Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Šiaip pastebėjau dar vienas nelegalus parkavimo būdas atsirado, kai tų trobų kiemuose priparkuotos darbo valandomis būna kokios 5-10 mašinos, turbūt aišku ne už ačiū.
    Taip, prie Audrum metropolio toks parkingas lūšnelės kieme yra. Netgi iškaba pakabinta su kainom, keik prisimenu

    Comment


      O toks parkavimas tikrai nelegalus? Jeigu savininkai įsileidžia, tai kaip toj dainoj - čia yra mano kiemas!
      Snowflakes will attack U <3

      Comment


        Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
        O toks parkavimas tikrai nelegalus? Jeigu savininkai įsileidžia, tai kaip toj dainoj - čia yra mano kiemas!
        Kodel jis turetu buti nelegalus? Viskas ok, ju kiemas.

        Comment


          Uztai Linkmenu gatve uzparkuota dabar iki pat galo.
          Kai isikels Paparciu namu 2 etapo ir link ten gyventojai, vietos jau bus mazoka.


          Click image for larger version  Name:	image_108271.jpg Views:	1017 Size:	1,79 MB ID:	1871330
          Paskutinis taisė Romas; 2021.03.21, 19:04. Priežastis: Sumažintas dublis

          Comment



            Parašė Zygis Rodyti pranešimą
            Uztai Linkmenu gatve uzparkuota dabar iki pat galo. Kai isikels Paparciu namu 2 etapo ir link ten gyventojai, vietos jau bus mazoka.
            Čia biški košmariška vieta. Prasilenkt įmanoma ten, vietos užtenka. Bet dažnai atsiranda tokių, kurie sustoja ir laukia praleist atvažiuojančius, stabdo iš niekur nieko tiesiog važiuojant vidury kelio, nes bijo, kad susidurs su iš priekio atvažiuojančia mašina.

            Čia daug pakeitimų reikia šitoj gatvėj

            Comment


              Parašė Riedis Rodyti pranešimą
              Labiau norėjau nuotrauka pabrėžti kaip pasiekti kiti tikslai tvarkoje ir saugume nei kad sudėtingumas prasilenkti
              Click image for larger version  Name:	Didlaukio g.jpg Views:	236 Size:	199,5 kB ID:	1873058
              Šalutinis Didlaukio gatvės susiaurinimo poveikis - mašinos pradėtos statyti ant žolės.
              Turbūt labai netikėta, kad parkavimo vietų, bet mašinų nesumažėjo ir jas kažkur reikia statyti

              Bet čia turbūt labiau tiktų į parkavimo infrastruktūros ar parkavimo pažeidimų temą
              Paskutinis taisė Romas; 2021.03.28, 12:22. Priežastis: Pridėta citata

              Comment


                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                /\ Šalutinis Didlaukio gatvės susiaurinimo poveikis - mašinos pradėtos statyti ant žolės.
                Turbūt labai netikėta, kad parkavimo vietų, bet mašinų nesumažėjo ir jas kažkur reikia statyti
                Bet čia turbūt labiau tiktų į parkavimo infrastruktūros ar parkavimo pažeidimų temą
                Tai čia tik į pliusą. Juk mieste turi neužilgo sumažėti automobilių beveik dvigubai!
                Pvz.: iš Žirmūnų trikampio visų 3-4 variantų planų buvo išbrauktos papildomos sutvarkytos parkavimo vietos (o kam? - po 10 metų automobilių beveik nebus!), nors jų trūksta net pagal dabartinius normatyvus (0,75 berods). Paliekam tarybinius: 1 automobilis 5 butams

                Comment


                  Na automobiliai, stovintys išvažiavimų šonuose, man niekada nepatiko. Jei jie ten stovi beveik visada, tai išvažiavimas ir taip yra siauresnis. Todėl dabartinis susiaurintas išvažiavimas be stovinčių šonuose automobilių yra geriau.

                  Comment


                    Parašė digital Rodyti pranešimą
                    Na automobiliai, stovintys išvažiavimų šonuose, man niekada nepatiko. Jei jie ten stovi beveik visada, tai išvažiavimas ir taip yra siauresnis. Todėl dabartinis susiaurintas išvažiavimas be stovinčių šonuose automobilių yra geriau.
                    Būtent, tokie ant įvažiavimo stovintys automobiliai kelia pavojų pėstiesiems ir dviratininkams, nes jie blogina matomumą kitiems automobiliams įsukinėjantiems į kiemą ir tai yra daug didesnio svorio problema.

                    Naivu manyti, jog nebus bandoma ieškoti argumentų pateisinančių ankstesnę betvarkę, bet kaip dažniausiai ir nutinka tokie argumentai atsižvelgus į visas aplinkybes apsisuka 180 laipsnių.

                    Comment


                      Kaip suprantu berods šiemet turėtų paruošti (gal jau paruošė) kiemų įvažiavimo/gatvių tvarkymo standartus ir tvarkant juos (turbūt nebūtinai visą gatvę humanizuojant) panašiais principais įrenginėt ateityje.

                      Jei pastebėsit tokią tvarkomą vietą, kai prasidės darbai, pabandykit užfiksuot prieš ir po, įdomu ar jau bus įsigaliojusi tvarka.
                      Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                      Comment


                        Parašė themanual Rodyti pranešimą

                        Būtent, tokie ant įvažiavimo stovintys automobiliai kelia pavojų pėstiesiems ir dviratininkams, nes jie blogina matomumą kitiems automobiliams įsukinėjantiems į kiemą ir tai yra daug didesnio svorio problema.

                        Naivu manyti, jog nebus bandoma ieškoti argumentų pateisinančių ankstesnę betvarkę, bet kaip dažniausiai ir nutinka tokie argumentai atsižvelgus į visas aplinkybes apsisuka 180 laipsnių.
                        Per tokius įvažiavimuose statančius (o šiaip tai statyti tiesiog eismo taisyklės neleidžia ) ne tai kad kyla pavojus pėstiesiems ir dviratininkams, bet vis po kokį vieną kitą tiesiog žūna. Ir būna paskui visokie pasiteisinimai, kad "nemačiau, nesuprantu iš kur jis atsirado". Ir kur matysi kai transporto priemones judančias skersai pamatai tik tada kai jau išlendi į gatvę, nes šiaip vaizdą tokie parkuotojai užstoja.
                        Post in English - fight censorship!

                        Comment


                          DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS APLINKOS MINISTRO 2011 M. GRUODŽIO 2 D. ĮSAKYMO NR. D1-933 „DĖL STATYBOS TECHNINIO REGLAMENTO STR 2.06.04:2014 „GATVĖS IR VIETINĖS REIKŠMĖS KELIAI. BENDRIEJI REIKALAVIMAI“PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

