O poilsio namuose galima deklaruoti gyvenamąją vietą?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Parkavimas. Infrastruktūra
Collapse
X
-
Taip, galima.Parašė rmss Rodyti pranešimąO poilsio namuose galima deklaruoti gyvenamąją vietą?
Comment
-
Kadangi dvi temos apie parkavimą, tai net nežinau į kurią kelti, bet delfi publikuoti du tekstai apie tai, kaip gyventojai turi keisti savo parkavimo įpročius, kuomet keičiasi požiūris į parkavimą ir apskritai automobilius mieste:
Edgaras Savickas
Išsiplėtusios parkavimo zonos jau keičia įpročius: įvertini, kai kainuoja brangiau nei vakarienė
https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=83451031
Kristina Pocytė, laida „DELFI diena“, Agnė Vasiliauskaitė, www.DELFI.lt
Vairuotojai niršta dėl situacijos Vilniaus centre: išleidžia daugiau nei gauna algos
https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=83475751
- 4 patinka
Comment
-
Jei dirbdamas centre išleidi parkavimui daugiau, nei uždirbi, tai tikrai verta pergalvoti savo pasirinkimus.Parašė R.D. Rodyti pranešimąKristina Pocytė, laida „DELFI diena“, Agnė Vasiliauskaitė, www.DELFI.lt
Vairuotojai niršta dėl situacijos Vilniaus centre: išleidžia daugiau nei gauna algos
https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=83475751
- 5 patinka
Comment
-
Bet kai dėl tokio savo pasirinkimo kaltini visus, tik ne save...Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Jei dirbdamas centre išleidi parkavimui daugiau, nei uždirbi, tai tikrai verta pergalvoti savo pasirinkimus.
- 4 patinka
Comment
-
Automobiliui, kurui, draudimui, eksploatacijos išlaidoms pingų turi, parkavimui 100 eurų/mėnesiui jau problema. Vargšai su automobiliais.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Jei dirbdamas centre išleidi parkavimui daugiau, nei uždirbi, tai tikrai verta pergalvoti savo pasirinkimus.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
- 5 patinka
Comment
-
Man labiausiai patiko tokie perliukai iš šių straipsnių:
Kai įvertini, kad parkavimas brangiau už maistą kainuos, tada kartais jau geriau ne į centrą važiuoti arba išvis namie likti“, – sakė ji.Tai jo, brangu automobilį pastatyti, tai geriau liksiu namie ir nevažiuosiu į darbąŽinoma, tie, kurie dirba tose zonose, ko gero, jie ir dirbs, nekeis darbo, bet esu girdėjęs, kad žmonės sako, kad parkavimas jau didesnis, nei jie algą gauna. Žmogui nebeapsimoka važiuoti į darbą.
Superiniai "užkietiejusio automobilisto" argumentai. Matai kitaip Senamiesčio pasiekti neįmanoma ir jeigu nebus jame nemokamo arba pigaus parkavimo jis numirs. Negalės žmonės pasidžiaugti tuo gražiuoju miesto rajonu su ant kiekvieno kampo pastatytu kokiu trantu. Turbūt ponas Milius neįsivaizduoja, kad senamiestis neužstatytas automobiliais yra dar gražesnis. O jis tikrai nėra tokio dydžio, kad jame nebūtų galima susisiekti pėsčiomis.Kitas dalykas – svarbu, kad mes nenužudytume to mūsų Senamiesčio, kad žmonės iš tikrųjų galėtų ir norėtų į jį atvažiuoti, nes Vilniuje jis yra gražus ir nuostabus“, – tikino V.Milius.
- 10 patinka
Comment
-
Šiaip senamiestyje kuo daugiau gatvių turėtų būti skirta pėstiesiems, ten auto parkingų tikrai nereikia, bet su ta raudona zona Upės g. manau tikrai persistengė, jeigu seniau ta gatvė buvusi pilna dabar tapo visiškai tuščia, reiškia žmonės vietoje pvz. pavalgymo, apsipirkimo ar tiesiog pasivaikščiojimo centre važiuoja į kokį Ogmios miestą ir pan. vietas. Labai abejoju, ar taip visi staiga persėdo į VT.Parašė sleader Rodyti pranešimąMan labiausiai patiko tokie perliukai iš šių straipsnių:
Tai jo, brangu automobilį pastatyti, tai geriau liksiu namie ir nevažiuosiu į darbą
Superiniai "užkietiejusio automobilisto" argumentai. Matai kitaip Senamiesčio pasiekti neįmanoma ir jeigu nebus jame nemokamo arba pigaus parkavimo jis numirs. Negalės žmonės pasidžiaugti tuo gražiuoju miesto rajonu su ant kiekvieno kampo pastatytu kokiu trantu. Turbūt ponas Milius neįsivaizduoja, kad senamiestis neužstatytas automobiliais yra dar gražesnis. O jis tikrai nėra tokio dydžio, kad jame nebūtų galima susisiekti pėsčiomis.Paskutinis taisė Lettered; 2020.02.10, 10:46.
