Parašė dondc
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Parkavimas. Infrastruktūra
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kaip tik prieš savaitę žiūrėjau ES statistiką (į ją buvo neįtrauktos Bulgarija, Kipras ir Malta). Taigi, per penkis metus (2014-2018) iš 24 ES šalių automobilių skaičius (1000 gyventojų) labiausiai augo Rumunijoje - 34,1% (330), Lietuvoje - 24,1% (509), Kroatijoje - 19,4% (406), Latvijoje - 19,2% (329), Slovakijoje - 18,6% (427) ir Vengrijoje - 18,5% (372). Bendrąja skaitine reikšme 1000 gyventojų automobilių skaičius labiausiai augo Lietuvoje (+99). Tiesa, 2018 metais, dar nebuvome pasiekę ES vidurkio (531), turėjome panašiai automobilių Belgija (507), Olandija (511) ar Norvegija (514).Parašė digital Rodyti pranešimąNa automobilių kiemuose pradėjo labai daugėti tik paskutinį dešimtmetį. Bent jau mūsų kieme ant žolės pradėjo statyti 2017 metų gale. Todėl kalbant apie tai akcentuoti tris dešimtmečius turbūt neverta.
Tuomet pasižiūrėjau 2019 metų duomenis Registroje ir statistikos departamento duomenis, automobilių skaičius išaugo iki 538 tūksančiui gyventojų. Taigi per 5 metus (2015-2019) automobilių skaičius išaugo 26,3% arba (+112). Kelis automobilius reiktų numesti dėl skaičiavimo metodikų (pastebėjau, kad skiriasi apie 3 automobiliais tūkstančiui gyventojų), bet esmė - automobilių skaičius Lietuvoje auga vis greičiau. Už mūsų liko tokios šalys kaip Švedija, Norvegija, Danija, Olandija, Belgija, Prancūzija, Suomija, Didžioji Britanija...
Bonusas: vidutinis lengvųjų automobilių amžius ES siekė 10,9 metų, mažiausias vidutinis - Liuksemburge (6,3 metų), didžiausias vidutinis - Lietuvoje (16,9 metų).
Bonusas Nr.2: vidutiniškai europietis vairuoja benziną (54,0%) bei dyzeliną (41,9%). Dažniausiai dyzeliną vairuoja Lietuvoje (75,2%) ir gerokai lenkia antroje vietoje esančią Latviją (60,9%).
Čia tiktų man labai nepatinkanti frazė - bent jau kažkur Lietuvą pirmoje vietoje
Šaltinis: ACEA
Išvada: reikia daugiau parkavimo vietų, daugiau eismo juostų ir dažniau keliauti automobiliu. Juk turime dar kur tobulėti - JAV tūkstančiui gyventojų tenka apie 875 automobiliai
							
						Paskutinis taisė Mindzius-LT; 2020.04.23, 21:03.
- 8 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Siūlau vietoje savo provincialumo ir chamizmo demonstravimo pasidomėti nesenomis praktikomis Europoje tvarkantis su automobilių parkavimu, pvz čia:Parašė sankauskas Rodyti pranešimąO čia ką tik vienas nabagas aiškino, kad savivaldybė turėtų pulti statyti daugiaaukštes automobilių stovėjimo aikšteles.
https://apolitical.co/en/solution_ar...orlds-greenest
Daugiaaukščių parkingų įrengimas yra normali senų rajonų modernizavimo priemonė tokiose šalyse kaip Vokietija, kur panašiai kaip Lietuvoje, yra nemažas sovietinio tipo daugiabučių rajonų palikimas. Tokie seni namai neturi garažų/parkingų po namais/cokoliniuose aukštuose, o iš vidinių kiemų automobilius norime išgyvendinti. Po namais pasikasti ir padaryti požeminius parkingus teoriškai gal ir galima, bet praktiškai kainuotų beprotiškai daug ir užimtų daug laiko. Daugiaaukščiai parkingai tokiu būdu tampa bene geriausia priemonė tokių senų rajonų kontekste.In Freiburg's Vauban quarter, there are no parking spaces: cars are relegated to two multi-storey car parks at the district’s outskirts, leaving the majority of street space to pedestrians and cyclists.
Nebent norite pasakyti, kad galima panaikinti parkingus vidiniuose senų namų kiemuose nepasiūlant jokios civilizuotos alternatyvos, tikintis, kad 95% žmonių senuose rajonuose tiesiog nustos naudotis automobiliu, kas yra idiotizmas. Bet kurią gerą idėją (pvz. išgyvendinti automobilius iš namų kiemų) galima nužudyti idiotiška-radikalia jos interpretacija.
- 5 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Prieš puolant aiškinti apie progresyvias iniciatyvas galima būtų pasitikslinti wiki kad šis rojaus kampelis yra 5'500 gyvenama vieta vietoje buvusių kareivinių 230'000 turinčiame mieste...Parašė Saliamonas Rodyti pranešimą
Siūlau vietoje savo provincialumo ir chamizmo demonstravimo pasidomėti nesenomis praktikomis Europoje tvarkantis su automobilių parkavimu, pvz čia:
https://apolitical.co/en/solution_ar...orlds-greenest
P.S. Įdomu, kas ten sandėliukuose - dviračiai ar aliejinė-pluoštinė kultūra auginama?
https://en.wikipedia.org/wiki/Vauban,_Freiburg
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tiesą pasakius ir aš už daugiaaukštes (ar požemines) stovėjimo aikšteles - kad automobiliai būtų maksimaliai iškraustyti iš daugiabučių kiemų. Geriau 1 daugiaaukštė (požeminė) stovėjimo aikštelė ir 10 atlaisvintų kiemų, nei nauji koriai, kaimynijų programos darant daugiau parkavimo vietų, parkingo laukai. O kaip kitaip pasiekti, kad kiemai atsilaisvintų? Labai teoriškai žiūrint (nors statistika rodo kitką) - ilgalaikėje perspektyvoje automobilių skaičius sumažės, bet ne tiek, kad pakaktų esamų vietų (tai reiškia kiemuose visvien bus pilna automobilių).Parašė sankauskas Rodyti pranešimąO čia ką tik vienas nabagas aiškino, kad savivaldybė turėtų pulti statyti daugiaaukštes automobilių stovėjimo aikšteles.
Na va pavyzdys iš Braunšveigo, kaip galėtų atrodyti kiemai į juos neįsileidžiant automobilių, bet paliekant priešgaisrinius pravažiavimus.
- 4 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Aš būčiau už kad ir mokamas (pvz kad atsipirktu priežiūra/statybos) savivaldybei priklausančiasdaugiaaukštes jeigu tada pradėtu realiai bausti pažeidėjus aplinkui, nes atmazkes kad nėra kur parkoci nebebūtų. Automobiliai turi stovėti daugiaukštėse (požeminėse) o ne 5 metria nuo laiptinės durų.Parašė sankauskas Rodyti pranešimąO čia ką tik vienas nabagas aiškino, kad savivaldybė turėtų pulti statyti daugiaaukštes automobilių stovėjimo aikšteles.
O atsisakyti automobilių neišeis. Kaip minėjo ES vidurkio dar nepasiekėme, o geriau gyvenant automobilio noras (ne tas pats kaip poreikis) didėja.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Parašė mayro Rodyti pranešimą
Turite omeny tokį bortą?

 Šitie pakankamai tragiški, Taline yra išdėliotos akmeninės skulptūros, jos kažkaip natūraliai įsilieija į Senamiestį.



Bet ypač geras sprendimas yra vazonai su augmenija - ypač žaliuojančia visus metus.
							
						Paskutinis taisė Ciurlionis; 2020.04.24, 08:46.Aviate, navigate, communicate
- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai aš irgi už daugiaukštes aikšteles, tačiau tai vienareikšmiškai yra privataus verslo prerogatyva.Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
Tiesą pasakius ir aš už daugiaaukštes (ar požemines) stovėjimo aikšteles - kad automobiliai būtų maksimaliai iškraustyti iš daugiabučių kiemų. Geriau 1 daugiaaukštė (požeminė) stovėjimo aikštelė ir 10 atlaisvintų kiemų, nei nauji koriai, kaimynijų programos darant daugiau parkavimo vietų, parkingo laukai. O kaip kitaip pasiekti, kad kiemai atsilaisvintų? Labai teoriškai žiūrint (nors statistika rodo kitką) - ilgalaikėje perspektyvoje automobilių skaičius sumažės, bet ne tiek, kad pakaktų esamų vietų (tai reiškia kiemuose visvien bus pilna automobilių).
Na va pavyzdys iš Braunšveigo, kaip galėtų atrodyti kiemai į juos neįsileidžiant automobilių, bet paliekant priešgaisrinius pravažiavimus.
Kai tik savivaldybė imtųsi savo pareigų - atsakingai ir griežtai bausti pažeidėjus, verslas momentaliai (ir ženkliai greičiau nei savivaldybė) pasirūpintų, kad būtų kur statyti automobilius.If a lion could speak, we could not understand him.
- 4 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Verslas nesuinteresuotas tuo rūpintis, nes peningiau toliau štampuoti leičių kiemo lygio projektus. Galiu duoti pavizdį iš visai netoli manęs esančios aikštelės. Vasario mėnesį vietos kaina mėnesiui pakilo iš 32 į 39 eurus. Rezultatas - automobiliai stovi aplink mokamą aikštelę, o ne joje. Aplink esančio sklypo sąvininkas dabar įpareigotas įvesti tvarką. Beje už 39 E/mėn aištelės statybos atsipirktų per ~ 9 metus. (laikant kad priežiūra = 0) Verslui tokia investija yra prastas variantas, kai statant daugiabutį atsiperkama per 9-18 mėnesių.Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Tai aš irgi už daugiaukštes aikšteles, tačiau tai vienareikšmiškai yra privataus verslo prerogatyva.
Kai tik savivaldybė imtųsi savo pareigų - atsakingai ir griežtai bausti pažeidėjus, verslas momentaliai (ir ženkliai greičiau nei savivaldybė) pasirūpintų, kad būtų kur statyti automobilius.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai žinoma. Kam mokėti už aikštelę, jei gali nemokamai parkuoti ant žolės ar šaligatvio.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Verslas nesuinteresuotas tuo rūpintis, nes peningiau toliau štampuoti leičių kiemo lygio projektus. Galiu duoti pavizdį iš visai netoli manęs esančios aikštelės. Vasario mėnesį vietos kaina mėnesiui pakilo iš 32 į 39 eurus. Rezultatas - automobiliai stovi aplink mokamą aikštelę, o ne joje. Aplink esančio sklypo sąvininkas dabar įpareigotas įvesti tvarką. Beje už 39 E/mėn aištelės statybos atsipirktų per ~ 9 metus. (laikant kad priežiūra = 0) Verslui tokia investija yra prastas variantas, kai statant daugiabutį atsiperkama per 9-18 mėnesių.
Jei savivaldybė pradėtų vykdyti savo pareigas, vieta aikštelėje kainuotų ne 39€, o 139€, ir tai nebūtų lengva vietą gauti.If a lion could speak, we could not understand him.
- 6 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Lrytas.lt 2020.04.24
Vykstantiems į prekybos centrus – svarbus prašymas dėl automobilių statymo
Prekybos centrų atstovai sako, kad stovėjimo aikštelėse automobilius prašoma parkuoti į kas antrą vietą ir taip išlaikyti saugų atstumą nuo kitų lankytojų.
https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...tymo-14629689/
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
По просьбам трудящихся
Po daugkartinių gyventojų prašymų pagaliau apmokestintas Antakalnis ir likęs Naujamiestis
Vilniuje – automobilių stovėjimo rinkliavos pokyčiai: nuo gegužės apmokestinama daugiau vietų
Dalyje sostinės gatvių keičiasi automobilių stovėjimo tvarka. Nuo gegužės 1 d. pagrindinių miesto paplūdimių prieigos – Balsio ežero, Valakampių pirmojo ir antrojo paplūdimio, Tapelių ir Balžio ežerų – tampa geltonąja rinkliavos zona. Parkavimo tvarkos pakeitimai įvedami ir dalyje Antakalnio bei Naujamiesčio, kurių gatvės nuo šiol pateks į žaliąją rinkliavos zoną. Šią savaitę vyksta ženklinimo, parkavimo aparatų įrengimo darbai, o vairuotojų prašoma atidumo ir stebėti kelio ženklus, kurie nurodys, kokiu laiku reikia mokėti už stovėjimą
Dėl daugelio gatvių, kur keičiame automobilių stovėjimo tvarką, esame gavę nemažai pačių gyventojų prašymų įvesti rinkliavos zonas – visuomet stengiamės į juos atsižvelgti“, – sako SĮ „Susisiekimo paslaugos“ direktorė Modesta Gusarovienė.
M. Gusarovienė priduria, kad pradėjus rinkti vietinę rinkliavą, gyventojai, kiti vairuotojai greičiau ir sklandžiau randa, kur pastatyti automobilį – nesusidaro spūstys, eismo trikdymas ieškant vietos.
https://www.delfi.lt/miestai/vilnius....d?id=84143311
Labai primena sovietinius laikus, kai "po daugkartinių dirbančiųjų prašymų" (po mnogočislennym pros'bam trudiaščichsia) būdavo keliamos kainos.

https://iz.ru/news/589636
- 4 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Niekur nepastebėjau, kad kas taip darytų. Net jei ir aikštelė nepilna - grūdasi, kad tik arčiau įėjimoParašė Romas Rodyti pranešimąLrytas.lt 2020.04.24
Vykstantiems į prekybos centrus – svarbus prašymas dėl automobilių statymo
Sarkazmą užskaitau. Bet tikrai atsiranda prašančių. Ir nuo šito niekur nesidėsime - paklausa su pasiūla kažkaip turi pasiekti balansą.Parašė Romas Rodyti pranešimąПо просьбам трудящихся
Labai primena sovietinius laikus, kai "po daugkartinių dirbančiųjų prašymų" (po mnogočislennym pros'bam trudiaščichsia) būdavo keliamos kainos.

https://iz.ru/news/589636Paskutinis taisė Ginthus; 2020.04.27, 20:02.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Neskubėčiau teigti, kad gyventojų prašymai įvesti rinkliavą už parkavimą yra fiktyvūs ar išgalvoti savivaldybės. Pvz. dėl Sapiegų parko kaimynystės, galite pasižiūrėti parko rekonstrukcijos viešo svarstymo įrašą internete (berods https://www.youtube.com/watch?v=e0pmti8R5-0), kur vietiniai gyventojai skundžiasi parkavimo chaosu, užstatytomis gatvėmis, tarša ir t.t.
Apskritai parkavimo apmokestinimas turėtų būti patrauklus dalykas bent kiek savo kaimynyste besirūpinantiems gyventojams - atvažiavę gudručiai negali kelioms paroms palikti savo kibirų, nes "taip patogu", visi pradeda planuoti kiek ir kada parkuotis, o ne tiesiog numesti automobilį, todėl paprastai vietose, kuriose įvestas mokamas parkingas, atsiranda žymiai daugiau tvarkos. Vietiniai gi gali išsiimti leidimus ir kaimynystėje statyti automobilius už simbolinį metinį mokestį, taigi gyventojams tai tikrai patrauklus ir naudingas dalykas.
- 6 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Prašantys pateikia įrodymų kad turi automobilį?Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Sarkazmą užskaitau. Bet tikrai atsiranda prašančių. Ir nuo šito niekur nesidėsime - paklausa su pasiūla kažkaip turi pasiekti balansą.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Puikus būdas gauti parkavimo vietas nemokamai gyventojams (nepradėkit pasakot, kad tie kelia eurai per metus kažką reiškia). Įdomu, jei parkavimo vieta būtų 1000 Eur metams, daug būtų prašymų?Parašė Saliamonas Rodyti pranešimąvietiniai gyventojai skundžiasi parkavimo chaosu, užstatytomis gatvėmis, tarša ir t.t.
.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Naujamiesty, manau ir Antakalny, labai daug nuomojamu butu. Norint gaut leidima, dabar teks gyventoja priregistruoti, o su tuo sutiks toli grazu ne kiekvienas savininkas. Taigi, kai kazkas dabar nuomosis buta, bent pasiteiraus, ar registruosit ar ne, o nesvaidys savo viedra kur papuola. Galiausiai metini mokesti galima ir pakelt su laiku, kad nebutu "per gerai".
- 5 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nebūtina turėti automobilį, kad galėtum prašytiParašė Shernas Rodyti pranešimą
Prašantys pateikia įrodymų kad turi automobilį?
 
Labai geros naujienos kad zona realiai plečiasi o ne tik ant popieriaus, aišku kaip visad laukiam straipsnių apie vairuotojų ašaras ir kaip Šimašius juos skriaužia
 
							
						
- 8 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ačiū, visiškai negrauš sąžinė turėti svarią nuomonę apie šunis, kates ir balandžius lęsinančias bobutes kai pats laikau tik jūros kiaulytęParašė themanual Rodyti pranešimą
Nebūtina turėti automobilį, kad galėtum prašyti

Matematika yra beširdis mokslas ir karantino metu gerai ištestavus ir patobulinus distancinius darbus beigi mokslus ... įvertinus kad už butą VLN su dviem garažais galima nusipirkti nedidelį kaimą Širvintų rajone ... yra afroruskio pasaka apie godžią senjorę ir sūriavandenį GMO karpįParašė themanual Rodyti pranešimą
Labai geros naujienos kad zona realiai plečiasi o ne tik ant popieriaus, aišku kaip visad laukiam straipsnių apie vairuotojų ašaras ir kaip Šimašius juos skriaužia
							
						
- 1 patinka
 
Comment
 
Comment