                          2021 m. vasario 22 d. Nr. D1-103
                          Vilnius


                          30 lentelė Automobilių stovėjimo vietų minimalus skaičius
                          Eil. Nr. Pastatų Minimalus automobilių stovėjimo vietų skaičius
                          1. Gyvenamosios paskirties pastatai
                          1.1. gyvenamosios paskirties (vieno buto) pastatai Pastatui, kurio naudingasis plotas neviršija 70 m2 – 1 vieta;
                          pastatui, kurio naudingasis plotas didesnis kaip 70 m2, bet neviršija 140 m2 – 2 vietos;
                          Pastatui, kurio naudingasis plotas didesnis kaip 140 m2 – 2 vietos ir papildomai po 1 vietą kiekvienam iki 50 m2 didesniam kaip 140 m2 esančiam naudingajam plotui
                          1.2. gyvenamosios paskirties (dviejų butų) pastatai Pastatui, kurio naudingasis plotas neviršija 140 m2 – 2 vietos;
                          pastatui, kurio naudingasis plotas didesnis kaip 140 m2 – 2 vietos ir papildomai po 1 vietą kiekvienam iki 50 m2 didesniam kaip 140 m2 esančiam naudingajam plotui
                          1.3. gyvenamosios paskirties (trijų ir daugiau butų – daugiabučiai) pastatai 1 vieta vienam butui
                          1.4. gyvenamosios paskirties įvairioms socialinėms grupėms (vaikų namai, prieglaudos, globos namai, šeimos namai, vienuolynai) pastatai 0,4 vietos vienam butui ar kambariui atsižvelgiant į apgyvendinimo tipą
                          1.5. gyvenamosios paskirties įvairioms socialinėms grupėms (bendrabučiai) pastatai 0,8 vietos vienam butui ar kambariui atsižvelgiant į apgyvendinimo tipą
                          2. Viešbučių paskirties pastatai
                          2.1. viešbučiai 1 vieta 2 kambariams (numeriams)
                          2.2. moteliai 1 vieta kambariui (numeriui)
                          2.3. svečių namai 1 vieta 2 kambariams. (numeriams)
                          3. Poilsio paskirties pastatai
                          3.1. poilsio namai 1 vieta kiekvienam kambariui (numeriui)
                          3.2. jaunimo nakvynės namai 1 vieta 6 kambariams (numeriui)
                          4. Administracinės paskirties pastatai 1 vieta 25 m2 pagrindinio ploto
                          5. Prekybos paskirties pastatai
                          5.1. maisto produktų parduotuvės 1 vieta 20 m2 prekybos salės ploto
                          5.2. prekybos centrai 1 vieta 30 m2 prekybos salės ploto
                          5.3. ne maisto produktų parduotuvės 1 vieta 30 m2 prekybos salės ploto
                          5.4. Specializuotos vienos prekių grupės parduotuvės 1 vieta 60 m2 prekybos salės ploto
                          6. Paslaugų paskirties statiniai
                          6.1. automobilių plovyklos 1 vieta 1 plovimo įrenginiui
                          6.2. automobilių remonto įmonės 1 vieta 1 remonto vietai
                          7. Maitinimo paskirties pastatai 1 vieta 15 m2 salės ploto
                          8. Kultūros paskirties pastatai
                          8.1. teatrai, konferencijų, koncertų salės, kino teatrai 1 vieta 10 m2 salės ploto
                          8.2 muziejai, meno galerijos, parodų rūmai 1 vieta 40 m2 salės ploto
                          8.3. bibliotekos 1 vieta 40 m2 salės ploto
                          9. Mokslo paskirties pastatai
                          9.1 aukštosios mokyklos 1 vieta 10 studentų
                          9.2 profesinės mokyklos 1 vieta 30 mokinių
                          9.3 bendrojo lavinimo mokyklos 1 vieta 30 mokinių
                          9.4 vaikų darželiai, lopšeliai 1 vieta 40 vaikų
                          10. Gydymo paskirties pastatai
                          10.1. ligoninės, klinikos 1 vieta 30 m2 pagrindinio ploto
                          10.2. poliklinikos 3 vietos konsultaciniam kabinetui
                          10.3. sanatorijos 1 vieta 30 m2 pagrindinio ploto
                          10.4 veterinarijos gydyklos 2 vietos konsultaciniam kabinetui
                          11. Sporto paskirties statiniai
                          11.1. stadionai, arenos, aikštelės 1 vieta 10 m2 tribūnų ploto
                          11.2. sporto klubai, baseinai 1 vieta 30 m2 pagrindinio ploto
                          12. Religinės, paskirties pastatai 1 vieta 15 m2 salės ploto
                          13. Kapinės 1 vieta 200 kapaviečių, bet ne mažiau kaip 10 vietų
                          14. Gamybos ir pramonės paskirties pastatai 1 vieta 100 m2 darbo patalpų ploto
                          15. Sandėliavimo paskirties pastatai 1 vieta 200 m2 sandėlių ploto
                          Pastaba. Nustatant automobilių vietų skaičių šio punkto 1.1 ir 1.2 papunkčiuose nurodytais atvejais garažo patalpų plotas neįskaičiuojamas į naudingąjį plotą.
                          12. Pakeičiu 112.1.2. papunktį ir jį išdėstau taip:
                          112.1.2. iki 30 % gatvių, išskyrus valstybinės reikšmės keliuose, nurodytuose 4 punkte, raudonųjų linijų ribose – savivaldybės tarybos nustatyta tvarka.“
                          13. Pakeičiu 120 punktą ir jį išdėstau taip:
                          120. Prie visų viešojo naudojimo pastatų ir daugiabučių gyvenamųjų namų turi būti įrengtos neįgaliųjų automobilių stovėjimo vietos pagal STR 2.03.01:2019 „Statinių prieinamumas“ [5.11] reikalavimus.“
                          14. Pakeičiu 123 punktą ir jį išdėstau taip:
                          123. Atstumai nuo uždarojo tipo antžeminių automobilių saugyklų, garažų, atvirojo tipo automobilių saugyklų, taip pat įvažiavimo / išvažiavimo vartų ir vėdinimo sistemos oro šalinimo angų iki 321 lentelėje nurodytų pastatų ar patalpų varstomų langų / vėdinimo sistemos oro ėmimo angų turi būti ne mažesni už nurodytus:


