Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Eismas ir kamščiai Klaipėdoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Diena.lt 2024.04.04
    Mokyklos gatvės tiltu – greičiau
    Nuo šios savaitės Mokyklos gatvės tilto ruože vėl leidžiama važiuoti 70 kilometrų per valandą greičiu.
    Tokiu greičiu bus leidžiama važiuoti visą vasarą. Didesnio greičio riba įsigaliojo kovo 31-osios naktį. Oficialiai pakeitimai pradėjo veikti nuo balandžio 1-osios. Didesniu greičiu klaipėdiečiai Mokyklos gatvės tiltu važinės iki spalio 31-osios.

    https://www.diena.lt/naujienos/klaip...eiciau-1168156

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    Kai buvau Klaipėdoje, kaip tik ėjau Mažvydo alėja, žiūrėjau į tas buvusias pravažiuojamas gatves ir galvojau blemba, net stebina, kad trečiame Lietuvos mieste dar prieš daugiau nei 10 metų kažkas turėjo proto ir valios tai padaryti...
    Gerokai daugiau nei prieš 10 metų. Tai sovietinio miesto planavimo palikimas.

    Martyno Mažvydo pėsčiųjų alėja
    http://krastogidas.lt/objektai/189-martyno-mazvydo-pesciuju-aleja
    Pėsčiųjų gatvės miestų centruose pradėtos projektuoti 7-ojo dešimtmečio pradžioje. Klapėdoje pirma tokia erdve tapo į pėsčiųjų alėją transformuota M. Mažvydo gatvė, pokariu nutiesta per išgriautus Rūpesčių (Rūpesnių, Altesorgenstraße) ir Kiemų (Hofstraße) gatvių kvartalus. Alėjos techninio projekto autorė architektė G. Galdikienė, darbai pradėti 1967 m., o baigti 1968 metais. Alėja sujungė buvusias miesto kapines (būsimąjį Skulptūrų parką) su išlikusiomis Naujamiesčio viešosiomis erdvėmis (Kuršių ir Jūros skverais). Pagrindiniu M. Mažvydo alėjos formantu tapo du identiški gyvenamieji namai su bokšteliais sankryžoje su H. Manto gatve, suprojektuoti 1951 m. (arch. Giovanni Rippa, I. Sidorova).


    Nuotraukos autorius Audronius Ulozevičius, 1978

    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    Visame mieste yra 2 tiltai per Danę (tas tiltas į Senamiestį nesiskaito, nes jis skirtas tik VT), meras verslininkas atsisako planų statyt seniausiai suplanuotą trečią tiltą nes "na tai kaip čia tiek mašinų važiuos prie naujo planuojamo kvartalo, čia gi bus negerai verslui", o problemą jie siūlo "išspręsti" ten, kur tos problemos net nėra

    Klonų klounai
    Ir tų dviejų tiltų pilnai pakanka. Net kai rekonstrukcijai buvo uždarytas Pilies tiltas mieste eismas nesugriuvo, pilnai užteko vieno likusio Mokyklos tilto, jame laikinai sutalpinus 5 eismo juostas.
    Trečias tiltas (Bastionų) privalo būti, bet tik kaip pėsčiųjų ir dviratininkų.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Siūlo leisti automobiliams kirsti Martyno Mažvydo alėją
    https://ve.lt/gyvenimas/siulo-leisti...-mazvydo-aleja
    Kai buvau Klaipėdoje, kaip tik ėjau Mažvydo alėja, žiūrėjau į tas buvusias pravažiuojamas gatves ir galvojau blemba, net stebina, kad trečiame Lietuvos mieste dar prieš daugiau nei 10 metų kažkas turėjo proto ir valios tai padaryti... O dabartiniai siūlymai yra tiesiog wow, ta prasme kokiu būdu tai pagerins eismo situaciją? Iš kur į kur per šitą gatvę bus eismas? Literaliai už 100 metrų yra žymiai logiškesnė skersiniam eismui Donelaičio gatvė, kuria ir dabar praktiškai niekas nesinaudoja (bent jau iš to ką aš mačiau, lyginant su kitomis gatvėmis) o jie siūlo šalia padaryti dar vieną, tik visiškai beprasmišką

    "Klaipėdai trūksta skersinio eismo" - no shit, Sherlock... Visame mieste yra 2 tiltai per Danę (tas tiltas į Senamiestį nesiskaito, nes jis skirtas tik VT), meras verslininkas atsisako planų statyt seniausiai suplanuotą trečią tiltą nes "na tai kaip čia tiek mašinų važiuos prie naujo planuojamo kvartalo, čia gi bus negerai verslui", o problemą jie siūlo "išspręsti" ten, kur tos problemos net nėra

    Klonų klounai

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    miestui trūksta skersinio eismo

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Siūlo leisti automobiliams kirsti Martyno Mažvydo alėją
    https://ve.lt/gyvenimas/siulo-leisti...-mazvydo-aleja
    Svarstant klausimą, Klaipėdos miesto vicemeras Algirdas Kamarauskas paminėjo, jog miestui trūksta skersinio eismo.

