Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Kaip užsienio šalyse yra? Takai prie kiekvienos gatvės net kaimuose, kaip dar gali kilti klausimai, ar reikalingi sostinėje takai palei pagrindines gatves tarp pagrindinių rajonų susisiekimui? Beto kaip minėjau, būtų naudojamas takas į Belmontą ir Pučkorius atvažiuoti iš centro. Pvz. rajonuose nutiesiamas takas tarp kelių kaimų, kur per dieną keli tik dviatininkai pravažiuoja pas kaimynus išgerti, dėl tokių investicijų naudos nekykla klausimų, nes "kėglių" keliuose mažiau, bet Vilniuje, kur dviratininkų tūkstančius kartų daugiau, siūlote piešti juostas greito eismo gatvėse?
    Nežinau apie kokias užsienio šalis kalbame, bet dar neteko būti šalyje, kurioje takai būtų prie kiekvienos gatvės. Čia gal tik reikėtų išskirti Olandiją, kurioje tų takų labai daug, bet net ir ten dviračių takai yra ne prie kiekvienos gatvės.

    Abejonių dėl takų, jungiančių įvairias miesto dalis ir objektus, poreikio net neturėtų kilti, tačiau svarbu tinkamai ir racionaliai parinkti jų vietas. Pripažinkime, kad juos nutiesti prie visų gatvių (o po to ir prižiūrėti) yra tikrai ne mūsų kišenei. Mano nuomone takus reikia tiesti stengiantis apjungti labiausiai urbanizuotas (apgyvendintas) teritorijas, gatves ir pan. Kaip didelio neracionalumo pavyzdį galima paminėti takus Gariūnų g. Iki šiol neaišku kam jų reikia abiejose kelio pusėse. O kaip gerą pvz. galėčiau paminėti dviračių/pėsčiųjų taką slėnyje tarp Ozo g. ir Paribio g., kuris atstoja dviračių taką pagal Ukmergės g. kylant į Šeškinės kalną. Tik čia trūksta aiškaus trasų orientavimo ir informavimo apie jas, nes dažnai būna neaišku kur yra takas, o kur jo nėra.

    Niekur nesiūliau "piešti" takų, o juo labiau greito eismo gatvėse. Kažką ne taip supratote.

    Comment


      Parašė sleader Rodyti pranešimą
      ...
      Kaip didelio neracionalumo pavyzdį galima paminėti takus Gariūnų g. Iki šiol neaišku kam jų reikia abiejose kelio pusėse.
      ...
      Viskas su tuo taku biejose pusėse gerai, ir būtent atkarpoje nuo sankryžos prie turgavietės iki pat tilto takas reikalingas abiejose pusėse.
      Pagrįsiu.
      Būtent iki turgavietės ir minėtos sankyžos numatytas didesnis pėsčiųjų ir dviratininkų srautas. Toliau į Kirtimų gatvę- poreikis mažesnis ir ten tikrai užtenka bendro tako vienoje pusėje.
      Palikus taką tiktai vienoje (turgaus) pusėje, reikėtų spręsti dviratininkų ir pėsčiųjų patekimo į kitą pusę prieš ar už tilto per Nerį. Nes numatomas dviračių takas šalia Oslo gatvės ligoninės pusėje. O ir dabar atvažiavus nuo Gariūnų ir norint judėti toliau dviračiu link ligoninės, Lazdynų tilto ar pasukti į Vakarinį aplinkkelį, patogiausia ir saugiausia tiesiog važiuoti jau esamu "nereikalingu" taku ir kai jis baigiasi, nuriedėti į kelkraštį.
      Saugiai ir patogiai patekti į kitą kelio pusę įmanoma tiktai minėtoje reguliuojamoje sankryžoje viršuje, prie centrinio turgavietės įėjimo.
      Epizodiškai pasirodant tose vietose, gali būti kad keistai atrodo dviračių takai abiejose pusėse. Tačiau kasdien pro ten važiuojant į darbą, neįsivaizduoju ką daryčiau, jei dviračių takas būtų tik kylant link Gariūnų. Greičiausia važiuočiau kelkraščiu, nes kitoje pusėje už 4-6 juostų ir tvoros viduryje esantis dviračių takas na niekaip negali būti įvardyjamas kaip "esantis šalia".

      Comment


        Parašė DeGama Rodyti pranešimą
        Viskas su tuo taku biejose pusėse gerai, ir būtent atkarpoje nuo sankryžos prie turgavietės iki pat tilto takas reikalingas abiejose pusėse.
        Pagrįsiu.
        Būtent iki turgavietės ir minėtos sankyžos numatytas didesnis pėsčiųjų ir dviratininkų srautas. Toliau į Kirtimų gatvę- poreikis mažesnis ir ten tikrai užtenka bendro tako vienoje pusėje.
        Palikus taką tiktai vienoje (turgaus) pusėje, reikėtų spręsti dviratininkų ir pėsčiųjų patekimo į kitą pusę prieš ar už tilto per Nerį. Nes numatomas dviračių takas šalia Oslo gatvės ligoninės pusėje. O ir dabar atvažiavus nuo Gariūnų ir norint judėti toliau dviračiu link ligoninės, Lazdynų tilto ar pasukti į Vakarinį aplinkkelį, patogiausia ir saugiausia tiesiog važiuoti jau esamu "nereikalingu" taku ir kai jis baigiasi, nuriedėti į kelkraštį.
        Saugiai ir patogiai patekti į kitą kelio pusę įmanoma tiktai minėtoje reguliuojamoje sankryžoje viršuje, prie centrinio turgavietės įėjimo.
        Epizodiškai pasirodant tose vietose, gali būti kad keistai atrodo dviračių takai abiejose pusėse. Tačiau kasdien pro ten važiuojant į darbą, neįsivaizduoju ką daryčiau, jei dviračių takas būtų tik kylant link Gariūnų. Greičiausia važiuočiau kelkraščiu, nes kitoje pusėje už 4-6 juostų ir tvoros viduryje esantis dviračių takas na niekaip negali būti įvardyjamas kaip "esantis šalia".
        O aš pagrįsiu iš naudotojo, kuris ten kasdien nevažinėja, pusės, kad takas pusėje kylant į kalną nuo Gariūnų tilto yra nereikalingas.
        Takai turi turėti tąsą arba kažkokią perspektyvą būti pratęsti ateityje. Minimas takas iš dešinės pusės (važiuojant nuo Lazdynų iki Gariūnų) neturi jokios perspektyvos būti pratęstas į Lazdynų pusę už tilto, nes ten jis atsiremia į aplinkkelį. Taigi naudotojas juo važiuoja (nuo Gariūnų pusės) ir "vualia" patenka į aklavietę, kurioje turi išeitį tik kirsti judrią gatvę ten kur negalimą, kad galėtų važiuoti toliau arba nesaugiai važiuoti aplinkkeliu prieš eismo kryptį. Čia yra sistemingas pavyzdys kaip nereikia daryti. Deja, bet pas mus taip dažnai yra daroma.
        Toliau irgi takas einantis dešinėje (Gariūnų turgaus pusėje) yra problematiškas, nes kerta daug intensyvių nuovažų. Tarp jų ir į patį turgų ir pačia problematiškiausią - į kelią A1. Šioje vietoje ties tako susikirtimu su nuovaža pastatytas absurdiškas greičio ribojimas, galiojantis tik keliasdešimt metrų, kurio niekas nepaiso (išvis yra be galo naivu tikėtis, kad kažkas tokio greičio ribojimo paisys, net jeigu tai būtų šalis su pavyzdingais eismo dalyviais).

        Comment


          Stengiesi spręsti problemas naikindamas dviračių takus

          Parašė sleader Rodyti pranešimą
          Takai turi turėti tąsą arba kažkokią perspektyvą būti pratęsti ateityje. Minimas takas iš dešinės pusės (važiuojant nuo Lazdynų iki Gariūnų) neturi jokios perspektyvos būti pratęstas į Lazdynų pusę už tilto, nes ten jis atsiremia į aplinkkelį.
          Nesutinku. Nuo tilto dviračių taką pratęsus iki Gudelių gatvės palei atitvertą vakarinį apvažiavimą, gautųsi puiki saugi jungtis dviračiams su puse Vilniaus. Su Pilaite per Taurupės gatvę (tikiuosi ji bus kažkada tvarkoma), su Lazdynais per tunelio viršų. Dabar rytais aš važiuoju vakarinio apvažiavimo kelkraščiu, pakankamai plačiu ir saugiu. Ir perspektyvoje manau kad ši galimybė irgi bus palikta dviratininkams. Taigi abiejais atvejais, minimas dviračių takas šiaurinėje Oslo-Gariūnų gatvės pusėje perspektyvus ir reikalingas jau dabar. Tiktai reikėtų vis dėlto sutvarkyti patekimą į jį prie tilto per Nerį nuo kelkraščio (apie šią nesprendžiamą problemą jau rašiau pernai http://takai.degama.lt/)

          Parašė sleader Rodyti pranešimą
          Tarp jų ir į patį turgų ir pačia problematiškiausią - į kelią A1. Šioje vietoje ties tako susikirtimu su nuovaža pastatytas absurdiškas greičio ribojimas, galiojantis tik keliasdešimt metrų, kurio niekas nepaiso (išvis yra be galo naivu tikėtis, kad kažkas tokio greičio ribojimo paisys, net jeigu tai būtų šalis su pavyzdingais eismo dalyviais).
          Patikėk, šią "problemą" puikiai išsprendžia dviratininkams ir pėstiesiems skirtos lėtinimo tvorelės. Esi priverstas pristabdyti, apsidairyti, esant reikalui praleisti automobilius ir saugiai važiuoti toliau. Automobiliai čia dažniausiai važiuoja nenutrūkstamu srautu, tačiau pripratau ir nesunku luktelti 1-2 minutes kol dėl minėto šviesoforo tas srautas visiškai nutrūksta.

          Comment


            Parašė sleader Rodyti pranešimą
            Toliau irgi takas einantis dešinėje (Gariūnų turgaus pusėje) yra problematiškas, nes kerta daug intensyvių nuovažų.
            Būtent toje pusėje dviračių (ir pėsčiųjų) takas yra logiškas ir reikalingas:
            nuovažų kitoje pusėje nuo turgavietės nesumažėtų, nes ir ten yra degalinė, plovykla, kažkokia aikštelė;
            takas skirtas aptarnauti Gariūnų turgavietę, už A1- kelias įmones, tame tarpe Maxima bazę. Toliau- dešinėje Lentvario gatvė su visom regitrom ir kitais objektais, kelias į Lentvarį, Trakus;
            rytinėje Kirtimų gatvės pusėje- tiktai miškas. Norint patekti į mano suminėtas vietas, reiktų trukdant automobiliams važiuoti viadukais arba stumtis dviratį pėsčiųjų takais, kurių net nežinau ar yra įrengta.

            Comment


              Kad būtų kažkiek aiškiau savo mintis pailiustruosiu šiokiom tokiom schemom.

              Mazgas ties Lazdynais:


              Nelabai yra ką daugiau komentuoti. Visas kryptis galima pasiekti tiesiant dviračių takus vienoje gatvės pusėje (tinkamo pločio dvipusiam eismui), kurie jungtųsi į aiškų ir patogų tinklą. Tik jau įvažiuojant į Lazdynus, dėl tankesnio apgyvendinimo, dviračiu takus vertėtų tiesti abipus gatvės.

              Dalis tarp Lazdynų ir Gariūnų:


              Čia vėlgi, kaip jau esu minėjęs, visiškai pakanka tako vienoje pusėje. Į kitoje gatvės pusėje esančias teritorijas numatytas patekimas tako atšaka praeinančia po viaduku. Punktyru pažymėti galimi perspektyviniai tęsiniai.

              Ties Gariūnais:


              Raudonai pažymėta pagrindinė trasa, kuriai pakanka vienoje pusėje esančio tako.
              Oranžine linija - dviračių takas aptarnaujantis šalutines teritorijas (Gariūnus). Čia jau išdėstymas, ilgiai priklauso nuo objekto ir poreikio jame.
              Mėlyna linija - alternatyvinė trasa į Grigiškes (plačiau po sekančia schema).
              P.s. dabar visi takų atsišakojimai numatyti ties vieno lygio sankryža. Ateityje statant viaduką, takai į kitą gatvės pusę eitų per jį.

              Už Gariūnų:


              Raudonas punktyras - tako atšaka į Grigiškių pusę. Tačiau ant viaduko yra tik siauras techninis šalitiltis. Jeigu jį išplatinti būtų sudėtinga ir problematiška (nors vizualiai pažiūrėjus tas įmanoma vidurinės saugos juostos sąskaita), tuomet nuo Gariūnų turgavietės galima užskaityti esamą taką šiaurinėje pusėje kaip alternatyvą.

              Jeigu žvelgiant toliau palei Kirtimų g., aš prioritetą atiduočiau takui rytinėje pusėje (kaip ir žymėjau schemoje). Dėl patekimo į Regitrą, Mūrinę Vokė ir pan. - statant Lentvario g. viaduką reikėjo numatyti vieną platų šalitiltį takui. Kadangi toliau yra pastatytas pėsčiųjų/dviračių viadukas (šalia geležinkelio viaduko), kažkokių papildomų išlaidų neatsirastų, nes minėto pėsčiųjų/dviračių viaduko jau nebereikėtų. Nors iš esmės didelių klaustukų nekelia ir dabartinis takas vakarinėje pusėje, nes jis tėra tik vienoje pusėje.

              Dabar ir būtų įdomu išgirsti komentarų ar tikrai tokio tako, esančioje tik vienoje gatvės pusėje) nutiesimas apsunkintu kažkokių teritorijų, objektų pasiekiamumą. Išlaidos tiesimui, priežiūrai mano minimu variantu yra mažesnės, takų sistema yra aiškesnė, nes takas nepasibaigs pievoje.
              Paskutinis taisė sleader; 2013.07.21, 11:45.

              Comment


                Parašė sleader Rodyti pranešimą
                ... Dėl patekimo į Regitrą, Mūrinę Vokė ir pan. - statant Lentvario g. viaduką reikėjo numatyti vieną platų šalitiltį takui. Kadangi toliau yra pastatytas pėsčiųjų/dviračių viadukas (šalia geležinkelio viaduko), kažkokių papildomų išlaidų neatsirastų, nes minėto pėsčiųjų/dviračių viaduko jau nebereikėtų.
                Na kam taip sudėtingai? Pateiktus siūlymus galima buvo svarstyti nebent projektavimo stadijoje, kaip alternatyvų pasiūlymą. Dabar gi, kai jau didesnė dalis padaryta, pertvarkyti pagal siūlomą sleader schemą- milijoninis projektas, kurio niekas nesiims. O ir mano nuomone, nereikia. Nes esama schema yra visai tinkama ir logiška. Belieka nutiesti dvi dviračių eismui tinkamas jungtis, pažymėtas paveikslėlyje:



                apatinė, tamsiai žalia- jau yra Zuoko planuose, aptarnaus Bukčius, per esamą pėsčiųjų viaduką per Oslo gatvę- Lazdynų pietinę dalį. Ir netgi tolimesnius rajonus- žemyn prie Neries. Lygtai planuose yra pėsčiųjų tiltas kažkur tarp Parodų rūmų ir Vingio parko. Nes Lazdynų tiltą pertvarkant buvo "sutaupyta" dviratininkų saugumo sąskaita.

                Viršutinio tako planuose lygtai nėra. Bet reikėtų dėl jo pakovoti. Jis puikiai sujungtų su Taurupės gatve, taip pat su Lazdynais ir Karoliniškėmis. Per Erfurto gatvę, Pasakų parką, Asanavičiūtės ir Sietyno gatves. Gal tiktai takas neturėtų eiti taip tiesia, kaip nupiešiau. Sukant į šiaurę, yra nemenkas aukščių skirtumas.

                Comment


                  Dar vienas subjektyvus dviračių tako vakarinėje Kirtimų gatvės pusėje pliusas. Lietuvoje vyrauja vakarų krypčių vėjai. Todėl važiuojant dviračiu vakariėje pusėje tarp Lentvario ir Galvės gatvių, vėją ir nesmarkų lietutį užstoja šalia esantys medžiai. O visoje atkarpoje per metus statistiškai mažiau tenka uostyti automobilių dujų
                  Beje visai rimtai. Jei platinti rytinę pusę ir įrenginėti ten taką, reiktų iškirsti dar nemažai miško, o netoli A1- ir nugriauti visai prie pat trasos esančius įmonių pastatus.

                  Comment


                    Parašė DeGama Rodyti pranešimą
                    Na kam taip sudėtingai? Pateiktus siūlymus galima buvo svarstyti nebent projektavimo stadijoje, kaip alternatyvų pasiūlymą. Dabar gi, kai jau didesnė dalis padaryta, pertvarkyti pagal siūlomą sleader schemą- milijoninis projektas, kurio niekas nesiims. O ir mano nuomone, nereikia. Nes esama schema yra visai tinkama ir logiška.
                    Čia ne siūlymas rekonstrukcijoms ar pakeitimams, o tiesiog mintys kaip reikėjo daryti ir kas buvo padaryti negerai. Aš tikrai nesiūlau ardyti to kas jau pastatyta ir perdarinėti. Tačiau galbūt kažkas netyčia čia iš projektuotojų ar užsakovų rato paskaitys mano mintis ir kitą kartą planuodamas ar projektuodamas pagalvos kaip racionaliai naudoti lėšas (atsižvelgiant ir į jų poreikį tolimesnei priežiūrai). Nes dabar taupom ten kur nereikia, o kartu ir švaistom lėšas kur to irgi visiškai nereikia. Esamame sename take skersinių plyšių užtaisymui pinigų nėra, o nutiesti abejotino reikalingumo ~2km tako - jokių problemų.
                    O "šaukštai po pietų" jau yra ir pakankamai svarbioje vietoje: ant tilto. Atliekant jo rekonstrukciją pilnai buvo galima kraštinės saugos/sustojimo juostos sąskaita praplatinti šalitiltį iki tokio pločio, kurio pakaktų bent dviem dviračiams prasilenkti.

                    Belieka nutiesti dvi dviračių eismui tinkamas jungtis, pažymėtas paveikslėlyje:

                    Atvaizdas
                    Dabar sukurtas papildomas poreikis ~1km ilgio takui (šviesiai žalia spalva) be kurio buvo galima apsieiti (žr. mano schemas). O žinant finansines galimybes galėsime ir toliau ilgą laiką, sėkmingai atvažiavę nuo Gariūnų, riedėti per pievą, o toliau prieš eismą aplinkkeliu.

                    Comment


                      Dėl tiltų visiškai sutinku. Miesto dalis jungiančiuose tiltuose "pataupoma" taip, kad ir dviems pėstiesiems sudėtinga prasilenkti, ką jau kalbėti apie dviratininkus. Ryškiausias pavyzdys- Lazdynų tiltas.

                      O dėl gariūnų gatvės dviračių takų reikalingumo galiu paargumentuot savo patirtimi. Kas rytą (~7.30) pravažiuodamas į viršų šią vasarą matau 1-2 dviratininkus. Už minėtos sankryžos- keletą moteriškių su krepšiais. Už A1-vėl 2-4 pėsčiuosius. Čia ta pusė, kurioje tamstos nuomone, nereikalingas takas. Eismas ten vis dėlto yra. Tuo tarpu grįžtu atgal pavakare tuo pačiu taku iki minėtos sankryžos, toliau pervažiuoju luktelėjęs prie šviesoforo, į kitą pusę. Būtent pietinėje pusėje esančiame take labai retai ką sutinku. Principe to tako galima būtų ir atsisakyti ir važiuoti šiaurine puse. Tiktai kaip minėjau, prie tilto didžiulė problema patekti į kitą kelio pusę.

                      Comment


                        Parašė DeGama Rodyti pranešimą
                        O dėl gariūnų gatvės dviračių takų reikalingumo galiu paargumentuot savo patirtimi. Kas rytą (~7.30) pravažiuodamas į viršų šią vasarą matau 1-2 dviratininkus. Už minėtos sankryžos- keletą moteriškių su krepšiais. Už A1-vėl 2-4 pėsčiuosius. Čia ta pusė, kurioje tamstos nuomone, nereikalingas takas. Eismas ten vis dėlto yra. Tuo tarpu grįžtu atgal pavakare tuo pačiu taku iki minėtos sankryžos, toliau pervažiuoju luktelėjęs prie šviesoforo, į kitą pusę. Būtent pietinėje pusėje esančiame take labai retai ką sutinku. Principe to tako galima būtų ir atsisakyti ir važiuoti šiaurine puse. Tiktai kaip minėjau, prie tilto didžiulė problema patekti į kitą kelio pusę.
                        Kadangi takas yra, tai akivaizdu, kad yra juo besinaudojančių. Tačiau jam nesant vienoje pusėje, visi tie patys eismo dalyviai naudotųsi kitoje pusėje esančiu, juk neitų per pievas ir griovius.
                        Aš ir pats vieną kartą važiuodamas iš pietinės pusės, pravažiavęs tiltą palindau po viaduku ir pervažiavau ant tako šiaurinėje pusėje. Tačiau kažkokio poreikio ir racionalumo tam nebuvo, tiesiog mačiau, kad yra ten takas, todėl taip ir padariau. Jo nebūtų buvę, toliau būčiau kilęs į kalną kairiąja pusę ir pervažiavęs ties sankryža.
                        Paskutinis taisė sleader; 2013.07.21, 14:48.

                        Comment


                          Aš tik norėjau pasakyti, kad esant galimybei rinktis, žmonės iš dviejų takų labiau naudojasi šiaurinėje pusėje, prie turgavietės esančiu taku. Vadinasi projektuotojų pasirinkta kryptis teisinga. Nežinia, kaip bus vystomos aplinkui esančios teritorijos, gal padėtis ir pasikeis. Bet kol kas yra taip.

                          Mėgstu ir aš po tiltais palandžioti Tiktai savaitgaliais, niekur neskubėdamas, apsižvalgydamas. Kasdienėms kelionėms, dviračių eismui tas tikrai ne išeitis.
                          Paskutinis taisė DeGama; 2013.07.21, 14:57.

                          Comment


                            Parašė k0fis Rodyti pranešimą
                            Tikiuosi ateitį ir po mikrorajonus išbarstys tu punktų, tada praktiškai vasarą nei VT nei taksi nereiktu mieste užsibuvus, ir tas 69 lt mokėstis atsipirktu. Nes iš centro praktiškai i visus rajonus numintum per 30 min.
                            Dėl Vilniaus topografijos, visi važiuotų viena kryptimi ir reikėtų samdyti darbuotojus, kurie dviračių miesto centre perteklių reguliariai pervežinėtų į mikrorajonus.
                            Parašė k0fis Rodyti pranešimą
                            Tie darbuotojai ir taip yra, bet aišku reiktu daugiau. Tačiau jei sistema imtusi naudotis didelis kiekis gyventojų, manau tai apsimokėtų.

                            O dalis dviračių tikrai gryžtų į rajonus su jaunimu, ypač vasarą, kai paskutinis VT pravažiavo, o pinigų ant taksi nėra ar gaila.
                            Sutikite, Vilniaus topografija - ne saldainis ir ne Panevėžys.
                            Pats, dar ne visai sukriošęs, pavargstu mint į Narbuto ar Šeškinės, Baltupių kalnus, dažnai tiesiog tas atkarpas nulipu ir nusitempiu dviratį, nes tingiu mint.

                            Vistik,
                            Katedra 99 m.v.j.l.
                            Lazdynai 165 m.
                            Karoliniškės 170 m.
                            Šeškinė - 180 m.
                            Pašilaičiai 190 m.
                            Baltupiai 160-190 m.

                            Ir dažniausiai ne palaipsniui aukštėja, kaip tarkim, Aušros vartų link, kur keliasdešimties metrų skirtumo aukščiau Katedros beveik nejusti, o staigia smiltinga siena - "Gedimino kalnu".

                            Reikia turėti omeny ir tai, kad nuvažiuoti nuo kalno trunka kelias min., o užvažiuoti - 10 min.
                            Paskutinis taisė Romas; 2018.07.10, 08:03. Priežastis: Sujungti 2 pranešimai

                            Comment


                              Parašė miestas
                              Sutikite, Vilniaus topografija - ne saldainis ir ne Panevėžys.
                              Pats, dar ne visai sukriošęs, pavargstu mint į Narbuto ar Šeškinės, Baltupių kalnus, dažnai tiesiog tas atkarpas nulipu ir nusitempiu dviratį, nes tingiu mint.

