Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Man visada labai patinka matyt kaip nekokybiškų VMS darbų gynėjai pateisina prastą kokybę tuo klasikiniu rusiškos propagandos argumentu "nū ir kas? o *instert miesto ar šalies pavadinimą* irgi blogai", bet kažkaip nepatikslina, kad toje pačioje Olandijoje, Danijoje ar Švedijoje tie įskilimai ir ištrupėję kraštai absoliučioje daugumoje atvejų yra senuose takuose, kuriems jau 10-20 metų, o Vilniaus raudonieji takai tokiais tampa po pirmųjų dviejų metų, o kai kurie tiesiog priduodami su ryškiai matomu broku.
    O tai ką jūs tuomet veiksit šitam forume?

    Esmė kad tas brokas daugumoje atveju važiuojant dviračiu yra menkniekis atimantis kelis procentus iš viso experienco. Vėlgi kokybė nėra binarinis rodiklis ir tam tikri trūkumai nenubraukia visko iki nulio, jog sakyti kad takas ant tiek brokuotas, jog sukels lūžusių rankų epidemija (čia apie nuogąstavimus tikrinant kiekvieno tako nuolydį net ten kur neracionalu daryti serpantinus, ypač dėl slidumo nes bet koks nenuvalytas paviršius žiemą bus problemiškas; tegu pabando nustoti gatves valyti nuo sniego ir barstyti, automobiliai taip pat sėkmingai slidinės, jau nekalbant apie padangas, kur kažkodėl įsivaizduojame jog dviratis žiemą turi sėkmingai galėti važiuoti su vasarinėmis padangomis, nors masė sukibimui smarkiai mažesnė už automobilio, kuriam tokios padangos privalomos).

    Comment


      Parašė themanual Rodyti pranešimą

      O tai ką jūs tuomet veiksit šitam forume?

      Esmė kad tas brokas daugumoje atveju važiuojant dviračiu yra menkniekis atimantis kelis procentus iš viso experienco. Vėlgi kokybė nėra binarinis rodiklis ir tam tikri trūkumai nenubraukia visko iki nulio, jog sakyti kad takas ant tiek brokuotas, jog sukels lūžusių rankų epidemija (čia apie nuogąstavimus tikrinant kiekvieno tako nuolydį net ten kur neracionalu daryti serpantinus, ypač dėl slidumo nes bet koks nenuvalytas paviršius žiemą bus problemiškas; tegu pabando nustoti gatves valyti nuo sniego ir barstyti, automobiliai taip pat sėkmingai slidinės, jau nekalbant apie padangas, kur kažkodėl įsivaizduojame jog dviratis žiemą turi sėkmingai galėti važiuoti su vasarinėmis padangomis, nors masė sukibimui smarkiai mažesnė už automobilio, kuriam tokios padangos privalomos).
      Sumokėta kaip už brokuotus ar tvarkingus dvirtakius?

      Comment


        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

        Sumokėta kaip už brokuotus ar tvarkingus dvirtakius?
        Nežinau, klauskit ES iš kurios fondų dauguma dvirtakių prafinansuota, jie turi žinoti nes gi jau ruošiasi baudas mums dalinti už vartojimui netinkamus dviračių takus

        Comment


          Parašė themanual Rodyti pranešimą

          Nežinau, klauskit ES iš kurios fondų dauguma dvirtakių prafinansuota, jie turi žinoti nes gi jau ruošiasi baudas mums dalinti už vartojimui netinkamus dviračių takus
          O savivaldybei vienodai rodo kokios kokybės dvirtakius perka?

          Comment


            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

            O savivaldybei vienodai rodo kokios kokybės dvirtakius perka?
            Manau kad ne, nes daugumoje gerus nusiperka, o karts nuo karto brokuotą prekę ir maxima įkiša

            Comment


              Ir vėl:
              Parašė themanual Rodyti pranešimą

              Karts nuo karto brokuotą prekę ir maxima įkiša
              Parašė ttttt Rodyti pranešimą

              Man visada labai patinka matyt kaip nekokybiškų VMS darbų gynėjai pateisina prastą kokybę tuo klasikiniu rusiškos propagandos argumentu.
              ___

              Parašė themanual Rodyti pranešimą

              Nežinau, klauskit ES iš kurios fondų dauguma dvirtakių prafinansuota, jie turi žinoti nes gi jau ruošiasi baudas mums dalinti už vartojimui netinkamus dviračių takus
              Ir dalins, ir susimokėsi kaip mielas:

              Naujas automobilių taršos mokestis: nors mokėsime kasmet, to neužteks, kad Lietuva išvengtų baudų
              https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...isvengtu-baudu
              Specialistai tikina, kad taršos mokestis Lietuvai privalomas, mat antraip gresia milijoninės baudos, tačiau ar tokių priemonių užteks, kad įvykdytume numatytus įsipareigojimus?<...>

              Vien tokio mokesčio turbūt neužteks. <...> Galima tikėtis maždaug 30 proc. taršos sumažinimo. Tai mažiau, nei nusibrėžti tikslai, tad greičiausiai prireiks ir papildomų priemonių.
              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

              Comment


                Pasinagrinėjau Naujamiesčio dviračių tako projektą ir pastebėjau problemų:
                V.M.Putino gatvėje pagal projektą vienoje kelio pusėje nebeliks pėsčiųjų šaligatvio, tik dviračių takas. Kur dėsis pėstieji?
                Toje pat atkarpoje medžiai bus apstatyti betoninėmis plytelėmis?
                V.M.Putino ir M.Valančiaus sankirtoje pėsčiųjų perėja nepatogiai atitraukta nuo gatvės.
                Click image for larger version

Name:	Citify-Algirdo-g.-dviraciu-takas-04.jpg
Views:	499
Size:	172,9 kB
ID:	1910149

                Comment


                  Putino g. berods nebus atskiro dviračių tako. Projektas kiek keitėsi, bet paskutinių brėžinių neteko matyti.

                  Comment


                    Parašė Blaze Rodyti pranešimą
                    V.M.Putino gatvėje pagal projektą vienoje kelio pusėje nebeliks pėsčiųjų šaligatvio, tik dviračių takas. Kur dėsis pėstieji?
                    Toje pat atkarpoje medžiai bus apstatyti betoninėmis plytelėmis?
                    Pagal planą, dabartinis šaligatvis tampa dviračių takų, o esama žalia juosta išklojama plytelėmis bei medžių šaknų apsaugomis ir virsta tokiu daugmaž dvigubu techniniu šaligatviu su medžiais per vidurį. Ir bent jau pagal dabartinį darbų vaizdą atrodo, kad planas nesikeitė - pašalinti bortai ir juostelė asfalto, sudarant vietos šiek tiek praplatinti būsimą šaligatvį palei gatvę, priešais M. Valančiaus g. gatvė susiaurinta. Manau, kad ten tokio šaligatvio užteks - namai ir įstaigos yra tik kitoje Mykolaičio-Putino gatvės pusėje, o šioje pusėje didesnį pėsčiųjų srautą nuima Liuteronų parko takai.

                    Comment


                      Parašė dondc Rodyti pranešimą
                      Ir vėl:



                      ___
                      O kokioje alternatyvioje realybėje jūs gyvenate, kur viskas pasaulyje tobula ir brokas neegzistuoja, nieks nedaro klaidų ir t.t.?

                      Comment


                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                        Putino g. berods nebus atskiro dviračių tako. Projektas kiek keitėsi, bet paskutinių brėžinių neteko matyti.
                        Būtų teisingas pakeitimas, bet tuomet klausimas ar gatvė ne per siaura jei planuojama kartu joje turėti ir vienpusį automobilių eismą ir abipusį dviračių magistralinės trasos judėjimą. Taip pat ir ten kur lieka atskiras takas manau jog 2.5m per siaura, galėjo tikrai bent 3m išspaust.

                        Comment


                          Parašė themanual Rodyti pranešimą

                          Būtų teisingas pakeitimas, bet tuomet klausimas ar gatvė ne per siaura jei planuojama kartu joje turėti ir vienpusį automobilių eismą ir abipusį dviračių magistralinės trasos judėjimą. Taip pat ir ten kur lieka atskiras takas manau jog 2.5m per siaura, galėjo tikrai bent 3m išspaust.
                          Tiesą sakant nežinau kaip bus galutinai padaryta.