    „Yra ne tik J. Karoso gatvė, kur būtų galima įgalinti tokį eismą, tačiau pirmiausia reikia atidaryti šią gatvę ir tuomet stebėti, ar tai pasitvirtins“, - teigė A. Kamarauskas.

    Klaipėdos savivaldybės Transporto skyriaus vedėjas Rimantas Mockus pridūrė, jog panašus eismas galėtų būti leidžiamas Šaulių gatvėje.
    Savivaldybės eismo saugumo komisiją galima pervadinti į automobilistų komisiją

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Pietinėje Minijos gatvės dalyje žaliąją bangą pavyko pagauti praėjusio savaitgalio vakarą - visus šviesoforus pradedant nuo sankryžos su Smiltelės gatve baigiant Baltijos prospekto sankryža pavyko pravažiuoti jau bepradedant mirksėti žaliai šviesai. Važiavimo greitis buvo diapazone tarp maksimalaus leistino ir +5 km/h.

    Šįryt pajungė šviesoforą Minijos-Pilies-Sausio 15-osios-Pylimo g. sankryžoje. Visą dieną formavosi eilės, Pilies gatvėje piko metu kamštis siekė Pilies tiltą, Minijos gatvėje siekė sankryžą su Bijūnų gatve. Jau pajutus žalios bangos naudą kitoje Minijos gatvės pusėje, tikiu, kad su laiku sureguliuos ir šią sankryžą.

    Žiedo nebeliko, bet klaipėdiečiai vargsta kamščiuose
    https://ve.lt/gyvenimas/ziedo-nebeli...sta-kamsciuose
    Praėjusią naktį Klaipėdoje, Minijos g. - Sausio 15-osios g. - Pilies g. sankryžoje, buvo demontuotas laikinas žiedas. Iki šiol sklandžiai vykęs eismas sutriko.

    Komentuoti:


  • LuDux
    replied
    Nežinant kiek raudonavo 2021 m. rugsėjį, šitas žemėlapis nieko nesako. O kad sako kad greičiau važiuoja tai turbut meluoja niekšai. O kad išjungus šviesoforus pėstiesiems nepatogu tai skęstačių gelbėjimas jų pačių reikalas. Tegu eina požeminėmis perėjomis jei bijo

    Komentuoti:


  • Ångstrom
    replied
    Raudonai primargintos ir kai kurios D kategorijos „privažiuojamosios“ gatvės. Smagu.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Minijos gatvė: jau judama šiek tiek greičiau
    https://www.atviraklaipeda.lt/2022/1...tiek-greiciau/
    Lyginant su 2021 m. rugsėju, kuomet šioje atkarpoje dar darbų nebuvo, šį rugsėjį autobusai važiuoja jau 1–2 km/h greičiau. Ir tai tuo metu, kai koordinuojama ne ištisa atkarpa, bet tik dvi dalys – nuo Jūrininkų pr. iki Strėvos g. ir nuo Dubysos g iki Bijūnų, o šešiose sankryžose dar vyksta darbai. Pilies/Minijos/Sausio 15-osios šviesoforus laikinai pakeitė žiedas.

    Straipsnyje pateiktame waze paveikslėlyje raudonuoja Minijos g. atkarpa, kur jau veikia naujieji koordinuotieji šviesoforai. Pilies ir Naujoji Uosto gatvės žalios, nes ten dalis šviesoforų išjungta, kita dalis - dar nepakeisti senieji

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Nakčiai Melnragė užsidarys nuo automobilių - Atvira Klaipėda (atviraklaipeda.lt)
    O dieną Melnragėje važiuosime vienos krypties gatvėmis, žiedu. Taip apsispręsta, išklausius Klaipėdos miesto savivaldybės pasamdyto eksperto – MC Mobility Consultants GmbH – atstovo Dovydo Skrodenio Eismo saugumo komisijai pristatytus Melnragės eismo saugumo pagerinimo priemonių įrengimo pasiūlymus.

    Parengtoje medžiagoje pateikta nemažai galimų eismo organizavimo variantų. Teigiama, kad eismo saugumą Melnragėje pagerintų vaizdo stebėjimo kameros, fiksuojančios kiekvieną pažeidimą, vienos krypties eismas gyvenvietėje žiedu ir stovėjimo aikštelėje prie molo. O taip pat – triukšmo matavimo prietaisai.

    Kaip pagrindinį ekspertai pateikė pasiūlymą organizuoti Melnragėje vienos krypties eismą žiedu. Vienpusio eismo gatvėse būtų leidžiama statyti automobilius tik vienoje gatvės pusėje. Kopų gatve siūloma leisti važinėti tik aptarnaujančiam transportui.

    Tad Molo gatvė taps dviračių gatve – automobiliai negalės lenkti dviračių. Autobusams teks važiuoti lėčiau. Tam pritarė ir Andrius Samuilovas, laikinasis „Klaipėdos keleivinio transporto” vadovas. Komisija pritarė pasiūlymui ir dėl eismo žiedu parkavimo aikštelėje prie molo.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Modernizuos centrinės Klaipėdos eismo ašies valdymo sistemą
    https://www.atviraklaipeda.lt/2022/0...ldymo-sistema/
    Centrinėje ašyje – Smiltelės g., Taikos pr., Tiltų , Herkaus Manto ir Liepojos gatvėse – siekiama suprojektuoti naujas šviesoforais reguliuojamas sankryžas, šviesoforinių sankryžų ir pėsčiųjų perėjų rekonstravimą arba kapitalinį remontą.
    Bus projektuojamos naujos šviesoforinės sankryžos Taikos pr., Naujakiemio ir Raudonės g. sankirtoje bei Taikos pr., Debreceno ir Naikupės gatvių sankirtoje. Kapitaliai remontuoti numatoma Taikos pr., Kūlių Vartų bei Galinio Pylimo g. sankryžą, Statybininkų ir Taikos prospektų eismo žiedą. Taip pat – ir Baltijos bei Taikos prospektų sankryžą.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied

    Senamiesčiui – laikina eismo schema, kitose miesto dalyse – naujos perėjos
    https://www.atviraklaipeda.lt/2022/0...aujos-perejos/

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė acetonas Rodyti pranešimą

    Ten visada buvo žalia rodyklė, kuri buvo nuiimta jas panaikinus. Dabar vietoj jos bus papildoma sekcija. Pagal kokius kriterijus sprendžia ar turi būti papildoma sekcija ar žalia rodyklė? Dabar išsukant iš Debreceno gatvės į daug judresnį Šilutės pl. yra žalia rodyklė. Bent jau man atrodo, kad toks išsukimas daug pavojingesnis.
    Gerai kad bus sekcija, nes briedžio cituojamame tekste vadinama žalia rodykle kelis kartus.

    Kriterijai yra paprasti - rodyklių turi nebūti niekur.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Žalia rodyklė ar papildoma šviesaforo sekcija? Jeigu išjungia šviesaforą tai tikėkimės sekcija, jeigu rodyklė tai apgailėtina kad vis dar jos egzistuoja, ką jau kalbėti apie naujų montavimą.
    Ten visada buvo žalia rodyklė, kuri buvo nuiimta jas panaikinus. Dabar vietoj jos bus papildoma sekcija. Pagal kokius kriterijus sprendžia ar turi būti papildoma sekcija ar žalia rodyklė? Dabar išsukant iš Debreceno gatvės į daug judresnį Šilutės pl. yra žalia rodyklė. Bent jau man atrodo, kad toks išsukimas daug pavojingesnis.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Žalia rodyklė ar papildoma šviesaforo sekcija? Jeigu išjungia šviesaforą tai tikėkimės sekcija, jeigu rodyklė tai apgailėtina kad vis dar jos egzistuoja, ką jau kalbėti apie naujų montavimą.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Vairuotojai, atkreipkite dėmesį: Klaipėdoje – eismo pokyčiai
    https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...kyciai-1060607
    Kitą savaitę bus išjungti šviesoforai Šilutės plento ir Debreceno gatvių sankryžoje. Darbus planuojama pradėti antradienį.

    "Šioje sankryžoje bus sumontuota papildoma žalia rodyklė sukantiems iš Šilutės plento į Debreceno gatvę. Tačiau verta atkreipti dėmesį, kad važiuojant pietų kryptimi, pirmoji eismo juosta leis tik sukti į dešinę. Tiesiai nebebus galima važiuoti", – aiškino įmonės "Gatvių apšvietimas" Eismo valdymo skyriaus vadovas Mindaugas Vasiliauskas.

    Papildoma žalia rodyklė atsiras ir sukantiems iš Svajonės gatvės į Šilutės plentą.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Sulaukę norėtų šviesoforų ėmė keiktis

    https://www.atviraklaipeda.lt/2021/1...u-eme-keiktis/

    Trečiadienį rekonstruotose Tauralaukio gatvių sankryžose pagaliau buvo įjungti jau kelis mėnesius tik mirksėję keturi šviesoforai.
    Ketvirtadienio rytą sankryžoje su Tauralaukio ir Klaipėdos gatve buvo susidariusios didžiulės spūstys norinčiųjų išsukti į Klaipėdos gatvę.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Kuo mažesnis projektas, tuo kai kuriems žiniasklaidos atstovams projektas labiau "grandiozinis".
    Rimkų pervažos remontas truks "net" 10 dienų.
    Tuo tarpu Biržos tiltui 3 mėnesiai išties yra nemažai. Bet tai vis dėlto nieko nįėra "grandiozinio".
    Geriau vietoj "grandiozinių" antraščių įdėtų paprastas apylankų schemas

    Diena.lt 2021.11.22
    Planuojami grandioziniai remonto darbai žada nepatogumų klaipėdiečiams
    Nei vienas iš šių projektų tikrai nėra grandiozinis. Keista, kad tokios antraštės atsiranda kai mieste ir taip vyksta nemažai remontų ir kaip ir nėra reikalo išpūsti mažas rekonstrukcijas, kad pavaizduoti kad kažkas vyksta.

    Rimkų pervažos aplinkelis bus per Lypkių gatve, kito kelio paprasčiausiai nėra. Problemų turėtų kilti parvažiuojantiems nuo Šilutės dėl tragiško kairiojo posūkio į LEZ. Nors eismo plinai, kaip ir nežada uždaryti tai gal nieko baisau neatsitiks.

    Per Biržos tiltą leidžiamas tik senamiesčio gyventojų ir VT eismas. Tai tas remontas nelabai turės įtakos eismui, išskyru tuo kad visas VT dabar varys per Pilies gatvę.
    Paskutinis taisė acetonas; 2021.11.23, 13:00.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kuo mažesnis projektas, tuo kai kuriems žiniasklaidos atstovams projektas labiau "grandiozinis".
    Rimkų pervažos remontas truks "net" 10 dienų.
    Tuo tarpu Biržos tiltui 3 mėnesiai išties yra nemažai. Bet tai vis dėlto nieko nįėra "grandiozinio".
    Geriau vietoj "grandiozinių" antraščių įdėtų paprastas apylankų schemas

    Diena.lt 2021.11.22
    Planuojami grandioziniai remonto darbai žada nepatogumų klaipėdiečiams
    Planuojami grandioziniai remonto darbai atneš laikinų nepatogumų klaipėdiečiams. Dešimčiai dienų bus ribojamas eismas Rimkų geležinkelio pervažoje, o Biržos tilto kapitalinis remontas gali užtrukti net tris mėnesius.

    https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...eciams-1052369

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Kol pastatys viaduką į 141 ateis laikas uždaryti laikinąją pervažą O ką duotų Svajonės gatvės prijungimas? Manau kad naudos jokios, o tik dar vieną šviesoforą.
    Ankščiau ar vėliau ta pervaža vis tiek bus perdaryta į požeminę, tai ir viaduko su 141 reikės. Be to reikia ir patį 141 kelią, geriausia padarant 2x2 juostas. Kiek žinai tam jau yra projektas parengtas, reikia tik gauti finansavimą. Tai dabartiniai tragiški kairieji posukiai į LEZą tikrai nebe tiks.
    Sujungus Svajonių gatvę su Lypkių gatve visas Svajonių gatvės įmonių aptarnaujantis transportas gautų tiesiogini išvažiavimą iš miesto. Plius tai prisidėtu prie geresnio viso to rajonl vietisumo ir padėtu geriau išnaudoti Lypkių gatvę.

    Komentuoti:

Working...
X