Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Taip, projektas jau statomas. Rangovas eina atkarpomis, pradėjo nuo atkarpos prie Seimo ir eina link Antakalnio.

    Comment


      Grįžtant prie PoDV klausimo dėl parkavimo, tai tokį variantą užskaityčiau nebent tokiose (neilgose) gatvėse, kaip ši, kur yra pakankamas plotis (aktualu važiuojant toliau nuo durų zonos), vienpusis automobilių eismas, grindinys, vizualinis gatvės susiaurinimas (šiuo atveju – medžiais) ir gatvė tikrai (ne tik ant popieriaus) nenaudojama kaip tranzitinė. Dviračių juostų, čia, žinoma, nėra, nes jos būtų beprasmės.
      Attached Files

      Comment


        Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą

        Sunkiai įsivaizduoju Lietuvoje kasdienybę, kur tokioje gatvėje nuolat nesusidurčiau su užgazuotais lenkimais palei pat dviračio vairą bei signalizavimais, kad pasitraukčiau arčiau dešiniojo krašto.
        Ai nu nereikia, bent Vilniuj visai draugiški dviratininkams vairuotojai. Šiandien Lentvario gatve myniau nuo Regitros link Savanorių prospekto. Nuo Regitros įvažiavimo ir iki išsukimo link Gariūnų už manęs kokią minutę vilkosi mašina ir net nebandė lenkti, nors progų tam buvo pakankamai. Aš myniau per 15 cm nuo baltos linijos.

        Comment


          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
          Taip, projektas jau statomas. Rangovas eina atkarpomis, pradėjo nuo atkarpos prie Seimo ir eina link Antakalnio.
          Bent jau Antakalnio link ten tikrai nieko nevyksta. Jau dabar ten yra gyvenamoji zona, bet realybėje yra pilna palakstančių ten. Be to, Sluškų rūmus norima parduoti, tai dar neaišku kaip spręsis toje vietoje - o ten pati blogiausia vieta šiuo metu, nėra asfalto, pilna duobių/balų

          Comment


            Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

            Bent jau Antakalnio link ten tikrai nieko nevyksta. Jau dabar ten yra gyvenamoji zona, bet realybėje yra pilna palakstančių ten. Be to, Sluškų rūmus norima parduoti, tai dar neaišku kaip spręsis toje vietoje - o ten pati blogiausia vieta šiuo metu, nėra asfalto, pilna duobių/balų
            Nu tai dar kartą skaityk mano žodžius, kuriuos pats cituoji.

            "Ten dar neaišku kaip spręsis"... techninis projektas tai gatvei:

            Comment


              Parašė PoDV Rodyti pranešimą
              Būtų kaip 1 juostos gatvė (bet dvipusio eismo) su plačiais kelkraščiais. Tarnautų kaip užuovėja pasitraukti nuo automobilių, bet nedraustų ir parkavimo.


              Attached Files

              Comment


                Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą


                Kai noras yra tik užsidėt varnelę, o ne realus panaudojimas

                Comment


                  Čia toks išsityčiojimas iš dviratininkų su ta 10 cm juosta jiems.

                  Comment


                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                    Čia toks išsityčiojimas iš dviratininkų su ta 10 cm juosta jiems.
                    Oi ne, ten dviračiu nesaugu važiuot, reik saugotis durų. Čia dviračių juosta tik jei nepalikta mašinų.

                    Comment


                      Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą
                      Įdomu kokia tos gatvės situacija?

                      Jei didesnio intensyvumo gatvė su daug priparkuotų mašinų, tai aišku, kad nesąmonė. JAV pripaišė daugybė dviračių juostų svarbiose, bet nesaugiose gatvėse ir vietomis net greitkeliuose.

                      Toks sprendimas būtų gal ir ok, jei pagal aplinkybes nėra baisu pasirinkti važiuoti normalia važiuojamąja dalimi, bet jei nepriparkuota, gali važiuoti ir parkuojamoje dalyje, a.c.a. kelkraštyje.

                      Šis sprendimas šauna į galvą braižant juostas didesniuose gyvenamų namų masyvuose, kur žemas eismo intensyvumas ir šen bei ten kelraščiuose prie gyvenamųjų namų priparkuotos mašinos.

                      Visiškai atsitiktinis pavyzdys. Tiesiog ieškojau iliustracijos. Žemo intensyvumo gatvė su kažkiek parkuojamų mašinų, pažymėjus dviračių juostas didesne dalį kelionės gali įveikti važiuojant pažymėta juosta krašte:
                      https://www.google.com/maps/@54.7815...7i13312!8i6656

                      https://www.google.com/maps/@54.6529...7i13312!8i6656
                      Tiesa, jei gatvė platesnė, tai ir kelkraščiai platesni. Pagrindinėms miesto gatvėms pasiūlymas netinka, tik D kategorijos gatvėms gyvenamų namų kvartaluose.
                      Paskutinis taisė PoDV; 2022.05.03, 19:25.

                      Comment


                        Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                        Visiškai atsitiktinis pavyzdys. Tiesiog ieškojau iliustracijos. Žemo intensyvumo gatvė su kažkiek parkuojamų mašinų, pažymėjus dviračių juostas didesne dalį kelionės gali įveikti važiuojant pažymėta juosta krašte:
                        https://www.google.com/maps/@54.7815...7i13312!8i6656
                        Ačiū, ne. Tokios gatvės turi būt gyvenamosiomis zonomis, kur dviračiai ir pėstieji turi prioritetą tiesiog gatvės vidury. Kaip ten, beje, ir yra.

                        Comment


                          Parašė alga Rodyti pranešimą

                          Oi ne, ten dviračiu nesaugu važiuot, reik saugotis durų. Čia dviračių juosta tik jei nepalikta mašinų.
                          Tai kam tada iš viso tą gatvę paišyti jeigu ja vis tiek niekada nesunaudos dviratininkai?

                          Comment


                            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                            Tai kam tada iš viso tą gatvę paišyti jeigu ja vis tiek niekada nesunaudos dviratininkai?
                            Nu tai čia ir buvo pateiktas pavyzdys kaip nereikia daryti.

                            Comment


                              Parašė alga Rodyti pranešimą

                              Ačiū, ne. Tokios gatvės turi būt gyvenamosiomis zonomis, kur dviračiai ir pėstieji turi prioritetą tiesiog gatvės vidury. Kaip ten, beje, ir yra.
                              Ok, geriau tada greitį ribojančios priemonės, trapeciniai kalneliai sankryžose ir jokių ašinių ar kraštinių linijų žymėjimų. Čia kalbu apie D kategorijos gatves.

                              Pats pastebėjau, jei gatvės ribojamas greitis yra 20-30 km/h, eismo intensyvumas žemas, tada ant dviračio tarp automobilių jautiesi santykinai saugiai, nereikia ir ženklinimų. Galima galvoti tik apie sprendinius kaip padaryti, kad neužparkuotų sankryžos zonų (mažintų matomumą).

                              Comment


                                Panašu, kad labai nedaug dienų liko iki dvirtakių piko periferijoje - tiek rekreacinių, tiek commuter'ių. Kažkaip net keista po žiemos - įpratau praktiškai vienas minti, dabar jau grįžta ritmas į zigzagus siaurose vietose.

                                Šiaip smagu pažiūrėjus į nebetuščius, o vietomis ir apypilnius stovus prie ugdymo įstaigų, darboviečių.
                                Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                Comment


                                  Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                                  Panašu, kad labai nedaug dienų liko iki dvirtakių piko periferijoje - tiek rekreacinių, tiek commuter'ių. Kažkaip net keista po žiemos - įpratau praktiškai vienas minti, dabar jau grįžta ritmas į zigzagus siaurose vietose.

                                  Šiaip smagu pažiūrėjus į nebetuščius, o vietomis ir apypilnius stovus prie ugdymo įstaigų, darboviečių.
                                  Taip, kai kuriose vietose net labai intensyvus dviračių eismas piko metu. Pavyzdžiui, pastebėjau, kad išaugęs dviračių skaičius Žalgirio-Rinktinės sankryžoje, ten 5 kryptys susikerta, kuriose visur nauji takai - Rinktinės centro link, Rinktinės Šiaurės miestelio link, Žalgirio, Minties ir Tuskulėnų. Tai panašu, kad visai veikia build it and they will come.

                                  Čia net nesimato visų dviračių ir paspirtukų man šiandien ten važiuojant kirtusių sankryžą.

                                  Click image for larger version  Name:	IMG_0289.jpeg Views:	0 Size:	313,5 kB ID:	1966585
                                  Paskutinis taisė Kristisz; 2022.05.04, 22:02.

                                  Comment


                                    Vs pernai jaučiasi dvriačių padaugėjimas. Net kai kuriose atokesnėse vietose prie šviesoforų jau išsirikiuoja po 10 ir daugiau dviratininkų, kur anksčiau būdavo sunku net įsivaizduoti bet kokį dviračių eismą. Tas džiugina.

                                    Tiesa, Vilniuje, lyginant net su Krokuva ir nekalbant apie bet ką, kas labiau į Vakarus nuo Lenkijos, proporciškai vis dar labai daug "sezoninių" ir "išvažiuoju tik porą kartų per metus geru oru" dviratininkų su "kalnų" dviračiais ir "sportininkų" su šalmais ir spalvotais aptemtais triusikais, kas vis dar rodo, kad užtruks šiek tiek laiko iki dviračių kultūros susiformavimo.
                                    Paskutinis taisė John; 2022.05.05, 09:19.

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą
                                      proporciškai vis dar labai daug "sezoninių" ir "išvažiuoju tik porą kartų per metus geru oru" dviratininkų su "kalnų" dviračiais ir "sportininkų" su šalmais ir spalvotais aptemtais triusikais, kas vis dar rodo, kad užtruks šiek tiek laiko iki dviračių kultūros susiformavimo.
                                      Statistiškai, maža tikimybė matyti tokius, kurie išvažiuoja porą kartų per metus, nebent jų šimtai tūkstančių. O dėl "sportininkų", kam tas hate'as, negi tau gaila, kad kažkam dviratis yra hobis?

                                      P.S. Jei nematei, jaučiu, tau šitas patiks: https://twitter.com/cyclingtips/stat...91157537058817

                                      Comment


                                        Parašė alga Rodyti pranešimą
                                        O dėl "sportininkų", kam tas hate'as, negi tau gaila, kad kažkam dviratis yra hobis?

                                        P.S. Jei nematei, jaučiu, tau šitas patiks: https://twitter.com/cyclingtips/stat...91157537058817
                                        Ne heitas. Tik pastebėjimai. Tiesiog nevisai pagal paskirtį naudoja dvriačių takus. Be to erzina pas dažną mirksinčios ypač stiprios galinės lemputės, kad net dienos metu per akis kerta.

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą
                                          Be to erzina pas dažną mirksinčios ypač stiprios galinės lemputės, kad net dienos metu per akis kerta.
                                          Galėtų ir pas mus įsigalioti Vokiškas STVZo, kai šviesos srautas kreipiamas žemyn, mirksėti draudžiama (nes tamsoje vairuotojui sunkiau įvertinti atstumą.

                                          Nesenai nusipirkau tokius pagrinde kad neakinti pėsčiųjų palei dvirtakius prietemoje. Principe skirtas neakinti vairuotojų kaip suprantu (panašiai kaip žibintų reguliavimas). Jei kam įdomu, tai vienas iš prieinamų gamintojų SIGMA.
                                          Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                          Comment

                                          Working...
                                          X