Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Manau, geriausias variantas būtų toks:
    čia: melyna – esami takai
    geltona – esamas žvyrkelis
    violetinė – perspektyvinė atkarpa

    Atvaizdas


    Viskas, ko reikia – tik nutiesti tą violetinę atkarpą, ir jau beveik bus galima normaliai važiuot į darbą ir atgal iš N. Vilnios. Vienintelė problema – pralaida po geležinkeliu, ta tai kainuotų. Bet, aišku, čia fantazijos tik.
    Irgi geras variantas. O jungtis tarp mėlynos linijos viršuje ir violetinės kur? Ten pakankamai staigus reljefas.
    ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

    Comment


      Parašė Maxas Rodyti pranešimą
      Irgi geras variantas. O jungtis tarp mėlynos linijos viršuje ir violetinės kur? Ten pakankamai staigus reljefas.
      Nuo violetinės galo važiuotume Belmonto g. iki pat Olandų g.
      Lietuva visiems.

      Comment


        Parašė abruo Rodyti pranešimą
        Nuo violetinės galo važiuotume Belmonto g. iki pat Olandų g.
        Tada nedaug praktiškai ir trūksta to tako, palyginus su tuo kiek veltui tako buvo padaryta į Dvarčionis, kur 10 karų mažiau žmonių gyvena, taip pat Galgiuose, ši atkarpa vieni juokai.
        ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

        Comment


          Parašė abruo Rodyti pranešimą
          Tu tikriausiai juokauji – teko man kažkada bandyti važiuoti ten dviračiu. Ir, žinai, kai už kelių centimetrų prašvilpia kokia fūra ar bimbalas ant 120 km/h, norisi tik persižegnoti.
          Bet reikia pripažinti, kad S. Batoro gatvėje vis tiek sportuoja daugybė profesionalių dviratininkų arba šiaip mėgėjai. Teko matyti važiuojantį dviratininką, paskui jį atvažiuoja policijos mašina ir nulis dėmesio – policininkai važiuoja toliau.
          Kitas niuansas – o kur kitur gali važiuoti dviratininkai iš Naujosios Vilnios ar Mickūnų? Naujojoje Vilnioje išvis nėra nei vieno dviračio tako.

          Parašė abruo Rodyti pranešimą
          Nuo violetinės galo važiuotume Belmonto g. iki pat Olandų g.
          Irgi geras variantas, tačiau reikėtų jį gerai išreklamuoti, kitaip dviratininkai ir toliau naudotųsi S. Batoro gatve.

          Comment


            Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
            B
            Kitas niuansas – o kur kitur gali važiuoti dviratininkai iš Naujosios Vilnios ar Mickūnų? Naujojoje Vilnioje išvis nėra nei vieno dviračio tako.
            Naujoj Vilnioj pakankamai daug nejudrių, neapkrautų gatvių, tad svarbiau būtų nutiest likusias takų dalis link miesto, kur yra pavojingiausi ruožai, be to jei taką vesti per Belmontą ir Pūčkorius tai būtų puikus pažintinis maršrutas, sujungtų taip pat Rokantiškių piliavietę.
            ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

            Comment


              Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
              Irgi geras variantas, tačiau reikėtų jį gerai išreklamuoti, kitaip dviratininkai ir toliau naudotųsi S. Batoro gatve.
              Ta gatvė siaura, vinguota ir kalnuota, žodžiu dviratininkams labai nesaugi, reiktų geriau takus tiesti, o ne reklamuoti tokius nesaugius maršrutus.
              Flickr

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                Ta gatvė siaura, vinguota ir kalnuota, žodžiu dviratininkams labai nesaugi, reiktų geriau takus tiesti, o ne reklamuoti tokius nesaugius maršrutus.
                Na Belmonto gatvė pakankamai tiesi. Kodėl gi ne?
                ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                Comment


                  Parašė Maxas Rodyti pranešimą
                  Na Belmonto gatvė pakankamai tiesi. Kodėl gi ne?
                  Yra nemažai vingių ir daug kalniukų už kurių nieko nesimato, su dviračiu nėra labai jauku važiuoti, o su automobiliu tuos dviratininkus arba pėsčiuosius lenkti didelė įtampa, ypač kai netikėtai prieš nosį atsiranda.
                  Flickr

                  Comment


                    Tada nežinau kur būtų galima tiesti dviračių taką iš Naujosios Vilnios į miestą... Džiaugsmo gatve? Bet ten ir taip daug avarijų ir mirčių būna... Nors, dabar ten stato gyvenamuosius kvartalus, tai galėtų projektuoti iškart ir dviračių takus.

                    Comment


                      Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                      Bet reikia pripažinti, kad S. Batoro gatvėje vis tiek sportuoja daugybė profesionalių dviratininkų arba šiaip mėgėjai. Teko matyti važiuojantį dviratininką, paskui jį atvažiuoja policijos mašina ir nulis dėmesio – policininkai važiuoja toliau.
                      S. Batoro g. nėra nei greitkelis, nei automagistralė, todėl pagal KET ja važiuoti dviračiu nėra draudžiama. Tai ką policininkai turėtų sakyti tiems dviratininkams?
                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                      Comment


                        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                        S. Batoro g. nėra nei greitkelis, nei automagistralė, todėl pagal KET ja važiuoti dviračiu nėra draudžiama. Tai ką policininkai turėtų sakyti tiems dviratininkams?
                        Čia sakau tiems, kurie bando mane įtikinti, kad S. Batoro gatvė yra greito eismo gatvė, yra pavojinga.

                        Comment


                          Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                          Čia sakau tiems, kurie bando mane įtikinti, kad S. Batoro gatvė yra greito eismo gatvė, yra pavojinga.
                          Norite pasakyti, kad važiuoti dviračiu gatve, kuria automobiliai juda iki 100 km/h greičių ir kurios danga yra apgailėtinos būklės, yra saugu? O S.Batoro gatvė yra greito eismo gatvė, nes atkarpomis ten leidžiamas maksimalus įmanomas mieste greitis - 80 km/h.

                          Comment


                            Parašė sleader Rodyti pranešimą
                            Norite pasakyti, kad važiuoti dviračiu gatve, kuria automobiliai juda iki 100 km/h greičių ir kurios danga yra apgailėtinos būklės, yra saugu? O S.Batoro gatvė yra greito eismo gatvė, nes atkarpomis ten leidžiamas maksimalus įmanomas mieste greitis - 80 km/h.
                            80 km/h tikrai nėra daug, o kelio danga ganėtinai gera, ypač važiuojant iš Naujosios Vilnios.

                            Comment


                              Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                              80 km/h tikrai nėra daug, o kelio danga ganėtinai gera, ypač važiuojant iš Naujosios Vilnios.
                              Susidūrimo tarp dviratininko ir automobilio važiuojančio 80 km/h greičiu pasekmės pirmajam bus tragiškos. Faktinis važiavimo greitis tokiose gatvėse kartais prilygsta greičiui greitkeliuose, kuriose važiuoti dviračiais yra griežtai draudžiama.

                              Comment


                                Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                Susidūrimo tarp dviratininko ir automobilio važiuojančio 80 km/h greičiu pasekmės pirmajam bus tragiškos. Faktinis važiavimo greitis tokiose gatvėse kartais prilygsta greičiui greitkeliuose, kuriose važiuoti dviračiais yra griežtai draudžiama.
                                Su tokia logika galima uždrausti dviratininkų eismą bet kur. Tada šalia S. Batoro gatvės ir pėstiesiems reikia uždraust eismą, visko gi gali nutikti. Be to, jeigu būtų taip pavojinga, jau seniai negalima būtų ten važiuoti dviračiu. Tik kažkodėl tai avarijos nutinka ne S. Batoro "greitkelyje", o paprastoje Džiaugsmo gatvėje (su mirtimis).

                                Comment


                                  Apie nesaugumą net diskusijos nereikia- tai akivaizdu. Bet, kol šalia nėra dviračių tako, tol dviratininkams negalima drausti važiuoti S. Batoro gatve. Priežastį jau minėjau- ši gatvė neturi nei automagistralės, nei greitkelio statuso. Todėl, net ir pamatę važiuojantį dviratininką, policijos pareigūnai nelabai ką jam galėtų pasakyti, nebent pastarasis nesilaiko dešiniojo kelkraščio.
                                  Kas dėl faktinio greičio- čia jau policijos reikalas, kad leistinas greitis nebūtų viršijamas.
                                  Taigi išvada paprasta - reikalingas, būtinas dviračių takas, kad N. Vilnios gyventojai galėtų saugiau susisiekti su miestu. Bet kol tako nėra, tol aš esu prieš draudimus.
                                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                  Comment


                                    Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                                    Su tokia logika galima uždrausti dviratininkų eismą bet kur. Tada šalia S. Batoro gatvės ir pėstiesiems reikia uždraust eismą, visko gi gali nutikti. Be to, jeigu būtų taip pavojinga, jau seniai negalima būtų ten važiuoti dviračiu. Tik kažkodėl tai avarijos nutinka ne S. Batoro "greitkelyje", o paprastoje Džiaugsmo gatvėje (su mirtimis).
                                    Tai kad S. Batoro gatvėje taip pat pasitaiko nemažai mirčių. Statistika sena, tačiau turint omeny, kad Batoro g. kaip buvo, taip ir liko be šaligatvių, takų ir apšvietimo, nemanau, kad statistika pasikeitė, juolab kad neseniai teko skaityti apie keletą mirčių ten (dėl to dviejose vietose atsirado apribojimai iki 60 km/h, kurių, beje, niekas nepaiso).

                                    Dar: niekur nesakiau, kad ten uždrausta važiuoti dviratininkams. Sakiau, kad ten turėtų būti uždraustas pėsčiųjų ir dviračių eismas (aišku, įrengus alternatyvas). Nes dabar ten važiuoti dviračiu reikia stiprių nervų.
                                    Paskutinis taisė abruo; 2013.07.20, 13:12.
                                    Lietuva visiems.

                                    Comment


                                      Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                                      80 km/h tikrai nėra daug, o kelio danga ganėtinai gera, ypač važiuojant iš Naujosios Vilnios.
                                      Tai, kad keli danga gera, nereiškia, kad ji pakankamo pločio.
                                      Lietuva visiems.

                                      Comment


                                        Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                        Tai kad S. Batoro gatvėje taip pat pasitaiko nemažai mirčių. Statistika sena, tačiau turint omeny, kad Batoro g. kaip buvo, taip ir liko be šaligatvių, takų ir apšvietimo, nemanau, kad statistika pasikeitė, juolab kad neseniai teko skaityti apie keletą mirčių ten (dėl to dviejose vietose atsirado apribojimai iki 60 km/h, kurių, beje, niekas nepaiso).
                                        Tu dar senesnes naujienas ištrauk. 2005 ir 2009 metai. O dabar jau praėjo 4 metai ir teko girdėti tik apie vieną avariją joje (ir tai nebuvo nieko rimto) su "Almir" mikroautobusu (lyg tais m74).

                                        Comment


                                          Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                                          Tu dar senesnes naujienas ištrauk. 2005 ir 2009 metai. O dabar jau praėjo 4 metai ir teko girdėti tik apie vieną avariją joje (ir tai nebuvo nieko rimto) su "Almir" mikroautobusu (lyg tais m74).
                                          Avarijų nėra, nes ten nei pėsčiųjų, nei dviratininkų praktiškai nebūna. Įdomu, kiek žūtų, jei pėsčiųjų ir dviratininkų intensyvumas būtų kaip centre?
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X