                          321 lentelė. Atstumai nuo uždarojo tipo antžeminių automobilių saugyklų, garažų, atvirojo tipo automobilių saugyklų
                          Eil. Nr. Pastatų ar patalpų, iki kurių nustatomi atstumai, naudojimo paskirtis Atstumai (metrais)
                          nuo uždarojo tipo antžeminių automobilių saugyklų ir garažų, kai automobilių skaičius* nuo atvirojo tipo automobilių saugyklų, kai automobilių skaičius**
                          5–10 11–20 21–50 51–100 101–300 daugiau kaip 300 5–10 11–20 21–50 51–100 101–300 daugiau kaip 300
                          1. Gyvenamosios paskirties (vienbučių ir dvibučių, trijų ir daugiau butų (daugiabučiai), įvairių socialinių grupių asmenims) pastatai 5 7 10 15 x x 5 7 10 20 35 50
                          2. Mokslo paskirties (bendrojo lavinimo, profesinės ir aukštosios mokyklos, neformaliojo švietimo, vaikų darželiai, lopšeliai) 5 7 10 15 20 30 5 7 10 20 35 x
                          3. Ligoninės su stacionarais, sanatorijos, reabilitacijos centrai, medicininės priežiūros įstaigų slaugos namai 5 7 10 15 20 30 5 7 10 x x x
                          123.1. elektromobilių stovėjimo vietoms su įrengta įkrovimo stotele, pažymėtoms specialiu ženklinimu, 123 punkto nuostatos netaikomos;
                          123.2. atstumai nustatomi tiesioginiu vektoriumi. Nustatant atstumą, turi būti įvertinamas aklinų kliūčių (aklinų tvorų, sienų ir kitų priemonių) aukštis;
                          123.3. x atstumas nustatomas parengus triukšmo ir taršos sklaidos modeliavimo dokumentą, pagrindžiantį neigiamo triukšmo ar taršos poveikio nebuvimą ar poveikį, neviršijantį Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytų ribinių verčių ir suderinus jį su Nacionaliniu visuomenės sveikatos centru prie Sveikatos apsaugos ministerijos;
                          123.4. * atstumas matuojamas nuo įvažiavimo / išvažiavimo vartų ir vėdinimo sistemos oro šalinimo angų iki patalpų varstomų langų ir vėdinimo sistemos oro ėmimo angų;
                          123.5. ** atstumas matuojamas nuo atvirojo tipo automobilių saugyklų dangos krašto iki patalpų varstomų langų ir vėdinimo sistemos oro ėmimo angų;
                          123.6. jei gretimame sklype nėra pastatų, atstumas matuojamas iki sklypo ribos, išskyrus atvejus kai besiribojančiuose žemės sklypuose numatoma statyti statinius, nenurodytus 321 lentelėje, arba dėl atstumo mažinimo su gretimo sklypo savininku (valdytoju) pasirašytas ir notaro patvirtintas susitarimas;
                          123.7. pateiktas atstumas, jei gretimame sklype nėra pastatų, tačiau šio sklypo atžvilgiu yra galiojantis detalusis planas, matuojamas iki šiame detaliajame plane numatytos statinių statybos zonos ribos, išskyrus atvejus kai besiribojančiuose žemės sklypuose numatoma statyti statinius, nenurodytus 321 lentelėje arba dėl atstumo mažinimo su gretimo sklypo savininku (valdytoju) yra pasirašytas ir notariškai patvirtintas susitarimas
                          123.8. 321 lentelėje nustatyti atstumai gali būti mažinami iki 5 m, jei projektuojama tam statiniui ar statinių grupei priklausanti automobilių saugykla. Atstumas matuojamas iki langų be savaiminio užsidarymo mechanizmo;
                          123.9. nustatyti atstumai netaikomi, jei statinys ir jo priklausinys (automobilių saugykla) projektuojami teritorijose, kur istoriškai susiklostęs perimetrinis užstatymas ir (ar) toks užstatymas numatytas teritorijų planavimo dokumentuose;
                          123.10. nustatyti atstumai gali būti neišlaikomi nuo tų automobilių stovėjimo vietų, kurios įrengiamos gatvių raudonųjų linijų ribose;
                          123.11. nustatyti atstumai gali būti mažinami, jeigu su daugiabučio namo patalpų (iki kurių varstomų langų neišlaikomas 321 lentelėje reglamentuotas atstumas) ar su 321 lentelėje nurodytų kitokių paskirčių pastatų savininku (valdytoju) pasirašytas ir notaro patvirtintas susitarimas, nurodant sumažintą atstumą;
                          123.12. nustatyti atstumai gali būti neišlaikomi iki lentelėje nurodytos paskirties pastatų bendro naudojimo (koridoriai, holai, laiptinės, bendrieji sanitariniai mazgai ir kt.), pagalbinių, techninių patalpų langų;
                          123.13. nustatyti atstumai gali būti mažinami, jeigu parengtas triukšmo ir oro taršos sklaidos modeliavimo dokumentas, pagrindžiantis neigiamo triukšmo ar oro taršos poveikio nebuvimą ar poveikį, neviršijantį Lietuvos Respublikos teisės aktais nustatytų ribinių verčių – iki triukšmo ir oro taršos sklaidos modeliavimo dokumente pagrįsto atstumo, bet ne daugiau kaip 30 proc. lentelėje nustatyto atstumo. Triukšmo ir oro taršos sklaidos modeliavimo dokumentas turi būti suderintas su Nacionaliniu visuomenės sveikatos centru prie Sveikatos apsaugos ministerijos teikiant jį kartu su teritorijų planavimo dokumentu arba statinio(-ių ) projektu ar jo projektiniais pasiūlymais;
                          123.14. projektuojant automobilių saugyklą, 321 lentelėje nustatyti atstumai atvirojo tipo antžeminėms automobilių saugykloms (jei saugykla padalinta į atskiras automobilių stovėjimo vietų grupes, atskirtas nuo kitų automobilių stovėjimo vietų grupių 3 m pločio daugiamečių želdinių (krūmų, ne žemesnių kaip 1,5 m aukščio) zonomis) matuojami vertinant kiekvienos atskirtos automobilių stovėjimo vietų grupės vietų skaičių.“
                          15. Pripažįstu netekusiu galios 124 punktą.
                          16. Pripažįstu netekusiu galios 125 punktą.
                          17. Pakeičiu 137 punktą ir jį išdėstau taip:
                          137. Pandusai įrengiami vadovaujantis STR 2.03.01:2019 „Statinių prieinamumas“ [5.11] reikalavimais.“
                          18. Pakeičiu 142 punktą ir jį išdėstau taip:
                          142. Pėsčiųjų perėjos per kelius ir gatves projektuojamos „Pėsčiųjų perėjimo per kelius ir gatves organizavimo taisyklėmis“ [5.33].“
                          19. Pakeičiu 182 punktą ir jį išdėstau taip:
                          182. Projektuojant gatvių želdinius, būtina vadovautis Atskirųjų rekreacinės paskirties želdynų plotų normų ir priklausomųjų želdynų normų (plotų) nustatymo tvarkos aprašu [5.6], Medžių ir krūmų veisimo, vejų ir gėlynų įrengimo taisyklėmis [5.31], Sodmenų kokybės reikalavimais [5.32], Apšvietimo elektros įrenginių įrengimo taisyklėmis [5.27], Elektros linijų ir instaliacijos įrengimo taisyklėmis [5.26]; Šilumos tiekimo tinklų ir šilumos punktų įrengimo taisyklėmis [5.25]; Pėsčiųjų ir dviračių takų projektavimo rekomendacijomis [5.22];“.
                          20. Pakeičiu 212 punktą ir jį išdėstau taip:
                          212. Stotelės su peronais, keleivių paviljonais ir požeminėmis perėjomis turi būti pritaikytos žmonių su negalia reikmėms pagal STR 2.03.01:2019 „Statinių prieinamumas“reikalavimus.“


