.Kada realiai prasidės plento nuo Šernų sankryžos iki Jakų žiedo rekonstrukcija? Viskas priklausys nuo to, kada baigsis žemės paėmimo visuomenės poreikiams procedūros. Jei žemės savininkai vadovausis protingumo kriterijais - neturėtų užtrukti. Jei kas nors pageidaus kosminių kompensacijų, teks bylinėtis, o tai užvilkins procesą. Rekonstravus kelią iki keturių eismo juostų visos minimos problemos bus išspręstos.
maladiec meras
Baltijos prospekto ir Šilutės plento sankryža - vienas iš prioritetinių projektų. Tačiau tenka koreguoti techninį šios sankryžos rekonstrukcijos projektą, kad jis atitiktų Lietuvos, o ne Dubajaus finansines galimybes.
Komentuoti:
-
Prieš srautus kovoja kalneliais
Vadinamąjį gulintį policininką įsirengė degalinė „Neste Oil“, įsikūrusi Minijos gatvės ir Baltijos prospekto kampe. Įrenginys sumontuotas prie įvažos iš antrosios arterijos pusės.
Vairuotojai dažnai per degalinės teritoriją riedėdavo iš Baltijos prospekto į Minijos gatvę. Taip išvengdavo sustojimo prie šviesoforo. Kai kurie vairuotojai per degalinės teritoriją važiuodavo gana greitai.
Ir pats važiuoju pro šią degalinę, kitaip prie šviesoforo tektų pralaukti pusantros minutės. Iki sankryžos rekonstrukcijos net nekildavo mintis taip nukirsti kampą, nes buvo žalia rodyklė.
Komentuoti:
-
Eilė Daukanto gatvėje nuo Šimkaus gatvės iki sankryžos susidarydavo tik piko metu, o dabar ir dienos... Aš nesuprantu kokio velnio lysti ten, kur problemų nėra. Geriau Mokyklos gatvėje ir Šilutės plente esančiuose šviesoforuose pėstiesiems mygtukus sumontuotų, tai bent nauda būtų.
Komentuoti:
-
Šviesoforus perreguliavo, bet...
Apie perreguliavimo rezultatus jau buvo galima spręsti vakar dar nesulaukus vakarinio piko - automobilių eilės pradėjo driektis S. Daukanto gatvėje. Vakarinėje jos dalyje automobiliai rikiuodavosi jau ties apylinkės teismo pastatu, o kitoje sankryžos pusėje eilės prasidėjo už Šaulių gatvės.
Komentuoti:
-
Parašė URBANISTAS Rodyti pranešimąTu sukai N kartų ir neturėjai problemų, o aš suku kasdien ir turiu problemų, nes tiesiai važiuojantis įvažiuoja į sankryža beveik per raudona, tad pažeidžiant taisykles iš Sodų g. į kairę gali pralįst 1-2 auto (o jei nepažeidžiant dažnai ir nei vienas auto), o jei eilėj stovi 10 auto, kiek tada teks laukt?
Komentuoti:
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąKad kas praleistų... Iš kur į kur?
N kartų sukau iš Sodo į Manto gatvę ir niekuomet nekilo problemų, visus tiesiai važiuojančius praleidi ir suki ramia galva. Arba jeigu važiuojančių tiesiai labai daug, įvažiuoji į sankryžą ir lauki kol užsidegs raudona ir ramiai baigi savo manevrą. Kame problemos?
Komentuoti:
-
Parašė URBANISTAS Rodyti pranešimąJei viena kryptim eismas pablogėjo, tai dar nieko nereiškia. O tau anksčiau reikėjo pabandyt įvažiuot su mūsų vairuotojų kultūra iš Sodų g. į kairę į Manto g. arba iš Liepų g. į Manto g. į kairę pusę. Ir šiaip po atnaujinimo nei iš vienos pusės ypatingų spūsčių nekyla, tik atsirado galimybė visiems atitinkamu metu judėt, ne kaip anksčiau laukiant malonės, kad kas praleistų..
N kartų sukau iš Sodo į Manto gatvę ir niekuomet nekilo problemų, visus tiesiai važiuojančius praleidi ir suki ramia galva. Arba jeigu važiuojančių tiesiai labai daug, įvažiuoji į sankryžą ir lauki kol užsidegs raudona ir ramiai baigi savo manevrą. Kame problemos?
Komentuoti:
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąDžiaugiesi, kad prie sankryžos tenka praleisti tris kart daugiau laiko?
Anksčiau be problemų žalios rodyklės dėka galima buvo pasukti iš Manto gatvės į dešinę, Naujojo sodo gatvę. Dabar, dėl to kad raudonas dega 3x ilgiau, autobusai važiuojantys tiesiai uždaro dešinėn sukantį automobilių srautą. Piko metu dešinėn norinčių pasukti vairuotojų eilė pasiekia net Atgimimo stotelę. Anksčiau to nebuvo! Ir kad pravažiuotum sankryžą nereikėdavo pralaukti 2 ar net 3 šviesoforo ciklus.
Ir kam reikalingi apsaugoti kairieji posūkiai iš Liepų ir Sodo gatvių? Vietoj 4 fazių pilnai būtų užtekę 3.
Komentuoti:
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąVakar įjungė šviesoforus Manto - Daukanto sankryžoje...
Pirmadienį viename strateginių Klaipėdos naujamiesčio eismo mazgų - Herkaus Manto ir S. Daukanto gatvių sankryžoje - pradėję veikti nauji šviesoforai tapo didelių transporto eilių priežastimi.
Komentuoti:
-
Parašė URBANISTAS Rodyti pranešimąPagrįsk. Nes kasdien važiuoju per Liepų - Manto sankryžą ir negaliu atsidžiaugt pagaliau teisingai sutvarkyta sankryža...
Anksčiau be problemų žalios rodyklės dėka galima buvo pasukti iš Manto gatvės į dešinę, Naujojo sodo gatvę. Dabar, dėl to kad raudonas dega 3x ilgiau, autobusai važiuojantys tiesiai uždaro dešinėn sukantį automobilių srautą. Piko metu dešinėn norinčių pasukti vairuotojų eilė pasiekia net Atgimimo stotelę. Anksčiau to nebuvo! Ir kad pravažiuotum sankryžą nereikėdavo pralaukti 2 ar net 3 šviesoforo ciklus.
Ir kam reikalingi apsaugoti kairieji posūkiai iš Liepų ir Sodo gatvių? Vietoj 4 fazių pilnai būtų užtekę 3.
Komentuoti:
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąŠviesoforą miesto centre perreguliuos savaitgalį
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...aitgali-727671
Lygioj vietoj padarys pastovius kamščius. Besmegeniai.
Komentuoti:
-
Šviesoforą miesto centre perreguliuos savaitgalį
Nors Manto ir S.Daukantų gatvėje eismą reguliuojančių šviesoforų darbą planuota pakeisti prieš Naujuosius, to padaryti nepavyko. Per šventes prižiūrėtojai nenorėjo kelti rūpesčių klaipėdiečiams.
Dabar planuojama, kad šviesoforai bus perreguliuoti sausio pirmąjį savaitgalį – 9 ir 10 dienomis.
Lygioj vietoj padarys pastovius kamščius. Besmegeniai.
Komentuoti:
Komentuoti: