Parašė Pilaitis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Parkavimas. Infrastruktūra
Collapse
X
-
Kurioje tiksliai vietoje Rinktinės gatvėje? Pravažiuosiu, išbandysiu ir nufilmuosiu, o medžiagą pateiksiu čia, jei taip tinka. Na kad neliktų jokių galimybių vienaip ar kitaip ką nors interpretuoti kitaip, nei yra reali faktinė situacija.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąIš dalies jie teisūs. Daug gatvių, kur dėl išilginio parkavimo yra sunku pravažiuoti. Pvz. Rinktinės gatvėje pirmoji juosta link centro yra nepravažiuojama, nes visada bus bent pora automobilių, kurių vienas ratas stovi ant važiuojamosios dalies, o kadangi juostos yra siauresnės, tai apvažiuoti neišlendant į kitą juostą neįmanoma. Tas pats ir su išsikišusiais veidrodėliais. Kaune neseniai rekonstruotoje Kęstučio gatvėje lygiai tas pats. Tiesiog išilginiam parkavimui turėtų būti paliekama ne 2 metrai, o tarkim 2.20, o tie 20 centimetrų galėtų būti grindžiami akmenukais, kad tarnautų buferinei apsaugos zonai tarp važiuojančių ir stovinčių, o ne kaip papildomas juostos plotis.

- 2 patinka
Comment
-
Aš irgi dažnai važiuoju ja, nėra problemų niekur prasilenkiant.Parašė Valiukas Rodyti pranešimąNežinau, 15 metų gyvenu Rinktinės gatvėje ir važinėju beveik kasdien, nepamenu nei vieno karto, kad tai būtų problema.
Comment
-
Prie Ibis viešbučio yra parkavimo vietos ant trinkelių, truputį aukščiau negu pati važiuojamoji dalis. Dažnokai ten eidavau pėsčiomis ir labai dažnai teko matyti kad kažkas buvo pasistatęs netvarkingai, todėl važiavusieji pirma juosta važiuodavo dviejų juostų viduriu, nes kitaip nuneštų visus veidrodėlius, o kartais ir šoną kam nors.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Aš irgi dažnai važiuoju ja, nėra problemų niekur prasilenkiant.
Tas pats už sankryžos su Ceikinių gatve link centro, tos pačios trinkelės parkavimui ir tos pačios bėdos.
20 centimetrų neleistų niekam statyti kampu, o kadangi būtų padaryti iš akmenukų (tas pats kuo grindžiami žiedų viduriai kad galėtų pravažiuoti negabaritinės transporto priemonės), tai ir važiuoti tokiais nebūtų malonu.
Kad žmonės patys parkuotis nemoka tai turbūt faktas, bet tai nekeičia esmės, kad pravažiuoti kartais būna sunku
arba kaip pvz. Pašilaičių žieduose koks nors minivenas 45 laipsnių prisiparkuoja, galas išsikiša ir nei matomumo už jo, ir važiuojamosios dalies į abi puses 4 metrai lieka
Paskutinis taisė Pilaitis; 2021.05.31, 13:55.
Comment
-
Neįvertini vairuotojų sugebėjimų. Pvz Gabijos gatvėje net esant specialioms įvažoms parkavimui statymas vyko kampu taip agresyviai kad savivaldybė pasidavė ir perbraižė gatvės linijas taip de fakto įteisindama blogą parkavimą.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą20 centimetrų neleistų niekam statyti kampu, o kadangi būtų padaryti iš akmenukų (tas pats kuo grindžiami žiedų viduriai kad galėtų pravažiuoti negabaritinės transporto priemonės), tai ir važiuoti tokiais nebūtų malonu.
Kad žmonės patys parkuotis nemoka tai turbūt faktas, bet tai nekeičia esmės, kad pravažiuoti kartais būna sunku
arba kaip pvz. Pašilaičių žieduose koks nors minivenas 45 laipsnių prisiparkuoja, galas išsikiša ir nei matomumo už jo, ir važiuojamosios dalies į abi puses 4 metrai lieka 
- 1 patinka
Comment
-
Naujas didelis daugiabučių projektas Visorių g. 27.
