
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Lietuvos tiltai
Collapse
X
-
Parašė 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo Rodyti pranešimąAr po rekonstrukcijos laikinas tiltas galėtų tapti lygiagretaus kelio skirto vietiniui susisiekimui dalimi?
Komentuoti:
-
Laikinas yra laikinas - jei būtų noras palikti naują tiltą, tai ir projektuotų ne laikiną, o galinti stovėti 50+ metų,
Komentuoti:
-
Ar po rekonstrukcijos laikinas tiltas galėtų tapti lygiagretaus kelio skirto vietiniui susisiekimui dalimi?
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąNorėtųsi tikėti, kad naujo nuolatinio Krūnos tilto projektas jau yra, ir nebus pradėta galvoti apie projektuoti tik kai bus pastatytas laikinas tiltas.
Parašė Briedis Rodyti pranešimąAr po rekonstrukcijos tilto architektūra išliks, ar bus perstatytas į eilinį TT formos tiltą?
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Dar viena puiki kol kas dar esančio A1 kelyje Krunos tilto nuotrauką
Kas vyksta Kaune 2023.04.01
Krunos tilto dienos suskaičiuotos: griaus ir statys naują
Parašė Briedis Rodyti pranešimąAr po rekonstrukcijos tilto architektūra išliks, ar bus perstatytas į eilinį TT formos tiltą?
Reikia paieškoti informacijos apie tlto projektavimą viešųjų pirkimų puslapyje. Raktinis paieškos žodis - 87,335 km
Pavyko rasti laikino tilto primimų skelbimą:
CVPP 2023.04.24 Skelbimas apie sutarties skyrimą
Laikino tilto per Krūną šalia valstybinės reikšmės magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas– Klaipėda 87,335 km statybos techninio darbo projekto parengimas ir projekto vykdymo priežiūra.
https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2023-669449
.
Norėtųsi tikėti, kad naujo nuolatinio Krūnos tilto projektas jau yra, ir nebus pradėta galvoti apie projektuoti tik kai bus pastatytas laikinas tiltas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ar po rekonstrukcijos tilto architektūra išliks, ar bus perstatytas į eilinį TT formos tiltą?
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąPagrindinė rekonstrukcijos priežastis yra avarinė to tilto būklė. Ten gelžbetonio konstrukcijos stipriai pažeistos ir yra daugybė trūkių.
Nors tiltas yra įdomios arkinės konstrukcijos.
Tiesiog aišku rekonstrukcijos metu jis bus pritaikytas AM kategorijai, bet tikrai ne dėl dangos būklės jis yra prioritetų sąrašo viršuje.
Nuo kito Kauno marių kranto.
Foto 2020.05
Fantastiška Romualdo Rakausko nuotrauka
Iš serijos „Naujoji Lietuvos architektūra“. Autostrada
Kauno marių tiltas 1979 m.
Lietuvos fotomenininkų sąjunga. Inv. Nr.LFS Rak 234_d
https://www.limis.lt/valuables/e/365036708/537769375
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąGraži Krunos tilto nuotrauka. Kai nori, ir kelių direkcija gali pasitengti
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Graži Krunos tilto nuotrauka. Kai nori, ir kelių direkcija gali pasitengti
LAKD 2024.02.02
Ties Kaunu prasidės tilto per Kruną remontas
Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) šių metų pavasarį planuoja pradėti tilto per Kruną, kuris užimą pirmąją vietą prasčiausios būklės tiltų šalyje sąraše, tvarkymą.
LAKD paskelbė viešojo pirkimo konkursą tilto rekonstrukcijos ir laikino tilto statybos darbams atlikti. Sprendimą judriausioje šalies automagistralėje pirmiausia pastatyti laikiną tiltą Kelių direkcija priėmė siekiant išvengti nepatogumų vairuotojams. (...)
Tiltas per Kruną yra intensyviausio eismo automagistralėje Lietuvoje, todėl pasirinkta laikino tilto alternatyva. Pastačius laikiną tiltą ir vykstant esamo tilto rekonstrukcijos darbams, keliaujantiesiems automagistralės atkarpa Vilnius–Kaunas nereiks važiuoti apylankomis, taip bus taupomas ir kelionės laikas, ir degalų sąnaudos“, – sako Lietuvos automobilių kelių direkcijos generalinis direktorius
Esamo tilto per Kruną rekonstrukcijos darbai bus pradėti tik baigus laikino tilto statybas ir sudarius galimybes patogioms ir saugioms eismo dalyvių kelionėms šia atkarpa.
Numatytas laikinas tiltas bus dviejų eismo juostų viena kryptimi. Tilto per Kruną rekonstrukcijos metu eismą iš Vilniaus Kauno kryptimi planuojama kreipti laikinu tiltu, o eismą iš Kauno Vilniaus kryptimi – rekonstruojamo tilto viena puse. Kita tilto pusė būtų rekonstruojama.
https://lakd.lt/naujienos/keliu-dire...ekonstrukcijai
https://www.15min.lt/verslas/naujien...1662-2185758#_
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Ruošiantis remontuoti tiltą per Barupę Labūnavoj, HISK parašė, kad vietoj planuotos apylankos per pačią Labūnavą, bus pastatytas laikinas tiltas šalia rekonstruojamo.
Apylanka turėjo eiti gerokai per aplink, kokie 900m - siauras žvyruotas keliukas į kalną, kurį būtų reikėję platinti. Matyt laikiną tiltą pastatyti pasirodė pigiau
Nedžiugina tik išsireiškimas "bus pradėtas rekonstruoti", nenurodant kada bus baigtas rekonstruoti.
Komentuoti:
-
Senasis Nemenčinės tiltas
Foto 2024.01
Pirmenybę turi važiuojantys iš Nemenčinės link Vilniaus
Vaizdas nuo kito Neries kranto į Nemenčinę
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąPrieš dėdamas šiemetines senojo Nemenčinės tilto nuotraukas pastebėjau, kad nebuvo 2008 m. vasaros rekonstrukcijos nuotraukų.
Foto 2008.08.
Komentuoti:
-
Prieš dėdamas šiemetines senojo Nemenčinės tilto nuotraukas pastebėjau, kad nebuvo 2008 m. vasaros rekonstrukcijos nuotraukų.
Foto 2008.08.
Vakarinė pusė
Pasroviui
Rytinė pusė
Atgal link Nemenčinės miesto
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Senasis Nemenčinės tiltas 2008 m. rekonstrukcijos metu
Foto 2008.03
Foto 2008.08
Prieš savaitę
Foto 2024.01
Beje, atkurtas 2008.03 mėn,. nuotraukų rodymas pirmame šios temos puslapyje
https://www.miestai.net/forumas/foru...381#post351381
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nemenčinės naujasis (KK102) tiltas žiūrint iš apačios
Foto 2011.07
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nemenčinės tiltai per Nerį
Foto 2024.01
Senasis ir naujasis tiltai
Žvilgsnis nuo senojo tilto į naująjį tiltą (pastatytą apie 1975-1976 m.)
Važiuojant per naują tiltą keliu KK 102 Vilnius - Švenčionys
Tas pats naujasis Nemenčinės tiltas vasarą.
Foto 2008.08
- 2 patinka
Komentuoti:
-
LAKD vadovas: blogos ir patenkinamos būklės tiltų sutvarkymui reikia milijardo eurų
„Turbūt tiek tiltų, kiek buvo sutvarkyta per pastaruosius 2 metus, nebuvo sutvarkyta per dešimtmetį. Turime pasekmes, kai jau reikia susitvarkyti, nes tai lemia saugumą“, – šią savaitę „Kelių forume“ teigė M. Švaikauskas.
„Šiai dienai turime blogos ir patenkinamos būklės tiltus, kuriems reikia sutvarkyti milijardo eurų. Jau nekalbame apie milijonus, mūsų skaičiai prasideda milijardu“, – akcentavo jis.
Vis tik LAKD vadovas pabrėžė, kad darbai tvarkant tiltus yra suplanuoti porai metų į priekį ir investicijos šiuo klausimu bus nenutrūkstamos.
Metų pradžioje LAKD Eltai tvirtino, kad šiemet bus skirtas didelis dėmesys saugumo keliuose užtikrinimui bei šalies tiltų, viadukų ir estakadų priežiūrai. Anot Kelių direkcijos, metų pabaigoje Kaune planuojama baigti tilto per Nerį (A. Meškinio) rekonstrukciją. Iš viso Kelių direkcija šiemet Lietuvoje planuoja tvarkyti per 30 tiltų ir viadukų.
Komentuoti:
Komentuoti: