Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Normalioje salyje automobiliai negali buti palikti viesoje vietoje be numeriu - neskaitant nelegalu parkavima, cia automatiskai butu papildoma bauda + automobilio nutempimas. Jeigu policija netingetu dar galima surasti kam automobilis registruotas pagal VIN numeri, bet aisku jie tingi elementariu dalyku padaryti. As vis dar nesuprantu kodel miesto savivaldybei tokie dalykai nerupi?

    Edit - dar paskaicius to straipsnio komentarus biski baisu pasidare ko zmones tikisi is miesto infrastrukturos. Kekvienam po atskira nemokama parkavimo vieta prie darbo ir buto langu.... Kaip Lietuviui, geda matyti ir skaityti kad zmones taip galvoja.
    Paskutinis taisė MindesAcc; 2018.10.17, 12:26.

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

      Prie mano namų yra tokia situacija dabar. Pastoviai atvežami ir išvežami automobiliai. Prieš kelis metus kreipiausi į savivaldybę, tie persiuntė į policiją dėl nelegalios veiklos. Pastarieji ilgai nagrinėjo, klausinėjo, bet taip nieko ir nenustatė, nes patingėjo vietoje pastebėti situaciją.

      Šiuo metu stovi daugybė automobilių su nuleistomis padangomis, jų tarpe ir keli seni policijos džipai. Vėl raportavau savivaldybei, tai atsakė, kad liepė savininkams susitvarkyt. Kol kas jokių pokyčių. Kovosim toliau
      Jei įmanoma - turbūt paprasčiausias būdas bendrijai (primetu, kad daugiabučio kiemas?) išsinuomot sklypą. Kitaip kova su vėjo malūnais. Jei kažkaip ir įtikina sąvininkus išvežt - greit atveža naujų. Toks jausmas, kad tiesiog sukeičia iš skirtingų kiemų kur pradeda skųstis

      Comment


        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

        Jei įmanoma - turbūt paprasčiausias būdas bendrijai (primetu, kad daugiabučio kiemas?) išsinuomot sklypą. Kitaip kova su vėjo malūnais. Jei kažkaip ir įtikina sąvininkus išvežt - greit atveža naujų. Toks jausmas, kad tiesiog sukeičia iš skirtingų kiemų kur pradeda skųstis
        Ne, ne bendrijos kiemas, o viešas didelis parkingas. Tik tiek, kad nervuoja visokie laužai.

        Comment


          Korių programa tęsiasi. Justiniškių g./Taikos g. sankryža: https://www.google.lt/maps/@54.72108...7i13312!8i6656
          Jei bent gyvatvores kokias nors įrengtų palei perimetrą, būtų labai šaunu.

          Click image for larger version  Name:	20181018_103342.jpg Views:	1 Size:	217,7 kB ID:	1676885
          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

          Comment


            Smagu. Akivaizdu, kad toje vietoje parkavimo problema bus išspręsta, nebeliks nelegalaus parkavimo, o drausmingi vairuotojai nebestatys mašinų ant žolės, nes parkoci mašyna jau bus kur

            Comment


              Čia kaip iš neteisės gimė teisė.

              Comment


                Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                Čia kaip iš neteisės gimė teisė.
                Čia visiškas š sumaltas. Iš vienos foto jau galima priskaičiuoti kokius 5 rekomendacijų/taisyklių neatitikimus. Nu bet vargoliai gi gavo parkingą dykai - eis balsuot už antrą kadenciją.

                Comment


                  Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                  Čia kaip iš neteisės gimė teisė.
                  Hehe. Aš kaip tik prisiminiau šitą principą. Šiaip Šimašas yra lyg ir teisės PhD? Būtų visai įdomu išgirsti jo komentarą apie šitą teisės principą parkavimo "korių" kontekste.

                  Comment


                    Abejoju ar tai labai paveiks balsavima. Siai dienai zmones ta reikala suvokia, kaip savaime suprantama dalyka. Kaip duobe kelyje reik lopyt - taip ir parkavimo vieta irengineti. Kitaip tariant reitingai greiciau smuks ju nedarant, nei kils juos darant.
                    Paskutinis taisė Milwaukee; 2018.10.18, 20:21.

                    Comment


                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                      Čia visiškas š sumaltas. Iš vienos foto jau galima priskaičiuoti kokius 5 rekomendacijų/taisyklių neatitikimus. Nu bet vargoliai gi gavo parkingą dykai - eis balsuot už antrą kadenciją.
                      ironiška yra tai, kad vairotojei mėgstantys nemokamą parkingą, ten jo visvien negaus. Nes situacija bus iš principo lygiai tokia pati, kokia buvo anksčiau. T.y. ir vėl nebus kūr parkoci mašyna. Skirtumas tik tas, kad dabar nebus, kur parkoci didesniame plote.

                      Comment


                        Situacija primena man Bangkoko (Tailande) estakadinius greitkelius. Esami greitkeliai susiduria su kamščiais? Pastato naujų greitkelių, bet po atidarymo vos ne tą pačią dieną vėl kamštis, tik naujame greitkelyje.
                        Paskutinis taisė digital; 2018.10.19, 18:27. Priežastis: ištrintas offtopic

                        Comment


                          ^^ Congestion charges yra labai gera ideja, ir daug buvo kalbama apie tai sitame forume. Problema yra tai kad miesto savivaldybe yra bestubure ir nenori dar labiau subjaurinti savo isvaizdos. Tuo labiau kad dabar Vilnius net negali (nenori) elementariu parkavimo pazeideju bausti kurie palieka savo automobilius neiigaliuju vietose, ant saligatvio, ar ant zoles. Dabar labai yra ant mados uzsiimti neadekvaciais sprendimais kaip gatviu platinimais ir koriu parkavimo vietas kurti.

                          Comment


                            Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
                            ^^ Congestion charges yra labai gera ideja, ir daug buvo kalbama apie tai sitame forume. Problema yra tai kad miesto savivaldybe yra bestubure ir nenori dar labiau subjaurinti savo isvaizdos. Tuo labiau kad dabar Vilnius net negali (nenori) elementariu parkavimo pazeideju bausti kurie palieka savo automobilius neiigaliuju vietose, ant saligatvio, ar ant zoles. Dabar labai yra ant mados uzsiimti neadekvaciais sprendimais kaip gatviu platinimais ir koriu parkavimo vietas kurti.
                            Ne tik gera idėja, bet būtina idėja, norint nežlugdyti miesto konkurencingumo ir gyvenimo kokybės. Vilniuje šiuo metu nėra jokios priemonės eismo spūsčių mažinimui. Išskyrus gatvių platinimą ir nelegalių parkingų legalizavimą, kas iš principo negali veikti ir duoda priešingą efektą.

                            Comment


                              Visada stebiuosi, kad siūlomi elementarūs sprendimai pateikiami kaip kažkas super-inovatyvaus. Tiesiogiai su VT tema tai nesisieja.
                              Ir, klausimas, ar tokie sprendiniai tinka Vilniui, bent jau copy-paste formoje.

                              Comment


                                Demokratijoje gyvenam. Prašom balsuoti už tuos kurie pasisakys už kelių siaurinimą. Aš asmeniškai manau kad kelių platinimas kur tai protinga ir estakados kamščius mažina todėl balsuosiu už pro-infrastruktūrinį kandidatą.

                                Comment


                                  Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
                                  Demokratijoje gyvenam. Prašom balsuoti už tuos kurie pasisakys už kelių siaurinimą. Aš asmeniškai manau kad kelių platinimas kur tai protinga ir estakados kamščius mažina todėl balsuosiu už pro-infrastruktūrinį kandidatą.
                                  Reikia tai dėti į kitą temą. Aš už tai, kad parkavimo vietos nebūtų įrengiamos važiuojamoje dalyje, kaip dabar daroma didžiąja dauguma.

                                  Comment


                                    Parkavimo vietos važiuojamojoje dalyje yra visame pasaulyje ir nereikia išradinėti dviračio. Tiesiog tose gatvėse, kur VT eismas yra instensyvus, tokių parkavimo vietų gatvėje neturi būti, ypač statant galu su pusės automobilio užvažiavimu ant šaligatvio. Taip pat reikia drausti statyti mikrobus ir krovininius sunkvežimius tokiose parkavimo vietose. Taip pat dėl prekių atvežimo centrinėje miesto dalyje - jį iš viso reikėtų padaryti ne piko metu. Ir bausti ne tik vairuotoją, bet ir prekybininkus, jei prekės atvežamos nenustatytu laiku.

                                    Comment


                                      Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
                                      Demokratijoje gyvenam. Prašom balsuoti už tuos kurie pasisakys už kelių siaurinimą. Aš asmeniškai manau kad kelių platinimas kur tai protinga ir estakados kamščius mažina todėl balsuosiu už pro-infrastruktūrinį kandidatą.
                                      Reikia, bet sudėtinga. Plačioji visuomenės dalis vis dar mano, kad gatvių platinimas yra puikus dalykas. Mūsų, manančių kitaip, yra visai nedaug.

                                      Comment


                                        Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                        Reikia tai dėti į kitą temą. Aš už tai, kad parkavimo vietos nebūtų įrengiamos važiuojamoje dalyje, kaip dabar daroma didžiąja dauguma.
                                        Bet apart gatvės vaizdo, nedidelis skirtumas ar bus padaryta kaip Žvejų gatvėje, ar kaip yra Upės ar Naugarduko. Jei bus padaryta "ne važiuojamojoje dalyje", bet šalia 1.5 juostos pločio gatvė, bus blogiau, nei "važiuojamojoje" dalyje parkavimas su tinkamais gatvių pločiais, saugiai įrenktom perėjom ir pan ir t.t.

                                        Comment


                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                          Reikia, bet sudėtinga. Plačioji visuomenės dalis vis dar mano, kad gatvių platinimas yra puikus dalykas. Mūsų, manančių kitaip, yra visai nedaug.
                                          Problema, kad "gatvių siaurintojai" nueina iki absurdo. Kai būna nepatenkinti pvz GV/Ateities nuovažių platinimu Nei platinimas, nei siaurinimas nėra gerai kai prieinama iki religinio noro visur daryti pagal vieną kurpalių.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X