Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tiesiant T. Narbuto g. taką, nenutiesė interaktyviame VMS žemėlapyje esančios atkarpos į Sėlių g.: https://www.google.com/maps/@54.6989...8192?entry=ttu

    Click image for larger version

Name:	Screenshot (4).png
Views:	1016
Size:	2,29 MB
ID:	2056068

    Anksčiau ten buvo dvirtakis, kurį panaikino: https://www.google.com/maps/@54.6988...6656?entry=ttu

    Click image for larger version

Name:	Screenshot (3).png
Views:	1016
Size:	2,36 MB
ID:	2056069

    Galima teikti, kad Sėlių g. D kat. ir tako nereikia, reikia saugoti medžius bei galima naudotis daugiabučio kiemo parkingo asfaltu, bet žiemą jo nieks nevalys (nei kart nevalė net dviračių juostų Kęstučio g.), bet bent jau galėjo padaryti asfaltuotą susijungimą raudono tako ir kiemo dangos, o dabar bus plytelės, t. y. blogiau nei buvo: https://www.google.com/maps/@54.6991...6656?entry=ttu

    Click image for larger version  Name:	Screenshot (1).png Views:	0 Size:	3,30 MB ID:	2056067
    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

    Comment


      dondc jei gerai pastebėjau, tai ten tarp dvirtakio ir pėsčiųjų įstatė vejos bortus, bent kol buvo tik juodas asfaltas tai labai nemaloniai keliavosi į tą kiemą. Principe leidžiantis galima ir per pervažą patekti, bet grįžtant jau nekažką. Kaip alternatyva per Lokių g. būtų galima, bet ten irgi berods aukštoki bortai be užvažiavimo liko.
      Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

      Comment


        Aišku, pas klounus oficialiame žemėlapyje dvirtakis yra, nors patys jį panaikino: https://maps.vilnius.lt/transportas?...dark&identify=

        Click image for larger version  Name:	Screenshot (5).png Views:	0 Size:	529,6 kB ID:	2056085

        Va projektas už ES pinigus, kaip buvo projektuota: https://maps.vilnius.lt/teritoriju-p...dark&identify=

        Click image for larger version  Name:	Screenshot (6).png Views:	0 Size:	429,6 kB ID:	2056084

        EDIT: paspaudus ant to juodo segmento pirmam žemelapy, rašo, kad ten dviračių gatvė. Ženklų nepastebėjau.
        Paskutinis taisė dondc; 2023.06.07, 12:46.
        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

        Comment


          Čia rimtai nebus dvirtakio pabaigoj ties Sėlių gatve?

          Comment


            Ėjo 2023-ieji. Nauji projektai vis dar statė ratlaužius. (Kernavės g. 16a)

            https://tvarkaumiesta.lt/problem/308791

            Paskutinis taisė Azure; 2023.06.07, 20:54.

            Comment


              privatus verslas daro taip kaip nori
              "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


              - George W. Bush President of the USA

              Comment


                Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
                privatus verslas daro taip kaip nori
                Ne kaip nori, o taip, kaip leidžia STR. O STR aiškiai parašyta:

                180. Dviračių stovai turi būti įrengti taip, kad užtikrintų dviračio stabilumą, ir prie stovo būtu galima prirakinti dviračio rėmą.

                Comment


                  Parašė Azure Rodyti pranešimą

                  Ne kaip nori, o taip, kaip leidžia STR. O STR aiškiai parašyta:
                  Paguldau dviratį. Stabilu. Nepajudės niekaip, nenugrius. Lengvai prirakinu paguldytą per rėmą. Nelegalu? Nebent dėl vietų, jog vietoj 6 prirakinčiau 3, bet gal tokio normatyvo užtenka. Galima ir 2 tokius stovus padaryt, bus 6 prirakinti pagal STR.
                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                  Comment


                    Ten toliau yra tvorelė, ten ir rakinčiau dviratį. O tokius stovus tegu susikiša vystytojai sau į vieną vietą

                    Comment


                      Įtariu tvora ir bulgarkę geriau atlaikytų.

                      Comment


                        Vakar pastebėjau, kad Narbuto g. dviračių takas besileidžiant nuo kalno susiaurėja prieš susikirtimą su Sėlių g. nuo 3.5 m iki kokių 3 ar 2.5 m. Nelabai randu. ar taip ir turėjo būti pagal projektą, ar buvo modifikuota statybų metu, nes nebūtų tilpęs pilno pločio takas.

                        Comment


                          Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
                          Vakar pastebėjau, kad Narbuto g. dviračių takas besileidžiant nuo kalno susiaurėja prieš susikirtimą su Sėlių g. nuo 3.5 m iki kokių 3 ar 2.5 m. Nelabai randu. ar taip ir turėjo būti pagal projektą, ar buvo modifikuota statybų metu, nes nebūtų tilpęs pilno pločio takas.
                          Susiaurėja dėl saugumo, kad atlėkę nuo kalno dviratininkai truputį pristabdytų prieš sankryžą.
                          Flickr

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                            Susiaurėja dėl saugumo, kad atlėkę nuo kalno dviratininkai truputį pristabdytų prieš sankryžą.
                            Šaltinis?

                            Buvo taip: VMS ir projektuotojai su visuomene suderino visur 3,5 m → suprojektavo 3 m (atrodo visur) → kilo pasipiktinimas FB → Anton'as pažadėjo, kad papildomu sutarimu rangovai nusipirks daugiau asfalto, kad vietomis padaryti 3,5 m.
                            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                            Comment


                              Narbuto tako pervaža ir perėja per Saltoniškių g. jau atidaryta

                              Comment


                                Click image for larger version

Name:	-VLN-Dviračių-takai-Vilniuje-Miestai-ir-architektūra.png
Views:	498
Size:	1,99 MB
ID:	2057141
                                zenklas pestiesiems

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą
                                  Narbuto tako pervaža ir perėja per Saltoniškių g. jau atidaryta
                                  Atrodo gan tvarkingai.
                                  Aišku, niekad nesuprasiu, kam reikėjo įvažiavimui palikti dvi juostas, kai iš visų krypčių eina tik po vieną juostą, tačiau bet kokiu atveju 100x geriau, nei tai, kas buvo iki šiol.

                                  Comment


                                    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

                                    Atrodo gan tvarkingai.
                                    Aišku, niekad nesuprasiu, kam reikėjo įvažiavimui palikti dvi juostas, kai iš visų krypčių eina tik po vieną juostą, tačiau bet kokiu atveju 100x geriau, nei tai, kas buvo iki šiol.
                                    Reikėjo 2 juostų, nes marozėlis meras numetė saldainę už jį balsavusiems Vilniaus auto-marozėliams. Kažkokios akademinės logikos ir reasoningo ten ieškoti nereikia. Anyway, iš dviratininko ar net pėsčiojo perspektyvos matyt nedaro labai didelio skirtumo, ar ten viena ar dvi juostos. Anyway, džiaugiuosi dėl šitos vietos. Bent jau čia miestas tapo biškučiuką patogesnis ir geriau pritaikytas žmonėms.

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą
                                      Narbuto tako pervaža ir perėja per Saltoniškių g. jau atidaryta

                                      Super, tuo pačiu būtų gerai tinkamai sutvarkyti ir visą likusią sankryžą suformuojant perėjas pėstiesiems/dviratininkams. Kosmosas, jog į vieną pagrindinių miesto prekybos taškų tenka ropštis per požeminkes. Matant, kiek paskutiniu metu prie Panoramos prirakinta dviračių, galėtų patys PC savininkai parodyti daugiau intereso normaliam judėjimui užtikrinti.

                                      Comment


                                        Parašė neoplan Rodyti pranešimą

                                        Super, tuo pačiu būtų gerai tinkamai sutvarkyti ir visą likusią sankryžą suformuojant perėjas pėstiesiems/dviratininkams. Kosmosas, jog į vieną pagrindinių miesto prekybos taškų tenka ropštis per požeminkes. Matant, kiek paskutiniu metu prie Panoramos prirakinta dviračių, galėtų patys PC savininkai parodyti daugiau intereso normaliam judėjimui užtikrinti.
                                        Kažkada seniau klausiau FB Antono dėl to, tai tiesiog numykė kažką iš serijos "gal ir jo, bet kol kas neaišku, kaip bus". Kitaip tariant, tikriausiai nieko nebus ir nieko nėra numatyta. Bent jau dviračiams gerai yra tai, kad visgi sutvarkytas šaligatvis į šviesoforinę perėją. Dabar yra žymiai patogiau važiuoti dviračiu nuo Panoramos į Žvėryną



                                        O normalaus sutvarkymo ir pilno pėsčiųjų perėjų grąžinimo į Narbuto/Saltoniškių sankryžą turbūt sulauksim tada, kai miesto meras nebus IQ=70 plūgas mužikas, ir pataikavimas auto-marozams nebebus savivaldos politikos prioritetas. Taip bus kažkur po 20-25 metų, kai paskutiniai visoje Europoje (po Moldovos ir Baltarusijos) suprasim, kad gal visgi reikia nustoti būti urvinėms beždžionėms ir pabandyti daryti taip, kaip jau kelis dešimtmečius daro visi aplinkui.

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą

                                          O normalaus sutvarkymo ir pilno pėsčiųjų perėjų grąžinimo į Narbuto/Saltoniškių sankryžą turbūt sulauksim tada, kai miesto meras nebus IQ=70 plūgas mužikas, ir pataikavimas auto-marozams nebebus savivaldos politikos prioritetas. Taip bus kažkur po 20-25 metų, kai paskutiniai visoje Europoje (po Moldovos ir Baltarusijos) suprasim, kad gal visgi reikia nustoti būti urvinėms beždžionėms ir pabandyti daryti taip, kaip jau kelis dešimtmečius daro visi aplinkui.
                                          As buciau labiau skeptikas del tu 20-25 metu, buciau labiau linkes i atsakyma "niekada". Drisciau papranasauti pvz kad ir sekantys mero rinkimai bus ne apie VT o apie papildomas juostas ir kelius, nes kamsciai bus tik dar didesni.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X