Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A6] Kaunas - Ukmergė - Utena - Zarasai - Daugpilis
Collapse
X
-
Šiandien manes vežė į Jonavą, tai visą kelia nuo Karmėlavos iki Jonavos mano vežėjai aptarinėjo keistus šalikelio elementus, kuriu ten aibė, gal virš 20. Versijų jie turėjo daugybė "kam čia?" ir "kas čia?" bet prie bendros nuomonės nepriejo. Sakau, sustokit, nufotkinsiu ir patalpinsiu forume kur nemažai protingu žmoniu, tikiosi bus jums atsakymas. Sustojo, nufotkinau, rodau:
-
/\ turi turi ukmergė aplinkkelį, tik kad po pavasario jame ugnikalnio kraterio skersmens dydžio duobės atsiveria su žvyru apačioje, todėl jau geriau važiuoju pro miestą, nes baisu tiltą palikti...
Komentuoti:
-
Kol nebuvo naujos atkarpos nutiesta, tai reikėjo Žiedo gatve, dabar šita: GerseniškiųParašė Vilnietizz Rodyti pranešimąTuri omeny tą Žiedo gatvę?
http://maps.lt/map/default.aspx?lang...rseni%c5%a1kiu
Komentuoti:
-
Turi omeny tą Žiedo gatvę?Parašė Smauglys Rodyti pranešimąTai nori pasakyti ir Ukmergė neturi apvažiavimo? Kad turi, per jį visos fūros nukreipiamos. Nuo Kauno važiuojant, už gaisrinės į kairę sukti.
Komentuoti:
-
Tai nori pasakyti ir Ukmergė neturi apvažiavimo? Kad turi, per jį visos fūros nukreipiamos. Nuo Kauno važiuojant, už gaisrinės į kairę sukti.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąTurbūt Ukmrgės aplinkelis yra reikalingesnis nei Jonavos, nes Ukmergėje A6 pakankamai giliai į miesto teritoriją įeina.
Komentuoti:
-
Turbūt Ukmergės aplinkelis yra reikalingesnis nei Jonavos, nes Ukmergėje A6 pakankamai giliai į miesto teritoriją įeina.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.04.09, 20:57.
Komentuoti:
-
Iš kur tokios žinios ir kokia tai būtų trasa? Beje ar tikrai jis būtų "pietinis"? Kažkas čia nesiriša... O dėl Plento gatvės (A6) tai dabar tas kelias yra labai siauras, sunkvežimiai du vos prasilenkia ir važiuoti reikia visokių vienkiemių ir kebabinių kiemais. Platinti jos nėra kur dėl tų pačių namų. Kita vertus, rytinėje pusėje tereiktų išpirkti tas lūšnas (kurių nėra tiek jau daug) ir problemos nebeliktų.
Nors apskritai tai aš abejoju ar į šitą reikalą kas nors apskritai dabar žiūri. Būtų įdomu jei kas nors pasidalintų informacija dėl esamų/buvusių planų, nes apie juos jau ilgai šnekama (bent pačioje Jonavoje).
Komentuoti:
-
Turėjau omenyje 2+2, o dabartinėje trasoje 2+2 nei kaip netilptų. Atsimenu, kad žmonės šnekėdavo, kad buvo kažkada planai statyti naują kelią į dešinę nuo esamo (ta kelių km. atkarpa prieš žiedą). Kaip jau sakiau, spėju, kad tai tebuvo gandai.
Komentuoti:
-
Tai kad Jonava turi aplinkelį. Nuo pirmojo žiedo važiuoji tiesiai pro Achemą. Kokių dar ten aplinkelių reikia? Gal apie Karmėlavą šneki?Parašė blitz Rodyti pranešimąO Jonavos aplinkkelis yra planuojamas? Atsimenu dar iš vaikystės kai žmonės kalbėdavo. Darbo ten būtų labai daug, o naudos - ne tiek jau ir daug (pravažiuojama miesto kraštu), todėl, spėju, kad tai - pamirštas reikalas?
Komentuoti:
-
O Jonavos aplinkkelis yra planuojamas? Atsimenu dar iš vaikystės kai žmonės kalbėdavo. Darbo ten būtų labai daug, o naudos - ne tiek jau ir daug (pravažiuojama miesto kraštu), todėl, spėju, kad tai - pamirštas reikalas?
Komentuoti:
-
Gal pradės toliau judėti Utenos aplinkkelio projektas
2011-02-21. Vadovaudamasi (...), Utenos rajono savivaldybės administracija informuoja apie numatomus rengti detaliuosius planus:
(...) 2. Utenos miesto pietinio aplinkkelio (tarp kelių Utena – Kaltanėnai – Švenčionys ir Utena – Tauragnai – Kirdeikiai) detalusis planas, kurio planavimo tikslai:
- žemės sklypų (kad. Nr.8207/0001:140, 8207/0001:147, 8207/0001:252, 8207/0001:139, 8247/0002:222, 8247/0002:517) padalijimas į atskirus sklypus, numatant atidalintų sklypų pagrindinės žemės naudojimo paskirties pakeitimą į kitos paskirties žemę – inžinerinės infrastruktūros teritoriją, susisiekimo ir inžinerinių tinklų koridoriams.
- žemės sklypų suformavimas aplinkkeliui eksploatuoti laisvoje valstybinėje žemėje.
- suformuotų žemės sklypų aplinkkeliui sujungimas su atidalintais žemės sklypais ir esamais žemės sklypais (kad. Nr.8247/0001:3, 8247/0001:2, 8207/0001:8, 8247/0001:1, 8207/0001:1, 8207/7001:4, 8207/7001:2, 8207/7001:5, 8207/7001:3, 8207/7001:7, 8207/7001:9).
Detaliojo plano organizatorius – Utenos rajono savivaldybės administracijos direktorius, tel. 8 (389) 61620, faks. 8 (389) 61615.
http://www.utena.lt/?q=en/node/9642011-03-03. Utenos rajono savivaldybės administracija atsiprašo už įsivėlusią klaidą 2011 m. vasario 21 d. skelbime apie numatomą rengti Utenos miesto pietinio aplinkkelio (tarp kelių Utena – Kaltanėnai – Švenčionys ir Utena – Tauragnai – Kirdeikiai) detalųjį planą. Trečias rengimo tikslas turėtų būti išdėstytas taip:
„ - suformuotų žemės sklypų aplinkkeliui sujungimas su atidalintais žemės sklypais ir esamais žemės sklypais (kad. Nr.8247/7001:3, 8247/7001:2, 8207/7001:8, 8247/7001:1, 8207/7001:1, 8207/7001:4, 8207/7001:2, 8207/7001:5, 8207/7001:3, 8207/7001:7, 8207/7001:9).
http://www.utena.lt/?q=en/node/965
Komentuoti:
-
INFORMACIJA APIE PRIIMTĄ SPRENDIMĄ DĖL KARMĖLAVOS APLINKKELIO TIESIMO (VALSTYBINĖS REIKŠMĖS MAGISTRALINIO KELIO A6 KAUNAS-ZARASAI-DAUGPILIS RUOŽAS NUO 11,20 IKI 15,90 KM) LEISTINUMO POVEIKIO APLINKAI POŽIŪRIU
Nuoroda į dokumentą: http://www.tkti.lt/get.php?f.566
Santrauka. Buvo patvirtintas Karmėlavos aplinkkelio pirmasis variantas. Žemiau esančiame brėžinyje kelias, einantis prie pat Karmėlavos (trumpesnis variantas).
Informacija apie projektą:
- Trasos ilgis: 4.3 km.
- 4 juostų kelias.
- Kelio kategorija 1A. Čia matyt prasčiau nei greitkelio standartas, tai gal tik 100 km/h max greitis įmanomas.
- Prognozuojamas eismo intensyvumas 2035 metams - 24 000 aut./parą.
- 3 skirtingo lygio sankryžos. Skirtingo lygio žiedinė sankryža su keliu į oro uostą, bei dvi skirtingo lygio sankryžos ruožo pradžioje ir pabaigoje.
- Nuo 12.55 km iki 13.15 km (kaip suprantu palei oro uostą) įrengiamas tunelis (500 m ilgio), nes kelias bus iškasoje.
- Įrengiama 250 m. akustinė sienutė, 5.5 m aukščio.
Komentuoti:
-
Ruožo nuo Radeikių iki Daugailių projektas
Pirkimas 101275
Paskelbtas: 2011-02-25; Pasiūlymų teikimo terminas: 2011-04-04;
Pirkimo objektas: Valstybinės reikšmės magistralinių kelių (A6 Kaunas–Zarasai–Daugpilis, A11 Šiauliai–Palanga, A14 Vilnius–Utena) rekonstravimo techninių darbo projektų parengimas
TECHNINĖ SPECIFIKACIJA (TECHNINĖ UŽDUOTIS)
Pirkimo pavadinimas: „Valstybinės reikšmės magistralinių kelių (A6 Kaunas‒Zarasai‒Daugpilis, A11 Šiauliai‒Palanga, A14 Vilnius‒Utena) rekonstravimo techninių darbo projektų parengimas“.
(...)
1. Parengti (...)
1.1. kelio A6 Kaunas‒Zarasai‒Daugpilis ruožo nuo 142,00 iki 150,10 km rekonstravimo techninį darbo projektą;
(...)
20.1. 1. kelio A6 Kaunas‒Zarasai‒Daugpilis ruožo nuo 142,00 iki 150,10 km rekonstravimo techninis darbo projektas:
Eil. Nr. / Objekto, objekto elemento (parametro) pavadinimas, abibūdinimas /
Mato vnt. / Kiekis
Esami techniniai duomenys apie kelio ruožą:
1.1. Kelio kategorija - III
1.2. Kelio ruožo ilgis km apie 8,10
1.3. Kelio dangos tipas asfalto danga
1.4. Kelio plotis m 13,00
1.5. Eismo juostos vnt. 2
1.6. Autobusų sustojimo aikštelės vnt. 10
1.7. Paviljonai vnt. 2
1.8. Degalinės vnt. 1
1.9. Nuovažos vnt. 27
1.10. Sankryžos vnt. 1
1.11. Pralaidos: vnt. 12
2. Kelio ruožo rekonstravimo projektiniai duomenys:
2.1. Kelio kategorija - II
2.2. Kelio ruožo ilgis km apie 8,10
2.3. Kelio dangos tipas asfalto danga
20.1.1.2. kelio ruožo rekonstravimo projekto parengimo data ‒ 2012 m. sausio 31 d.;
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...8071&LID=52561
Komentuoti:
-
Išteka iš durpingų vietų - daug geležies.Parašė woofer Rodyti pranešimąidomu kodel vanduo kaip cocacola?
Komentuoti:
-
Pralaidos per Šešuvos upę kelyje Turžėnai–Išorai rekonstravimas
2010 liepa
Patvenktas upelis



Vandens pratekėjimui įrengtas vamzdis



Metaliniai pralaidos elementai gervės pagalba įtraukiama į vidų


Vaizdas kitoje kelio pusėje



Ankstesni apsilankymai: I ir II
Komentuoti:
-
Fotoreportažas su šviesoforinėmis sankryžomis.
Karmėlava. Ties posūkiu į oro uostą. Atvažiavus nuo Kauno (dešinysis posūkis reguliuojamas atskirais šviesoforais, tačiau užsidegus žaliai rodyklei į dešinę, dešinėje pusėje einantiems pėstiesiems taip pat dega žalias signalas - klaida, pagal LST1405):
Atvažiavus nuo Jonavos (posūkis į kairę apsaugotas, reguliuojamas atskiru šviesoforu su rodyklėmis):
Atvažiavus nuo oro uosto:
Lenkiško standartizuoto dizaino pėsčiųjų žmogeliukai:
Ties posūkiu į Ramučius atvažiavus nuo Kauno:
Atvažiavus nuo Karmėlavos (posūkis į kairę apsaugotas, tačiau reguliuojamas sovietinio palikimo papildoma sekcija į kairę):
Paskutinis taisė dsanto; 2010.10.09, 23:47.
Komentuoti:
-
Ne kiekvienas Lietuvos važiuotojas žino, ką tie STOP ženklai reiškia, arba prigėręs įvairių skystimų pamiršta. Todėl nereikia tampyti likimo už ūsų - tokios formos sankryžoje, kokia buvo, įmanomas smūgis vos ne kaktomuša visu greičiu, o čia nori nenori teks sustabdyti, apsidairyti, antraip baigsi kelionę griovyje (dėkui dievui, dar nepasiekęs magistralinio kelio). Viskas labai logiška.Parašė le bronius Rodyti pranešimąNelabai suprantu, kam reikia tą sankryžą taip rekonstruot? Čia Europiniai reikalavimai turbūt. Šiaip tai, nei avarijų ten būdavo, nei šiaip kokių problemų. Matomumas ten visomis pusėmis yra geras. Galėjo tik stop ženklus iš abiejų pusių (nuo Deltuvos ir nuo Veprių) sustatyt ir viskas...
Komentuoti:
-
Tą ir daromParašė daktaras Rodyti pranešimąaš kaip ir prieš dvejus metus, taip ir šiemet važiuoju į ir iš Kauno tik pro bukonis, deltuvą, nes neįmanoma, stovi žmonės prie tų šviesoforų galybę laiko, o tuos dešimt papildomų kilometrų nuspaudžiu žymiai greičiau
patariu dažnai šiuo keliu važinėjanties daryti tą patį 
O remontą už Utenos apvažiuojam per Sudeikius.
Komentuoti:
Komentuoti: