Parašė le bronius
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A6] Kaunas - Ukmergė - Utena - Zarasai - Daugpilis
Collapse
X
-
-
Parašė daktaras Rodyti pranešimąaš kaip ir prieš dvejus metus, taip ir šiemet važiuoju į ir iš Kauno tik pro bukonis, deltuvą, nes neįmanoma, stovi žmonės prie tų šviesoforų galybę laiko, o tuos dešimt papildomų kilometrų nuspaudžiu žymiai greičiaupatariu dažnai šiuo keliu važinėjanties daryti tą patį
O remontą už Utenos apvažiuojam per Sudeikius.
Komentuoti:
-
Nelabai suprantu, kam reikia tą sankryžą taip rekonstruot? Čia Europiniai reikalavimai turbūt. Šiaip tai, nei avarijų ten būdavo, nei šiaip kokių problemų. Matomumas ten visomis pusėmis yra geras. Galėjo tik stop ženklus iš abiejų pusių (nuo Deltuvos ir nuo Veprių) sustatyt ir viskas...
Komentuoti:
-
aš kaip ir prieš dvejus metus, taip ir šiemet važiuoju į ir iš Kauno tik pro bukonis, deltuvą, nes neįmanoma, stovi žmonės prie tų šviesoforų galybę laiko, o tuos dešimt papildomų kilometrų nuspaudžiu žymiai greičiaupatariu dažnai šiuo keliu važinėjanties daryti tą patį
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąRemontuojamame ruože prieš Ukmergę nuo Jonavos pusės yra (buvo) berods 5 ar 6 šviesoforai.
Komentuoti:
-
A6 ir kelio 4804 Deltuva - Vepriai kryžkelė
Ukmergės link
Jonavos link
Nuo Deltuvos kelio. A6 atrodo beveik lygiagretus.
Įvažiuojant sankryžą reikėdavo pasukti galvą gal 315° kampu
Šitas (greit jau istorinis) ženklas man labai patiko
Komentuoti:
-
A6 ir kelio 4804 Deltuva - Vepriai kryžkelė
Nuo Veprių pusės
Kelio ženklai su įstrižomis rodyklėmis greit turbūt bus egzotika
Automobiliai važiuoja kolonomis - turbūt netoli Jonavos link yra šviesoforas
Buvusi įstriža sankryža Deltuvos link
Komentuoti:
-
Remontuojamame ruože prieš Ukmergę nuo Jonavos pusės yra (buvo) berods 5 ar 6 šviesoforai.
Komentuoti:
-
A6 ir kelio 4804 Deltuva - Vepriai kryžkelė
Foto 2010.07
Dabar įstriži kampai šiek tiek nukirsti. Įstrįžai važiuoti jau nepavyks
Miškovežio manevras važiuojant iš Veprių į Deltuvą
Beje, Deltuvoje nustebino labai intensyvus transporto eimas.
Vėliau supratau, kad daug kas, ypač vietiniai važiuoja per Deltuvą, siekdami išvengti dviejų ar trijų šviesoforų iki Ukmergės
Komentuoti:
-
A6 ir kelio 4804 Deltuva - Vepriai kryžkelė
Šiuo metu rekonstruojama įstriža sankryža su 4804 keliu Deltuva - Vepriai
Žemėlapis iš www.maps.lt
Rekonstrukcijos projektas.
Įvažiavimai į Deltuvą ir į Veprius bus nutolę vienas nuo kito apie 200 metrų
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...?B=PPO&PID=777
Komentuoti:
-
Pasirašyta rangos sutartis
2010-06-29
Šių metų birželio 28 d. Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos ir UAB „Fegda“ pasirašė rangos sutartį darbams pagal projektą „Transeuropinio tinklo kelio E262 (Kaunas–Zarasai–Daugpilis) plėtra. Dangos rekonstravimas. Sutartis Nr. 2“ atlikti.
Atviras konkursas įvyko 2010 m. gegužės 26 d., kuriame be UAB „Fegda“, pasiūlymą pateikė AB „Kauno tiltai“ (40 255461,06 Lt).
Pasirašytos sutarties vertė su PVM – 39 785 583,67 Lt, darbai bendrai finansuojami iš Europos Sąjungos struktūrinės paramos 2007-2013 metų programos lėšų.
Pagal šią sutartį kelio A6 Kaunas–Zarasai–Daugpilis ruože nuo 17,46 km iki 25,83 km bus rekonstruota kelio danga (viso 8,37 km), įdiegtos aplinkosauginės priemonės (tinklo tvora (apie 12,5 km), gyvūnų praėjimą ribojančios grotos (3 vnt.) ir nušokimo rampos (40 vnt.)), ruožuose 17,81-18,26 km, 20,54-20,93 km ir 24,90-25,34 km bus įrengtas kelio apšvietimas, kelio 18,0 km (sankryžoje į Išorus), 20,75 km (sankryžoje į Zatyšius) ir 25,06 km (sankryžoje į Stašėnus) bus įrengtas šviesoforinis eismo reguliavimas.
Numatoma darbų pabaiga – 2011 m. liepos mėn.
L.Taločkienė, tel. (8 5) 232 9656
Kaip suprantu čia prasidės į Jonavos pusę einančio kelio rekonstrukcija, bei ponų šviesoforų statymas.
Komentuoti:
-
-
www.tkti.lt patalpino "VALSTYBINĖS REIKŠMĖS MAGISTRALINIO KELIO A6 KAUNAS–ZARASAI– DAUGPILIS RUOŽO NUO 11,20 IKI 15,90 KM (KARMELAVOS APLINKKELIO) POVEIKIO APLINKAI VERTINIMO PROGRAMA (SANTRAUKA)". Ją galite rasti čia: http://www.tkti.lt/index.php?id=757
Projekto planas, iškirptas iš .pdf:
1-asis trasos variantas tai ok, bet 2-asis man tai visiškas nonsensas. Manau nedaug kas rinktųsi daryti tokį lanką ir geriau jau kirstų Karmėlavą senuoju būdu. Kažkaip nemanau, kad ekonomiškai pagrįstas toks variantas toks būtų. 1-asis variantas aišku sunkesnis, bet tai nors atneštų realią naudą.
Kas dar patiko skaitant santrauką:
"Projektuojamas Aplinkkelis numatomas Ia techninės kategorijos pagal KTR1.01:2008
„Automobilių keliai“." Vadinasi planuoja iškart "expressway" statuso kelią su 100/110 greičio limitu - labai gerai.
Nepatiko tai grafikas:
1. 2010 metais bus parengti priešprojektiniai sprendiniai. Rengėjas UAB
KELPROJEKTAS.
2. 2011 metai - specialiojo plano parengimas.
3. 2012 metai – techninio projekto parengimas.
4. 2013 metai - žemių paėmimo visuomenės reikmėms planas.
5. 2015 metai – aplinkkelio tiesimas.
Realūs darbai dar labai labai negreit
Komentuoti:
-
Viešųjų pirkimų tinklapyje galima pažiūrėti pralaidos senajame plente brėžinius
Pirkimo objektas: Pralaidos per Šešuvos upę valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 1930 Turžėnai–Išorai 1,5 km rekonstravimas
Perkančioji organizacija: Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos (188710638)
Paskelbta: 2010-02-05;
Pasiūlymų teikimo terminas: 2010-03-04
Dokumentai -
Pirkimo dalis 11981:1 - Pralaidos per Šešuvos upę valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr.1930 Turžėnai–Išorai 1,5 km rekonstravimas
Pavadinimas
- PRALAIDOS PER SESUVA konkurso salygos.doc 388 kB
- Sesuvos vamzdis.zip 2503 kB
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...8843&LID=11981
Komentuoti:
-
Įžanga: Senajame kelyje į Jonavą pasirodė kelininkai
Nepraėjo nė 10 mėnesiųir kelininkai pradėjo darbus
iškirtę medžius
įrenginėja aikštelę technikai ir statybinėms medžiagoms
prieinam Šešuvos upelį
ir pralaidą dešinėje senojo kelio Kaunas - Jonava pusėje
pasižvalgę grįžtam atgal
ir kylam į kalną link Kauno
pavojinga zona vis dar aptverta
krituliai puikiai atlieka savo darbą
prarastas pozicijas atsikovoja augalija
o taip žvelgiant iš viršaus atrodo pralaida kairėje kelio Kaunas-Jonava pusėje
p.s. po mano apsilankymo 2009 rugpjūtį pasikeitimų nedaugPaskutinis taisė trilobitas; 2010.05.18, 16:39.
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąIšorų keturšalė sankryža. Posūkis į Užusalius. Šviesoforas
Atvaizdas
Zatyšių trišalė sankryža. Sodininkams bus įrengtas šviesoforas
Atvaizdas
Stašėnų trišalė sankryža. Kokia Gierkówka be dar vieno šviesoforo?
Atvaizdas
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l....asp?PID=10116
"Šviesoforai yra parinkti šviesodiodiniai 300 mm dėl jų mažo galingumo ir nereikalaujančio aptarnavimo. Transportiniai šviesoforai pagrindiniame kelyje yra montuojami ant ažūrinių „vartų“ tipo cinkuotų santvarų, o šviesoforai iš šalutinės gatvės ir pėsčiųjų šviesoforai – ant įprastų atramų, kurios yra sumontuotos šalia kelio. Atliekant atramų montavimą, vadovautis gamyklos gamintojos pateiktais brėžiniais ir nurodymais. Šviesoforai ant ažūrinių atramų turi turėti kontūrines rodykles raudonose ir geltonose sekcijose ir žalias rodykles juodame fone žaliosiose sekcijose. Rodyklės turi atitikti kryptis eismo juostose. Šviesoforai kabinami virš kiekvienos eismo juostos."Paskutinis taisė dsanto; 2010.04.19, 09:09.
