Parašė SPX
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pas mus dviratininkas yra prilygintas pesciajam ir dviraciu takai tiesiog nubraizomi ant saligatvio arba padaromi kartu su saligatviu. Tuo tarpu dviraciams draugiskuose miestuote dviratininku takai eina greta kelio, su atskyrimu arba be, kelio lygyje ir asfaltuoti. Pasitaiko ir trinkelemis isgrystu, bet jau senokai ju niekas negrindzia, NES 1. kainuoja brangiau 2. vaziuot blogiau.
 
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Man asmeniškai netrukdo ir trinkelės, bet, kad ir tų pačių trinkelinių takų trūksta, tai nematau parsmės važinėt, todėl, KAD 1. Važiuoti važiuojama dalimi leidžia taisyklės, bet ar tai patinka vairuotojam (Lietuvoje). 2. Trankyt neleistinose vietose pėsčiųjų irgi nesinori, per didelė atsakomybė...Parašė deep'as Rodyti pranešimąPas mus dviratininkas yra prilygintas pesciajam ir dviraciu takai tiesiog nubraizomi ant saligatvio arba padaromi kartu su saligatviu. Tuo tarpu dviraciams draugiskuose miestuote dviratininku takai eina greta kelio, su atskyrimu arba be, kelio lygyje ir asfaltuoti. Pasitaiko ir trinkelemis isgrystu, bet jau senokai ju niekas negrindzia, NES 1. kainuoja brangiau 2. vaziuot blogiau.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ne nepatinka vairuotojams, o dviratininkai tiesiog labai trugdo, visaip makaluojasi gatvėje sukeldami avarines situacijas ir juos lenkiant reikia į kitą juostą lįsti. Dėl to stengiuosi su dviračiu kuo mažiau maltis gatvėse.Parašė SPX Rodyti pranešimąMan asmeniškai netrukdo ir trinkelės, bet, kad ir tų pačių trinkelinių takų trūksta, tai nematau parsmės važinėt, todėl, KAD 1. Važiuoti važiuojama dalimi leidžia taisyklės, bet ar tai patinka vairuotojam (Lietuvoje). 2. Trankyt neleistinose vietose pėsčiųjų irgi nesinori, per didelė atsakomybė...
 O kiek pėsčiųjų realiai yra nutrenkiama dviratininkų? Manau labai nedaug, tai tikrai nėra didelė problema, tiesiog nereikia lakstyt labai kur daug pėsčiųjų yra.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 na jau trinkelėmis... paryžius deja normalių asfaltinių kelių prisidaręs; ir tie VELIB normaliai važiuoja, tik kad kartais būna perpildyti tie dviračių parkingai arba nesurasi dviračio toje vietojeParašė SPX Rodyti pranešimąTiesiog išponėjimas. Draugisškuose dviračiams Europos miestmas irgi daug kur trinkelėmis nutiesti takai. Nematau nieko blogo čia. Bėda tų takų neišvystime  
 tiesa pasakius, automobilis žymiai geriau amortizuoja visokius nelygumus, o dviratuką stipriai krato net ir nedidelės duobelės. pabandykit kada iš sodo dviračiu kibirą braškių nesutrintų parvežti man nepavyko, užtat tik cukraus tereikia įmesti ir trintos braškės jau šaldiklyje man nepavyko, užtat tik cukraus tereikia įmesti ir trintos braškės jau šaldiklyje  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Skaityt teko nevieną straipsnį, kad nuo dviratininkų sužeistų pėsčiųjų padaugėjo. Reikėtų daryti kažkokias išvadas visom pusėm. Daugiau takų dviračiams ir aš pradėsiu vėl važinėtiParašė Lettered Rodyti pranešimąNe nepatinka vairuotojams, o dviratininkai tiesiog labai trugdo, visaip makaluojasi gatvėje sukeldami avarines situacijas ir juos lenkiant reikia į kitą juostą lįsti. Dėl to stengiuosi su dviračiu kuo mažiau maltis gatvėse.
 O kiek pėsčiųjų realiai yra nutrenkiama dviratininkų? Manau labai nedaug, tai tikrai nėra didelė problema, tiesiog nereikia lakstyt labai kur daug pėsčiųjų yra. Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"... Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na gal tu ir geriau žinai, bet aš manau, kad apie dviračių takus geriau šnekėt temoje apie dviračių takus VilniujeParašė SPXManau net labai į TEMĄ. Šnekama, apie neišvystytą Vilniaus dviračių takų infrastruktūrą. Tikimės, kad ateityje bus galima diskutuoti apie tai, kaip ir kur tiesiamas naujas takas (aišku, šioje temoje ). Ir bus šventė ). Ir bus šventė   
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 2010 balandžio mėn. 26 d.
 http://www.vilnius.lt/newvilniusweb/.../?itemID=91192Nuo gegužės Verkių gatvėje – laikinasis dviračių takas
 
 Vilniaus miesto savivaldybė praneša, kad nuo šių metų gegužės mėnesio keičiamas eismo organizavimas Verkių gatvės dalyje, paliekant vienpusį automobilių eismą nuo Trinapolio iki Verkių malūno, kitą kelio dalį paskiriant dviračių takui. Laikinas dvipusis dviračių takas Verkių gatvės važiuojamojoje dalyje, Neries upės pusėje, pratęs esamą taką nuo Mindaugo tilto ir sujungs jį su Verkių regioninio parko dviračių takais.
 (...)
 
 http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=31531991
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ten yra ir mobiliuoju filmuotas video, kur matosi, kaip tas baltas fordukas užkabino koloną, žmonės nukrito, o ta mašina nesustojusi dideliu greičiu nulėkė sankryžos link.www.DELFI.lt 2010 balandžio mėn. 30 d. 20:32 Atnaujinta gegužės 1 d. 1.23,
 Į „Kritinę masę” įsirėžęs automobilis sužalojo du dviratininkus ir pasišalino
 
 Penktadienį vakare, apie 19.30 val., per Vilniaus centrą važiuojant "Kritinės masės" dviratininkams, į jų koloną įsirėžė automobilis. Sužalojęs du dviratininkus, automobilis iš įvykio vietos pasišalino.
 
 Kaip DELFI teigė kiti "Kritinėje masėje" dalyvavę dviratininkai, "Ford Probe" atvažiavo nuo Žaliojo tilto pusės, išvažiavo į priešpriešinę eismo juostą ir rėžėsi į viena kelio puse važiavusią dviračių koloną, saugomą policijos ekipažo. Avarijos vietoje liko ryški automobilio stabdymo žymė.
 
 Įvykio metu buvo sužaloti du dviratininkai, vienas, tikėtina, sunkiai.
 Bet jei jis būtų lėkęs tiesiai į koloną, aukų galėjo būti kos tuzinas 
 http://www.delfi.lt/news/daily/crime....d?id=31715179
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Manau, kad akcija netgi labai prasminga, nes primena miesto valdžiai, kad būtina skubiai tvarkyti infrastruktūrą. Dviratininkų kiekvienais metais daugėja, o takų vis dar trūksta, esami nupaišyti kaip papuola, prasideda ir baigiasi pačiose keisčiausiose vietose, nėra užtikrinama, kad jų neužstatytų automobilių vairuotojai. Apskritai trūksta elementaraus plano, kaip dviračius ir dviratininkus integruoti į miesto transporto sistemą. Daugeliui atveju dviratininkams telieka du pasirinkimai - važiuoti aptrupėjusiu šaligatviu, rizikuojant nutrenkti pėsčiuosius, arba intensyvaus eismo gatve, nuolat rizikuojant, kad pasipainios koks nors neatsakingas "Ford Probe" vairuotojas...Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimąAnksčiau ar vėliau taip turėjo atsitikt. Kvaila akcija. Gerai, kad skaudesnių pasėkmių išvengta.
 
 Jau geriau visiems dviratininkams dideliu būriu kas mėnesį reikalauti savo teisių, negu kasdien pavieniui beprasmiškai rizikuoti nesaugiose gatvėse - be didesnių prošvaisčių, kad kas nors pasikeis. Anksčiau ar vėliau savivaldybė turės imtis realių, o ne vien parodomųjų, veiksmų...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nepasakyčiau, kad ta infrastruktūra yra tokia prasta. Jei reikia į Naujają Vilnią ar Aukštuosius Panerius tai taip, su dviračiu nusigauti bus gana sudėtinga, bet nuvažiuot iš kurio nors miegamojo rajono (pradedant Lazdynais ir baigiant Jeruzale) į centrą infrastruktūra tikrai yra. Galbūt su pėstininkais ir tenka kartais pasistumdyt, tačiau šitos problemos dviračių takai tikrai neišspręs, nes pėstieji jais vaikšto lygiai taip pat sėkmingai.
 
 Kitas dalykas, kad Vilnius niekada nebus dviračiams draugišku miestu. Reljefas, užterštumas, permainingi orai sąlygoja tai, kad dviratis kaip transporto priemonė liks ir labai sezoninė, ir nelabai patogi. Ir savivaldybė čia jau niekuo dėta.
 
 O svarbiausia yra tai, kad įsivaizduodami minioje galį daryt bet ką ir ignoruoti eismo taisykles dviratininkai ne tik trukdo eismui, bet ir rizikuoja savo gyvybėm. Gerai, šį kartą aukų išvengta, bet kitą kartą gali taip ir nepasisekt. Ir ar organizatoriai prisiims atsakomybę už tai, kad jų tuščios užgaidos ir noras pasijust svarbiais kažkam kainavo gyvybę, o kažkas galbūt neteko draugo, tėvo, dukters ar sesers?Got sun in my face, sleeping rough on the road
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Išankstinis nusistatymas yra labai netinkama startinė pozicija.Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimąKitas dalykas, kad Vilnius niekada nebus dviračiams draugišku miestu. Reljefas, užterštumas, permainingi orai sąlygoja tai, kad dviratis kaip transporto priemonė liks ir labai sezoninė, ir nelabai patogi. Ir savivaldybė čia jau niekuo dėta.
 Panašiai, deja, galvoja ir valdžia, atsakinga už jų vystymą. Norėčiau pažymėt, kad argumentas dėl permainingų orų nėra argumentas, nes kai kuriose Europos šalyse jis dar permainingesnis. Užteršumas dideliuose miestuose visur egzistuoja. Reljefas tikrai Vilniuj nėra neįveikiama kliūtis. Dėl patogumo, tai vėlgi labai subjektyvu, kai įprantama, tai pasidaro patogu. Na, dėl žiemos tik suprantu, šaltoka pas mus.
 Pats ridinėju dviračiu (kas daugiau belieka), tai nepakeičiama transporto priemonė, kai infrastruktūra tinkamo lygio.Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Startinė pozicija yra ta, kad kalbam ne apie abstraktų miestą, o apie Vilnių su jo konkrečiom savybėm. Gyvendamas plokščiam kaip blynas Roterdame aš galbūt irgi ridinėčiau dviračiu. Gyvendamas Vilniuje, kur aukštingumo skirtumas tarp centro ir miesto pakraščių siekia beveik 100 metrų aš dviračiu neridinėsiu, nes jei ne po savaitės, tai po dviejų užknis atidirbus 8 valandas dar po to pumpuot į kalną.
 
 Ir dar kartą sakau - techniškai nuvažiuot iš taško A į tašką B Vilniuje įmanoma absoliučia dauguma atvejų, o priežastys dėl kurių tai nepatogu nepanaikinamos. Panevėžyje ta infrastruktūra ne ką geresnė, bet ten nemažai žmonių dviratį naudoja kaip susisiekimo priemonę, nes miestas yra kompaktiškas ir išsidėstęs lygioje vietoje.Got sun in my face, sleeping rough on the road
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pritariu, nors sezono metu laisvalaikiu labai dažnai važinėju po Vilnių dviračiu, bet pusę kelio reikia važiuot sukandus dantis.Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimąStartinė pozicija yra ta, kad kalbam ne apie abstraktų miestą, o apie Vilnių su jo konkrečiom savybėm. Gyvendamas plokščiam kaip blynas Roterdame aš galbūt irgi ridinėčiau dviračiu. Gyvendamas Vilniuje, kur aukštingumo skirtumas tarp centro ir miesto pakraščių siekia beveik 100 metrų aš dviračiu neridinėsiu, nes jei ne po savaitės, tai po dviejų užknis atidirbus 8 valandas dar po to pumpuot į kalną.
 
 Ir dar kartą sakau - techniškai nuvažiuot iš taško A į tašką B Vilniuje įmanoma absoliučia dauguma atvejų, o priežastys dėl kurių tai nepatogu nepanaikinamos. Panevėžyje ta infrastruktūra ne ką geresnė, bet ten nemažai žmonių dviratį naudoja kaip susisiekimo priemonę, nes miestas yra kompaktiškas ir išsidėstęs lygioje vietoje. Užtenka man ir dviračių takų ir pėsčiųjų dar nesu užkabinęs niekada.
 O šiaip kas nori tas važinėja, kas nenori bumba, nes bumbėt visada bus apie ką ir dėl ko. Užtenka man ir tų dviračių takų ir pėsčiųjų dar nesu užkabinęs.
 Nelabai prasmingai atrodo tokios akcijos.Paskutinis taisė Lettered; 2010.05.01, 14:04.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kad Vilniuje aukščio skirtumas iki šimto metrų tai taip, bet ne visi juda būtent šioje amplitudėje. Mano manymu, tinkama infrastruktūra t.y. dviračių takai asfalto danga ir atskirti tiek nuo pėsčiųjų, tiek nuo kito transporto judėjimo, specialūs įrenginiai juos prižiūrėti (valyti ir padruskinti) bei stovai dviračiam statyti sumažintų tą landšaftinį nepatogumą iki minimumo. Žiūriu į save, nes kas malonina, tai ne lygumas, bet judėjimo dviračiu sklandumas.Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimąStartinė pozicija yra ta, kad kalbam ne apie abstraktų miestą, o apie Vilnių su jo konkrečiom savybėm. Gyvendamas plokščiam kaip blynas Roterdame aš galbūt irgi ridinėčiau dviračiu. Gyvendamas Vilniuje, kur aukštingumo skirtumas tarp centro ir miesto pakraščių siekia beveik 100 metrų aš dviračiu neridinėsiu, nes jei ne po savaitės, tai po dviejų užknis atidirbus 8 valandas dar po to pumpuot į kalną.Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šitoje amplitudėje juda ne visi, bet ko gero dauguma. Miegamieji rajonai beveik visi yra ant kalno dešiniąjame Neries krante (Šeškinė, Karoliniškės, Fabijoniškės, Jeruzalė etc.), o darbovietės yra arba centre (Neries slėnyje) arba ant kalno, bet kairiąjame Neries krante (pramoniniai Kirtimai arba Paneriai), todėl leistis žemyn bei kilti aukštyn tenka daugeliu atvejų.Parašė praetor Rodyti pranešimąKad Vilniuje aukščio skirtumas iki šimto metrų tai taip, bet ne visi juda būtent šioje amplitudėje. Mano manymu, tinkama infrastruktūra t.y. dviračių takai asfalto danga ir atskirti tiek nuo pėsčiųjų, tiek nuo kito transporto judėjimo, specialūs įrenginiai juos prižiūrėti (valyti ir padruskinti) bei stovai dviračiam statyti sumažintų tą landšaftinį nepatogumą iki minimumo. Žiūriu į save, nes kas malonina, tai ne lygumas, bet judėjimo dviračiu sklandumas.Got sun in my face, sleeping rough on the road
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ką tu vadini „yra dviračių takai“?Parašė Mjso Rodyti pranešimąKą tu skaitai "yra dviračių takai"? 
 
 Parašė Lettered Rodyti pranešimąTai dviratis apskritai ir yra skirtas pasivažinėjimui, pramogavimui, o dviračių takų pilna, tikrai ne vienas. Jeigu problema per statūs nuvažiavai tada apskritai nėra ko sėsti ant dviračio ar tuo labiau į gatvę važiuoti tokiems lepšiams.Dviratis, kaip ir automobilis ar motociklas, yra skirtas ir pramogai, ir susisiekimui, o + dar ir sportui. Man tik keista, kad Vilniuje jie kažkokie chaotiški, nelabai sekasi suprasti kur it kodėl ten jie veda. Panevėžyje situacija yra gerokai geresnė ne tik dėl reljefo, bet ir tų takų išplanavime — akivaizdu, kad takai veda iš miesto centro į Berčiūnus (abipus Nevėžio yra takai), Molainius, Vaivadus, Dembavą ir t.t.. Vilniuje (gal ne visus takus pažįstu) logiškai žiūrisi nebent takas į Verkius, tačiau ir tai dalis jo eina tik iki Trinapolio vienuolyno, o toliau vasarai skiriama automobilių gatvės dalis. Pvz kažkaip keistai žiūrisi dviračių takas nuo ~Siemens arenos (Baltrušaičio ir Kalvarijų gatvių sankryža), kuris veda į... Baltupių Maximą (Didlaukio ir Kalvarijų gatvių sankryža). Beje, takas labai geros kokybės, dar naujas, bet... tuštokas. Man asmeniškai naudingas tik tuo, kad juo labai patogu mano sūnui važinėtis vaikišku dviratukuParašė spirit Rodyti pranešimąDviratis yra skirtas susisiekimui, o ne tik pramogavimui. O ir šiaip nusišnekėjai visiškai. I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed... I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
 Parama Siaurojo geležinkelio klubui
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Žiemą turbūt mažai atsirastų ekstremalų kurie ten dardėtų dviračiu?Parašė Wycka Rodyti pranešimąVilniuje (gal ne visus takus pažįstu) logiškai žiūrisi nebent takas į Verkius, tačiau ir tai dalis jo eina tik iki Trinapolio vienuolyno, o toliau vasarai skiriama automobilių gatvės dalis.  
 
 Labai nesunku paaiškinti. Toliau tas takas kyla aukštyn kita Kalvarijų gatvės puse. Juo galima nuvažiuoti į Jeruzalę, Santariškes, toliau galima važiuoti link Žaliųjų ežerų arba Didžiosios Riešės. Taip pat užkilus ant kalno tas takas jungiasi su Ateities gatvės dviračių taku.Pvz kažkaip keistai žiūrisi dviračių takas nuo ~Siemens arenos (Baltrušaičio ir Kalvarijų gatvių sankryža), kuris veda į... Baltupių Maximą (Didlaukio ir Kalvarijų gatvių sankryža). Beje, takas labai geros kokybės, dar naujas, bet... tuštokas. Man asmeniškai naudingas tik tuo, kad juo labai patogu mano sūnui važinėtis vaikišku dviratuku Got sun in my face, sleeping rough on the road Got sun in my face, sleeping rough on the road
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tikriausiai skaitant tai Jums sukels šypseną, bet... Jau ir žiemą Vilniaus gatvėse kasdien pastebiu bent vieną dviratininką. Taip pat girdėjau ar skaičiau, kad jau gaminamos net ir žieminės dviračių padangos — jos užtikrina, kad dviratininkas posūkyje ant ledo ar sniego nenusiverstųParašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimąŽiemą turbūt mažai atsirastų ekstremalų kurie ten dardėtų dviračiu?  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed... I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
 Parama Siaurojo geležinkelio klubui
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kartais ir aš žiemą važiuoju, tad šypsenos nekelia 
 Esmė numatyti gerokai daugiau į priekį. kad nebūtų jokių staigių stabdymų. Ir absoliučiai jokių stabdymų darant posūkį. Na ir aišku važiuoti tik šaligatviais.
 Smagu būna matyti praeivius klampojančius per šlapią pliurzę, o pats sėdi ant dviračio sausomis kojomis  
 Comment









Comment