Parašė mantasm
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[PL] Lenkijos keliai. Eismas, maršrutai ir kelių būklė
Collapse
X
-
Tai kad važiuojant į Vroclavą per S8 gaunasi gan apčiuopiamai toliau, nebent A2 iki Lodzės apmokestintų arba eismas ten tamptų nebepakenčiamas, tik tai priverstų pasukti per S8. Į Kotovicus tai ir dabar per S8 geriau, normaliai pravažiuojamas tas gabalas dar nepabaigtas. Spėčiau negelbės tas S8 atidarymas, akivaizdžiai reikia 3-os jusotos bent iki Lodzės
-
Turėtų truputi pasitaisyt situacija kai pabaigs S8 į pietus nuo Varšuvos ir atsiras alternatyva A2 važiuojant į Katovicus, Vroclavą ir bendrai pietvakarius. Paskutinį gabalą turėtų šį rudenį atidaryti.Parašė alga Rodyti pranešimą
Jau ir dabar atkarpa tarp Varšuvos ir Lodzės perkrauta vos ne visą parą. Daug fūrų, kurios dar kartais sugalvoja viena kitą lenkti 2 juostų kelyje. Ir dabartinį 140 km/h maksimalų greitį pasiekti išeina tik keletą kartų toje atkarpoje.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Jau ir dabar atkarpa tarp Varšuvos ir Lodzės perkrauta vos ne visą parą. Daug fūrų, kurios dar kartais sugalvoja viena kitą lenkti 2 juostų kelyje. Ir dabartinį 140 km/h maksimalų greitį pasiekti išeina tik keletą kartų toje atkarpoje.Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Tam tikri ruožai, ypač tam tinka Berlynas-Varšuva, tikrai galėtų turėti, kad ir 200 km/h ribojimą, jei iš vis nepadarius neriboto greičio.
Komentuoti:
-
negalėtų, nes greičio skirtumas būtų apie 120 lyginant su sunkiuoju transportu. ir dabar tas 60 km/h greičių skirtumas per didelis 2 juostomsParašė PoDV Rodyti pranešimą
Tam tikri ruožai, ypač tam tinka Berlynas-Varšuva, tikrai galėtų turėti, kad ir 200 km/h ribojimą, jei iš vis nepadarius neriboto greičio.
Komentuoti:
-
Tam tikri ruožai, ypač tam tinka Berlynas-Varšuva, tikrai galėtų turėti, kad ir 200 km/h ribojimą, jei iš vis nepadarius neriboto greičio.Parašė Lienzer Rodyti pranešimąForumuose kalbama, kad dabar realus greitis, iki kurio nebusi fiksuojamas - 160km/h.
Komentuoti:
-
Dar keletas naujienu apie A2:
1. Lenkijos spaudoje pasirode naujiena, kad iskart uz WAW esanti sala busimam mokejimo punktui bus ismontuojama - tad kelias iki Lodzes liks nemokamas:
http://www.wpr24.pl/nie-bedzie-brame...2-w-brwinowie/
2. Anksciau A2 mokamoje atkarpoje "neoficialiai" nepatruliuodavo policija su greicio matuokliais, siuo metu ten visoje mokamoje atkarpoje nuolat patruliuoja iki 7 nezenklintu automobiliu - Skoda Octavia, BMW3 (treciuku PL policija vien nezymetu turi virs simto visoje Lenkijoje), Opel Insignia. Forumuose kalbama, kad dabar realus greitis, iki kurio nebusi fiksuojamas - 160km/h.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kalbant apie greiti, kolega, teisingai ivardijat pagridini vardikli renkantis marsruta - jei atkarpoje Bialystok-WAW neketinate virsyti leistino 120km/h, tai nera verta sukti link Bialystoko, o geriau vaziuoti per Lomza - kilometru maziau, o ir srautas atidarius S8 nuo Bialystok sumazejes.Parašė alga Rodyti pranešimąP.S. Nejaučiu didelio malonumo drožti ekspresówka 160 km/h, o to nedarant nėra prasmės daryti kablio link Baltstogės, taigi ir toliau važiuosiu pro Łomžą.
Komentuoti:
-
Tas kelias iki pat ziemos buvo tvarkomas nuo Korycin tesiant kelio dangos atnaujinima.Parašė alga Rodyti pranešimą
Važiavau juo rugsėjo mėnesį. Ten yra visaip. Yra gero kelio, yra bruko, yra labai gumbuoto seno asfalto. Trumpas priminimas, kaip atrodė kelionė per Lenkiją Berlyno ar Prahos kryptimi prieš 20 metų. Google mano, kad ten greičiau, tai galima pagal nuotaiką, ar norisi turistauti, ar ne. Aukščiau esu įdėjęs porą foto.
Vis dar yra kokiu <10 km senojo kelio atkarpa tarp Korycin ir Knyszyn.
Siaip labai smagus ten kelias, jei norisi pamatyt krastovaizdzio, sustoti graziam miestuke (Tykocin) ir bent kiek nukirpti Bialystok-Augustow atkarpa, kurioje dazniausiai daug eismo ir nedaug galimybiu lenkimams.
Komentuoti:
-
Pritariu marsrutui per Klodzko vaziuojant i Praha. Nors ties siena PL/CZ (apie 50-80km i abi puses) eismas ir suleteja, bet visur kitur puikus keliai.Parašė linarese Rodyti pranešimą
Šitą ir galvoju.
Per Katowice vaziuoti ilgesnis kelias ir vis dar gali buti piko metu kamsciu prie Czestochowa.
Vaziuoti per Liberec (CZ) - irgi ilgesnis marsrutas.
Komentuoti:
-
, mergaitė taip paklausė, kad esu tikras, kad neskiria viaTOLL nuo autostrados mokesčio... Gal bus aiškiau nuo mūsų pliurpalų, o gal ir ne
Komentuoti:
-
Aš ir nesakiau kad kelionė autostradomis nekainuos. Keli pranešimai atgal aš įkėliau nuotrauka - screenshot'a, kuriam matosi visa reikalinga informacija, įskaitant ir kelionės kaina autostrada (į viena pusę). Ir pilnai sutinku su Jumis kad autostrada yra žymiai geriau važiuoti negu vietiniu - 92 keliu, kuris eina paraleliai A2.Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
Peugeot Expert yra lengvasis automobilis, kuriam pakanka B kategorijos. Kad viaTOLL nereikia tai nereiškia, kad kelionė autostradomis nekainuos. A2 Varšuva - Poznanė kainuos apie 40PLN, jei nepabrango. Bet vis tiek DAUG geriau, nei nemokamu vietiniu šunkeliu. Tik kuro tai geriau nesipilti autostradoje, nes antkainis nesveikas.
Klausimas buvo toks:
Mano supratimu, klausimas buvo apie vinjetes arba šiuo atvėju viaToll, kadangi vinječių Lenkijoje kiek žinau nebėra. Peugeot Expert automobilis 3,5t nesveria, todėl jokie papildomi mokeščiai (Neskaitant autostrados mokeščio) jam negalioja.Važiuosime su autobusiuku, kurio svoris daugiau nei 3,5 t. "Peugeot Expert". (tiek aš tesuprantu). Ar reikalingas dar koks papildomas mokestis?
Komentuoti:
-
Peugeot Expert yra lengvasis automobilis, kuriam pakanka B kategorijos. Kad viaTOLL nereikia tai nereiškia, kad kelionė autostradomis nekainuos. A2 Varšuva - Poznanė kainuos apie 40PLN, jei nepabrango. Bet vis tiek DAUG geriau, nei nemokamu vietiniu šunkeliu. Tik kuro tai geriau nesipilti autostradoje, nes antkainis nesveikas.Parašė tomoxas Rodyti pranešimąviaToll jam nereikia.