- 3 patinka
Comment
-
Individuali atsakomybė yra blogai, viskas turi būti koletyvu, tame tarpe ir kaltė. Švedija ar sovietų sąjunga - spręsk pats.Parašė vaidasp Rodyti pranešimą
Bet kai dėl tokio savo pasirinkimo kaltini visus, tik ne save...
Per mėnesį? Ofisiniai melynoje zonoje sumokėtu 20+ eurų per dieną, t.y. 400 eurų per mėnesį. Raudonoje zonoje 12+ eurų dienai - 240 eurų per mėnesį. Bet taip, labai daug kas neįvertina ekslotavimo išlaidų. Kartu pridėjus ir jas gali būti ir daugiau nei atlyginimas.Parašė booraz Rodyti pranešimą
Automobiliui, kurui, draudimui, eksploatacijos išlaidoms pingų turi, parkavimui 100 eurų/mėnesiui jau problema. Vargšai su automobiliais.
Comment
-
Gatvė buvo pilna stovinčių visą darbo dieną. T.y. atvažiuojančių ryte, sėdinčių ofise ir išvažiuojančių vakare. Ar tai kažkaip susiję su pavalgymais ir apsipirkimais, bei centrinės dalies "gyvybe"? Stovėjimo vietos gatvėje tikrai neturi būti skirtos stovintiems ilgą laiką be jokio realaus poreikio tą daryti. Gatvėje turi būti pakankamai nemaža stovėjimo vietų apyvarta, kad esant poreikiui atvažiuoti 1-2 val. tu galėtum tą padaryti, pasistatyti automobilį netoliese savo tikslo, tik savaime aišku už tą susimokant. Dabar atvažiavus kokiais reikalais į kažkokį objektą, tai reikėdavo automobilį pastatyti bala žino kur, eiti vėl neaišku kaip toli, nes visas artimiausiais vietas užsiimdavo tie, kurie atvažiuodavo 7.30 ir išvažiuos 17.30. Koks čia kam patogumas iš to?Parašė Lettered Rodyti pranešimąŠiaip senamiestyje kuo daugiau gatvių turėtų būti skirta pėstiesiems, ten auto parkingų tikrai nereikia, bet su ta raudona zona Upės g. manau tikrai persistengė, jeigu seniau ta gatvė buvusi pilna dabar tapo visiškai tuščia, reiškia žmonės vietoje pvz. pavalgymo, apsipirkimo centre važiuoja į kokį Ogmios miestą ir pan. vietas. Labai abejoju, ar taip visi staiga persėdo į VT.
Kitas dalykas, kad niekas neįvyksta staiga. Akivaizdu, kad jeigu automobiliai dingo, tai tie žmonės kažkaip į darbus atvažiuoja, gal VT, gal kooperuojasi ir keliese važiuoja vienu automobiliu ar atmina dviračiu. TIkrai abejoju ar jie, kaip minėjo "straipsnio herojai" dėl to, kad stovėjimas tapo brangus nebevažiuoja į darbą ir geriau sėdi namie. Tokie pokyčiai būtini ir jie nėra greiti. Norint miestą pravalyti nuo automobilių, tai ne vienerių metų ilgas ir sistemingas darbas. Tikrai per vieną sausio 1-osios naktį viskas nepasikeis. Juo labiau, kad visiems užsimanius taip staiga persėsti į VT, jie tiesiog fiziškai į jį netilptų.
- 6 patinka
Comment
-
Park and Ride aikštelės turėtų išpopuliarėti tiems, kurie atvažiuoja iš Pasienio terasų dirbti į Vilniaus centrą.Parašė Creatium Rodyti pranešimąO kam pavalgymui centre reikalingas auto? Troleibusas netinka? Per daug laiko atima iš savaitgalio? Ar per brangu tas 60 centų bilietas? O gal vis gi "neonoras" lipti į VT?AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
- 1 patinka
Comment
-
Žmonės šiais laikais savaitgaliui (ar net vienai dienai) skrendą į kokį nors Europos miestą apsipirkti, pavalgyti ar šiaip pasivaikščioti. Kas gyvena arti, patogu ir VT, bet iš toliau ar kitų miestų važiuoja auto, ypač su mažais vaikais ir pan., tai jei panaikinam nebrangų parkavimą net tik centre, bet ir šalia jo, darom iš centro tam tikrą rezervatą, ar tikrai toks tikslas turėtų būti?Parašė Creatium Rodyti pranešimąO kam pavalgymui centre reikalingas auto? Troleibusas netinka? Per daug laiko atima iš savaitgalio? Ar per brangu tas 60 centų bilietas? O gal vis gi "neonoras" lipti į VT?
