Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    O kam išvis tie dviračių takai reikalingi? - Vilniuje beveik visur galima suspėti VT arba pesčiomis.

    Comment


      Nuo birželio 20 d. į centrą Sluškų ir P. Vileišio gatvėmis automobiliais keliaujantys gyventojai turi keisti savo įprastinį maršrutą. Vilniaus miesto savivaldybė pranešė, kad šioje gatvėje ir P. Vileišio gatvės dalyje nuo šiol eismas vyks tik viena kryptimi – nuo centro. Kita kelio dalis atiduota dviratininkams ir paversta dviračių keliu. Gyventojai įtaria, kad naujas pakeitimas sudarys didesnes automobilių grūstis prie Žirmūnų tilto bei nesupranta šio pakeitimo tikslingumo.
      http://verslas.delfi.lt/transportas/...#ixzz2XW8eA0ay

      Comment


        Tiktų taip pat temai „Šiaip linksma“:

        Lietuvos dviratininkų bendrijos pirmininkas Eduardas Kriščiūnas sveikino sprendimą, sudrausminti spūstis norinčius išvengti vairuotojus ribojant eismą Sluškų g. ir P. Vileišio g.
        Pasak jo, jam pačiam yra tekę automobiliu važinėti šia gatvele.
        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

        Comment


          Man labiau į "Šiaip linksma" (ar "Šiaip liūdna") norėtųsi dėti mintis apie tai, kad reikia drausminti vairuotojus nes jie, matote, nori išvengti eismo spūsčių. Priminė kažkokio Susisiekimo ministerijos plūgo žodžius, kai aiškindamas apie oro uostų segmentavimą pareiškė, kad dabartinė tvarka patogi keleiviams, bet mes tą pakeisim.

          Panašu, kad pas mus valdžios įstaigos užuot tarnavusios žmonėms (kas yra jų konstitucinė pareiga) siekia gyvenimą jiems galimai labiau apsunkinti. Gerai tik tiek, kad didelė dalis ten gaunančių algą yra vėplos ir tinginiai, tai mažiau žalos sugeba padaryt...
          Got sun in my face, sleeping rough on the road

          Comment


            Reiktų pirmiausia sutvarkyti ir išplėsti dviračių takų tinklą, nes kitaip ilgai tie oranžiniai dviračiai netarnaus.
            Flickr

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
              Reiktų pirmiausia sutvarkyti ir išplėsti dviračių takų tinklą, nes kitaip ilgai tie oranžiniai dviračiai netarnaus.
              Link Naujosios Vilnios S. Batoro gatvėje laisvai galima į abi puses "piešti" dviračių takus. O va Senamiestyje būtina kiekvienoje gatvėje turėti dviračių taką.

              Comment


                Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                Link Naujosios Vilnios S. Batoro gatvėje laisvai galima į abi puses "piešti" dviračių takus. O va Senamiestyje būtina kiekvienoje gatvėje turėti dviračių taką.
                Senamiestyje tai apskritai eismas juda lėtai ir ten nėra problemos gatve pavažiuoti, bet, kad nėra kaip nuvažiuoti iki Pilaitės, Pašilaičių ir kitų rajonų tikrai negerai. Takai egzistuoja tik gabalais. Turėtų visur būti tokie takai kaip Ateities g. - atitraukti nuo gatvės, apšviesti, atskirti nuo pėsčiųjų tako, juolab vietos beveik visur sočiai per akis.
                Flickr

                Comment


                  Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                  Link Naujosios Vilnios S. Batoro gatvėje laisvai galima į abi puses "piešti" dviračių takus. O va Senamiestyje būtina kiekvienoje gatvėje turėti dviračių taką.
                  S.Batoro gatvė nėra tinkama dviračių takui nupiešti. Vien dėl nupieštų linijų, ten važiuoti dviračiu saugiau ir patogiau netaps, o norintys surizikuoti, gali ir dabar sėkmingai važiuoti.
                  Senamiestyje reiktu ne kiekvienoje gatvėje piešti dviračių takus, o įvairiomis priemonėmis riboti automobiliu greitį ir skatinti mišrų eismą (didžiojoje dalyje gatvių). Kadangi eismas ten juda (bent jau turėtų) lėtai, tai nėra jokių problemų važiuoti dviračiu mišriame sraute. Taip žymiai patogiau ir racionaliau.

                  Comment


                    Parašė sleader Rodyti pranešimą
                    S.Batoro gatvė nėra tinkama dviračių takui nupiešti. Vien dėl nupieštų linijų, ten važiuoti dviračiu saugiau ir patogiau netaps, o norintys surizikuoti, gali ir dabar sėkmingai važiuoti.
                    Senamiestyje reiktu ne kiekvienoje gatvėje piešti dviračių takus, o įvairiomis priemonėmis riboti automobiliu greitį ir skatinti mišrų eismą (didžiojoje dalyje gatvių). Kadangi eismas ten juda (bent jau turėtų) lėtai, tai nėra jokių problemų važiuoti dviračiu mišriame sraute. Taip žymiai patogiau ir racionaliau.
                    Tikiuosi "piešti" buvo turima omenyje, jog yra vietos takams šalia gatvės įrengti, o ne siūlyta rizikuoti dviratininkų gyvybe greito eismo gatvėje. Beje, šalia Batoro gatvės jau yra takas nuo Belmonto žiedo iki BP degalinės, vėlgi trūksta kelių šimtų metrų iki Pučkorių atodangos, nors tiesą sakant, kiek teko važiuoti, nei karto neteko prasilenkti su kitais dviratininkais...

                    http://goo.gl/maps/QK0JJ
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                      Tikiuosi "piešti" buvo turima omenyje, jog yra vietos takams šalia gatvės įrengti, o ne siūlyta rizikuoti dviratininkų gyvybe greito eismo gatvėje. Beje, šalia Batoro gatvės jau yra takas nuo Belmonto žiedo iki BP degalinės, vėlgi trūksta kelių šimtų metrų iki Pučkorių atodangos, nors tiesą sakant, kiek teko važiuoti, nei karto neteko prasilenkti su kitais dviratininkais...

                      http://goo.gl/maps/QK0JJ
                      Tai dėl to, kad takas staiga ties viaduku baigiasi... Todėl niekas ir nesinaudoja...
                      ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                        Tikiuosi "piešti" buvo turima omenyje, jog yra vietos takams šalia gatvės įrengti, o ne siūlyta rizikuoti dviratininkų gyvybe greito eismo gatvėje. Beje, šalia Batoro gatvės jau yra takas nuo Belmonto žiedo iki BP degalinės, vėlgi trūksta kelių šimtų metrų iki Pučkorių atodangos, nors tiesą sakant, kiek teko važiuoti, nei karto neteko prasilenkti su kitais dviratininkais...

                        http://goo.gl/maps/QK0JJ
                        Geru oru ten kasdien važinėja sportininkai (kitaip nepasakysiu, nes su dviratininkams skirta sportine apranga).

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                          Beje, šalia Batoro gatvės jau yra takas nuo Belmonto žiedo iki BP degalinės, vėlgi trūksta kelių šimtų metrų iki Pučkorių atodangos, nors tiesą sakant, kiek teko važiuoti, nei karto neteko prasilenkti su kitais dviratininkais...

                          http://goo.gl/maps/QK0JJ
                          Aišku taką iki atodangos pratęsti reikėtu, bet tolimesne trasa link N.Vilnios jis turėtų eiti palei A. Kojelavičiaus gatvę.

                          Comment


                            Parašė sleader Rodyti pranešimą
                            Aišku taką iki atodangos pratęsti reikėtu, bet tolimesne trasa link N.Vilnios jis turėtų eiti palei A. Kojelavičiaus gatvę.
                            Bet juk Kojelavičiaus g. tokia siaura, vingiuota du autobusai vos prasilenkia.. Reiktų ir medžių nemažai iškirst. Investicijų reikėtų daugiau... O įrengti palei Batoro g. žymiai patogiau. Tako trūksta iki Rokantiškių piliavietės, toliau jau vėl atsiranda takas...
                            ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                            Comment


                              Parašė Maxas Rodyti pranešimą
                              Bet juk Kojelavičiaus g. tokia siaura, vingiuota du autobusai vos prasilenkia.. Reiktų ir medžių nemažai iškirst. Investicijų reikėtų daugiau... O įrengti palei Batoro g. žymiai patogiau. Tako trūksta iki Rokantiškių piliavietės, toliau jau vėl atsiranda takas...
                              Plius dar labai patogu į patį Belmontą būtų atvažiuoti per Pučkorių gatvę, būtų labai populiarus maršrutas manau, dabar Batoro g. nelabai kas nori važiuoti tą atkarpą. Šimtai milijonų kasmet kišami į aplinkkelius, bet kelių milijonų dviračių takams vis neatsiranda, netgi ES paramos nesugebama tam pasisavinti, nors yra numatyta.
                              Flickr

                              Comment


                                Parašė Maxas Rodyti pranešimą
                                Bet juk Kojelavičiaus g. tokia siaura, vingiuota du autobusai vos prasilenkia.. Reiktų ir medžių nemažai iškirst. Investicijų reikėtų daugiau... O įrengti palei Batoro g. žymiai patogiau. Tako trūksta iki Rokantiškių piliavietės, toliau jau vėl atsiranda takas...
                                Čia kalbu tik apie naujo tako tiesimą šalia gatvės. Palei Batoro g. įrengti patogiau, pigiau, paprasčiau, bet ar jis duos adekvačią naudą? Takas, einantis šalia tokios gatvės, iš esmės skirtas tik "magistralinio" susisiekimo tikslams. T.y. važiuoti iš N.Vilnios į kitas Vilniaus dalis, bet praktiškai jis neaptarnautų jokių šalia gyvenančių gyventojų. Kojelavičiaus g. esančiu taku galėtų naudotis šios gatvės gyventojai susisiekimui su N.Vilnia (į parduotuvę, vaistinę ir pan.), bei važiuojantys iš N.Vilnios į Centrą ir kitur. Atstumas gaunasi ganėtinai panašus.

                                Aišku galima tų takų nutiesti, "nupiešti" prie visų gatvių. Bet tai labai didelės lėšos jų įrengimui ir didelės lėšos jų priežiūrai. Duobėtas arba prastai sulopytas dviračių takas yra iš esmės netinkamas naudoti ir yra tolygus tako nebūvimui. Būkime realistai ir skaičiuokime pinigus. Takus reikia stengtis tiesti per gyvenamas teritorijas, kad būtų kuo mažiau atkarpų, kuriose važiuojama vien per pievas ar miškus (aišku viska derinant su trasos ilgiais).

                                Comment


                                  Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                  Čia kalbu tik apie naujo tako tiesimą šalia gatvės. Palei Batoro g. įrengti patogiau, pigiau, paprasčiau, bet ar jis duos adekvačią naudą? Takas, einantis šalia tokios gatvės, iš esmės skirtas tik "magistralinio" susisiekimo tikslams. T.y. važiuoti iš N.Vilnios į kitas Vilniaus dalis, bet praktiškai jis neaptarnautų jokių šalia gyvenančių gyventojų. Kojelavičiaus g. esančiu taku galėtų naudotis šios gatvės gyventojai susisiekimui su N.Vilnia (į parduotuvę, vaistinę ir pan.), bei važiuojantys iš N.Vilnios į Centrą ir kitur. Atstumas gaunasi ganėtinai panašus.

                                  Aišku galima tų takų nutiesti, "nupiešti" prie visų gatvių. Bet tai labai didelės lėšos jų įrengimui ir didelės lėšos jų priežiūrai. Duobėtas arba prastai sulopytas dviračių takas yra iš esmės netinkamas naudoti ir yra tolygus tako nebūvimui. Būkime realistai ir skaičiuokime pinigus. Takus reikia stengtis tiesti per gyvenamas teritorijas, kad būtų kuo mažiau atkarpų, kuriose važiuojama vien per pievas ar miškus (aišku viska derinant su trasos ilgiais).
                                  Kaip užsienio šalyse yra? Takai prie kiekvienos gatvės net kaimuose, kaip dar gali kilti klausimai, ar reikalingi sostinėje takai palei pagrindines gatves tarp pagrindinių rajonų susisiekimui? Beto kaip minėjau, būtų naudojamas takas į Belmontą ir Pučkorius atvažiuoti iš centro. Pvz. rajonuose nutiesiamas takas tarp kelių kaimų, kur per dieną keli tik dviatininkai pravažiuoja pas kaimynus išgerti, dėl tokių investicijų naudos nekykla klausimų, nes "kėglių" keliuose mažiau, bet Vilniuje, kur dviratininkų tūkstančius kartų daugiau, siūlote piešti juostas greito eismo gatvėse?
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                                    Link Naujosios Vilnios S. Batoro gatvėje laisvai galima į abi puses "piešti" dviračių takus. O va Senamiestyje būtina kiekvienoje gatvėje turėti dviračių taką.
                                    Tu tikriausiai juokauji – teko man kažkada bandyti važiuoti ten dviračiu. Ir, žinai, kai už kelių centimetrų prašvilpia kokia fūra ar bimbalas ant 120 km/h, norisi tik persižegnoti. Tiek pėščiųjų, tiek dviračių eismas toje gatvėje turi būti draudžiamas, kaip kad automagistralėse, nes tai yra bene pati nesaugiausia vieta važiuot dviračiu (plius dar ir apšvietimo stulpų nėra). Tam reikia atskiro tako, kaip kad yra Nemenčinės plente, bet jį gal geriau tiesti nuo Belmonto palei geležinkelį – išeitų trumpiau ir reljefas ten lygesnis. Deja, kai miesto centre trūksta takų, tai juo labiau N. Vilnioje takas tikrai neatsiras... Čia yra problema keliems dešimtmečiams į priekį, o tuo tarpu Batoro gatvėje ir toliau žus žmonės.
                                    Paskutinis taisė abruo; 2013.07.18, 09:23.
                                    Lietuva visiems.

                                    Comment


                                      Buvo įdėtas žemelapis su planuojamais dviračiu takais:
                                      http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=523

                                      Planuojama tiesti dviračių taką palei S. Batoro g. ir daugmaž palei geležinkelį irgi.

                                      Iš esmės dviračiu takai turi eiti palei bet kokią svarbesne gatvę mieste kur didesnis eismas. Senamiestyje kaikurios gatvės iš viso reiktų atiduoti tik dviratininkams ir pėstiesiems.

                                      Comment


                                        Parašė Resutas Rodyti pranešimą
                                        Buvo įdėtas žemelapis su planuojamais dviračiu takais:
                                        http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=523

                                        Planuojama tiesti dviračių taką palei S. Batoro g. ir daugmaž palei geležinkelį irgi.

                                        Iš esmės dviračiu takai turi eiti palei bet kokią svarbesne gatvę mieste kur didesnis eismas. Senamiestyje kaikurios gatvės iš viso reiktų atiduoti tik dviratininkams ir pėstiesiems.
                                        Čia yra ne realūs projektai, o paprasčiausiai pinigų įsisavinimas rengiant visokias koncepcijas, galit pažiūrėti 10 metų senumo atitinkamus žemėlapius, dar daugiau takų pripaišyta, turbūt ir už koncepciją atitinkamai daugiau pinigų gavo:
                                        http://www.vilnius.lt/I/dviraciu1.gif
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Manau, geriausias variantas būtų toks:
                                          čia: melyna – esami takai
                                          geltona – esamas žvyrkelis
                                          violetinė – perspektyvinė atkarpa



                                          Viskas, ko reikia – tik nutiesti tą violetinę atkarpą, ir jau beveik bus galima normaliai važiuot į darbą ir atgal iš N. Vilnios. Vienintelė problema – pralaida po geležinkeliu, ta tai kainuotų. Bet, aišku, čia fantazijos tik.
                                          Attached Files
                                          Lietuva visiems.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X