Komentuoti:
-
nepamirškit, kad sveria kartu su keleiviais ir kroviniu, tai reikia atsižvelgti jei kažką sunkaus pasikrovęs veži. Prieš kokius penkis metus buvom sustabdyti Austrijoje. Važiavom tuomet su campervanu perdarytu iš standartinio ducato. Pagal techn. specifikaciją jam toli iki 3.5t bet po perdarymo prisidėjo nemažai svorio ir buvom keturiese su belekiek daiktų. Šiek tiek viršijom limitą po paklaidos, pareigūnai į derybas nesileido. Tiksliai nepamenu baudos dydžio, bet pasirodė labai didelė. Turėjom arba kažką išlaipinti arba kažkaip atsikratyti daiktų , tai išpylėm virš 100l vandens ir tuomet paleido
Komentuoti:
-
Niekados nesu mates kad Lenkų kelių inspekcija arba kitaip - Inspekcja Transportu Drogowego, stabdytų lengvasias mašinas. Pagrindinį dėmesį jie skiria sunkiajam transportui bei autobusam. Kelis kartus esu mates krovininius mikroautobusus, tačiau kalba eina apie Sprinter'ius ir pan.Parašė Sula Rodyti pranešimąPagal dokumentus yra bendroji masė iki 3,5 t. Bet komersantai ją dažnai viršija. Tačiau lenkų kelių inspekcija dažnai sveria mobiliomis svarstyklėmis, tai galima užsirauti ant nemenkos baudos.
Peugeot Expert talpina max. 9 žmones. Pagal informacija pateikta viaToll.pl, galima daryti išvada kad mašina traktuojama kaip lengvasis automobilis. Kadangi Peugeot Expert mikroautobusas traktuojamas kaip lengvasis automobilis, viaToll jam nereikia.
Vairuotojai, vairuojantys transporto priemones arba transporto priemonių junginius, kurių bendras leistinas svoris didenis nei 3,5 tonos, negali mokėti rinkliavos rankiniu būdu. Šių transporto priemonių vairuotojai privalo naudotis elektronine kelių rinkliavos sistema viaTOLL.
Rankine kelių rinkliavos sistema gali naudotis vairuotojai, vairuojantys:
- Mikroautobusas, kuriame sėdimų vietų skaičius 9 arba mažiau (kartu su vairuotoju)
- Mikroautobusas, kuriame sėdimų vietų skaičius 9 arba mažiau (kartu su vairuotoju) su priekaba, kai transporto priemonės ir priekabos bendras leistinas svoris ≤ 3,5 tonos
Komentuoti:
-
Pagal dokumentus yra bendroji masė iki 3,5 t. Bet komersantai ją dažnai viršija. Tačiau lenkų kelių inspekcija dažnai sveria mobiliomis svarstyklėmis, tai galima užsirauti ant nemenkos baudos.
Komentuoti:
-
Gal ir klystu, tačiau Peugeot Expert tikrai nesveria 3,5t. Informacija rasta google:Parašė vaidute224 Rodyti pranešimąAčiū už nuorodą ir informaciją. Dar vienas dominantis klausimas.Važiuosime su autobusiuku, kurio svoris daugiau nei 3,5 t. "Peugeot Expert". (tiek aš tesuprantu). Ar reikalingas dar koks papildomas mokestis?
Mašinos svoris nesiekia 2,7t. Kadangi >3,5t nesveria, jokie papildomi mokeščiai neturėtų būti taikomi. Lengviems automobiliams priešingai nei sunkvežimiams viaToll mokestis nėra taikomas.
Štai daugiau informacijos apie tai:
Ir galiausiai jeigu vistik pasirinksit A2 savo kelionėj į Poznane, galit žvilktelt į štai šį tinklalapį dėl daugiau informacijos.
https://www.autostrada-a2.pl/
Kad būtų lengviau orientuotis, iš tinklalapio ištraukio štai tokia lentele kuri pateikia visa svarbiausia informacija:
Komentuoti:
-
Ačiū už nuorodą ir informaciją. Dar vienas dominantis klausimas.Važiuosime su autobusiuku, kurio svoris daugiau nei 3,5 t. "Peugeot Expert". (tiek aš tesuprantu). Ar reikalingas dar koks papildomas mokestis?
Komentuoti:
-
siūlau važiuoti per Bialystoka, manau žiemos laikotarpiu kelių būklė turėtų būti geresnė, nei Augustavas-Ostrav mozovija. toliau s8 ir a2 su 40 zl už kelius nuo Lodzes.Parašė vaidute224 Rodyti pranešimąSveiki. Vasario mėnesį važiuojame į parodą Poznanėje. Važiuosime pirmą kartą. Koks būtų geriausiaižs maršrutas?Ačiū
http://keliaujantiems.eu/salys/lenkija-45/lt/
arba rinktis nemokama 92 kelią
Komentuoti:
Komentuoti: