Parašė ttttt
Rodyti pranešimą
Esmė kad tas brokas daugumoje atveju važiuojant dviračiu yra menkniekis atimantis kelis procentus iš viso experienco. Vėlgi kokybė nėra binarinis rodiklis ir tam tikri trūkumai nenubraukia visko iki nulio, jog sakyti kad takas ant tiek brokuotas, jog sukels lūžusių rankų epidemija (čia apie nuogąstavimus tikrinant kiekvieno tako nuolydį net ten kur neracionalu daryti serpantinus, ypač dėl slidumo nes bet koks nenuvalytas paviršius žiemą bus problemiškas; tegu pabando nustoti gatves valyti nuo sniego ir barstyti, automobiliai taip pat sėkmingai slidinės, jau nekalbant apie padangas, kur kažkodėl įsivaizduojame jog dviratis žiemą turi sėkmingai galėti važiuoti su vasarinėmis padangomis, nors masė sukibimui smarkiai mažesnė už automobilio, kuriam tokios padangos privalomos).
Kalbant apie rimtesnius sunkiau pataisomus "brokus" kaip trasos parinkimas tai man užstrigo jūsų aiškinimas jog takas negali būti palei Oslo g. dėl kategorijos, nors tas takas realiai net nepriklauso tai gatvei, o tik eina šalimais link šlaito kelis šimtus metrų iki kol pasiekia viaduką. Taip pat kaip trasos parinkimas per mišką, kur trasa objektyviai būtų blogesnė nes prisidėtų keliolika metrų sukilimo.
Comment