Komentuoti:
-
Ruožo nuo 137,25 iki 142,00 km rekonstravimas
Kelio atkarpa tiesi, bet reljefas banguotas
Rekonstruojamos atkarpos planas su įdomesnėmis vietomis
Kelios citatos iš techninės dokumentacijos
III TOMAS. TECHNINĖS SPECIFIKACIJOS
2.2. ESAMA SITUACIJA
Rekonstruojamas ruožas prasideda Pk 1373+50, baigiasi Pk 1420+00. Ruože Pk 1382+80 – Pk 1390+20 kelio trasa eina per Vaikutėnų gyvenvietę.
Esamo kelio žemės sankasos plotis 11,5 – 20,0 m, vačiuojamosios dalies plotis 7,0 – 7,5 m.
Esama asfalto danga susidėvėjusi, yra skersinių ir išilginių plyšių, atskiruose kelio ruožuose susidariusios 1-4 cm gylio provėžos.
(...) Esamas kelias plane tiesus, išilginis profilis banguotas, blogas matomumas, esamos kelio vertikalinės kreivės mažo spindulio.
Pagal KTR 1.01:2008 (...) esamo kelio parametrai netenkina minėto KTR techninių reikalavimų.
3.1. KELIO A6 KAUNAS-ZARASAI-DAUGPILIS RUOŽO NUO 137,25 IKI 142,00 KM REKONSTRAVIMAS: KELIO DANGOS STIPRINIMAS IR PLATINIMAS
3.1.1. Kelio trasa ir planas, išilginis profilis
Kelio trasa suprojektuota pagal II-os kelio kategorijos reikalavimus. Projektuojamo kelio ašis su nežymiais nukrypimais pravesta esamo kelio ašimi.(...)
Vertikalinių kreivių spinduliai parinkti tokie, kad tenkintų KTR 1.01:2008 II-ai kelio kategorijai keliamus reikalavimus ir dėl blogo matomumo nebereiktų riboti vačiavimo greičio.
3.1.2. Žemės sankasa
Projektuojamame ruože aptikti 6 durpynai. Kelio pylimų stabilizavimui numatyta rengti skaldos polius, iškasti durpes arba panaudoti geotinklus.
Dangos konstrukcijos sėdimai ruože Pk 1376+60 - Pk 1379+40 yra tik durpyno pradžioje bei pabaigoje.
Skaldos polius numatyta rengti atkarpose Pk 1376+57 - Pk 1377+23 ir Pk 1378+00 - Pk 1379+41.
Taip pat numatyta rengti skaldos polius ruožuose Pk 1381+60 - Pk 1382+50 ir Pk 1386+87 - Pk 1389+03.
Ruožą Pk 1394+50 - Pk 1399+15, kur aptiktas durpių sluoksnis, numatyta išdurpinti, kadangi jis slūgso negiliai (iki 2,2 m gylyje) ir jo sluoksnis yra nestoras (apie 0,20-0,80 m).
Iškastų durpių vietą numatyta užpilti drenuojančiu gruntu iš iškasų.
Ruože Pk 1407+10 - Pk 1409+20 rengiami skaldos poliai.
3.1.4. Kelio danga
Asfalto danga įrengiama pagal II-os kategorijos kelio parametrus: važiuojamoji dalis įrengiama 2x3,5 m pločio su 2x1,0 m pločio sustiprintais kelkraščiais.
Žvyro skaldos kelkraščiai įrengiami 2x1,50 m pločio.
Kaip rašoma projekto dokumentacijoje, bus nukasami kalnai, kad pagerėtų matomumas.
Brėžinyje turbūt raudonai pažymėtas naujas kelio profilis
Bus daromi skaldos poliai (?) durpynuose, kad gruntas nesėstų
Paskutinis taisė Romas; 2010.04.18, 10:34.
Komentuoti:
-
Rekonstruojamas kelias Utenos rajone Zarasų kryptimi
TRANSEUROPINIO TINKLO KELIO E262 (KAUNAS-ZARASAI-DAUGPILIS) PLĖTRA. DANGOS REKONSTRAVIMAS.
SUTARTIS NR.3
1. Kelio A6 Kaunas-Zarasai-Daugpilis ruoţo nuo 137,25 iki 142,00 km rekonstravimas:
1.1 kelio dangos stiprinimas ir platinimas;
1.2 gofruotos metalinės pralaidos 139,812 km įrengimas;
1.3 gręžtinių skaldos polių durpinguose ruožuose įrengimas;
1.4 pėsčiųjų ir dviračių tako 138,55-138,882 km d.ir k. kelio pusėse įrengimas;
1.5 pėsčiųjų tunelio 138,55 km po keliu įrengimas.
2. Pėsčiųjų ir dviračių tako ir pėsčiųjų tunelio apšvietimo įrengimas.
3. Drenažo pertvarkymas.
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...=3751&LID=5046
Nedidelė atkarpa nuo Utenos buvo rekonstruota pernai
Žemėlapio pagrindas - iš 2001 m. LŽT išleisto kompaktinio disko
Komentuoti:
Komentuoti: