Šūkis "Mes netrukdome eismui - mes esame eismas!" truputėlį klaidingas manyčiau. Eismas, tai visi dalyviai, o ne tik dviratininkai. Ir kaip galima teigti, kad tarkim konkrečiai balandžio 30 dienos kritinė masė netrukdė eismui? Kolona užima visas juostas ta kryptimi kuria juda, dalyviai minėjo, kad tam jog išlaikytų kolonos vientisumą nestoja degant raudonam šviesoforo signalui... tai gal derėtų paaiškint kas yra trukdymas eismui?
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Nusikalstamumas ir necivilizuotas elgesys Lietuvoje
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na aš tai nesutikčiau kad tas šūkis yra klaidingas. Pagal KET dviračiai turi tokias pat teises važiuoti važiuojamaja gatvės dalimi kaip ir automobiliai. O tą tavo klausimą tai būtų galima paaiškint sulėtėjusiu transportu ir spūstimis sankryžose.Parašė qwe Rodyti pranešimąŠūkis "Mes netrukdome eismui - mes esame eismas!" truputėlį klaidingas manyčiau. Eismas, tai visi dalyviai, o ne tik dviratininkai. Ir kaip galima teigti, kad tarkim konkrečiai balandžio 30 dienos kritinė masė netrukdė eismui? Kolona užima visas juostas ta kryptimi kuria juda, dalyviai minėjo, kad tam jog išlaikytų kolonos vientisumą nestoja degant raudonam šviesoforo signalui... tai gal derėtų paaiškint kas yra trukdymas eismui?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pagal KET dviračiai neturi VISAI tokių pat teisių kaip kiti eismo dalyviai:Parašė spirit Rodyti pranešimąNa aš tai nesutikčiau kad tas šūkis yra klaidingas. Pagal KET dviračiai turi tokias pat teises važiuoti važiuojamaja gatvės dalimi kaip ir automobiliai. O tą tavo klausimą tai būtų galima paaiškint sulėtėjusiu transportu ir spūstimis sankryžose.
 
 65 - Važiuoti dviračiu leidžiama tik dviračių takais, o kur jų nėra – tam tinkamu (su asfalto arba betono danga) kelkraščiu pagal eismo kryptį. Kai dviračių tako nėra, o kelkraštis netinkamas, leidžiama važiuoti viena eile važiuojamosios dalies kraštine dešine eismo juosta, kuo arčiau jos dešiniojo krašto, išskyrus šių taisyklių 111 punkte numatytus atvejus. Važiuodamas kelkraščiu, dviračio vairuotojas neturi trukdyti ar kelti pavojaus pėstiesiems.70 - Vietose, kur eismą reguliuoja šviesoforai, dviračių vairuotojai privalo paisyti šviesoforų su dviračio simboliu, o kai jų nėra – transporto šviesoforų signalų.
 Problema pas mus yra ne vairuotojų ir dviratininkų tarpusavio nesupratime, o dviračių takų nebuvime. Jei būtų dviračių takai, nereikėtų jokių KM, visi važinėtų sau skirtais takais....
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai yra tie takai, bet net kai jie yra atsiranda sugalvojančių važiuoti gatve.Parašė goolfietis Rodyti pranešimąPagal KET dviračiai neturi VISAI tokių pat teisių kaip kiti eismo dalyviai:
 
 
 
 
 
 
 Problema pas mus yra ne vairuotojų ir dviratininkų tarpusavio nesupratime, o dviračių takų nebuvime. Jei būtų dviračių takai, nereikėtų jokių KM, visi važinėtų sau skirtais takais....
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Sako "Mes netrukdom eismui" bet spūstis sankryžose sukeliam ir transporto srautą lėtinam...Parašė spirit Rodyti pranešimąNa aš tai nesutikčiau kad tas šūkis yra klaidingas. Pagal KET dviračiai turi tokias pat teises važiuoti važiuojamaja gatvės dalimi kaip ir automobiliai. O tą tavo klausimą tai būtų galima paaiškint sulėtėjusiu transportu ir spūstimis sankryžose. tai jei tai vadinama netrukdymu kaip tada trukdymas turėtų atodyt? tai jei tai vadinama netrukdymu kaip tada trukdymas turėtų atodyt?
 
 Pagal kuriuos KET straipsnius dviračiai turi tokias pat teises į važiuojamąją kelio dalį? Pavardink tiksliai.
 Man iš viso keista, kad dviračiu gatvėje gali važiuoti kas tik nori ir kada nori net nelaikę KET bent jau teorinės dalies egzamino. Kaip žmogus gali tinkamai elgtis kelyje jei jis nėra susipažinęs su taisyklėm? Žinoma daug yra dviratininkų kurie vairuoja ir automobilius taigi KET turėtų žinoti ir egzaminus yra laikę, bet ar visi tokie?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tame ir esmė, kurie nevairuoja labiausiai ir ardosi po gatves. Kadangi pats vairuoju, tai suprantu kaip dviratininkas gatvėje yra pavojingas, todėl stengiuosi su dviračiu kuo mažiau važiuoti gatvėmis.Parašė qwe Rodyti pranešimąSako "Mes netrukdom eismui" bet spūstis sankryžose sukeliam ir transporto srautą lėtinam... tai jei tai vadinama netrukdymu kaip tada trukdymas turėtų atodyt? tai jei tai vadinama netrukdymu kaip tada trukdymas turėtų atodyt?
 
 Pagal kuriuos KET straipsnius dviračiai turi tokias pat teises į važiuojamąją kelio dalį? Pavardink tiksliai.
 Man iš viso keista, kad dviračiu gatvėje gali važiuoti kas tik nori ir kada nori net nelaikę KET bent jau teorinės dalies egzamino. Kaip žmogus gali tinkamai elgtis kelyje jei jis nėra susipažinęs su taisyklėm? Žinoma daug yra dviratininkų kurie vairuoja ir automobilius taigi KET turėtų žinoti ir egzaminus yra laikę, bet ar visi tokie?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kritinė masė niekaip nesusijusi su dviračių takais. Gali nutiest jų nors ir ant kiekvieno kampo, bet vistiek kritinė masė važinės gatvėmis, nes kritinės masės idėja yra ta, kad žmonės persėstų iš mašinos ant dviračio, ir tie dviračių takai čia yra visai ne prie ko.Parašė goolfietis Rodyti pranešimąProblema pas mus yra ne vairuotojų ir dviratininkų tarpusavio nesupratime, o dviračių takų nebuvime. Jei būtų dviračių takai, nereikėtų jokių KM, visi važinėtų sau skirtais takais....
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aš turėjau omenyje tą atvėjį, kai šalia nėra jokio dviračių tako ir pan.Parašė qwe Rodyti pranešimąSako "Mes netrukdom eismui" bet spūstis sankryžose sukeliam ir transporto srautą lėtinam... tai jei tai vadinama netrukdymu kaip tada trukdymas turėtų atodyt? tai jei tai vadinama netrukdymu kaip tada trukdymas turėtų atodyt?
 
 Pagal kuriuos KET straipsnius dviračiai turi tokias pat teises į važiuojamąją kelio dalį? Pavardink tiksliai.
 Man iš viso keista, kad dviračiu gatvėje gali važiuoti kas tik nori ir kada nori net nelaikę KET bent jau teorinės dalies egzamino. Kaip žmogus gali tinkamai elgtis kelyje jei jis nėra susipažinęs su taisyklėm? Žinoma daug yra dviratininkų kurie vairuoja ir automobilius taigi KET turėtų žinoti ir egzaminus yra laikę, bet ar visi tokie?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ką tu skaitai "yra dviračių takai" ? VIenas dviračių takas einantis skersai miesto, ar dviračių takai, šalia kiekvienos gatvės? Nes dabartiniai dviračių takai arba veda niekur, arba skirti tik pramogavimui, tai yra PAsivažinėjimui. O atsiranda važiuojančių gatve, spėju dėl to, kad dviračių takas prastas, statūs nuvažiavimai ir pan.Parašė Lettered Rodyti pranešimąTai yra tie takai, bet net kai jie yra atsiranda sugalvojančių važiuoti gatve.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai dviratis apskritai ir yra skirtas pasivažinėjimui, pramogavimui, o dviračių takų pilna, tikrai ne vienas. Jeigu problema per statūs nuvažiavai tada apskritai nėra ko sėsti ant dviračio ar tuo labiau į gatvę važiuoti tokiems lepšiams.Parašė Mjso Rodyti pranešimąKą tu skaitai "yra dviračių takai" ? VIenas dviračių takas einantis skersai miesto, ar dviračių takai, šalia kiekvienos gatvės? Nes dabartiniai dviračių takai arba veda niekur, arba skirti tik pramogavimui, tai yra PAsivažinėjimui. O atsiranda važiuojančių gatve, spėju dėl to, kad dviračių takas prastas, statūs nuvažiavimai ir pan.Paskutinis taisė Lettered; 2010.05.02, 12:29.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dviratis yra skirtas susisiekimui, o ne tik pramogavimui. O ir šiaip nusišnekėjai visiškai.Parašė Lettered Rodyti pranešimąTai dviratis apskritai ir yra skirtas pasivažinėjimui, pramogavimui, o dviračių takų pilna, tikrai ne vienas. Jeigu problema per statūs nuvažiavai tada apskritai nėra ko sėsti ant dviračio ar tuo labiau į gatvę važiuoti.Paskutinis taisė spirit; 2010.05.02, 12:36.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Parašė Lettered Rodyti pranešimąTai dviratis apskritai ir yra skirtas pasivažinėjimui, pramogavimui, o dviračių takų pilna, tikrai ne vienas. Jeigu problema per statūs nuvažiavai tada apskritai nėra ko sėsti ant dviračio ar tuo labiau į gatvę važiuoti tokiems lepšiams.  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pats taip sugalvojai? Jei būtų tinkamos sąlygos, manau, atsirastų daug daugiau su dviračiais važiuojančių į darbą ir į paskaitas ar kt.Parašė Lettered Rodyti pranešimąTai dviratis apskritai ir yra skirtas pasivažinėjimui, pramogavimui
 
 Kas per požiūris.. Išvis dviračiai yra viena geresnių susisiekimo priemonių.tada apskritai nėra ko sėsti ant dviračio ar tuo labiau į gatvę važiuoti tokiems lepšiams.*******
 Miestai.net Fb
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai pasirėmus šita logika aš gal su mašina galiu važiuot šaligatviu jei jis geresnės kokybės nei gatvė?Parašė Mjso Rodyti pranešimąO atsiranda važiuojančių gatve, spėju dėl to, kad dviračių takas prastas, statūs nuvažiavimai ir pan.  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šitam tavo sakiny logikos išvis nerasta. Panašu, kad jūs su letterd net nenorit įžvelgt problemos šitoj temoj. Tai nelabai yra ką ir diskutuotParašė qwe Rodyti pranešimąTai pasirėmus šita logika aš gal su mašina galiu važiuot šaligatviu jei jis geresnės kokybės nei gatvė?  Nes dviratis, jum tik kliūtis jūsų kelyje. Dažniau pavažinėkit su dviračiu. Nes dviratis, jum tik kliūtis jūsų kelyje. Dažniau pavažinėkit su dviračiu.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Parašė Mjso Rodyti pranešimąŠitam tavo sakiny logikos išvis nerasta. Panašu, kad jūs su letterd net nenorit įžvelgt problemos šitoj temoj. Tai nelabai yra ką ir diskutuot Nes dviratis, jum tik kliūtis jūsų kelyje. Dažniau pavažinėkit su dviračiu. Nes dviratis, jum tik kliūtis jūsų kelyje. Dažniau pavažinėkit su dviračiu. ******* *******
 Miestai.net Fb
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ne, ne pats, taip yra. Darbo dienomis ryte dviratinkų beveik nematau, o štai savaitgaliais kai gražus oras pilna.Parašė Irma Rodyti pranešimąPats taip sugalvojai? Jei būtų tinkamos sąlygos, manau, atsirastų daug daugiau su dviračiais važiuojančių į darbą ir į paskaitas ar kt.
 
 
 
 Kas per požiūris.. Išvis dviračiai yra viena geresnių susisiekimo priemonių.
 Dviratis pati blogiausia transporto priemonė - nekomfortabili, lėta, nesaugi, nesveika (prisikvėpuoji visokių š), plius dar sušyli, suprakaituoji.
 Bet kaip laisvalaikio, sveikatingumo priemonė mano viena mėgstamiausių  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O tai kuo skiriasi mano variantas nuo tavo? Kodėl dviratininkas dėl to, kad jo netenkina dviračių tako kokybė turi teisę važiuoti gatve, o automobilistas jei jo netenkina gatvės kokybė neturi pasirinkimo teisės? Kalbama apie taisyklių laikymasi, bet dviratininkai savo nuožiūra gali jų nesilaikyti? Tai čia kas nori būt lygesni už lygius?Parašė Mjso Rodyti pranešimąŠitam tavo sakiny logikos išvis nerasta. Panašu, kad jūs su letterd net nenorit įžvelgt problemos šitoj temoj. Tai nelabai yra ką ir diskutuot Nes dviratis, jum tik kliūtis jūsų kelyje. Dažniau pavažinėkit su dviračiu. Nes dviratis, jum tik kliūtis jūsų kelyje. Dažniau pavažinėkit su dviračiu.  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tame ir esmė, kad aš važinėju ir daug, o tu iš vis nei Vilniuje nei Lietuvoje gyveni, tad ką čia aiškini iš vis.Parašė Mjso Rodyti pranešimąŠitam tavo sakiny logikos išvis nerasta. Panašu, kad jūs su letterd net nenorit įžvelgt problemos šitoj temoj. Tai nelabai yra ką ir diskutuot Nes dviratis, jum tik kliūtis jūsų kelyje. Dažniau pavažinėkit su dviračiu. Nes dviratis, jum tik kliūtis jūsų kelyje. Dažniau pavažinėkit su dviračiu.
 Comment






Comment