                          Comment


                            Parašė themanual Rodyti pranešimą

                            O kokioje alternatyvioje realybėje jūs gyvenate, kur viskas pasaulyje tobula ir brokas neegzistuoja, nieks nedaro klaidų ir t.t.?
                            Apie ką mes kalbam? Pirštu rodau kas blogai dar prieš statybas, dar prieš patvirtinant sprendinius, o jūs beveik visi ginat, tai ką blogai pastato. Iš kokios jūs alternatyvios realybės?
                            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                            Comment


                              Parašė dondc Rodyti pranešimą

                              Apie ką mes kalbam? Pirštu rodau kas blogai dar prieš statybas, dar prieš patvirtinant sprendinius, o jūs beveik visi ginat, tai ką blogai pastato. Iš kokios jūs alternatyvios realybės?
                              Tai gerai kad tai darot bet ne visi (ypač mažesni) trūkumai padaro takus "vartojimui netinkamais" už kuriuos grės baudos Kalbant apie rimtesnius sunkiau pataisomus "brokus" kaip trasos parinkimas tai man užstrigo jūsų aiškinimas jog takas negali būti palei Oslo g. dėl kategorijos, nors tas takas realiai net nepriklauso tai gatvei, o tik eina šalimais link šlaito kelis šimtus metrų iki kol pasiekia viaduką. Taip pat kaip trasos parinkimas per mišką, kur trasa objektyviai būtų blogesnė nes prisidėtų keliolika metrų sukilimo.

                              Darot nemažai gerų pastabų, tarkim ties būsimu Lazdynų LIDL kur pakeitė trasą (man rodos ten jūsų siūlymas buvo), nesustokit, bet supraskit jog nebūtinai visada esat teisus, o yra ir kitų dalykų nebūtinai susijusių su dviračių takais į kuriuos reikia atsižvelgti tiesiant dviračių taką. Ir vėlgi - ne visi trūkumai padaro takus netinkamais vartojimui; kokybė tai spektras o ne binarinė savybė.

                              Comment


                                Parašė themanual Rodyti pranešimą
                                nesustokit, bet supraskit jog nebūtinai visada esat teisus, o yra ir kitų dalykų nebūtinai susijusių su dviračių takais į kuriuos reikia atsižvelgti tiesiant dviračių taką.
                                Čia jau toks sunkesnis - kai kuriems tikrai būna labai sunku tą suprasti

                                Comment


                                  Parašė themanual Rodyti pranešimą

                                  Tai gerai kad tai darot bet ne visi (ypač mažesni) trūkumai padaro takus "vartojimui netinkamais" už kuriuos grės baudos Kalbant apie rimtesnius sunkiau pataisomus "brokus" kaip trasos parinkimas tai man užstrigo jūsų aiškinimas jog takas negali būti palei Oslo g. dėl kategorijos, nors tas takas realiai net nepriklauso tai gatvei, o tik eina šalimais link šlaito kelis šimtus metrų iki kol pasiekia viaduką. Taip pat kaip trasos parinkimas per mišką, kur trasa objektyviai būtų blogesnė nes prisidėtų keliolika metrų sukilimo.

                                  Darot nemažai gerų pastabų, tarkim ties būsimu Lazdynų LIDL kur pakeitė trasą (man rodos ten jūsų siūlymas buvo), nesustokit, bet supraskit jog nebūtinai visada esat teisus, o yra ir kitų dalykų nebūtinai susijusių su dviračių takais į kuriuos reikia atsižvelgti tiesiant dviračių taką. Ir vėlgi - ne visi trūkumai padaro takus netinkamais vartojimui; kokybė tai spektras o ne binarinė savybė.
                                  Nereikia rinkti vyšnaičių nuo torto, kad net atskiru punktu DJMP numato netiesti takų palei A1 kat. gatves, tai buvo tik papildomas argumentas ir vėliau patikslinau, kad tai ne reikalavimas, o rekomendacija. Esmė yra, kad ten tako visai neturėjo būti (nors nėra draudžiama tiesti papildomų), o tos esminės jungtys, kurios privalomai jau turėjo būti – jų vis dar nėra.

                                  Taip nieks ir neatsakė, kodėl Ginthus siūlyta korekcija taką vesti pro apačia iki viaduko yra blogesnė. Negali būti geriau minti, kaip į Everestą, bet 5 m toliau nuo gatvės.

                                  Dėl to, kad nesutinku klydęs – tai sutinku, kad galima netenkinti sprendinio per mišką, jei jis ten kažkuo ypatingas, bet tokiu atveju ten neturėjo būti jokio tako abskritai, ką ir sako net 3 įpareigojantys dokumentai. Be to, kaip per mišką atsiranda papildomas sukilimas, jeigu baigties tašką nurodžiau ten kur dabar stato? Papildomai, buvo diskutuota, kad pagrindinis tranzitinis srautas bus nuo Lazdynėlių viaduko pro „Litextpo” ir naujajį tiltą į Vingio parką, tad atstumas per mišką yra: trumpesnis, greitesnis, malonesnis, saugesnis, net nebūtų trukdoma įsukantiems automobiliams į biurus. Kam reikia į Panerius, tam numatyta jungtis per Bukčių tiltą, todėl šis visas A1 kat. ir Laisvės pr. mazgas yra žemiausios svarbos ir išvis neturėjo būti aktualus, kol nėra aplinkinių jungčių, pvz. Laisvės pr. ir Architektų g. jungties, kurią, beje, galima padaryti ir legalių nuolydžių be serpantinų ar pandusų ir ji yra magistralinė prioritetinė jungtis. Forumietis buvo nubrėžęs, kaip pravesti palei Laisvės pr. ir užkelt prie „Ąžuoliuko Iki” pravedant po viaduku.
                                  ___

                                  Gal dar kartą pasižiūrim:
                                  Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                  Click image for larger version Name:	Oslo_Misku.png Views:	0 Size:	458,0 kB ID:	1847158

                                  Click image for larger version Name:	planas.png Views:	0 Size:	227,5 kB ID:	1847129
                                  Paskutinis taisė dondc; 2021.09.07, 15:19. Priežastis: *3 įpareigojantys dokumentai (BP, DJMP, Dviračių spec. planas)
                                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                  Comment


                                    Parašė bucaneer Rodyti pranešimą

                                    Pagal planą, dabartinis šaligatvis tampa dviračių takų, o esama žalia juosta išklojama plytelėmis bei medžių šaknų apsaugomis ir virsta tokiu daugmaž dvigubu techniniu šaligatviu su medžiais per vidurį. Ir bent jau pagal dabartinį darbų vaizdą atrodo, kad planas nesikeitė - pašalinti bortai ir juostelė asfalto, sudarant vietos šiek tiek praplatinti būsimą šaligatvį palei gatvę, priešais M. Valančiaus g. gatvė susiaurinta. Manau, kad ten tokio šaligatvio užteks - namai ir įstaigos yra tik kitoje Mykolaičio-Putino gatvės pusėje, o šioje pusėje didesnį pėsčiųjų srautą nuima Liuteronų parko takai.
                                    Pėsčiųjų yra abiejose gatvės pusėse. Ant Tauro kalno pastačius koncertų salę, turbūt bus dar daugiau. Jei įrengs taip kaip plane, tai tikėtina, kad pėstieji vaikščios dviračių taku. O dviratininkams bus nesaugu sukti kairėn iš V.M. Putino į M. Valančiaus gatvę, nes teks kirsti tiesiai važiuojančių automobilių trajektoriją. Geriausiai būtų atstatyti šaligatvį ten, kur jis ir dabar yra, dviračių eismą pietų kryptimi atskirti fiziniu barjeru, o šiaurės kryptimi palikti su visu eismu.

                                    Comment


                                      Nelabai suprantu kam ten išvis dviračių takas ir kodėl ten nepaleidžia dviračių tiesiog gatvėje kartu su mašinom. Siaura maža gatvelė, eismo ganėtinai mažai. Net ir seniau eismo buvo mažai kai buvo aktyviai naudojamas parkingas prie profsąjungų rūmų. Puiki proga padaryt dviračių gatvę, bet ne, reikia dvirtakį kuriuo vaikščios pėstieji ir stumdys vežimėlius Liuks. Kaip tokia schema veikia galima pasižiūrėt gyvai Santaros gatvėj... Kur vienoj pusėj absoliučiai nėra jokių traukos objektų, bet vistiek pilna pėsčiųjų ir vežimėlių ant dvirtakio. O dviračių kitoje pusėje kur tik šaligatvis.

                                      Liūdna.

                                      Comment


                                        Pavilnionių g. dviračių takas

                                        Panašu, kad beveik pilnai sujungs Vakarinę g. su Perkūnkiemio g. Trumpa atkarpa kol kas tik su nauju šaligatviu. Tikiuos ilgai netruks iki kitų rimtesnių etapų - sujungimo su Ukmergės g.

