Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    O poilsio namuose galima deklaruoti gyvenamąją vietą?

    Comment


      Parašė rmss Rodyti pranešimą
      O poilsio namuose galima deklaruoti gyvenamąją vietą?
      Taip, galima.

      Comment


        Parašė Pipe Rodyti pranešimą
        Taip, galima.
        Much logic...

        Comment


          Kadangi dvi temos apie parkavimą, tai net nežinau į kurią kelti, bet delfi publikuoti du tekstai apie tai, kaip gyventojai turi keisti savo parkavimo įpročius, kuomet keičiasi požiūris į parkavimą ir apskritai automobilius mieste:

          Edgaras Savickas
          Išsiplėtusios parkavimo zonos jau keičia įpročius: įvertini, kai kainuoja brangiau nei vakarienė
          https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=83451031


          Kristina Pocytė, laida „DELFI diena“, Agnė Vasiliauskaitė, www.DELFI.lt
          Vairuotojai niršta dėl situacijos Vilniaus centre: išleidžia daugiau nei gauna algos
          https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=83475751

          Comment


            Parašė R.D. Rodyti pranešimą
            Kristina Pocytė, laida „DELFI diena“, Agnė Vasiliauskaitė, www.DELFI.lt
            Vairuotojai niršta dėl situacijos Vilniaus centre: išleidžia daugiau nei gauna algos
            https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=83475751
            Jei dirbdamas centre išleidi parkavimui daugiau, nei uždirbi, tai tikrai verta pergalvoti savo pasirinkimus.

            Comment


              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

              Jei dirbdamas centre išleidi parkavimui daugiau, nei uždirbi, tai tikrai verta pergalvoti savo pasirinkimus.
              Bet kai dėl tokio savo pasirinkimo kaltini visus, tik ne save...

              Comment


                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                Jei dirbdamas centre išleidi parkavimui daugiau, nei uždirbi, tai tikrai verta pergalvoti savo pasirinkimus.
                Automobiliui, kurui, draudimui, eksploatacijos išlaidoms pingų turi, parkavimui 100 eurų/mėnesiui jau problema. Vargšai su automobiliais.
                AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                Comment


                  Man labiausiai patiko tokie perliukai iš šių straipsnių:
                  Kai įvertini, kad parkavimas brangiau už maistą kainuos, tada kartais jau geriau ne į centrą važiuoti arba išvis namie likti“, – sakė ji.
                  Žinoma, tie, kurie dirba tose zonose, ko gero, jie ir dirbs, nekeis darbo, bet esu girdėjęs, kad žmonės sako, kad parkavimas jau didesnis, nei jie algą gauna. Žmogui nebeapsimoka važiuoti į darbą.
                  Tai jo, brangu automobilį pastatyti, tai geriau liksiu namie ir nevažiuosiu į darbą

                  Kitas dalykas – svarbu, kad mes nenužudytume to mūsų Senamiesčio, kad žmonės iš tikrųjų galėtų ir norėtų į jį atvažiuoti, nes Vilniuje jis yra gražus ir nuostabus“, – tikino V.Milius.
                  Superiniai "užkietiejusio automobilisto" argumentai. Matai kitaip Senamiesčio pasiekti neįmanoma ir jeigu nebus jame nemokamo arba pigaus parkavimo jis numirs. Negalės žmonės pasidžiaugti tuo gražiuoju miesto rajonu su ant kiekvieno kampo pastatytu kokiu trantu. Turbūt ponas Milius neįsivaizduoja, kad senamiestis neužstatytas automobiliais yra dar gražesnis. O jis tikrai nėra tokio dydžio, kad jame nebūtų galima susisiekti pėsčiomis.

                  Comment


                    Ofisų darbuotojai jau badauja , nes neužtenka algos buto paskolai, automobilio lizingui, kurui, dabar dar parkavimas...

                    Comment


                      Parašė sleader Rodyti pranešimą
                      Man labiausiai patiko tokie perliukai iš šių straipsnių:



                      Tai jo, brangu automobilį pastatyti, tai geriau liksiu namie ir nevažiuosiu į darbą


                      Superiniai "užkietiejusio automobilisto" argumentai. Matai kitaip Senamiesčio pasiekti neįmanoma ir jeigu nebus jame nemokamo arba pigaus parkavimo jis numirs. Negalės žmonės pasidžiaugti tuo gražiuoju miesto rajonu su ant kiekvieno kampo pastatytu kokiu trantu. Turbūt ponas Milius neįsivaizduoja, kad senamiestis neužstatytas automobiliais yra dar gražesnis. O jis tikrai nėra tokio dydžio, kad jame nebūtų galima susisiekti pėsčiomis.
                      Šiaip senamiestyje kuo daugiau gatvių turėtų būti skirta pėstiesiems, ten auto parkingų tikrai nereikia, bet su ta raudona zona Upės g. manau tikrai persistengė, jeigu seniau ta gatvė buvusi pilna dabar tapo visiškai tuščia, reiškia žmonės vietoje pvz. pavalgymo, apsipirkimo ar tiesiog pasivaikščiojimo centre važiuoja į kokį Ogmios miestą ir pan. vietas. Labai abejoju, ar taip visi staiga persėdo į VT.
                      Paskutinis taisė Lettered; 2020.02.10, 10:46.
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė vaidasp Rodyti pranešimą

                        Bet kai dėl tokio savo pasirinkimo kaltini visus, tik ne save...
                        Individuali atsakomybė yra blogai, viskas turi būti koletyvu, tame tarpe ir kaltė. Švedija ar sovietų sąjunga - spręsk pats.

                        Parašė booraz Rodyti pranešimą

                        Automobiliui, kurui, draudimui, eksploatacijos išlaidoms pingų turi, parkavimui 100 eurų/mėnesiui jau problema. Vargšai su automobiliais.
                        Per mėnesį? Ofisiniai melynoje zonoje sumokėtu 20+ eurų per dieną, t.y. 400 eurų per mėnesį. Raudonoje zonoje 12+ eurų dienai - 240 eurų per mėnesį. Bet taip, labai daug kas neįvertina ekslotavimo išlaidų. Kartu pridėjus ir jas gali būti ir daugiau nei atlyginimas.


                        Comment


                          O kam pavalgymui centre reikalingas auto? Troleibusas netinka? Per daug laiko atima iš savaitgalio? Ar per brangu tas 60 centų bilietas? O gal vis gi "neonoras" lipti į VT?

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                            Šiaip senamiestyje kuo daugiau gatvių turėtų būti skirta pėstiesiems, ten auto parkingų tikrai nereikia, bet su ta raudona zona Upės g. manau tikrai persistengė, jeigu seniau ta gatvė buvusi pilna dabar tapo visiškai tuščia, reiškia žmonės vietoje pvz. pavalgymo, apsipirkimo centre važiuoja į kokį Ogmios miestą ir pan. vietas. Labai abejoju, ar taip visi staiga persėdo į VT.
                            Gatvė buvo pilna stovinčių visą darbo dieną. T.y. atvažiuojančių ryte, sėdinčių ofise ir išvažiuojančių vakare. Ar tai kažkaip susiję su pavalgymais ir apsipirkimais, bei centrinės dalies "gyvybe"? Stovėjimo vietos gatvėje tikrai neturi būti skirtos stovintiems ilgą laiką be jokio realaus poreikio tą daryti. Gatvėje turi būti pakankamai nemaža stovėjimo vietų apyvarta, kad esant poreikiui atvažiuoti 1-2 val. tu galėtum tą padaryti, pasistatyti automobilį netoliese savo tikslo, tik savaime aišku už tą susimokant. Dabar atvažiavus kokiais reikalais į kažkokį objektą, tai reikėdavo automobilį pastatyti bala žino kur, eiti vėl neaišku kaip toli, nes visas artimiausiais vietas užsiimdavo tie, kurie atvažiuodavo 7.30 ir išvažiuos 17.30. Koks čia kam patogumas iš to?

                            Kitas dalykas, kad niekas neįvyksta staiga. Akivaizdu, kad jeigu automobiliai dingo, tai tie žmonės kažkaip į darbus atvažiuoja, gal VT, gal kooperuojasi ir keliese važiuoja vienu automobiliu ar atmina dviračiu. TIkrai abejoju ar jie, kaip minėjo "straipsnio herojai" dėl to, kad stovėjimas tapo brangus nebevažiuoja į darbą ir geriau sėdi namie. Tokie pokyčiai būtini ir jie nėra greiti. Norint miestą pravalyti nuo automobilių, tai ne vienerių metų ilgas ir sistemingas darbas. Tikrai per vieną sausio 1-osios naktį viskas nepasikeis. Juo labiau, kad visiems užsimanius taip staiga persėsti į VT, jie tiesiog fiziškai į jį netilptų.

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                              O kam pavalgymui centre reikalingas auto? Troleibusas netinka? Per daug laiko atima iš savaitgalio? Ar per brangu tas 60 centų bilietas? O gal vis gi "neonoras" lipti į VT?
                              Park and Ride aikštelės turėtų išpopuliarėti tiems, kurie atvažiuoja iš Pasienio terasų dirbti į Vilniaus centrą.
                              AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                              Comment


                                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                O kam pavalgymui centre reikalingas auto? Troleibusas netinka? Per daug laiko atima iš savaitgalio? Ar per brangu tas 60 centų bilietas? O gal vis gi "neonoras" lipti į VT?
                                Žmonės šiais laikais savaitgaliui (ar net vienai dienai) skrendą į kokį nors Europos miestą apsipirkti, pavalgyti ar šiaip pasivaikščioti. Kas gyvena arti, patogu ir VT, bet iš toliau ar kitų miestų važiuoja auto, ypač su mažais vaikais ir pan., tai jei panaikinam nebrangų parkavimą net tik centre, bet ir šalia jo, darom iš centro tam tikrą rezervatą, ar tikrai toks tikslas turėtų būti?
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                  O kam pavalgymui centre reikalingas auto? Troleibusas netinka? Per daug laiko atima iš savaitgalio? Ar per brangu tas 60 centų bilietas? O gal vis gi "neonoras" lipti į VT?
                                  Straipsnio turbūt neskaitei. Gi viena pašnekovė sakė, kad VT blogis dėl to, kad nepažymėjus bilieto tenka mokėti baudą. Juk dėl "žmogiškų" priežasčių nesusimokėjus, visi turi būti supratingi ir atlaidus bei leisti važinėti nemokamai. Ji gi tokią paslaugą visiems daro, kad įlipa į VT ir keliauja savo reikalais.
                                  Man tai įdomu ar tokia pilietė dėl "žmogiškų priežasčių" nepamiršta kuro įsipilti ir sustojus viduryje sankryžos tuščiu baku ką kaltina: automobilio gamintoją, degalinės operatorių ar miesto merą

                                  Parašė booraz Rodyti pranešimą

                                  Park and Ride aikštelės turėtų išpopuliarėti tiems, kurie atvažiuoja iš Pasienio terasų dirbti į Vilniaus centrą.
                                  Šiaip jos jau pakankamai išpopuliarėjo. Jau laikas atsirasti naujoms. Nes Žvėryne išvis vietų nebūna, o Ukmergės g. irgi tik vienetai laisvų vietų.

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                    O kam pavalgymui centre reikalingas auto? Troleibusas netinka? Per daug laiko atima iš savaitgalio? Ar per brangu tas 60 centų bilietas? O gal vis gi "neonoras" lipti į VT?
                                    Nu gi visą algą automobiliui išleido, tai reikia pasirodyti kokį "krūtą" BMW nusipirko.

                                    Comment


                                      O kas nors buvot savaitgalį senamiestyje? Man tai nepasirodė mažiau automobilių ar žmonių, nesuprantu iš kur ta panika. Dėl raudonos zonos prie upės tai labai gerai, sutvarkius krantines ir artėjant vasarai tos vietos tikrai vėl užsipildys. Dabar yra normalus pereinamasis laikotarpis, kai žmonės dar mąsto ar ir kaip keisti savo įpročius.

                                      Comment


                                        Važiavau į du renginius vakare po darbo. Automobilį abu kartus reikėjo palikti mėlynoj zonoj. Vos radau vietą - sukdamas ratą iš antro karto. Stovėjimas kainavo 11€ (7+4). Man atrodo nepigu. Bet spėju, kad per pigu. Kitaip būtų daugiau laisvų vietų.

                                        Comment


                                          Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                          Gatvė buvo pilna stovinčių visą darbo dieną. T.y. atvažiuojančių ryte, sėdinčių ofise ir išvažiuojančių vakare. Ar tai kažkaip susiję su pavalgymais ir apsipirkimais, bei centrinės dalies "gyvybe"? Stovėjimo vietos gatvėje tikrai neturi būti skirtos stovintiems ilgą laiką be jokio realaus poreikio tą daryti. Gatvėje turi būti pakankamai nemaža stovėjimo vietų apyvarta, kad esant poreikiui atvažiuoti 1-2 val. tu galėtum tą padaryti, pasistatyti automobilį netoliese savo tikslo, tik savaime aišku už tą susimokant. Dabar atvažiavus kokiais reikalais į kažkokį objektą, tai reikėdavo automobilį pastatyti bala žino kur, eiti vėl neaišku kaip toli, nes visas artimiausiais vietas užsiimdavo tie, kurie atvažiuodavo 7.30 ir išvažiuos 17.30. Koks čia kam patogumas iš to?

                                          Kitas dalykas, kad niekas neįvyksta staiga. Akivaizdu, kad jeigu automobiliai dingo, tai tie žmonės kažkaip į darbus atvažiuoja, gal VT, gal kooperuojasi ir keliese važiuoja vienu automobiliu ar atmina dviračiu. TIkrai abejoju ar jie, kaip minėjo "straipsnio herojai" dėl to, kad stovėjimas tapo brangus nebevažiuoja į darbą ir geriau sėdi namie. Tokie pokyčiai būtini ir jie nėra greiti. Norint miestą pravalyti nuo automobilių, tai ne vienerių metų ilgas ir sistemingas darbas. Tikrai per vieną sausio 1-osios naktį viskas nepasikeis. Juo labiau, kad visiems užsimanius taip staiga persėsti į VT, jie tiesiog fiziškai į jį netilptų.
                                          Galėtų padaryti kaip Rygoje mačiau ir gal dar kitur yra praktika, kad pirma valanda pigesnė, po to brangsta. Tai skatina ir panaudoti, bet ir "dalintis", t.y. naudotis infrastruktūra efektyviai. Dabar gaunasi kad truputį bukai žiūrima, neanalizuojant kas kodėl stato.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X