Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A9] Panevėžys - Šiauliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Autostrados ir turi eiti laukais, o ne per gyvenvietes.
    Kitas dalykas, kad magistraliniai keliai, net jei jie 1+1, turi būti gerokai aukštesnių standartų nei eilinis rajoninis kelias.
    Atkarpoje tarp Kauno ir Klaipėdos nėra eismo, kai tuo tarpu tarp Šiaulių ir Panevėžio nepalyginti didesnis eismas. Esmė ne tame, ar autostrada eitų ta pačia trasa, ar ne, esmė, kad tarp šių miestų reikia autostrados.

    Baikit juokinti su tais eismo intensyvumo žemėlapiais, visiems aišku kur Lietuvoje turi būti autostrados. Yra pikiniai laikai ir kelio apkrautumas atitinkamais laikais.
    Ir nerašinėkit apie po dvidešimt metų, ar kažkokie tik anūkai, gyvename jau ketvirtame dešimtmetyje nepriklausomoje valstybėje ir dvidešimt metų Europos Sąjungoje.

    Tereikia aiškiai išsiskirti prioritetus, kurie keliai turi būti autostrados, ir po to sistemingai dirbti.

    Visi žinom, kas nieko nedaro, kas daugiau šneka, nei daro, ir kas sugeba įgyvendinti prioritetitnius projektus.
    Paskutinis taisė galas_piktžolėms; 2024.05.15, 12:34.

    Comment


      Parašė galas_piktžolėms Rodyti pranešimą

      Atkarpoje tarp Kauno ir Klaipėdos nėra eismo, kai tuo tarpu tarp Šiaulių ir Panevėžio nepalyginti didesnis eismas. Esmė ne tame, ar autostrada eitų ta pačia trasa, ar ne, esmė, kad tarp šių miestų reikia autostrados.

      Baikit juokinti su tais eismo intensyvumo žemėlapiais, visiems aišku kur Lietuvoje turi būti autostrados. Yra pikiniai laikai ir kelio apkrautumas atitinkamais laikais.
      Ir nerašinėkit apie po dvidešimt metų, ar kažkokie tik anūkai, gyvename jau ketvirtame dešimtmetyje nepriklausomoje valstybėje ir dvidešimt metų Europos Sąjungoje.

      Tereikia aiškiai išsiskirti prioritetus, kurie keliai turi būti autostrados, ir po to sistemingai dirbti.

      Visi žinom, kas nieko nedaro, kas daugiau šneka, nei daro, ir kas sugeba įgyvendinti prioritetitnius projektus.
      Tik arkapoje tarp Kauno ir Klaipėdos būna ir kilometrinės spūstys. Apie tokias spūstis A9 kelyje neteko girdėti. Šiaip iš Šiaulių į Panėvežį/Vilnių/Kauną veda geležinkelis. Spėju būtu daug paprasčiau ir pigiau jį rekonstruoti ir padidinti traukinių greitį ir dažnumą nei tiesti naują autostradą.

      Comment


        Tai aišku, eismo intensyvumo matuotojai pripaišo skaičių pagal nuotaiką?

        Parašė galas_piktžolėms Rodyti pranešimą
        Atkarpoje tarp Kauno ir Klaipėdos nėra eismo, kai tuo tarpu tarp Šiaulių ir Panevėžio nepalyginti didesnis eismas. Esmė ne tame, ar autostrada eitų ta pačia trasa, ar ne, esmė, kad tarp šių miestų reikia autostrados.

        Baikit juokinti su tais eismo intensyvumo žemėlapiais.

        Comment


          Parašė Nitro Rodyti pranešimą
          Tai aišku, eismo intensyvumo matuotojai pripaišo skaičių pagal nuotaiką?


          Ne pripaišo, o pateiktas grafikas tik vienu iš kampų. Čia kaip "vidutinė ligoninėje esančiųjų temperatūra 36.6"

          Comment


            Pripažinkite, kad yra kvaila kažką planuoti pagal pikinius rodiklius, kurie pasiekiami <5 proc. viso naudojimo laiko. Todėl planavimui ir naudojamas VMPEI.
            Namuose turbūt irgi neįsirengiate 5 sanmazgų, jeigu per kokį balių ar susitikimą netyčia visi vienu metu užsimanytų į tualetą.

            Comment


              Parašė galas_piktžolėms Rodyti pranešimą

              Atkarpoje tarp Kauno ir Klaipėdos nėra eismo, kai tuo tarpu tarp Šiaulių ir Panevėžio nepalyginti didesnis eismas.
              Visiška nesąmonė. Tarp Šiaulių ir Panevėžio nepalygintinai mažesnis eismas nei tarp Klaipėdos ir Kauno.

              Comment


                Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
                Nevisai į šią temą, bet: LAKD turbūt ir čia rado nelegalią nuovažą (A9 ir 144 susikirtimas), nes per amžius buvusią lėtėjimo juostą ėmė ir panaikino?


                edit: šita sankryža yra juodoji dėmė avarijų žemėlapiuose, tai kažkas nusiuntė dailininkus su dažais ir atraportavo: "Here we fixed it!"
                Pasižiūrėjau kaip siaurinimo manijos paūmėjimo LAKD versija atrodo natūroje.
                Nelabai aišku, kur jie įžvelgia "eismo saugumą" ne įrengdami, o panaikindami lėtėjimo juostą

                Foto 2025.09
                A9 ir KK144 sankryža Šeduvoje




                Paskutinis taisė Romas; 2025.09.29, 13:09. Priežastis: Citavimas

                Comment


                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                  Pasižiūrėjau kaip tas siaurinimo manijos paūmėjimo LAKD versija atrodo natūroje.
                  Nlabai aišku, kur jie įžvelgia "eismo saugumą" ne įrengdami, o panaikindami lėtėjimo juostą
                  Na tiesiog reiktų pabandyti kelis kartus tokioje vietoje iš šalutinio išvažiuoti ir atsakymą greit sugalvotum. Pvz. per į dešinę sukantį ir letėjantį sunkvežimį nebesimato tiesiai važiuojančių.

                  Comment


                    Parašė Nitro Rodyti pranešimą

                    Na tiesiog reiktų pabandyti kelis kartus tokioje vietoje iš šalutinio išvažiuoti ir atsakymą greit sugalvotum. Pvz. per į dešinę sukantį ir letėjantį sunkvežimį nebesimato tiesiai važiuojančių.
                    Na kaip pažiūrėsi. Pirma, tai ir dėl sukančių į kairę iš priešingos pusės matomumas blogėja... bet ten nieks nenaikina. Antra - kai visus atvažiuojančius nuo Šiaulių surikiuoji į vieną eilę... saugių tarpų įvažiuojantiems iš šalutinio dar labiau sumažėja. Tada pradeda formuotis eilė, atsiranda nekantruolių o tada jau loterija... tad nei vienas iš tų sprendinių nėra saugus.
                    Užuot sprendę pavojingos sankryžos eliminavimą, išleidome nemažus pinigus "simboliniam" sankryžos saugumo pagerinimui...

                    Comment


                      Zieda butu padare ir viskas, bet jis gi brangus, nes db daromos "optimizacijos", o pries tai statyti greicio radarai tipo nemokami buvo kas ir taip buvo aisku, kad saugu nebus.

                      Comment


                        Parašė Nitro Rodyti pranešimą

                        Na tiesiog reiktų pabandyti kelis kartus tokioje vietoje iš šalutinio išvažiuoti ir atsakymą greit sugalvotum. Pvz. per į dešinę sukantį ir letėjantį sunkvežimį nebesimato tiesiai važiuojančių.
                        Važinėju ta sankryža 26 metus, retokai, bet vistiek. Atvažiavus 144 keliu, matomumas į kairę puikus. Netrukdė ten niekas niekam. Dabar gi - jei pirma atvažiuojanti mašina rodo posūkį į dešinę, o už jos kiek atsilikusi atvažiuoja kita, sukantis iš 144 į kairę link Šiaulių, bando pasinaudoti proga išsukti, kai tuo tarpu tas atsilikęs padidina greitį (pirmajai mašinai pasukus į dešinę) važiuoti tiesiai.

                        Jau ne kartą važiuojant mačiau tokią situaciją.

                        Negaliu patikėti, kokie imbecilai sėdi Via Lietuva... Verkia, kad neturi pinigų įrenginėti naujas lėtėjimo juostas, bet turi pinigų naikinti egzistuojančias...

                        111. Jeigu yra lėtėjimo juosta, ketinantis sukti vairuotojas privalo kuo anksčiau persirikiuoti į šią juostą ir lėtinti greitį (stabdyti) joje.

                        Comment


                          Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                          Na tiesiog reiktų pabandyti kelis kartus tokioje vietoje iš šalutinio išvažiuoti ir atsakymą greit sugalvotum. Pvz. per į dešinę sukantį ir letėjantį sunkvežimį nebesimato tiesiai važiuojančių.
                          Tai pagal tokią "logiką" ne pailginkime lėtėjimo juostas, nedarykime dešiniųjų kampų "nukirtimo" nekonfliktiškam pralaidumui didinti (ten vietos pakanka), o panaikinkime ir esančias lėtėjimo juostas "T" formos sankryžose, nes per menamą "per į dešinę sukantį ir letėjantį sunkvežimį nebesimato tiesiai važiuojančių".

                          Tokių esamų dešiniųjų posūkių lėtėjimo juostų panaikinimų ne vienas yra itin nevykusiai suprojektuotame A14 ruože tarp Molėtų ir Utenos.
                          Tačiau panašu, kad LAKD "ir kitur "didina eismo saugumą" naikindama lėtėjimo juostas.
                          Paskutinis taisė Romas; 2025.09.29, 13:15.

                          Comment


                            Na taip - abu variantai turi savų minusų.

                            Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                            Na kaip pažiūrėsi. Pirma, tai ir dėl sukančių į kairę iš priešingos pusės matomumas blogėja... bet ten nieks nenaikina. Antra - kai visus atvažiuojančius nuo Šiaulių surikiuoji į vieną eilę... saugių tarpų įvažiuojantiems iš šalutinio dar labiau sumažėja. Tada pradeda formuotis eilė, atsiranda nekantruolių o tada jau loterija... tad nei vienas iš tų sprendinių nėra saugus.
                            Užuot sprendę pavojingos sankryžos eliminavimą, išleidome nemažus pinigus "simboliniam" sankryžos saugumo pagerinimui...

                            Comment


                              Parašė Romas Rodyti pranešimą
                              Tokių esamų dešiniųjų posūkių lėtėjimo juostų panaikinimų ne vienas yra itin nevykusiai suprojektuotame A14 ruože tarp Molėtų ir Utenos.
                              Tačiau panašu, kad LAKD "ir kitur "didina eismo saugumą" naikindama lėtėjimo juostas.
                              Čia ne Via Lietuva tą šiaip sau susigalvojusi. Tokia yra eismo saugumo priemonių diegimo metodika ir geroji praktika. T.y. ištyrinėti metodai, kokios konfigūracijos sankryžos yra saugiausios.

                              Comment


                                Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                Čia ne Via Lietuva tą šiaip sau susigalvojusi. Tokia yra eismo saugumo priemonių diegimo metodika ir geroji praktika. T.y. ištyrinėti metodai, kokios konfigūracijos sankryžos yra saugiausios.
                                Taip yra metodikos ir praktikos... bet šiuo atveju labiau panašu "nu reik kažką daryti, nes vyksta autoįvykiai" bet kuo pigiau. Pastatėm radarą - nepadeda, panaikinsim juostą - gal padės...nu gal... o gal kas per vėlai posūkį parodys ir gaus į "subinę", gal kas iš šalutinio dažniau surizikuos sukt. Jei jau radom pinigu asfaltui nugremžt, tai gal blogiausiu atveju galėjo lėtėjimo juostą per metrą, du patraukti dešiniau, į tarpą įterpiant atskyrimo salelę. Kelio sklypo tikrai pakanka tam. Patenkinti mažiau daugiau visi liktų: ir nusukantys eismo nestabdytų, ir sukantys iš šalutinio, atvažiuojančius per salelę lengviau pamatytų ir didesnius laiko tarpus turėtų pasukt. Kadangi tiltai griūna, tai žiedui eilė dar negreit ateis.

                                Comment


                                  Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                  Čia ne Via Lietuva tą šiaip sau susigalvojusi. Tokia yra eismo saugumo priemonių diegimo metodika ir geroji praktika. T.y. ištyrinėti metodai, kokios konfigūracijos sankryžos yra saugiausios.
                                  O kas tas metodikas ir gerąsias praktikas kuria?

                                  Nuo kada lėtėjimo/greitėjimo juostų nebuvimas pagerina eismo saugumą?

                                  Tada reikia šitoj sankryžoj šviesoforą statyti. Ai pala, gi irgi pinigus kainuoja...

                                  Comment


                                    Yra toks niuansas, kad į stabdančio subinę įvažiavus bus kur kas mažesnė žala nei įvažiavus į sukančio šoną, ypač jei įvažiuos į vairuotojo pusės šoną.

                                    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                    Taip yra metodikos ir praktikos... bet šiuo atveju labiau panašu "nu reik kažką daryti, nes vyksta autoįvykiai" bet kuo pigiau. Pastatėm radarą - nepadeda, panaikinsim juostą - gal padės...nu gal... o gal kas per vėlai posūkį parodys ir gaus į "subinę", gal kas iš šalutinio dažniau surizikuos sukt. Jei jau radom pinigu asfaltui nugremžt, tai gal blogiausiu atveju galėjo lėtėjimo juostą per metrą, du patraukti dešiniau, į tarpą įterpiant atskyrimo salelę. Kelio sklypo tikrai pakanka tam. Patenkinti mažiau daugiau visi liktų: ir nusukantys eismo nestabdytų, ir sukantys iš šalutinio, atvažiuojančius per salelę lengviau pamatytų ir didesnius laiko tarpus turėtų pasukt. Kadangi tiltai griūna, tai žiedui eilė dar negreit ateis.

                                    Comment


                                      Tai jau rašiau - važiuoja sunkvežimis ta lėtėjimo juosta ir per jį nesimato (ar)kas važiuoja kita eismo juosta tiesiai.

                                      Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
                                      Nuo kada lėtėjimo/greitėjimo juostų nebuvimas pagerina eismo saugumą?
                                      ..

                                      Comment


                                        Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                                        Tai jau rašiau - važiuoja sunkvežimis ta lėtėjimo juosta ir per jį nesimato (ar)kas važiuoja kita eismo juosta tiesiai.
                                        Gal kas nors galėtų parodyti tą baisųjį sunkvežimį.

                                        Ar sankryžos susiaurinimas bei lėtėjimo juostos panaikinimas (Vilniaus) -Panevėžio - Šiaulių ir Kauno - Šiaulių sankryžoje Šeduvoje išties buvo geras sprendimas?
                                        Tuomet panaikinkime visose "T" formos sankryžose lėtėjimo juostas.

                                        Comment


                                          Eismo ypatumai praėjusį savaitgalį važiuojant tarp Šeduvos ir Panevėžio, tiksliau - tarp Smilgių ir Perekšlių
                                          Foto 2025.09


                                          Žvilgsnis atgal


                                          Minutę dega žalia šviesa, penkias - raudona
                                          Šiek tiek pajudame į priekį


                                          Vėl stovime




                                          Vėl judame






                                          Vėl stovime






                                          Pagaliau važiuojame.
                                          Kamštyje stovėjome 14-15 minučių
                                          Išaiškėjo, kad tas šviesoforinis ruožas yra vos keli šimtai metrų


                                          Comment

                                          Working...
                                          X