Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A6] Kaunas - Ukmergė - Utena - Zarasai - Daugpilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Rimas_OK
    replied
    Beje, šiame žiede yra keistas sprendimas, važiuojant nuo tilto yra sena atkarpa nuvedanti tiesiai į Ukmergės pusę, bet ji uždaryta, kad automobiliai labiau kimštų žiedą (ten kur fūra).

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    A6 atkarpa Jonavos rajone važiuojant nuo Ukmergės pusės link Jonavos
    Foto 2018.03


    Maitinimo įstaiga buvusioje pašto stotyje parduodama


    Lokio upelio slėnis


    Žiedinė sankryža Jonavos prieigose


    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Po truputį juda Jonavos pietrytinis aplinkkelis.
    NŽT įsakyme kalbama apie 0,24 ha miško pavertimu į infrastruktūrinį sklypą

    Nacionalinės žemės tarnyba Jonavos skyriaus 2017.11.24 Įsakymas Nr. 5VĮ-611-(14.5.2.)
    Dėl žemės paėmimo visuomenės poreikiams (Jonavos pietrytinio aplinkkelio jungiamiesiems keliams tiesti ir sankryžoms įrengti) projekto tvirtinimo
    http://www.nzt.lt/index.php?2580661774


    "Kelprojektas" PAV programą parengė dar 2014 metais

    http://www.kelprojektas.lt/sites/def...20programa.pdf



    Paskutinis taisė Romas; 2018.04.01, 21:16.

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Daugailiai - Dawgeli Staatsstrasse Kowno Dünaburg

    ebay.de

    Komentuoti:


  • edvvis
    replied
    Kažkuriam straipsnyje labai jau pasižadinėjo, kad iki 14 dienos spės pabaigti važiuojamąją dalį.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė daktaras Rodyti pranešimą
    vadinasi galima iškilmingai pranešti, kad kai atvyks Vilniaus oro uosto srautas - bus pypauskas konkretus... Kada išmoks darbus derinti...
    Ypač penktadieniais po pietų, spėju, bus labai sudėtinga situacija ties Kauno oro uostu.

    Komentuoti:


  • daktaras
    replied
    vadinasi galima iškilmingai pranešti, kad kai atvyks Vilniaus oro uosto srautas - bus pypauskas konkretus... Kada išmoks darbus derinti...

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Karmėlavoje kol kas nepanašu į darbų pabaigą. Šaligatviai nepradėti kloti, baiginėjami borteliai ir apatiniai sluoksniai. Važiuojamosios dalies bortų nėra, kai kur grioviai, apšvietimo stulpų įrengti tik pamatai.

    Komentuoti:


  • daktaras
    replied
    kaip juda darbai Karmėlavoje ir aplink ją? Spės iki oro uosto atsikėlimo užbaigti?

    Komentuoti:


  • Missoni
    replied
    Click image for larger version

Name:	
Views:	0
Size:	99,9 kB
ID:	1568553Click image for larger version

Name:	
Views:	0
Size:	89,2 kB
ID:	1568554

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    /\ Super nuotrauka.
    Kurioje vietoje stovėjo tie jaunuoliai?

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    ZIS 155 kelyje Kaunas-Jonava 1955 m.



    http://antonio-j.livejournal.com

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    /\ Šviesoforas 10,247 km - panašu į Ramučių sankryžą

    Komentuoti:


  • daktaras
    replied
    čia apie kurį šviesoforą kalbama? apie ramučių sankryžos ar dar koks naujas atsiras?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    5,95 -12,122 km

    Pirkimas 183347 2017.02.07
    Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A6 Kaunas–Zarasai–Daugpilis ruožo nuo 5,95 iki 12,122 km kapitalinio remonto techninio darbo projekto parengimas, projekto vykdymo priežiūra ir darbų atlikimas
    Darbų pavadinimas – Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A6 Kaunas–Zarasai–Daugpilis ruožo nuo 5,95 iki 12,122 km kapitalinio remonto techninio darbo projekto parengimas, projekto vykdymo priežiūra ir darbų atlikimas (toliau – darbai).
    Darbų kiekis (apimtis) – 6,172 km.
    Darbų atlikimo vieta – Kauno rajonas.
    Darbų atlikimo terminai: darbai pradedami nuo pirkimo sutarties įsigaliojimo ir baigiami iki 2017 m. liepos 15 d.

    http://www.cvpp.lt/index.php?option=...nder_id=326193
    Didelę dalį specifikacijų (net 6 puslapius) sudaro šviesoforo aprašymas

    Komentuoti:


  • KarolisS
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Numatomi projektavimo darbai kelyje A6 tarp Biruliškių mazgo ir Karmėlavos.
    Tikėkimės, kad neprismaigstys dar daugiau šviesoforų su "70" ar "50" ženklais bei nepaguldys papildomų "gulinčių policininkų".