                                        Click image for larger version  Name:	20210908_111139.jpg Views:	1 Size:	383,6 kB ID:	1910465

                                        Click image for larger version  Name:	20210908_111149.jpg Views:	1 Size:	505,2 kB ID:	1910466
                                        Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                        Comment


                                          Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                          . Be to, kaip per mišką atsiranda papildomas sukilimas, jeigu baigties tašką nurodžiau ten kur dabar stato? Papildomai, buvo diskutuota, kad pagrindinis tranzitinis srautas bus nuo Lazdynėlių viaduko pro „Litextpo” ir naujajį tiltą į Vingio parką, tad atstumas per mišką yra: trumpesnis, greitesnis, malonesnis, saugesnis, net nebūtų trukdoma įsukantiems automobiliams į biurus.
                                          Per ten neatsiranda, bet kas leis dėl normalaus pločio dviračių tako kirsti mišką, jei net biurų centro meninėse vizualizacijose takai buvo pavaizduoti metro ar pusantro pločio ir dar turbūt gamtinės dangos?


                                          Parašė dondc Rodyti pranešimą

                                          Taip nieks ir neatsakė, kodėl Ginthus siūlyta korekcija taką vesti pro apačia iki viaduko yra blogesnė. Negali būti geriau minti, kaip į Everestą, bet 5 m toliau nuo gatvės.
                                          O kaip užkilti ant viaduko tuo taku einančiu šalia miesto greitkelio (5 metrai yra daug kai įvertini nuo tokios gatvės atlekiantį purvą ir purslus, be to takas anksčiau pradėtų kilti)? Prie viaduko daryti serpantiną kur takai bus siauri, reikės nepatogiai sukiotis ant posūkių, o nuolydis sumažės tik procentu ar dviem? Kaina išaugs bent jau trigubai (o darant normalaus pločio serpantinus reikės tokių atraminių sienelių, kad skirtumas bus gal ir dešimt kart didesnis) tokios jungties, o privalumai minimalūs, nes jei ten tarkim buvo anksčiau Everestas, tai dabar nuolydis sumažės po žemės darbų ir nemanau jog labai kuo skirsis nuo tarkim Tauro kalno.

                                          Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                          Dėl to, kad nesutinku klydęs – tai sutinku, kad galima netenkinti sprendinio per mišką, jei jis ten kažkuo ypatingas, bet tokiu atveju ten neturėjo būti jokio tako abskritai, ką ir sako net 3 įpareigojantys dokumentai.
                                          Tai pala pala, jei nesigauna per mišką takas, tai nebelieka viso to srauto nuo esamo viaduko per Oslo g. link naujų biurų, Litexpo, Naujamiesčio galų gale, ir ta jungtis jau nebereikalinga dėl įpareigojančių dokumentų?


                                          Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                          . Kam reikia į Panerius, tam numatyta jungtis per Bukčių tiltą,
                                          Ir kada tas Bukčių tiltas bus? Po dešimt ar dvidešimt metų? Kodėl nenutiesus šitos trumpos jungties nereikalaujančios kirsti miško, kuri yra geras kompromisas visomis kryptimis, net ir link jau dabar esančio vienintelio tilto? Vėlgi tik dėl tų dokumentų?

                                          Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                          . dėl šis visas A1 kat. ir Laisvės pr. mazgas yra žemiausios svarbos ir išvis neturėjo būti aktualus, kol nėra aplinkinių jungčių, pvz. Laisvės pr. ir Architektų g. jungties, kurią, beje, galima padaryti ir legalių nuolydžių be serpantinų ar pandusų ir ji yra magistralinė prioritetinė jungtis.
                                          Taip, ta jungtis svarbi, bet ji nėra alternatyva ir iš bėdos pravažiuoti ten galima ir dabar dviračiu dabartiniems srautams, nors dangos kokybė ir tragiška. Nežinau kodėl tas nusileidimas nekruta, bet įtariu jog bus bandoma prafinansuoti kartu su tilto per Nerį statybomis (nežinau ar jos galės pretenduoti į ES fondų lėšas, bet pagal paskutines tendencijas įtariu jog galės)

                                          P.S. tas forumietis kur siūlė buvau aš, bet ten jokių serpantinų nereiktų ir miško kirsti taipogi...
                                          Paskutinis taisė themanual; 2021.09.08, 13:48.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X