Parašė Agas
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Šitoje atkarpoje seniau praktiškai nebuvo šaligatvio. Natūralu, kad ir vaikštančiųjų nebuvo. Nekažką buvo zigzagais tarp stulpų vaikščiot ir dar prasilenkinėt su vis pasitaikančiais dviratininkais. Bet sutvarkius šaligatvį tikėtina ir vaikštančiųjų padaugės. O 4 plytelės labai liūdnas plotis kai keliese einantys pėstieji stumiami eiti dvirtakio kraštu. Ir taip yra problema pratinti žmones nevaikščioti dvirtakiu. Bet tokiose vietose kaip dviratininkas irgi negaliu pykti kai pėstysis eina dvirtakiu.Parašė Agas Rodyti pranešimą
Šioje atkarpoje pėsčiųjų vaikšto LABAI mažai, tad nematau problemos. O toliau nuo Narbuto stotelės link centro, kur pėsčiųjų srautai didesni, šaligatvis platesnis ir net vietomis atskirtas nuo dviračių tako.
Aišku tai geriau nei buvo seniau. Bet šitoje vietoje tas „geriau“ yra plintuso lygio kartelė.
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Labai tikiuosi, kad nepadaugėsParašė mantasm Rodyti pranešimą
Šitoje atkarpoje seniau praktiškai nebuvo šaligatvio. Natūralu, kad ir vaikštančiųjų nebuvo. Nekažką buvo zigzagais tarp stulpų vaikščiot ir dar prasilenkinėt su vis pasitaikančiais dviratininkais. Bet sutvarkius šaligatvį tikėtina ir vaikštančiųjų padaugės. O 4 plytelės labai liūdnas plotis kai keliese einantys pėstieji stumiami eiti dvirtakio kraštu. Ir taip yra problema pratinti žmones nevaikščioti dvirtakiu. Bet tokiose vietose kaip dviratininkas irgi negaliu pykti kai pėstysis eina dvirtakiu.
Aišku tai geriau nei buvo seniau. Bet šitoje vietoje tas „geriau“ yra plintuso lygio kartelė.
 Kaip MedinisSrazdas jau paminėjo, ta atkarpa pėsčiajam yra labai bjauri ne dėl siauro šaligatvio, bet būtent dėl triukšmo ir taršos. Save bent kiek saugantis žmogus, neturėtų eiti ta atkarpa, o vietoj to rinktis paralelinį taką šlaito viršuje, kaip ir minėjo Creatum. Tikrai netikiu, jog dažnai pamatysi ten tėvus su vežimėliais, o pavieniai praeiviai tikrai išsiteks 4 plytelių pločio take.
O A1 magistralėje gal irgi reiktų daryt bendro naudojimo kelią ir leist mopedam, dviračiam ir vadeliotojam važiuoti bendru srautu?Parašė Zefyras Rodyti pranešimąNebūtų buvę geriau tiesiog palikti bendro dviračių ir pėsčiųjų tako ir nesukti sau galvos? Tiems atsitiktiniams pėstiesiems tokiu atveju nereiktų jaustis našlaičio vietoje. Toks jausmas kad pas mus vengiama bendrų takų kaip velnias kryžiaus.
Čia bus viena pagrindinių magistralinių dviračių jungčių tarp centro ir miegamųjų rajonų, tad bendras takas keltų labai daug konfliktų, nepatogumų ir būtų elementariai nesaugus.
- 7 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kaip magistralėj daro papildomus keliukus traktoriams ir dviračiams, taip ir šalia magistralinių dvirtakių turėtų būti adekvati infrastruktūra pėstiesiems. O ne tikėtis, kad nepadidės pėsčiųjų srautasParašė Agas Rodyti pranešimąO A1 magistralėje gal irgi reiktų daryt bendro naudojimo kelią ir leist mopedam, dviračiam ir vadeliotojam važiuoti bendru srautu?
Čia bus viena pagrindinių magistralinių dviračių jungčių tarp centro ir miegamųjų rajonų, tad bendras takas keltų labai daug konfliktų, nepatogumų ir būtų elementariai nesaugus.
 Matyt tikintis, kad pavažiuos mašina arba vaikščios ratais kvadratais pro aplinkui.
							
						
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Mėgstamiausiu ruožu mieste šitas tikrai niekam nebus, bet bent bus galima ir praeit ir pravažiuot. Pritariu tiems, kas sako, kad plotis adekvatus.Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąAtkarpa labai bjauri dėl triukšmo ir taršos. Pėstiesiems, o dviratininkams, važiuosiantiems nauja trasa tai OK?
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Realiai daugiau zmoniu eina i kalna nuo Zveryno iki pesciuju viaduko ir stoteles, negu palei Narbuto g. nuo Laisves pr., Narbuto g. Pilaites pr. sankryzos iki Narbuto stoteles. Viena ka galetu sutvrakyt tai laiptus nuo Narbuto st. link centro link Karoliniskiu. Pandusas tai naujas, bet laiptai i Karoliskes tai dar Griskeviciu mena.Parašė digital Rodyti pranešimąTa atkarpa nelabai yra kam vaikščioti, nelabai suprantu čia to pasipiktinimo dėl "per siauro" šaligatvio. Gyvenu netoli, situaciją žinau. Dauguma eina viršuje, nes ten gyvenamieji namai.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nėra OK ir dviratininkam, bet jie padarios alternatyvos nelabai turi, plius dviratininkai toje atkarpoje praleis kelis kart mažiau laiko palyginus su pėsčiaisiais, tad ir "žala" gerokai mažesnė.Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąAtkarpa labai bjauri dėl triukšmo ir taršos. Pėstiesiems, o dviratininkams, važiuosiantiems nauja trasa tai OK?
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Bendri takai jau egzistuoja, vadinas šaligatvis.Parašė Zefyras Rodyti pranešimąNebūtų buvę geriau tiesiog palikti bendro dviračių ir pėsčiųjų tako ir nesukti sau galvos? Tiems atsitiktiniams pėstiesiems tokiu atveju nereiktų jaustis našlaičio vietoje. Toks jausmas kad pas mus vengiama bendrų takų kaip velnias kryžiaus.
Commutinantiems dviratininkams svarbiau tiesi trasa nei triukšmas.Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąAtkarpa labai bjauri dėl triukšmo ir taršos. Pėstiesiems, o dviratininkams, važiuosiantiems nauja trasa tai OK?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nors iš vienos pusės yra gerai, kad mūsų KET yra išlyga leidžianti važiuoti dviratininkams šaligatviu (kitaip tiesiog niekur nenuvažiuotum nes šokti į gatvę yra be galo pavojinga), kita vertus tada net Zuokui nebūtų reikėję vargintis dažyti juostas ant šaligatvio). Kiek mačiau Suomijoje ar Švedijoje, pakelės takams uždedamas bendro naudojimo ženklas ir tiek. Galbūt šiuo atveju irgi būtų tikęs variantas, nes tų pėsčiųjų čia mažai. Turiu omenyje kad nerentabilu visur daryti atskirą infrastruktūrą, ypač šaltuoju metų laiku dviračių sumažėja tiek, kad tie takai galėtų tapti bendro naudojimo bent žiemos periodui.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Bendri takai jau egzistuoja, vadinas šaligatvis.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nuo kada „šokti į gatvę be galo pavojinga“? Prieš 20 metų nebuvo be galo pavojinga, o dabar išvis vairavimo kultūra labai netoli vakarietiškos. „Be galo pavojinga“ nebent jei eis užstrigęs mašinoje ir kelia stresą bet koks gatvėje sutiktas dviratininkas.Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
Nors iš vienos pusės yra gerai, kad mūsų KET yra išlyga leidžianti važiuoti dviratininkams šaligatviu (kitaip tiesiog niekur nenuvažiuotum nes šokti į gatvę yra be galo pavojinga), kita vertus tada net Zuokui nebūtų reikėję vargintis dažyti juostas ant šaligatvio). Kiek mačiau Suomijoje ar Švedijoje, pakelės takams uždedamas bendro naudojimo ženklas ir tiek. Galbūt šiuo atveju irgi būtų tikęs variantas, nes tų pėsčiųjų čia mažai. Turiu omenyje kad nerentabilu visur daryti atskirą infrastruktūrą, ypač šaltuoju metų laiku dviračių sumažėja tiek, kad tie takai galėtų tapti bendro naudojimo bent žiemos periodui.
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Juostu dažymas ant šaligatvio yra nesąmonė ir ne veltui paskui jas grandė lauk.Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
Nors iš vienos pusės yra gerai, kad mūsų KET yra išlyga leidžianti važiuoti dviratininkams šaligatviu (kitaip tiesiog niekur nenuvažiuotum nes šokti į gatvę yra be galo pavojinga), kita vertus tada net Zuokui nebūtų reikėję vargintis dažyti juostas ant šaligatvio). Kiek mačiau Suomijoje ar Švedijoje, pakelės takams uždedamas bendro naudojimo ženklas ir tiek. Galbūt šiuo atveju irgi būtų tikęs variantas, nes tų pėsčiųjų čia mažai. Turiu omenyje kad nerentabilu visur daryti atskirą infrastruktūrą, ypač šaltuoju metų laiku dviračių sumažėja tiek, kad tie takai galėtų tapti bendro naudojimo bent žiemos periodui.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Aš kaip jaunas vyras su aukštu rizikos laipsniu niekad nešokčiau į gatvės važiuojamąją dalį ten, kur yra po dvi juostas į vieną pusę ar net daugiau (iš esmės visos pagrindinės miesto gatvės), o pagalvokite apie vaikus, moteris, vyresnio amžiaus žmones. Tikrai ne koks jausmas būti aplenktam autobuso ar sunkvežimio, na ir niekad nežinai ar koks asilas nepravažiuos per pusę metro nuo tavo vairo. Senamiestyje, ramesnėse gatvėse važiuoju, bet vėlgi susimąstau, ar visi iš mano išvardintų grupių taip pat drąsiai jaustųsi taip kaip aš.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Nuo kada „šokti į gatvę be galo pavojinga“? Prieš 20 metų nebuvo be galo pavojinga, o dabar išvis vairavimo kultūra labai netoli vakarietiškos. „Be galo pavojinga“ nebent jei eis užstrigęs mašinoje ir kelia stresą bet koks gatvėje sutiktas dviratininkas.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...lojimu-ji-mireParašė mantasm Rodyti pranešimą
Nuo kada „šokti į gatvę be galo pavojinga“? Prieš 20 metų nebuvo be galo pavojinga, o dabar išvis vairavimo kultūra labai netoli vakarietiškos. „Be galo pavojinga“ nebent jei eis užstrigęs mašinoje ir kelia stresą bet koks gatvėje sutiktas dviratininkas.
Užtenka vieno atvejo ir viskas.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kažkaip daugybę metų mindamas visokiomis gatvėmis nesijaučiau nesaugus.Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
Aš kaip jaunas vyras su aukštu rizikos laipsniu niekad nešokčiau į gatvės važiuojamąją dalį ten, kur yra po dvi juostas į vieną pusę ar net daugiau (iš esmės visos pagrindinės miesto gatvės), o pagalvokite apie vaikus, moteris, vyresnio amžiaus žmones. Tikrai ne koks jausmas būti aplenktam autobuso ar sunkvežimio, na ir niekad nežinai ar koks asilas nepravažiuos per pusę metro nuo tavo vairo. Senamiestyje, ramesnėse gatvėse važiuoju, bet vėlgi susimąstau, ar visi iš mano išvardintų grupių taip pat drąsiai jaustųsi taip kaip aš.
Kai matau įvairiausio amžiaus žmones minančius keliais užmiestyje kur juos lenkia fūros važiuojančios 90km/h, tai spėju ir mieste nebijotų. Ir man asmeniškai daugiau nejaukių momentų pasitaiko užmiesčio keliuose nei mieste. Dvirtakiuose irgi būna nuotykių, ypač su kolegom paspirdukininkais.
Sutinku, kad yra maloniau minti dvirtakiu. Ypač jei jis saugiai atskirtas tiek nuo gatvės, tiek nuo šaligatvio. Bet nereikia ir gatviofobijos atseit ten „be galo pavojinga“. Po to ir prasideda dvirtakių kišimas ir į smulkias rajonų gatveles ir kitos nesąmonės.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Su tokia logika viskas pasaulyje yra „be galo pavojinga“.Parašė rmss Rodyti pranešimą
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Po dvi juostas į vieną pusę nėra jau taip ir pavojinga. Pavojingiausia minti kai yra po vieną juostą ir ta gatve intensyvus eismas + leidžiama važiuoti sunkvežimiams.Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
Aš kaip jaunas vyras su aukštu rizikos laipsniu niekad nešokčiau į gatvės važiuojamąją dalį ten, kur yra po dvi juostas į vieną pusę ar net daugiau (iš esmės visos pagrindinės miesto gatvės), o pagalvokite apie vaikus, moteris, vyresnio amžiaus žmones. Tikrai ne koks jausmas būti aplenktam autobuso ar sunkvežimio, na ir niekad nežinai ar koks asilas nepravažiuos per pusę metro nuo tavo vairo. Senamiestyje, ramesnėse gatvėse važiuoju, bet vėlgi susimąstau, ar visi iš mano išvardintų grupių taip pat drąsiai jaustųsi taip kaip aš.
Comment
 
Comment