Ne. Nes jie ne tam skirti.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Bet ta kažkuriose ruožose yra žadami dviračiu takai? Jei nepaslaptis - kuriuose?Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąNe. Nes jie ne tam skirti.
Comment
-
O kam tau reikia palei visus aplinkelius dviračių takų - jau geriau tegu tuos takus tiesia kur nors kitur, o ne šalia magistralinių autokelių. Kam kvėpuoti CO ir kitą brudą?Parašė Resutas Rodyti pranešimąAr palei visus aplinkelius zadami tiesti ir dviraciu/pesciuju takus?
Comment
-
Riešėj mačiau kažką panašaus darė prieš kelias dienas.
Parašė Resutas Rodyti pranešimąGal kas gali pasakyti kur dabar, siuo metu, irengiami nauji dviraciu takai Vilniuje?
Comment
-
Tiesiog domiuosi.Parašė disident Rodyti pranešimąO kam tau reikia palei visus aplinkelius dviračių takų - jau geriau tegu tuos takus tiesia kur nors kitur, o ne šalia magistralinių autokelių. Kam kvėpuoti CO ir kitą brudą?
Beje geriau kvėpuoti "brudą" važiuojant dviračiu taku, nei kvėpuoti juo važiuojant pačią magistrale. Bet manau tikrai yra reikalingesniu vietų dviračių takams.
Comment
-
Aplinkkeliai tikrai nėra ta vieta, kurioje reikia važinėti dviračiais. Nėra jokios logikos važiuojant dviračiu pasirinkti kelią einanti aplink miestą ir juo važiuoti su visu tranzitiniu transportu, kai galima kirsti miestą tiesiausiu maršrutu.Parašė Resutas Rodyti pranešimąTiesiog domiuosi.
Beje geriau kvėpuoti "brudą" važiuojant dviračiu taku, nei kvėpuoti juo važiuojant pačią magistrale. Bet manau tikrai yra reikalingesniu vietų dviračių takams.
Comment
-
Dviračių takas bus visame pietiniame aplinkkelyje kuris eina Vilniaus miesto teritorijoje. (nuo Maxima bazės iki Eišiškių plento)
Kaip bus su dalimi kuri bus rajone - dar neaišku.
Kita vertus, visuose naujuose ir rekonstruojamuose keliuose turi būti dviračių -pėsčiųjų takas. Juk savaime suprantama, jog taip pagerinamas Eismo ir pačių keleivių saugumas. O investicijos, ypač kai neriboja plotas, yra gana mažos.Dear Sir,
Comment
-
Tikrojo pietinio aplinkelio dalyje nuo Eišiškių pl. iki Minsko pl. (tai yra, kaip Jūs pavadinot, rajoninėje dalyje) dviračių takas visiškai nereikalingas. Dviratininkai galės važiuoti 106 keliu. kuriuo po aplinkelio užbaigimo eismas liks minimalus.Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimąDviračių takas bus visame pietiniame aplinkkelyje kuris eina Vilniaus miesto teritorijoje. (nuo Maxima bazės iki Eišiškių plento)
Kaip bus su dalimi kuri bus rajone - dar neaišku.
Kita vertus, visuose naujuose ir rekonstruojamuose keliuose turi būti dviračių -pėsčiųjų takas. Juk savaime suprantama, jog taip pagerinamas Eismo ir pačių keleivių saugumas. O investicijos, ypač kai neriboja plotas, yra gana mažos.
Visų pirma dviračių takus reikia tiesti prie judrių arba aukštos kategorijos gatvių. Jeigu eismas kuriuo nors keliu yra labai nedidelis, tuomet dviračių takas šalia jo nėra reikalingas, nes dviratininkas gali važiuoti ir važiuojamąja dalimi. Čia kalbant apie užmiestį.
Comment
-
Teoriškai gali. Bet kai dviratininką lenkia autobusas arba autovilkikas, ypač lietui lyjant...Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąJeigu eismas kuriuo nors keliu yra labai nedidelis, tuomet dviračių takas šalia jo nėra reikalingas, nes dviratininkas gali važiuoti ir važiuojamąja dalimi. Čia kalbant apie užmiestį.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Neprieštatarausiu Jums, bet nesame tiek turtingi, kad galėtume sau leisti tiesti dviračių takus visur. Todėl visų pirma reikėtų tiesti takus šalia intensyvaus eismo kelių, greitkelių.Parašė Wycka Rodyti pranešimąTeoriškai gali. Bet kai dviratininką lenkia autobusas arba autovilkikas, ypač lietui lyjant...
Comment
-
Daug važinėjau dviračiu per Lietuvą ir manau taip. Reikia normalių 4 išvažiavimų iš miesto, maždaug 10 km tolyn nuomiesto ribos link ramesnių kelių. Taip yra Šiauliuose ir Panevėžyje.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNeprieštatarausiu Jums, bet nesame tiek turtingi, kad galėtume sau leisti tiesti dviračių takus visur. Todėl visų pirma reikėtų tiesti takus šalia intensyvaus eismo kelių, greitkelių.
Pvz. jei Vilniuje padarytų normaliai trasą iš centro iki Bendorių, kur prasideda senasis Ukmergės plentas, tai +- jau būtų ok. Tas pats link Trakų ir link Nemenčinės (Eurovelo).
Bet tos keturios trasos turi būti susijusios ir NEnupieštos su kreida ant išdaužyto šaligatvio.
Comment
-
Yra neblogas VIlniaus dviraciu taku zemelapis: http://maps.vplanas.lt/aplinka/?tema=dviraciai
Tik kazkaip informacija nedaznai atnaujinama.
Comment
-
Deje, bet jau kokie 5 metai praktiškai jokių naujų takų nebetiesiama (galima realiai naudoti seną dviračių takų žemėlapį), o apie takus į priemiesčius tik pasvajoti galima, kai net miesto rajonai nėra tarpusavyje sujungti, o esami takai irgi dažniausiai tėra atskira šaligatvio dalis.Parašė miestasŠiaip turėtų būti takai Vilnius-Lentvaris-Trakai (25 km.); Vilnius-Medininkai (30 km); Vilnius-Nemenčinė (15 km); Vilnius-Maišiagala (~20 km.) su atšaka iš Bukiškio į Sudervę (~10 km.); Vilnius-Karveliškės-Sudervė(~10 km.); Vilnius-Didžioji Riešė-Europos Centras(~10 km.); Vilnius-Balsiai-Europos parkas (~5 km.). Visų jų užuomazgos jau yra. Trūksta apie 100 km. takų į priemiesčius. Tai nėra daug, jei žiūrėsim į Klaipėdą, kur tokių užmiesčio takų ilgis apie 200 km.
Ir aišku visi takai turi jungtis. Galbūt vėliau galėtų atsirasti net takai į kokius Jašiūnus.
Geriausias pavyzdys - Šiauliai ir ypač Klaipėda, kurioje iš miesto galima nuvažiuoti iki Šventosios, Nidos, Šilutės (kai kur sutampa su keliais).
Vilnius labai apsileidęs...
Klaipėda šioje srityje tikrai toli priekyje, net pavydas ima
Comment
-
Tiek miesto savivaldybėse, tiek rajono apie tai daug, daug kalbama ir ruošiama. Po truputi atskiruose vietose tiesiami tie takai, galiausiai bus sujungti. Visgi galiausiai bus visi jie nutiesti.Parašė miestasĮdomiausia, kad Klaipėda tai padariusi jau daugelį metų. Turiu kažkur 2006 ar 2007 metų dviračių takų vadovą po Panemunę ir Pajūrį. Jau tuo metu tie takai ten buvo nutiesti, tik Šilutės kryptis buvo likusi ne iki galo užbaigta...
Vilnius ne tai, kad pavėlavo, o pavėlavo gerą dešimtmetį.
Tačiau gera reikalo pusė yra ta, kad neturime teisės skūstis, kad "čia Lietuva, čia Lietuva, čia protėviai gyveno", nes Klaipėda susitvarkė. Vadinas blogai dirba Vilniaus miesto valdininkai... Įdomu kaip rajonas žiūrėtų į takus? Ar nebūtų pykčio dėl negražintų žemių ir draudimo juos tiesti, kaip buvo su keliu iš Pilaitės į A1?
Tikrai svajočiau kada nors numinti iš Vilniaus į Medininkus, Trakus, Europos centrą...
Comment
-
Antakalnis- Nemenčinė taką tikrai reikėtų rekonstruoti...Parašė miestasŠiaip turėtų būti takai Vilnius-Lentvaris-Trakai (25 km.); Vilnius-Medininkai (30 km); Vilnius-Nemenčinė (15 km); Vilnius-Maišiagala (~20 km.) su atšaka iš Bukiškio į Sudervę (~10 km.); Vilnius-Karveliškės-Sudervė(~10 km.); Vilnius-Didžioji Riešė-Europos Centras(~10 km.); Vilnius-Balsiai-Europos parkas (~5 km.). Visų jų užuomazgos jau yra. Trūksta apie 100 km. takų į priemiesčius. Tai nėra daug, jei žiūrėsim į Klaipėdą, kur tokių užmiesčio takų ilgis apie 200 km.
Ir aišku visi takai turi jungtis. Galbūt vėliau galėtų atsirasti net takai į kokius Jašiūnus.
Geriausias pavyzdys - Šiauliai ir ypač Klaipėda, kurioje iš miesto galima nuvažiuoti iki Šventosios, Nidos, Šilutės (kai kur sutampa su keliais).
Vilnius labai apsileidęs...
Vilnius- Medininkai taką gal ir neblogai būtų jei nutiestų, bet jis tikrai nėra prioritetinis. A3 kelias ne automagistralė, šalia jo platus kelkraštis iki pat sienos. Be to, lygiagrečiai A3 nutiestas senasis Minsko plentas, kuris asfaltuotas, bet eismas juo minimalus. Taip kad sąlygos dviratininkams tikrai neblogos, nors ir ne idealios.
Vilnius- Maišiagala galėtų ir iki Širvintų eiti.
Iki Europos parko gal ir nebūtinas takas, pakaktų iki Naujanerių.
Jeigu tiesti taką iki Jašiūnų, galima ir toliau- iki Šalčininkų.
Beje, galbūt mano pasiūlymas daug kam pasirodys mistinis ir beprasmiškas, bet kodėl dviračių trasa nesujungus Vilniaus ir Kauno? Žinoma, geriau jei takas būtų ne prie pat autostrados. Taip, dabar Lietuvoje gal ir nėra įprasta važinėti dviračiais tokius didelius atstumus, bet kokioje Olandijoje ar Belgijoje tai normalu. Ten ir sukurta atitinkama infrastruktūra. Bet tai, kad Lietuva- ne dviračių mėgėjų kraštas- tikrai ne priežastis neinvestuoti pinigų į infrastuktūrą... Juk nutiesus gerą dviračių takų tinklą ir toliau skatinant naudotis dviračiu kaip transporto priemone, dviratininkų neabejotinai turėtų padaugėti. Bet valdžia turi tam padėt pradžią...
Comment
-
Važiuoti greitkeliu nei saugu, nei sveika dėl išmetamųjų dujų, nei apskritai komfortiška dėl triukšmo ir monotoniškos aplinkos. Greitkelis skirtas greitai važiuoti, o ne turistauti.Parašė LBP Rodyti pranešimąTai Vilnius su Kaunu ir dabar sujungti. Sėdi ant turistinio ar plentinio ir važiuoji. Lygiai ta pati situacija tarp Klaipėdos ir Šilutės ar Plungės.
Comment
Comment