Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A6] Kaunas - Ukmergė - Utena - Zarasai - Daugpilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Carnifex
    replied
    Parašė le bronius Rodyti pranešimą
    Nelabai suprantu, kam reikia tą sankryžą taip rekonstruot? Čia Europiniai reikalavimai turbūt. Šiaip tai, nei avarijų ten būdavo, nei šiaip kokių problemų. Matomumas ten visomis pusėmis yra geras. Galėjo tik stop ženklus iš abiejų pusių (nuo Deltuvos ir nuo Veprių) sustatyt ir viskas...
    Ne kiekvienas Lietuvos važiuotojas žino, ką tie STOP ženklai reiškia, arba prigėręs įvairių skystimų pamiršta. Todėl nereikia tampyti likimo už ūsų - tokios formos sankryžoje, kokia buvo, įmanomas smūgis vos ne kaktomuša visu greičiu, o čia nori nenori teks sustabdyti, apsidairyti, antraip baigsi kelionę griovyje (dėkui dievui, dar nepasiekęs magistralinio kelio). Viskas labai logiška.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė daktaras Rodyti pranešimą
    aš kaip ir prieš dvejus metus, taip ir šiemet važiuoju į ir iš Kauno tik pro bukonis, deltuvą, nes neįmanoma, stovi žmonės prie tų šviesoforų galybę laiko, o tuos dešimt papildomų kilometrų nuspaudžiu žymiai greičiau patariu dažnai šiuo keliu važinėjanties daryti tą patį
    Tą ir darom O remontą už Utenos apvažiuojam per Sudeikius.

    Komentuoti:


  • le bronius
    replied
    Nelabai suprantu, kam reikia tą sankryžą taip rekonstruot? Čia Europiniai reikalavimai turbūt. Šiaip tai, nei avarijų ten būdavo, nei šiaip kokių problemų. Matomumas ten visomis pusėmis yra geras. Galėjo tik stop ženklus iš abiejų pusių (nuo Deltuvos ir nuo Veprių) sustatyt ir viskas...

    Komentuoti:


  • daktaras
    replied
    aš kaip ir prieš dvejus metus, taip ir šiemet važiuoju į ir iš Kauno tik pro bukonis, deltuvą, nes neįmanoma, stovi žmonės prie tų šviesoforų galybę laiko, o tuos dešimt papildomų kilometrų nuspaudžiu žymiai greičiau patariu dažnai šiuo keliu važinėjanties daryti tą patį

    Komentuoti:


  • kriapst
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Remontuojamame ruože prieš Ukmergę nuo Jonavos pusės yra (buvo) berods 5 ar 6 šviesoforai.
    jeigu nesuklydau, esu suskaičiavęs net 7 šviesoforus. kaip yra dabar, nežinau, nes dabar stengiuosi šituo keliu nevažiuot

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    A6 ir kelio 4804 Deltuva - Vepriai kryžkelė

    Ukmergės link








    Jonavos link


    Nuo Deltuvos kelio. A6 atrodo beveik lygiagretus.
    Įvažiuojant sankryžą reikėdavo pasukti galvą gal 315° kampu


    Šitas (greit jau istorinis) ženklas man labai patiko

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    A6 ir kelio 4804 Deltuva - Vepriai kryžkelė

    Nuo Veprių pusės


    Kelio ženklai su įstrižomis rodyklėmis greit turbūt bus egzotika






    Automobiliai važiuoja kolonomis - turbūt netoli Jonavos link yra šviesoforas


    Buvusi įstriža sankryža Deltuvos link

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    A6 ir kelio 4804 Deltuva - Vepriai kryžkelė

    Keliai į Deltuvą ir į Ukmergę


    Buvusi įstriža sankryža


    Vaizdas link Jonavos ir Veprių








    Kelias link Veprių








    Paskutinis taisė Romas; 2010.07.30, 21:02.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Remontuojamame ruože prieš Ukmergę nuo Jonavos pusės yra (buvo) berods 5 ar 6 šviesoforai.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    A6 ir kelio 4804 Deltuva - Vepriai kryžkelė

    Foto 2010.07

    Dabar įstriži kampai šiek tiek nukirsti. Įstrįžai važiuoti jau nepavyks
    Miškovežio manevras važiuojant iš Veprių į Deltuvą







    Beje, Deltuvoje nustebino labai intensyvus transporto eimas.
    Vėliau supratau, kad daug kas, ypač vietiniai važiuoja per Deltuvą, siekdami išvengti dviejų ar trijų šviesoforų iki Ukmergės

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    A6 ir kelio 4804 Deltuva - Vepriai kryžkelė

    Šiuo metu rekonstruojama įstriža sankryža su 4804 keliu Deltuva - Vepriai

    Žemėlapis iš www.maps.lt

    Rekonstrukcijos projektas.
    Įvažiavimai į Deltuvą ir į Veprius bus nutolę vienas nuo kito apie 200 metrų

    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...?B=PPO&PID=777

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Pasirašyta rangos sutartis
    2010-06-29
    Šių metų birželio 28 d. Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos ir UAB „Fegda“ pasirašė rangos sutartį darbams pagal projektą „Transeuropinio tinklo kelio E262 (Kaunas–Zarasai–Daugpilis) plėtra. Dangos rekonstravimas. Sutartis Nr. 2“ atlikti.

    Atviras konkursas įvyko 2010 m. gegužės 26 d., kuriame be UAB „Fegda“, pasiūlymą pateikė AB „Kauno tiltai“ (40 255461,06 Lt).

    Pasirašytos sutarties vertė su PVM – 39 785 583,67 Lt, darbai bendrai finansuojami iš Europos Sąjungos struktūrinės paramos 2007-2013 metų programos lėšų.

    Pagal šią sutartį kelio A6 Kaunas–Zarasai–Daugpilis ruože nuo 17,46 km iki 25,83 km bus rekonstruota kelio danga (viso 8,37 km), įdiegtos aplinkosauginės priemonės (tinklo tvora (apie 12,5 km), gyvūnų praėjimą ribojančios grotos (3 vnt.) ir nušokimo rampos (40 vnt.)), ruožuose 17,81-18,26 km, 20,54-20,93 km ir 24,90-25,34 km bus įrengtas kelio apšvietimas, kelio 18,0 km (sankryžoje į Išorus), 20,75 km (sankryžoje į Zatyšius) ir 25,06 km (sankryžoje į Stašėnus) bus įrengtas šviesoforinis eismo reguliavimas.

    Numatoma darbų pabaiga – 2011 m. liepos mėn.

    L.Taločkienė, tel. (8 5) 232 9656
    Šaltinis: http://www.lra.lt/lt.php/naujienos/p..._sutartis/7294

    Kaip suprantu čia prasidės į Jonavos pusę einančio kelio rekonstrukcija, bei ponų šviesoforų statymas.

    Komentuoti:


  • trilobitas
    replied
    Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
    Vandens rudumas

    Ačiū už atnaujinimą
    Prašom

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    www.tkti.lt patalpino "VALSTYBINĖS REIKŠMĖS MAGISTRALINIO KELIO A6 KAUNAS–ZARASAI– DAUGPILIS RUOŽO NUO 11,20 IKI 15,90 KM (KARMELAVOS APLINKKELIO) POVEIKIO APLINKAI VERTINIMO PROGRAMA (SANTRAUKA)". Ją galite rasti čia: http://www.tkti.lt/index.php?id=757

    Projekto planas, iškirptas iš .pdf:


    1-asis trasos variantas tai ok, bet 2-asis man tai visiškas nonsensas. Manau nedaug kas rinktųsi daryti tokį lanką ir geriau jau kirstų Karmėlavą senuoju būdu. Kažkaip nemanau, kad ekonomiškai pagrįstas toks variantas toks būtų. 1-asis variantas aišku sunkesnis, bet tai nors atneštų realią naudą.

    Kas dar patiko skaitant santrauką:
    "Projektuojamas Aplinkkelis numatomas Ia techninės kategorijos pagal KTR1.01:2008
    „Automobilių kelia
    i“." Vadinasi planuoja iškart "expressway" statuso kelią su 100/110 greičio limitu - labai gerai.

    Nepatiko tai grafikas:
    1. 2010 metais bus parengti priešprojektiniai sprendiniai. Rengėjas UAB
    KELPROJEKTAS.
    2. 2011 metai - specialiojo plano parengimas.
    3. 2012 metai – techninio projekto parengimas.
    4. 2013 metai - žemių paėmimo visuomenės reikmėms planas.
    5. 2015 metai – aplinkkelio tiesimas.

    Realūs darbai dar labai labai negreit

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Viešųjų pirkimų tinklapyje galima pažiūrėti pralaidos senajame plente brėžinius

    Pirkimo objektas: Pralaidos per Šešuvos upę valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 1930 Turžėnai–Išorai 1,5 km rekonstravimas
    Perkančioji organizacija: Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos (188710638)
    Paskelbta: 2010-02-05;
    Pasiūlymų teikimo terminas: 2010-03-04
    Dokumentai -
    Pirkimo dalis 11981:1 - Pralaidos per Šešuvos upę valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr.1930 Turžėnai–Išorai 1,5 km rekonstravimas
    Pavadinimas
    - PRALAIDOS PER SESUVA konkurso salygos.doc 388 kB
    - Sesuvos vamzdis.zip 2503 kB
    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...8843&LID=11981

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Vandens rudumas

    Ačiū už atnaujinimą

    Komentuoti:


  • trilobitas
    replied
    Įžanga: Senajame kelyje į Jonavą pasirodė kelininkai

    Nepraėjo nė 10 mėnesių ir kelininkai pradėjo darbus





    iškirtę medžius



    įrenginėja aikštelę technikai ir statybinėms medžiagoms



    prieinam Šešuvos upelį



    ir pralaidą dešinėje senojo kelio Kaunas - Jonava pusėje





    pasižvalgę grįžtam atgal



    ir kylam į kalną link Kauno



    pavojinga zona vis dar aptverta



    krituliai puikiai atlieka savo darbą





    prarastas pozicijas atsikovoja augalija



    o taip žvelgiant iš viršaus atrodo pralaida kairėje kelio Kaunas-Jonava pusėje







    p.s. po mano apsilankymo 2009 rugpjūtį pasikeitimų nedaug
    Paskutinis taisė trilobitas; 2010.05.18, 16:39.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Išorų keturšalė sankryža. Posūkis į Užusalius. Šviesoforas
    Atvaizdas


    Zatyšių trišalė sankryža. Sodininkams bus įrengtas šviesoforas
    Atvaizdas


    Stašėnų trišalė sankryža. Kokia Gierkówka be dar vieno šviesoforo?
    Atvaizdas

    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l....asp?PID=10116
    Šaunu, kad Lietuvoje pradedami pamažu diegti šviesoforai su krypties rodyklėmis kiekvienai krypčiai (matosi iš brėžinių). O dėl šviesoforų skaičiaus, tai pvz.: Lenkijoje užmiestyje tikrai daug šviesoforų ir jie tikrai duoda daugiau saugumo, ypač, kad sukant į kairę posūkis yra apsaugotas. Kaip žinome, kairysis posūkis sukelia daugiausiai avarinių situacijų. Kaip suprantu iš brėžinių ir techninių sąlygų sutartyje, kairieji posūkiai numatyti apsaugoti:

    "Šviesoforai yra parinkti šviesodiodiniai 300 mm dėl jų mažo galingumo ir nereikalaujančio aptarnavimo. Transportiniai šviesoforai pagrindiniame kelyje yra montuojami ant ažūrinių „vartų“ tipo cinkuotų santvarų, o šviesoforai iš šalutinės gatvės ir pėsčiųjų šviesoforai – ant įprastų atramų, kurios yra sumontuotos šalia kelio. Atliekant atramų montavimą, vadovautis gamyklos gamintojos pateiktais brėžiniais ir nurodymais. Šviesoforai ant ažūrinių atramų turi turėti kontūrines rodykles raudonose ir geltonose sekcijose ir žalias rodykles juodame fone žaliosiose sekcijose. Rodyklės turi atitikti kryptis eismo juostose. Šviesoforai kabinami virš kiekvienos eismo juostos."
    Paskutinis taisė dsanto; 2010.04.19, 09:09.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Ruožo nuo 137,25 iki 142,00 km rekonstravimas

    Kelio atkarpa tiesi, bet reljefas banguotas

    Rekonstruojamos atkarpos planas su įdomesnėmis vietomis


    Kelios citatos iš techninės dokumentacijos
    III TOMAS. TECHNINĖS SPECIFIKACIJOS
    2.2. ESAMA SITUACIJA
    Rekonstruojamas ruožas prasideda Pk 1373+50, baigiasi Pk 1420+00. Ruože Pk 1382+80 – Pk 1390+20 kelio trasa eina per Vaikutėnų gyvenvietę.
    Esamo kelio žemės sankasos plotis 11,5 – 20,0 m, vačiuojamosios dalies plotis 7,0 – 7,5 m.
    Esama asfalto danga susidėvėjusi, yra skersinių ir išilginių plyšių, atskiruose kelio ruožuose susidariusios 1-4 cm gylio provėžos.
    (...) Esamas kelias plane tiesus, išilginis profilis banguotas, blogas matomumas, esamos kelio vertikalinės kreivės mažo spindulio.
    Pagal KTR 1.01:2008 (...) esamo kelio parametrai netenkina minėto KTR techninių reikalavimų.

    3.1. KELIO A6 KAUNAS-ZARASAI-DAUGPILIS RUOŽO NUO 137,25 IKI 142,00 KM REKONSTRAVIMAS: KELIO DANGOS STIPRINIMAS IR PLATINIMAS
    3.1.1. Kelio trasa ir planas, išilginis profilis
    Kelio trasa suprojektuota pagal II-os kelio kategorijos reikalavimus. Projektuojamo kelio ašis su nežymiais nukrypimais pravesta esamo kelio ašimi.(...)
    Vertikalinių kreivių spinduliai parinkti tokie, kad tenkintų KTR 1.01:2008 II-ai kelio kategorijai keliamus reikalavimus ir dėl blogo matomumo nebereiktų riboti vačiavimo greičio.

    3.1.2. Žemės sankasa
    Projektuojamame ruože aptikti 6 durpynai. Kelio pylimų stabilizavimui numatyta rengti skaldos polius, iškasti durpes arba panaudoti geotinklus.
    Dangos konstrukcijos sėdimai ruože Pk 1376+60 - Pk 1379+40 yra tik durpyno pradžioje bei pabaigoje.
    Skaldos polius numatyta rengti atkarpose Pk 1376+57 - Pk 1377+23 ir Pk 1378+00 - Pk 1379+41.
    Taip pat numatyta rengti skaldos polius ruožuose Pk 1381+60 - Pk 1382+50 ir Pk 1386+87 - Pk 1389+03.
    Ruožą Pk 1394+50 - Pk 1399+15, kur aptiktas durpių sluoksnis, numatyta išdurpinti, kadangi jis slūgso negiliai (iki 2,2 m gylyje) ir jo sluoksnis yra nestoras (apie 0,20-0,80 m).
    Iškastų durpių vietą numatyta užpilti drenuojančiu gruntu iš iškasų.
    Ruože Pk 1407+10 - Pk 1409+20 rengiami skaldos poliai.

    3.1.4. Kelio danga
    Asfalto danga įrengiama pagal II-os kategorijos kelio parametrus: važiuojamoji dalis įrengiama 2x3,5 m pločio su 2x1,0 m pločio sustiprintais kelkraščiais.
    Žvyro skaldos kelkraščiai įrengiami 2x1,50 m pločio.
    Kelio išilginis profilis.
    Kaip rašoma projekto dokumentacijoje, bus nukasami kalnai, kad pagerėtų matomumas.
    Brėžinyje turbūt raudonai pažymėtas naujas kelio profilis
    Bus daromi skaldos poliai (?) durpynuose, kad gruntas nesėstų


    Paskutinis taisė Romas; 2010.04.18, 10:34.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Rekonstruojamas kelias Utenos rajone Zarasų kryptimi
    TRANSEUROPINIO TINKLO KELIO E262 (KAUNAS-ZARASAI-DAUGPILIS) PLĖTRA. DANGOS REKONSTRAVIMAS.
    SUTARTIS NR.3

    1. Kelio A6 Kaunas-Zarasai-Daugpilis ruoţo nuo 137,25 iki 142,00 km rekonstravimas:
    1.1 kelio dangos stiprinimas ir platinimas;
    1.2 gofruotos metalinės pralaidos 139,812 km įrengimas;
    1.3 gręžtinių skaldos polių durpinguose ruožuose įrengimas;
    1.4 pėsčiųjų ir dviračių tako 138,55-138,882 km d.ir k. kelio pusėse įrengimas;
    1.5 pėsčiųjų tunelio 138,55 km po keliu įrengimas.
    2. Pėsčiųjų ir dviračių tako ir pėsčiųjų tunelio apšvietimo įrengimas.
    3. Drenažo pertvarkymas.

    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...=3751&LID=5046
    Rekonstruojamas kelias Utenos rajone Zarasų kryptimi tarp Vaikutėnų ir Radeikių
    Nedidelė atkarpa nuo Utenos buvo rekonstruota pernai

    Žemėlapio pagrindas - iš 2001 m. LŽT išleisto kompaktinio disko

    Komentuoti:

Working...
X