Žiedo trūkumus atskleidė šventės
http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...entes-1291485/
Iš Pilies į Minijos gatvę pravažiuoti gana patogu, yra atskira juosta, bet iš Minijos į Pilies gatvę tenka stovėti kamštyje. Greičiau panaikintų tą žiedą.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KLP] Eismas ir kamščiai Klaipėdoje
Collapse
X
-
Turbūt vienas proto bokštas iš savivaldybės sugalvojo uždaryti šeštadienį, lyg sekmadienį ten kažkas puls dirbti.
Komentuoti:
-
Pilies tiltas uždarytas šį savaitgalį.
Įdomu, kokia padėtis Klaipėdoje bus prie Mokyklos tilto darbo dienomis
www.lrt.lt 2014 m. kovo 14 d.
Klaipėdiečių laukia spūstys
Klaipėdiečių ir miesto svečių laukia neišvengiama gaišatis automobilių spūstyse. Uždaromas eismas remontuojamu Pilies tiltu, o kirsti per miestą tekančią Danės upę bus galima vieninteliu Mokyklos tiltu.
(...)
Biržos tiltu galės važiuoti tik visuomeninis transportas, neįgalieji, taksi automobiliai ir motociklininkai. (...)
Pėstiesiems ir dviratininkams balandį per Danės upę žadama nutiesti laikiną pontoninį tiltą. Važiuoti Pilies tiltu nebus galima iki metų pabaigos
http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=64266980
ve.lt 2014-03-12
Pilies tiltas uždaromas naktį į šeštadienį
Jau nuo šio savaitgalio iš uostamiesčio pietinės dalies į šiaurinę ar atvirkščiai važiuojantys ratuoti miestiečiai Danės upę galės kirsti tik Mokyklos gatvės tiltu. Klaipėdos vadovai pripažįsta, kad dėl uždaryto Pilies tilto nepatogumų patirs visi iki vieno uostamiesčio gyventojai.
(...)
Pilies tiltą uždaryti numatoma naktį iš penktadienio į šeštadienį, apie vidurnaktį. (...) Pilies tilto remonto darbus planuojama vykdyti iki spalio mėnesio.
(...)
Nepaisant didelio senamiesčio verslininkų pasipiktinimo, miesto vadovai savo pozicijos nekeičia bei - bent kol kas - neplanuoja leisti visiems laisvai važiuoti Tiltų gatve
http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...dieni-1159944/
Komentuoti:
-
Baltijos prospekto ir Šilutės plento žiedinėje sankryžoje susidarė kamščiai
Skaitykite daugiau: http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...#ixzz2c0kJpGxL
Komentuoti:
-
Šilutės plentas prie sankryžų su Dubysos gatve ir Baltijos prospektu, važiuojant lin pietinės dalie
Komentuoti:
-
Komentuoti:
-
Linkim sėkmės, tačiau pirmiausia reikės bent jau Taikos pr. ir Šilutės pl. naujai asfaltą paklot, nes lopyt nebeapsimokės
Komentuoti:
-
Klaipėdos sankryžos: kelionė į ateitį prasidėjo
Jei Klaipėdos valdininkų vizija smarkiai nesiskirs nuo realybės, po kelerių metų miesto vairuotojai juos minės tik geruoju ir vengs žodžio "biurokratai" ar keiksmažodžių, išsprūstančių stovint transporto kamščiuose. Toks neįtikimas scenarijus įmanomas, jei uostamiesčio gatvėse pavyks įdiegti analogų Lietuvoje neturinčią integruotą eismo reguliavimo sistemą.
Pirmuosius teorinius žingsnius šios sistemos diegimo link Klaipėdos valdžia jau žengė pernai, kuomet miesto Taryba pritarė dalyvavimui POSSE projekte, skirtame "atvirų europinių standartų ir specifikacijų diegimo transporto srityje skatinimas".R. Zulcas patikslina: "Terminas žalia banga čia yra pernelyg paprastas, lyg ir atgyvena. Tai - visa apimanti integruota sistema, pagal tam tikrus parametrus reaguojanti į iškeltas užduotis. Pavyzdžiui, galima nustatyti, kam kokiu metu suteikti judėjimo pirmenybę - pėstiesiems, visuomeniniam transportui, krovininiams automobiliams ir taip toliau. Esmė - eismo dalyviams nesudaryti kliūčių judėti įvairiomis kryptimis."
Valdininko teigimu, Klaipėda Lietuvoje būtų pirmasis miestas, turintis tokią sistemą - esą esanti Vilniuje yra daug paprastesnė, ir ji reguliuoja eismą tik dalyje sankryžų, o uostamiestyje naujoji sistema transporto srautus prižiūrėtų visame mieste.
Komentuoti:
-
Ir kodėl man atrodo, kad čia neypč pagrįstos Dūdos užgaidos, prisidengiant nestabdančių autobusų pravažiavimu, kas realiai įmanoma tik ankstyvais rytais, vakarais ir karstais savaitgaliais.
O ir kiek teko stebėt Dragūnų sustojime laukiant koki pusvalandį, tai netoli 90% vairuotojų važiavo tarp kalnelių. Efektas minimalus.
Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
Norėjo kaip geriau, išėjo kaip visada
Su eismo infrastruktūra Klaipėdai niekaip nesiseka. Galima pamiršti kadais svarstytas idėjas gatvėse įdiegti žaliąją bangą - miestas niekaip nesusitvarko su kur kas paprastesniais uždaviniais.
Komentuoti:
-
Parašė Gorgon Rodyti pranešimąUžtaikiau apie 17h važiuoti autobusu pro Šilutės pl. ir Baltijos pr. žiedą, tad nufilmavau ten kasdienę situaciją:
http://youtu.be/miS5dlVC3ew
Komentuoti:
-
Užtaikiau apie 17h važiuoti autobusu pro Šilutės pl. ir Baltijos pr. žiedą, tad nufilmavau ten kasdienę situaciją:
http://youtu.be/miS5dlVC3ew
Komentuoti:
-
-
Eismas Klaipėdoje: ar tikrai valdžia žino, ką daro?
Netinkamai įrengiami ženklai, vairuotojų automobilius gadinantys greičio slopinimo kalneliai, nuolat streikuojantys šviesoforai, niekaip neįgyvendinamas vadinamosios žaliosios bangos principas sukuria įspūdį, kad eismas Klaipėdos gatvėse organizuojamas Brauno judėjimo principu, paprasčiau pasakius, bet kaip - be jokios strategijos ir ateities vizijos.
Dar 2007 metais uostamiesčio gatvėse buvo nušvitusi viltis - savivaldybė paruošė Klaipėdos miesto centralizuotos koordinuotos eismo valdymo sistemos diegimo planą, kuriuo buvo numatoma labai daug gražių dalykų.
Planuota, kad visų šviesoforų valdikliai bus apjungti į vieną sistemą, bus įrengti informaciją apie padėtį gatvėse realiu laiku fiksuojantys eismo jutikliai, vairuotojus informuojančios švieslentės gatvėse bei informavimo apie optimalius maršrutus sistema internete, sankryžų stebėjimas vaizdo kameromis.
Remiantis šiuo planu, šių, 2012-ųjų, metų pabaigoje Klaipėdos vairuotojai jau turėtų džiaugtis visais išvardintais ir dar nepaminėtais centralizuotos eismo valdymo sistemos malonumais. Turėtų, bet nesidžiaugs - neįgyvendintas net pirmasis plano etapas, numatytas 2008-iesiems, kuomet turėjo įvykti viešasis konkursas investiciniam projektui parengti, ką jau kalbėti apie visų šviesoforų sujungimą į bendrą sistemą.
Komentuoti:
-
Kam rūpi Klaipėdos perėjos?
Jis sako pritariantis ir kitam KPB pasiūlymui - naikinti pėsčiųjų perėją Šilutės plente, ties buvusiu "Rasos" kombinatu, kur yra įrengta požeminė perėja. Tokią idėją savivaldybės atstovams pasiūlęs G. Kučinskas prie gatvės siūlo įrengti atitvarus, kad pėstieji nebeitų į važiuojamąją kelio dalį.
"Kažkada ta požeminė perėja buvo įrengta būtent tam, kad būtų užtikrintas pėsčiųjų saugumas. Tačiau buvo palikta ir ant gatvės esanti perėja. Matyt, žmonės tingi leistis laiptais, po to vėl lipti viršun, todėl ir eina per gatvę. Nors tai nėra saugu - ypač turint omenyje, kaip vairuotojai "noriai" praleidžia pėsčiuosius", - sakė G. Kučinskas.
Pasak jo, patys savivaldybės atstovai, apžiūrėję požeminę perėją, buvo nustebę, kad jos būklė yra visai gera - gana švaru, veikia net apšvietimas, yra galimybė šia perėja naudotis neįgaliesiems.
"Šilutės plentas - B kategorijos kelias, ir nereguliuojamų perėjų čia turėtų būti kuo mažiau. Pėstieji tikrai turės pasirinkimą - yra požeminė perėja, yra ir šviesoforu reguliuojama perėja už poros šimtų metrų", - teigė pareigūnas.
Ir tam parazitiniui komerciniui šviesoforui gal ateis galas bent po poros metų.
Komentuoti:
-
Tai dabar ten gerai, duobes užlopo, anksčiau nei to nebuvo. Vartai į Lietuvą. Kairių gatvę po dvidešimtmečio prisiruošė rekonstruoti (Gatvė perduota uosto direkcijai), Taikos prospekto galas ir viadukas dar gal dešimtmetį šiurpins.
Komentuoti:
-
Už paskutinio Taikos šviesoforo kelio danga tragiška... greit pasieks Kauno kelių/gatvių kokybes lygį
Komentuoti:
Komentuoti: