Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kirstukas
    Kur būtų galima rasti dokumentus ir brėžinius 79,00-85,00 km atkarpai? Gal išeitų pasidalinti brėžiniais su ženklinimu?

    EDIT:
    Pats radau
    https://www.kalvarija.lt/index.php?2479596273
    Paskutinis taisė PoDV; 2022.10.27, 03:10.

    Comment


      Čia tik projektiniai siūlymai, nors vienintelis skirtumas, kurį radau, yra žiedų forma ties jungtimi su KK200 (vietoje ovalo normalus apskritimas).

      Gal išeitų pasidalinti brėžiniais su ženklinimu?
      Visos atkarpos brėžinius esu įsikėlęs čia: https://imgur.com/a/kqLaCBD

      Kur būtų galima rasti dokumentus ir brėžinius 79,00-85,00 km atkarpai?
      Geriausia ieškoti per CVPP (Centrinį viešųjų pirkimų portalą):
      • BVŽP kodas 45233000,
      • Pažymėti varnelę prie Įtraukti pasibaigusius skelbimus“,
      • Ieškoti paprasčiausiai „A5“.
      Dokumentų nuoroda yra skelbime apie pirkimą (ne sutarties skyrimas ar pataisymas).
      Valstybinės reikšmės susisiekimo projektų brėžiniai žemėlapyje (arcgis.lt)
      Kauno susisiekimo projektų brėžiniai žemėlapyje (arcgis.lt)

      Comment


        Parašė Romas Rodyti pranešimą
        Tikriname kaip ten yra su ministro pažadais


        Pirmajame 6,5 km ruože (72,50 iki 79,00 km) konkursas jau pasibaigė.

        Jei pasirašytų iki mėnesio pabaigos, tai būtų 2024.07.01 d.

        Neaišku kaip vyks konkursai dėl likusių ruožų (~33 km)
        Tam, kad ministro pažadai būtų įvykdyti, visos sutartys turės būti pasirašytos per pusmetį - iki kitų metų gegužės 1 d. ir su sąlyga, kad vykdymo terminai nebus ilgesni.
        žiemos periodas paprastai neįsiskaičiuoja į terminus, tai geriausiu atveju 2024 pabaiga

        Comment


          Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
          Čia tik projektiniai siūlymai, nors vienintelis skirtumas, kurį radau, yra žiedų forma ties jungtimi su KK200 (vietoje ovalo normalus apskritimas).

          Visos atkarpos brėžinius esu įsikėlęs čia: https://imgur.com/a/kqLaCBD
          Projektiniai siūlymai ne daug skiriasi nuo realaus rezultato, nors visokių atvejų teko matyti, nežinau ar šiam bus daromi kardinalūs pakeitimai.

          Įdomiausia atkarpa bus 85,00-97,06 km
          Planuojamos dvi naujos skirtingų lygių sankryžos
          Pasienio ruožas
          Jungtis su S61 Lenkijoje.

          Norėtųsi, kad ženklinimo brėžiniais būtų pasidalinta kuo greičiau, jei kas aptiks

          Comment


            Pagaliau kažkas judės ne tik popieriuose

            LAKD 2022.1028
            Sudaryta pirmoji rangos sutartis dėl „Via Baltica“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos rekonstravimo
            Įsigaliojo VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos sutartis dėl magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai („Via Baltica“) ruožo nuo 72,50 iki 79 km rekonstravimo. Planuojama, kad šiame ruože statybos darbai prasidės dar šiais metais ir bus baigti kitų metų rudenį. Sutarties vertė – apie 55,8 mln. eurų.
            Ruože planuojama rekonstruoti kelią į keturias eismo juostas, įrengti pirmąjį šalyje „žaliąjį tiltą“ (gyvūnų migracijai), tunelinį pravažiavimą, sankirtą, jungiamuosius kelius ir kitus kelių elementus (...)

            Šiuo metu vyksta viešojo pirkimo procedūros kito „Via Baltica“ ruožo nuo 79 iki 85 km rekonstravimo darbams. Taip pat pabaigus projektavimą, šiais metais ketinama paskelbti rangos darbų viešąjį pirkimą ir ruožui nuo 56,83 km iki 72,50 km. Planuojama, kad ketvirtojo šios magistralės ruožo nuo 85 km iki 97,06 km rangos darbų konkursas bus paskelbtas šių metų pabaigoje – 2023 m. pirmoje pusėje.

            2019 m. pabaigoje, Vyriausybei patvirtinus „Via Baltica“ (kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožo nuo 56,83 iki 97,06 km) ruožo rekonstravimo specialųjį planą, pradėtos žemės paėmimo procedūros ir projektavimo darbai. Viso apie 40 km „Via Baltica“ ruožo (nuo 56,83 iki 97,06 km) rangos darbų pabaiga planuojama 2024 m. gruodžio mėn.)

            https://lakd.lt/naujienos/sudaryta-p...-rekonstravimo

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą
              Principe ir A5 iki autostrados netraukia. Bent jau lyginant su naujomis lenkų autostradomis ar net naujomis ekspresowkomis.
              Jonai, būk geras, neatimk paskutinių likučių tikėjimo, kad Lietuvoje yra patys geriausi keliai lyginant su... , hmmm.. vienu žodžiu, neatimk tikėjimo, kad bent A5 bus be priekaištų.

              Parašė PoDV Rodyti pranešimą
              A5 link Lenkijos sienos labiau priartės prie ekspresovkos standarto.

              Dėl greitkelio ženklo mintis įdomi, bet įsivaizduoju SSC automobilistų forumo reakcijas ​ "Lietuva atsisako autostradų" ir pan.

              Su sąlyga, kad lenkai nesugalvos S61 padaryti autostrada. Bendru atveju būtume lenkų droga ekspresowa tinklo savotiškas tęsinys.
              Kadangi žadama pradėti greit statyti A5, tai laikas pradėti nagrinėti A5 charakteristikas. Ir geriau ne A1 o A5 temoje.
              ​​​​​​
              Dabartinė jau pastatyta A5 atkarpa tarp Puskelnių (Dženčialaukos) ir Mauručių (35 km) yra per trumpa - ją įveiki per 15-20 minučių ir puikius įspūdžius po to užgožia arba geriausiu vilkimas iš paskui fūras iki Suvalkų arba tolesni važiavimo iki Vilniaus niuansai, kurie aptariami kelio A1 temoje.

              Comment


                John, gal galima plačiau apie "Principe ir A5 iki autostrados netraukia. Bent jau lyginant su naujomis lenkų autostradomis ar net naujomis ekspresowkomis."? Kuo A5 nusileidžia ekspresowkoms?

                Comment


                  Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                  John, gal galima plačiau apie "Principe ir A5 iki autostrados netraukia. Bent jau lyginant su naujomis lenkų autostradomis ar net naujomis ekspresowkomis."? Kuo A5 nusileidžia ekspresowkoms?
                  Man atrodo, kad ten tas apsisukimas gadina reikalą.
                  Tikėsimės kad gal kada nors jį panaikins.
                  Dar, berods, yra neatskirtos stotelės.

                  Comment


                    Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                    John, gal galima plačiau apie "Principe ir A5 iki autostrados netraukia. Bent jau lyginant su naujomis lenkų autostradomis ar net naujomis ekspresowkomis."? Kuo A5 nusileidžia ekspresowkoms?
                    Spėju dėl aštrių posūkių spindulių išsukimuose/įvažiavimuose.
                    Taip pat smulkių degalinių ir stovėjimo aikštelių šalia kelio.

                    Manau tik A5 link Lenkijos rimčiau trauks pagal tarptautinius standartus. Išsukimai/įvažiavimai numatyti ne tokie staigūs didžiąja dalimi. Nebus visokių smulkių degalinių.
                    Tiek, kad ši atkarpa bus tokia trumpa bendrame tinkle, kad esmės nekeis, o dar ir prielaida tokia, kad S61 ekspresovka niekur nedings ir liks tik ekspresovka. Visur ir taip būtų 120 km/h greitis.

                    Comment


                      Parašė Sula Rodyti pranešimą

                      Man atrodo, kad ten tas apsisukimas gadina reikalą.
                      Tikėsimės kad gal kada nors jį panaikins.
                      Dar, berods, yra neatskirtos stotelės.
                      Ta atkarpa iki Mauručių nėra AM kategorijos, kalbame tik apie atkarpą su AM kategorija. Man, asmeniškai, kabinėjimasis prie šios atkarpos toks labiau kur kaimyno žolė žalesnė. Turim gerą atkarpą, kurioje, prisiminkit, kad eismo intensyvumas siekia tik ~15 000 per dieną. Palyginimui su Lenkijos ekspresowkomis tai tikrai nedidelis skaičius ir magistralės kokybė pilnai leidžia saugiai važiuoti 130 km/h. Pats tik pusė atkarpos važiavau, bet po Google street view atnaujinimo pravažiavau su juo likusią - taip kelios degalinės yra, bet nusukimo spinduliai, manau, būtų negeri tik jei nusukimai vyktų į didesnio intensyvumo kelius.

                      Comment


                        Tai niekas tam ir pernelyg neprieštarauja. Klausimas tik, kokios klasės kelius mes norime turėti ir už juos mokėti.
                        Gal kai kur geriau paprasčiau, bet kokybiškiau.
                        Pvz.: likusi via Baltica nuo Sitkūnų iki Panevėžio, o gal ir toliau galėtų būti greitkelis be automagistralės įmantrybių.

                        Comment


                          Dar 11-15 buvo paskelbta rinkos konsultacija dėl ruožo 56,83-72,50 km.
                          Terminas iki šio trečiadienio (11-30). Tikėkimės pirkimą paskelbs pirmosiomis gruodžio dienomis.

                          Jei kas nežino kas ta rinkos konsultacija:
                          Click image for larger version

Name:	2022-11-28_19-50-36.png
Views:	1385
Size:	72,1 kB
ID:	2014868
                          Valstybinės reikšmės susisiekimo projektų brėžiniai žemėlapyje (arcgis.lt)
                          Kauno susisiekimo projektų brėžiniai žemėlapyje (arcgis.lt)

                          Comment


                            LRT 2022.11.27
                            Kelių direkcija įvardijo svarbiausius 2023-ųjų darbus
                            Spalį taip pat įsigaliojo ir Kelių direkcijos sutartis dėl magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai („Via Baltica“) ruožo nuo 72,50 iki 79 km rekonstravimo. Planuojama, kad šiame ruože statybos darbai bus baigti 2023-ųjų rudenį.

                            Šiuo metu vyksta ir viešojo pirkimo procedūros kito „Via Baltica“ ruožo nuo 79 iki 85 km rekonstravimo darbams. Pabaigus projektavimą, dar 2022 m. ketinama paskelbti rangos darbų viešąjį pirkimą ir ruožui nuo 56,83 km iki 72,50 km.
                            „Planuojama, kad ketvirtojo šios magistralės ruožo nuo 85 km iki 97,06 km rangos darbų konkursas bus paskelbtas šių metų pabaigoje – 2023 m. pirmoje pusėje.

                            Viso (apie 40 km) „Via Baltica“ ruožo (nuo 56,83 iki 97,06 km) rangos darbų pabaiga planuojama 2024 m. gruodžio mėnesį“, – detalizavo LAKD atstovas.

                            https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...023-uju-darbus
                            Publikuotas tekstas vos ne 1:1 primena LAKD 2022.10.26 PiaRinį pranešimą
                            https://lakd.lt/naujienos/sudaryta-p...-rekonstravimo

                            Tikėkimės, kad per mėnesį neatsirado naujų trukdžių ar delsimų; konkursai bus paskelbti kaip planuota ir nebus įjungta ginčų teismuose karuselė.

                            Comment


                              Šiandien iškilmintai atidarys darbus A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruože nuo 72,50 iki 79 km.
                              https://lakd.lt/naujienos/kvieciame-...zios-renginyje

                              Comment


                                https://www.vz.lt/transportas-logist...rekonstrukcija

                                Yra ir naujos inforamcijos, kurios neteko matyti: "Ministerija praneša, kad šiomis dienomis jau pasirašyta kito „Via Baltica“ ruožo nuo 79 iki 85 km rangos darbų sutartis."

                                Comment


                                  Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                                  https://www.vz.lt/transportas-logist...rekonstrukcija

                                  Yra ir naujos inforamcijos, kurios neteko matyti: "Ministerija praneša, kad šiomis dienomis jau pasirašyta kito „Via Baltica“ ruožo nuo 79 iki 85 km rangos darbų sutartis."
                                  Ko gero lengviausios atkarpos 72-85 km.
                                  Viso net 13 km (Lenkijos masteliu būtų 113 km )
                                  Geriau nei kai kurių nuogastavimai komentaruose dar iš 2015 m., kad lenkai dasibaigs iki sienos, o lietuviai nosį krapštys ir nieko nestatys gal net iki Kauno.

                                  Toliau sunkesnės atkarpos: nauja trasa link Lenkijos. Marijampolėje irgi yra darbų, pvz. sankryžos Marijampolė-šiaurė perstatymas, tam daug žemių išpirkta.
                                  Svarbu nesustoti, ir kuo greičiau pradėtų Lenkijos siena-Kalvarija ir Marijampolės aplinkkelį.
                                  Lenkijos siena-Kalvarija palyginti mažai trukdytų eismui, pagaliau prasidėtų to gėdingo Kalvarijos sienos perėjimo posto rekonstrukcija, tai tikrai galėtų greičiau, o Marijampolės aplinkkelis gali pradėti ir vėliau, pvz. iš karto kai pabaigs ruožą ties Kalvariją.
                                  Realiai matysim kaip bus visokie konkursai ir pan.
                                  Paskutinis taisė PoDV; 2022.12.09, 16:25.

                                  Comment


                                    Avaringą „Via Baltica“ kelio ruožą iki Lenkijos sienos rekonstruoti sieks dviem metais anksčiau

                                    https://structum.lt/avaringa-via-bal...tais-anksciau/

                                    ,,Iki 2030 m. visas 268 km ilgio „Via Baltica“ kelias, einantis per Lietuvos teritoriją, bus rekonstruotas, kad atitiktų TEN-T tinklo keliams keliamus eismo organizavimo ir saugos reikalavimus, skelbiama ministerijos pranešime.''

                                    Comment


                                      Ir vėl ta nuolat vėluojanti Susisiekimo ministerija seka pasakas apie "dviem metais anksčiau".
                                      Čia kaip nuolaidos prekybcentryje - pakelia kainą o paskui pritaiko "nuolaidą".

                                      Comment


                                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                        Ir vėl ta nuolat vėluojanti Susisiekimo ministerija seka pasakas apie "dviem metais anksčiau".
                                        Čia kaip nuolaidos prekybcentryje - pakelia kainą o paskui pritaiko "nuolaidą".
                                        Negi sunku prisižadėti kažką tolimoj ateityj, kai pats net neplanuoji taip ilgai užsisėdėti toje pačioje kėdėje. Niekad nežiūriu rimtai į jokius pažadus, jei jų vykdymo terminas viršyja bent vieną kadenciją po artimiausių rinkimų

                                        Comment


                                          Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                                          Šiandien iškilmintai atidarys darbus A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruože nuo 72,50 iki 79 km.
                                          https://lakd.lt/naujienos/kvieciame-...zios-renginyje
                                          Beveik visa spauda patingėjo važiuoti per sniegus iki Kalvarijos savivaldtbės - pas daugumą įdėtas tik ministerijos PiaRinis pranešimas su vasariškai apsirengusio ministro nuotraukomis,
                                          BNS padarytų nuotraukų pavyko rasti tik portale diena.lt.

                                          Veiksmo vieta -kelio A5 76 km ties kryžkele į Valavičius

                                          Žemėlapis iš www.mapy.cz

                                          BNS 2022.12.09
                                          Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos rekonstrukcija
                                          Penktadienį oficialiai pradėta vieno avaringiausių ir intensyviausių šalies kelių – „Via Baltica“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos – rekonstrukcija. Iki 2024 metų pabaigos užbaigus darbus visas 40 kilometrų ruožas virs keturių eismo juostų magistrale.

                                          E.Ovčarenko / BNS nuotr/











                                          https://kauno.diena.lt/naujienos/ver...ukcija-1105847

                                          Comment

                                          Working...
                                          X