                          https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...c9c3970976dfa1
                          Paskutinis taisė spekas; 2021.03.28, 16:51.

                          Comment


                            /\ Konkreciai toje vietoje yra padaryta salele ir masina stovi ne ant zoles. Tai neteik tai kaip fakto. Kodel taip padare - neisivaizduoju

                            Comment


                              Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
                              /\ Konkreciai toje vietoje yra padaryta salele ir masina stovi ne ant zoles. Tai neteik tai kaip fakto. Kodel taip padare - neisivaizduoju
                              Gal vieta būsimom šiukšliadėžėm?

                              Comment


                                Parašė lanxtot Rodyti pranešimą

                                Gal vieta būsimom šiukšliadėžėm?
                                Taip, ten labai panašu, kad vieta būsimiems rūšiavimo konteineriams. Užstačius konteinerius logiška, kad parkuotis ten vietos nebeliks.
                                Paskutinis taisė tajus3; 2021.03.29, 09:37.

                                Comment


                                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                  /\ Šalutinis Didlaukio gatvės susiaurinimo poveikis - mašinos pradėtos statyti ant žolės.
                                  Turbūt labai netikėta, kad parkavimo vietų, bet mašinų nesumažėjo ir jas kažkur reikia statyti

                                  Bet čia turbūt labiau tiktų į parkavimo infrastruktūros ar parkavimo pažeidimų temą
                                  Šiaip tai yra KET pažeidimas išvažiavimo užblokavimas, ar statymas gatvėje arčiau nei 5 metrai nuo perėjos ar sankryžos, tai legalių vietų realiai nesumažėjo, tik eismas tapo saugesnis, nes nebėra fiziškai kaip pažeisti KET taisyklų.

                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                    /\ Šalutinis Didlaukio gatvės susiaurinimo poveikis - mašinos pradėtos statyti ant žolės.
                                    Turbūt labai netikėta, kad parkavimo vietų, bet mašinų nesumažėjo ir jas kažkur reikia statyti

                                    Bet čia turbūt labiau tiktų į parkavimo infrastruktūros ar parkavimo pažeidimų temą
                                    Mašinas reikia laikyti aikštelėse, o ne išvažiavimo posukyje ar gatvėje.

                                    Comment


                                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                      Mašinas reikia laikyti aikštelėse, o ne išvažiavimo posukyje ar gatvėje.
                                      Kur yra tos aikštelės? Vyksta jų mažėjimas.
                                      Dar geriau laikyti garažuose, bet jų tuo labiai nėra.
                                      Miesto strategija yra automobilių naikinimas, juk jau kalbėjome apie tai.

                                      Comment


                                        Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                        Kur yra tos aikštelės? Vyksta jų mažėjimas.
                                        Dar geriau laikyti garažuose, bet jų tuo labiai nėra.
                                        Miesto strategija yra automobilių naikinimas, juk jau kalbėjome apie tai.
                                        Aikštelės statosi kai yra tam paklausa. Bet truputi sunku konkuruoti su "nemokamai ant pievos ar dviračių tako".

                                        Comment


                                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                          Aikštelės statosi kai yra tam paklausa. Bet truputi sunku konkuruoti su "nemokamai ant pievos ar dviračių tako".
                                          Nesistato.
                                          1) nėra laisvos žemės arba ji labai brangi;
                                          2) miestas netvirtina, nes jo strategija yra priešinga.

                                          Kur mokamai Lazdynuose pastatyti bent 1000 automobilių iš 20 000 parkuojamų?? Bent 1km spinduliu?
                                          Yra keli garažai, bet laisvų parduodamų vietų ten vienetai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X