- 1 patinka
Comment
-
Straipsnio turbūt neskaitei. Gi viena pašnekovė sakė, kad VT blogis dėl to, kad nepažymėjus bilieto tenka mokėti baudą. Juk dėl "žmogiškų" priežasčių nesusimokėjus, visi turi būti supratingi ir atlaidus bei leisti važinėti nemokamai. Ji gi tokią paslaugą visiems daro, kad įlipa į VT ir keliauja savo reikalais.Parašė Creatium Rodyti pranešimąO kam pavalgymui centre reikalingas auto? Troleibusas netinka? Per daug laiko atima iš savaitgalio? Ar per brangu tas 60 centų bilietas? O gal vis gi "neonoras" lipti į VT?
Man tai įdomu ar tokia pilietė dėl "žmogiškų priežasčių" nepamiršta kuro įsipilti ir sustojus viduryje sankryžos tuščiu baku ką kaltina: automobilio gamintoją, degalinės operatorių ar miesto merą
Šiaip jos jau pakankamai išpopuliarėjo. Jau laikas atsirasti naujoms. Nes Žvėryne išvis vietų nebūna, o Ukmergės g. irgi tik vienetai laisvų vietų.Parašė booraz Rodyti pranešimą
Park and Ride aikštelės turėtų išpopuliarėti tiems, kurie atvažiuoja iš Pasienio terasų dirbti į Vilniaus centrą.
- 3 patinka
Comment
-
Nu gi visą algą automobiliui išleido, tai reikia pasirodyti kokį "krūtą" BMW nusipirko.Parašė Creatium Rodyti pranešimąO kam pavalgymui centre reikalingas auto? Troleibusas netinka? Per daug laiko atima iš savaitgalio? Ar per brangu tas 60 centų bilietas? O gal vis gi "neonoras" lipti į VT?
- 3 patinka
Comment
-
O kas nors buvot savaitgalį senamiestyje? Man tai nepasirodė mažiau automobilių ar žmonių, nesuprantu iš kur ta panika. Dėl raudonos zonos prie upės tai labai gerai, sutvarkius krantines ir artėjant vasarai tos vietos tikrai vėl užsipildys. Dabar yra normalus pereinamasis laikotarpis, kai žmonės dar mąsto ar ir kaip keisti savo įpročius.
- 2 patinka
Comment
-
Galėtų padaryti kaip Rygoje mačiau ir gal dar kitur yra praktika, kad pirma valanda pigesnė, po to brangsta. Tai skatina ir panaudoti, bet ir "dalintis", t.y. naudotis infrastruktūra efektyviai. Dabar gaunasi kad truputį bukai žiūrima, neanalizuojant kas kodėl stato.Parašė sleader Rodyti pranešimą
Gatvė buvo pilna stovinčių visą darbo dieną. T.y. atvažiuojančių ryte, sėdinčių ofise ir išvažiuojančių vakare. Ar tai kažkaip susiję su pavalgymais ir apsipirkimais, bei centrinės dalies "gyvybe"? Stovėjimo vietos gatvėje tikrai neturi būti skirtos stovintiems ilgą laiką be jokio realaus poreikio tą daryti. Gatvėje turi būti pakankamai nemaža stovėjimo vietų apyvarta, kad esant poreikiui atvažiuoti 1-2 val. tu galėtum tą padaryti, pasistatyti automobilį netoliese savo tikslo, tik savaime aišku už tą susimokant. Dabar atvažiavus kokiais reikalais į kažkokį objektą, tai reikėdavo automobilį pastatyti bala žino kur, eiti vėl neaišku kaip toli, nes visas artimiausiais vietas užsiimdavo tie, kurie atvažiuodavo 7.30 ir išvažiuos 17.30. Koks čia kam patogumas iš to?
Kitas dalykas, kad niekas neįvyksta staiga. Akivaizdu, kad jeigu automobiliai dingo, tai tie žmonės kažkaip į darbus atvažiuoja, gal VT, gal kooperuojasi ir keliese važiuoja vienu automobiliu ar atmina dviračiu. TIkrai abejoju ar jie, kaip minėjo "straipsnio herojai" dėl to, kad stovėjimas tapo brangus nebevažiuoja į darbą ir geriau sėdi namie. Tokie pokyčiai būtini ir jie nėra greiti. Norint miestą pravalyti nuo automobilių, tai ne vienerių metų ilgas ir sistemingas darbas. Tikrai per vieną sausio 1-osios naktį viskas nepasikeis. Juo labiau, kad visiems užsimanius taip staiga persėsti į VT, jie tiesiog fiziškai į jį netilptų.
Comment
, nes neužtenka algos buto paskolai, automobilio lizingui, kurui, dabar dar parkavimas...
Comment