    Pirkimas 322217
    Čia ne tik projektavimas, bus projektavimo darbai ir kartu statyba.

    Komentuoti:


  • myhorsegallery
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Numatomi projektavimo darbai kelyje A6 tarp Biruliškių mazgo ir Karmėlavos.
    Tikėkimės, kad neprismaigstys dar daugiau šviesoforų su "70" ar "50" ženklais bei nepaguldys papildomų "gulinčių policininkų".
    Dabar labai madinga įkalti apsisukimus 2x2 keliuose, tai pažiūrėsim ar mados išsilaikys

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Numatomi projektavimo darbai kelyje A6 tarp Biruliškių mazgo ir Karmėlavos.
    Tikėkimės, kad neprismaigstys dar daugiau šviesoforų su "70" ar "50" ženklais bei nepaguldys papildomų "gulinčių policininkų".

    Pirkimas 322217
    Projekto pavadinimas: Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A6 Kaunas–Zarasai–Daugpilis ruožo nuo 5,95 iki 12,122 km kapitalinio remonto projektas.
    Projektavimo tikslas: atlikti statybinius inžinerinius ir kitus tyrinėjimus, parengti valstybinės reikšmės magistralinio kelio A6 Kaunas–Zarasai–Daugpilis ruožo nuo 5,95 iki 12,122 km kapitalinio remonto projektą, vykdyti statinio projekto vykdymo priežiūrą.

    http://www.cvpp.lt/index.php?option=...nder_id=322217

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Visiškai beprasmė statyba. Kokia nauda skirstyti į etapus? I etapas nieko nepagerina, vienintelis pliusas - lygesnė kelio danga. Geriau tuos pinigus panaudotų sklypų išpirkimui

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Pirkimas 317580
    Transeuropinio tinklo kelias E262 (Kaunas–Zarasai–Daugpilis). Jonavos aplinkkelio tiesimas I etapas (Techninės specifikacijos)

    Atsiprašau už ilgą citatą. Deja, aplinkkelio brėžiniai neprisegti
    2 skyrius. INFORMACIJA APIE STATYBVIETES
    2.1. ĮVADAS
    Jonavos pietrytinio aplinkkelio projektas parengtas pagal 2004 metais patvirtintą specialųjį planą ir Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos 2009 m. patvirtintą projektavimo darbų užduotį.
    Jonavos pietrytinio aplinkkelio techninis projektas parengtas nuo Pk 278+66 iki Pk 343+80. Susidūrus su problemomis dėl žemės nusavinimo, nutarta Jonavos pietrytinio aplinkkelio techninio projekto ruožą dalinti į du projekto rengimo ir statybos etapus:
    I etapas – nuo Pk 334+25,5 iki Pk 343+80
    ir II etapas – nuo Pk 278+66 iki Pk 334+25,5, kuriame ir kilo problemos su sklypais, kadangi šioje atkarpoje aplinkkelio statybos vieta numatyta per sklypus.
    Šioje projekto dalyje yra parengtas I projektavimo ir statybos darbų etapas, tai yra trasa nuo Pk 334+25,5 iki Pk 343+80.
    - I darbų etapo A6 aplinkkelio kelio trasa prasideda ties susikirtimu su esamu keliu Nr. 143 Pk 334+25,5 ir baigiasi prieš tiltą per Nėrį Pk 343+80.
    - Nuo susikirtimo su esamu Nr. 143 keliu iki esamos sankryžos A6 su keliu vedančiu į Achemą, aplinkkelio trasa eina nauja vieta.

    Aplinkkelio trasa suprojektuota pagal II kelio kategoriją. Suprojektuotoje aplinkkelio sankirtoje su krašto keliu Nr. 143 ir sankirtoje su keliu A6–Achema suprojektuotas žiedinės sankryžos Nr. 3 (Ž3) ir Nr. 4 (Ž4).
    Įvertinus perspektyvinį eismo intensyvumą, naujai suprojektuoto aplinkkelio Pk 334+93 ir kelio Nr. 143 Jonava–Žasliai–Kalniniai Mijaugonys rekonstruojamos atkarpos sankirtoje suprojektuota žiedinė sankryža Ž3. Taip pat nustačius perspektyvinį eismo intensyvumą naujai projektuojamo aplinkkelio (A6) Pk 341+00 ir esamo kelio Kaunas–Achema rekonstruojamos atkarpos sankirtoje suprojektuota žiedinė sankryža Ž4.

    Esamas kelias Nr. 143 Jonava–Žasliai–Kalniniai Mijaugonys rekonstruojamas:
    - kelio nr. 143 dalis – 450 m – išardoma,
    o ruože nuo 0,500 iki 0,703 km – tvarkomos dangos.
    Dėl aplinkkelio (A6) ir kelio Nr. 143 sankirtoje suprojektuotos žiedinės sankryžos Ž3, esamo kelio nr. 143 ruožas iki 0,48 km netenka prasmės, todėl šis kelio ruožas naikinamas arba atiduodamas Jonavos savivaldybės žinion. Rekonstuojamas kelio ruožas tarnaus kaip įvaža į Ž3 ir išvaža iš jos.

    Projektuojant aplinkkelio trasą ir įrengus II etapą, bus nutrauktas esamas vietinių kelių tinklas, kuris užtikrino autotransporto patekimą į įvairias aptarnaujančias įmones. Siekiant atstatyti susisiekimą su gamybiniais centrais, logistikos bei muitinės sandėliais ir Achemos logistikos centru, naujai suprojektuotas jungiamasis kelias Nr. 4 (JK4). I projekto rengimo ir statybos etape suprojektuotas trumpas ruožas (120 m), jungiamojo kelio, kuris jungia kelią Nr. 143 su logistikos ir muitinės sandėliais. Toliau jungiamasis įsijungia į esamą, kol nėra įgyvendintas II aplinkkelio projektavimo ir statybos etapas.
    Suprojektuoti jungiamieji keliai Nr. 5 ir Nr. 6, toliau – JK5 ir JK6, žiedinė sankryža Ž4 praeina esamo kelio A6 Kaunas–Zarasai–Daugpilis ruožu, prasidedančiu maždaug ties 34 km.

    2.2. PROJEKTE NUMATYTŲ STATYBVIEČIŲ SĄRAŠAS IR JŲ CHARAKTERISTIKA
    Kelio A6 Kaunas–Zarasai–Daugpilis ruožo nuo 33,425 iki 34,380 km ir kelio Nr. 143 Jonava–Žasliai–Kalniniai Mijaugonys rekonstravimo, Jonavos pietrytinio aplinkkelio (I etapo) tiesimo metu atliekami pagrindiniai darbai:
    – kelio A6 Kaunas–Zarasai–Daugpilis rekonstravimas – 0,96 km;
    – Jonavos pietrytinio aplinkkelio tiesimo darbai – 0,677 km;
    – kelio Nr. 143 Jonava–Žasliai–Kalniniai Mijaugonys rekostravimas – 0,203 km;
    – jungiamųjų kelių įrengimas: JK5 (A6 – 233 m); JK4 (120 m nuo kelio Nr. 143), JK 6 (į AB Achema – 198 m);
    – žiedinių sankryžų nr. 3 ir nr. 4 įrengimas;
    (...)

    2.2.1. Esama padėtis
    Suprojektuotas aplinkkelis praeina pievomis ir Jonavos m. rytinio pramoninio rajono teritorija. (...)
    Šiuo metu kelio Nr. 143 Jonava–Žasliai–Kalniniai Mijaugonys rekonstruojamas ruožas yra IV kategorijos krašto kelias. Esama asfalto danga – 7,0 m pločio, sankasa ~13,0 m. Kelias praeina esamos kelio juostos ribose, bet dėl atskirų projektinių sprendinių reikalingas papildomas valstybinių žemių paėmimas. (...)
    Jungiamasis kelias JK4, suprojektuotas nuo esamo, IV kategorijos krašto kelio Nr. 143 Jonava–Žasliai–Kalniniai Mijaugonys, 120 metrų. Numatomas jau ant esančio vietinio kelio, toliau šiame projekto rengimo ir statybos etape suvedamas į esamą.
    Jungiamasis kelias JK5, suprojektuotas vietoje esamo, magistralinio A6 Kaunas–Zarasai–Daugpilis kelio, ruože 33,0–34,0 km. Suprojektuotas JK5 vykdys įvažos į žiedinę sankryžą Ž4 ir išvažos iš žiedinės sankryžos Ž4 funkcijas. Jungiamasis kelias JK5 praeina esamos kelio juostos ribose.
    Esamo kelio danga ~7,0–15,5 m, žemės sankasa ~13,0–18,5 m.
    Jungiamasis kelias JK6, suprojektuotas nuo esamo, magistralinio A6 Kaunas–Zarasai–Daugpilis kelio ruože 33,0–34,0 km. Suprojektuotas jungiamasis kelias JK6 vykdys įvažos į žiedinę sankryžą Ž4 ir išvažos iš žiedinės sankryžos Ž4 funkcijas. Jungiamasis kelias JK6 praeina esamos kelio juostos ribose.
    Esamo kelio danga ~7,0–16,6 m, žemės sankasa ~15,0–21,0 m. Esamo kelio dangos konstrukcija

    http://www.cvpp.lt/index.php?option=...nder_id=317580
    I etape bus nutiesta tik apie 1 km aplinkkelio . Praktiškai tik bus patvarkytas vietinių kelių tinklas "Achemos" ir sankryžos su keliu Nr. 143 į Elektrėnus - Vilnių apylinkėse

    Komentuoti:

Working...
X