                              Vistik,
                              Katedra 99 m.v.j.l.
                              Lazdynai 165 m.
                              Karoliniškės 170 m.
                              Šeškinė - 180 m.
                              Pašilaičiai 190 m.
                              Baltupiai 160-190 m.

                              Ir dažniausiai ne palaipsniui aukštėja, kaip tarkim, Aušros vartų link, kur keliasdešimties metrų skirtumo aukščiau Katedros beveik nejusti, o staigia smiltinga siena - "Gedimino kalnu".

                              Reikia turėti omeny ir tai, kad nuvažiuoti nuo kalno trunka kelias min., o užvažiuoti - 10 min.
                              Dėl topografijos aš sutinku, juk pats čia gyvenu ir žinau kas kaip, visgi, dviračių kiekis mieste didėja, kas manau įrodo, kad tie kalnai nėra neįveikiami.
                              Pats su miesto dviračiu važinėju, iš centro (rotušė, katėdra) iki lazdynu parvažiuoju per 30 min, ir šis laikas yra stumiant dviratį į kalnus (tauro, lazdynų). Kitas dalykas, kad be problemu gali pasikeisti dvirati pakeliui, ir atsinaujinti savo 30 minučių. Kas be ko, čia požiūrio dalykas, bet man asmeniškai tie kalnai nekliūtis. Kiek kalbinau pažystamų visi sutiko, kad reiktu plėsti sistemą į mikrorajonus.

                              Comment


                                Parašė k0fis Rodyti pranešimą
                                Kiek kalbinau pažystamų visi sutiko, kad reiktu plėsti sistemą į mikrorajonus.
                                O kuriuose miestuose analogiška sistema siekia atokius gyvenamuosius rajonus?

                                Dar kitas variantas, kuris gerokai ilgiau užtruks - plėsti centrą, daugiau žmonių apgyvendinti, laukus užstatant.
                                Tada ir kalnų įveikinėti nereikės, į Kauno ar Veprių gatvę važiuojant.

                                Comment


                                  Šįryt truputį pafotografavau ir atnaujinau dviračių/pėsčiųjų tako būklės vertinimą Oslo-Gariūnų-Kirtimų gatvėsė.
                                  http://takai.degama.lt/index.php?/category/5
                                  Nemažai jau padaryta, nuo pat Neries dviračių taku saugiai galima pasiekti Lukoil degalinę Galvės gatvėje. Bet kai kurie dalykai atkakliai netvarkomi, pvz. patekimas į tą taką prie tilto per Nerį. Net kyla mintys padaryti akciją su veržliarakčiu,- tiesiog numontuoti tvoros gabalą ir prie bortelio pakloti porą lentų

                                  Comment


                                    Dviratinės naujienos:
                                    Statoil pristato dviračių priežiūros stendus degalinėse
                                    ir Lietuva nespindi Europoje pagal dviračių naudojimą

                                    Comment


                                      Nėr ko čia stebėtis kai dviračių populiarumas pas mus pradėjo augt gal tik prieš kokius 3-4 metus.
                                      You might surprise yourself.

                                      Miestai.net FB

                                      Comment


                                        "...Įrankių dėžutę galima paimti degalinių, kuriose įrengti stendai dviračiams, kasose. Ši paslauga yra nemokama."

                                        Nemokama įrankų dėžutė? Lietuvoje?

                                        Comment


                                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                          "...Įrankių dėžutę galima paimti degalinių, kuriose įrengti stendai dviračiams, kasose. Ši paslauga yra nemokama."

                                          Nemokama įrankų dėžutė? Lietuvoje?
                                          Kaži, bus užstatas ar vėl bus kaip su pirmaisiais oranžiniais dviračiais?
                                          Šiaip nelabai suprantu Statoilo biznio šioje vietoje... Nebent pradės prekiauti dviračių kameromis - nemažai jų susprogdina pūsdami dviračių ratus automatiniu pūtikliu O padangai pakeisti - sudarys visas salygas

                                          Comment

                                          Working...
                                          X