https://vilnius.lt/wp-content/upload...06/visoriu.pdf
- 1 patinka
Comment
-
2 eilės parkingo + dubliojanti gatvė prie pastato, mmm kaip jauku ir gyva, tęsiam kurt miestą, kuriame nereiktų "važiuot į miestą"
-
2 eilės parkingo + dubliojanti gatvė prie pastato, mmm kaip jauku ir gyva, tęsiam kurt miestą, kuriame nereiktų "važiuot į miestą"
- 3 patinka
Comment
-
Tai važiuoti nereikės, iškarto jausiesi kaip mieste (parkingo aikštelėje).Parašė ttttt Rodyti pranešimą2 eilės parkingo + dubliojanti gatvė prie pastato, mmm kaip jauku ir gyva, tęsiam kurt miestą, kuriame nereiktų "važiuot į miestą"
- 2 patinka
Comment
-
O turit pavyzdžių kai rašėt ir atsisakė parkingų? Klausiu, nes kiek esu rašęs per paskutinius metus (ne kiekvienam projektui, bet quite a few), visiems buvo dzin, dažniausiai atrašydavo, kad maždaug "tinka rajono užstatymo stiliui, atstok pagaliau..." o VMS, kuri ir be mano ar jūsų pastabų turėtų draust tokius projektus, yra "vapšė px".Parašė mr_miegas Rodyti pranešimąTai parasyk pasiulymus i projekta, gal kazka pakeis. gali pridet istrauka i ju paciu parasytas taisykles:
Vilniaus miesto savivaldybė - ViInius paskelbė 10 taisyklių geresnei miesto architektūrai (vilnius.lt)
- 1 patinka
Comment
-
S28 projekte, kuris turėjo seną leidimą, su savivaldybės iniciatyva atsisakyta parkingo priešais pastatą: https://citify.eu/s28/
- 1 patinka
Comment
-
„Sky Office” (Viršuliškių skg.) prašiau patogesnių ir erdvesnių šaligatvių, tai dėl to patys panaikino porą parkingo vietų. „Teltonika” prie edukologijos žiedo nieko nesigavo. Nors realiai darbo projektu gali padaryti papildomų ir neviešintų parkingų, pvz. „Horizon” (Viršuliškių skg.).Parašė ttttt Rodyti pranešimą
O turit pavyzdžių kai rašėt ir atsisakė parkingų? Klausiu, nes kiek esu rašęs per paskutinius metus (ne kiekvienam projektui, bet quite a few), visiems buvo dzin, dažniausiai atrašydavo, kad maždaug "tinka rajono užstatymo stiliui, atstok pagaliau..." o VMS, kuri ir be mano ar jūsų pastabų turėtų draust tokius projektus, yra "vapšė px".♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
- 2 patinka
Comment
-
Parkingas gatvėje nėra kažkoks savaiminis blogis. Horizon atveju jis gatvėje ir atsirado. Blogis yra, kai daroma dubliuojanti gatvė su parkingais priešais pastatą. Arba tiesiog parkingų plotas priešais.Parašė dondc Rodyti pranešimą
„Sky Office” (Viršuliškių skg.) prašiau patogesnių ir erdvesnių šaligatvių, tai dėl to patys panaikino porą parkingo vietų. „Teltonika” prie edukologijos žiedo nieko nesigavo. Nors realiai darbo projektu gali padaryti papildomų ir neviešintų parkingų, pvz. „Horizon” (Viršuliškių skg.).
Comment
-
Tai ten VMS ne tik kad nepasipriešino, o pati tai inicijavo, nes parkingas net ne vystytojo sklype. o VMS.Parašė dondc Rodyti pranešimą
„Teltonika” prie edukologijos žiedo nieko nesigavo
Comment
-
Bet iš tiesų, ar yra bent menkiausias savivaldybės vaidmuo parkavimo problemų sprendime Vilniaus mieste, ypač senuosiuose rajonuose? Man kažkaip atrodo naivu tikėtis, kad žmonės patys organizuosis daugiaaukščių aikštelių statybas. Jei savivaldybė to nesprendžia, tai viskas taip ir toliau tekės savo vaga ir situacija tik blogės.
- 1 patinka
Comment
-
Sprendžia gana liberaliai ir greitai išduodama leidimus statyti naujus daugiabučius, kurie parkavimo problemų neturi. Gyvenant sovietiniame daugiabutyje jau teks susitaikyti, kad auto pastatymas loterija arba pirktis abonementą mokamoje aikštelėje.Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimąBet iš tiesų, ar yra bent menkiausias savivaldybės vaidmuo parkavimo problemų sprendime Vilniaus mieste, ypač senuosiuose rajonuose? Man kažkaip atrodo naivu tikėtis, kad žmonės patys organizuosis daugiaaukščių aikštelių statybas. Jei savivaldybė to nesprendžia, tai viskas taip ir toliau tekės savo vaga ir situacija tik blogės.
Comment
-
Mokamas aikšteles reikia įrengti, norint ten suginti visus senų rajonų automobilius. Jų tiesiog praktiškai nėraParašė Lettered Rodyti pranešimą
Sprendžia gana liberaliai ir greitai išduodama leidimus statyti naujus daugiabučius, kurie parkavimo problemų neturi. Gyvenant sovietiniame daugiabutyje jau teks susitaikyti, kad auto pastatymas loterija arba pirktis abonementą mokamoje aikštelėje.
Ir ne, savivaldybė visiškai nesprendžia problemos, tikriausiai bijodama, kad pasprendus principingiau - jų valdžioje kitą kadenciją nė vieno neliks
Comment
Comment