Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A6] Kaunas - Ukmergė - Utena - Zarasai - Daugpilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Niekad neužmiršiu.

    XY šalyje YZ mieste padarė aplinkkelį. Bet su žiedais ne piko metu buvo lėčiau nei tiesiai per senamiestį.
    Panašu, kad mes einam šiuo keliu - kiekvienas aplinkkelis turi po seriją žiedų.

    Comment


      /\ Čia apie Ukmergę?

      Comment


        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
        Niekad neužmiršiu.

        XY šalyje YZ mieste padarė aplinkkelį. Bet su žiedais ne piko metu buvo lėčiau nei tiesiai per senamiestį.
        Panašu, kad mes einam šiuo keliu - kiekvienas aplinkkelis turi po seriją žiedų.
        Problema ne žiedai o tai kad per senamiesti nepadaryta kad lėčiau būtų.

        Comment


          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
          Niekad neužmiršiu.

          XY šalyje YZ mieste padarė aplinkkelį. Bet su žiedais ne piko metu buvo lėčiau nei tiesiai per senamiestį.
          Panašu, kad mes einam šiuo keliu - kiekvienas aplinkkelis turi po seriją žiedų.
          Kiek Lietuvoje miestų su aplinkkeliu, kuris turi seriją žiedų, ir greitu pravažiavimu per senamiestį?
          Vilnius, Klaipėda, Kaunas lygtais ne.

          Comment


            Ukmergės aplinkkelyje ne žiedai problema, o tragiška kelio dangos būklė.
            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

            Comment


              Ukmergės aplinkkelis turi daug problemų:
              1) Aplinkkelis turi būti pagridinio kelio tęsinys, kai važiuodamas tiesiai patenki į aplinkkelį, o ne į miesto senamiestį. Ne taip kaip dabar, kad į aplinkkelį turi kažkur išsukti.
              2) Tragiška dangos būklė.
              3) Greičio ribojimai. Dalis aplinkkelio yra gyvenvietės teritorijoje su ribojimu 50 km/h, kitoje dalyje yra 70 km/h. Tai koks čia aplinkkelis, kad juo reikia važiuoti taip pat, kaip ir miesto gatve.

              Jeigu danga būtų normalios būklės, aplinkkelis būtų realus miesto aplinkkelis (t.y. be važiavimo gyvenvietės režimu ant 50 km/h), tai tos kelios žiedinės sankryžos nesudarytų problemų. Tačiau elementari logika nurodo, kad kam išsukti į aplinkkelį, jei gali tiesiog važiuoti tiesiai į miestą ir važiuoti trumpesnį atstumą.

              Comment


                Parašė sleader Rodyti pranešimą
                Ukmergės aplinkkelis turi daug problemų:
                1) Aplinkkelis turi būti pagridinio kelio tęsinys, kai važiuodamas tiesiai patenki į aplinkkelį, o ne į miesto senamiestį. Ne taip kaip dabar, kad į aplinkkelį turi kažkur išsukti.
                2) Tragiška dangos būklė.
                3) Greičio ribojimai. Dalis aplinkkelio yra gyvenvietės teritorijoje su ribojimu 50 km/h, kitoje dalyje yra 70 km/h. Tai koks čia aplinkkelis, kad juo reikia važiuoti taip pat, kaip ir miesto gatve.

                Jeigu danga būtų normalios būklės, aplinkkelis būtų realus miesto aplinkkelis (t.y. be važiavimo gyvenvietės režimu ant 50 km/h), tai tos kelios žiedinės sankryžos nesudarytų problemų. Tačiau elementari logika nurodo, kad kam išsukti į aplinkkelį, jei gali tiesiog važiuoti tiesiai į miestą ir važiuoti trumpesnį atstumą.
                Na vziuojant nuo Kedainiu puses i Vilniu, tai man niekad nekildavo mintis vaziuoti per Ukmerges centra, o visad vaziuodavau per aplinkeli. Danga baisi, bet yra kaip yra.

                Comment

                Working...
                X