Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Abejoju -- mažos gatvės skirtos šiukšlinėms reguliariai ir gaisrinei karts nuo karto privažiuoti, o dvirtakiai apskaičiuoti sniegą valantiems traktoriams, gėlių laistymo cisternoms kaip minimum.
    Neskirtos. Kur glaima šiukšlinės yra iškeliamos prie pagrindinių gatvių. tada ir šiukliavežėms patogiau ir negadina kieminių gatvių dangos. O dabartiniai 15 tonų traktoriai stumdantys sniegą dvirtakiuose yra tik begėdiškas dvirtakių laužymas.

    Priešgaisrinė yra krizinis atvejis ir ji tikrai nevažinėja kas savaitę. Beje ji vis tiek neprivažiuoja per užstatytus automobilius (praėjusiais metais bent du kartus negalėjo privažiuoti kai buvo iškveitimas kaiminystėje. Gaisrininkai bėgo pėsčiomis ieškoti gaisro).

    Comment


      Pasirašyta sutartis 2 metams už ~3mln. dėl "Algirdo gatvės rekonstravimas ir dviračių tako V. Mykolaičio – Putino gatvėje statyba"
      Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

      Comment


        Parašė Riedis Rodyti pranešimą
        Pasirašyta sutartis 2 metams už ~3mln. dėl "Algirdo gatvės rekonstravimas ir dviračių tako V. Mykolaičio – Putino gatvėje statyba"
        Negi 2 metus žadama ja statyti? Ten gi nėra taip daug.

        Comment


          Specifikų tikrai nežinau, bet įtariu, kad yra daug faktorių - kada realiai pradės, kiek tai apima komunikacijas, kiek pačios gatvės tvarkys (pirkimuose buvo nemažai "humanizavimo" niuansų), kiek truks iki smulkmenų sutvarkymo ar jau yra visi statybų projektai ir pan.

          Berods žalgirio g. rekonstrukcija irgi jau vasarą pasirašyta, bet dvirtakis tiesiamas dabar tik ties keliais pastatais, fragmentiškai.
          Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

          Comment


            Parašė Riedis Rodyti pranešimą

            Berods žalgirio g. rekonstrukcija irgi jau vasarą pasirašyta, bet dvirtakis tiesiamas dabar tik ties keliais pastatais, fragmentiškai.
            Darbai vyksta didžiojoje Žalgirio gatvės dalyje, išskyrus atkarpą nuo Kalvarijų iki Rinktinės gatvės.

            Comment


              Kalbame apie nuosavų namų kvartalus, ar daugiabučių? Pastaruosiuose šiukšlių konteineriai įrengiami prie įvažiavimų tikrai ne dėl silpnų pagrindų. Nuosavų namų kvartaluose šiukšlinės važiuoja iki kiemo, nebent iki kiemo nėra pravažiuojamo kelio. Praktikoje - nevažiuoja ant trinkelių, kas dažnu atveju ir parodo, kad pagrindas sunkiasvoriams nepritaikytas.



              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

              Neskirtos. Kur glaima šiukšlinės yra iškeliamos prie pagrindinių gatvių. tada ir šiukliavežėms patogiau ir negadina kieminių gatvių dangos. O dabartiniai 15 tonų traktoriai stumdantys sniegą dvirtakiuose yra tik begėdiškas dvirtakių laužymas.

              Priešgaisrinė yra krizinis atvejis ir ji tikrai nevažinėja kas savaitę. Beje ji vis tiek neprivažiuoja per užstatytus automobilius (praėjusiais metais bent du kartus negalėjo privažiuoti kai buvo iškveitimas kaiminystėje. Gaisrininkai bėgo pėsčiomis ieškoti gaisro).

              Comment


                Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                Kalbame apie nuosavų namų kvartalus, ar daugiabučių? Pastaruosiuose šiukšlių konteineriai įrengiami prie įvažiavimų tikrai ne dėl silpnų pagrindų. Nuosavų namų kvartaluose šiukšlinės važiuoja iki kiemo, nebent iki kiemo nėra pravažiuojamo kelio. Praktikoje - nevažiuoja ant trinkelių, kas dažnu atveju ir parodo, kad pagrindas sunkiasvoriams nepritaikytas.
                Daugiabučius, kaži ar daug dviračių takų tiesiama privačių namų kvartaluose. Nuosavų kvartaluose yra įvairiai, dažnai iki kiemo nes namų savininkai tingi nešti šiukšles prie kvartalo įvažiavimo kontenerių. Bet tada koneteineriai bųna individualių namų (tie stumdomi) ir šiukšliavežės mažesnės (lengvesnės).

                Comment


                  Atrodo Jūs senokai nebuvote nuosavų namų kvartale. Kokie dar kvartalo konteineriai? Kiekvienas namas turi savo konteinerius - kuriuos šiukšlių surinkimo dieną reikia išstumti į gatvę, kuria važiuoja šiukšliavežė.

                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                  Daugiabučius, kaži ar daug dviračių takų tiesiama privačių namų kvartaluose. Nuosavų kvartaluose yra įvairiai, dažnai iki kiemo nes namų savininkai tingi nešti šiukšles prie kvartalo įvažiavimo kontenerių. Bet tada koneteineriai bųna individualių namų (tie stumdomi) ir šiukšliavežės mažesnės (lengvesnės).

                  Comment


                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                    O dabartiniai 15 tonų traktoriai stumdantys sniegą dvirtakiuose yra tik begėdiškas dvirtakių laužymas.
                    Galima plačiau apie 15 t traktorius? Čia tiesiog iš fantazijos traukiat skaičius? Gigantiški žemės ūkio T-150K arba dideli ekskavatoriniai krautuvai (Komatsu WB93R) sveria 8 tonas. Net tokiais niekas dvirtakiuose sniego nevalo.

                    šiukšliavežės mažesnės (lengvesnės).
                    Tos pačios šiukšliavežės, kur visur.

                    Comment


                      Į tema dėl pėsčiųjų-dviračių takų apkrovas, jų ir kitos infrastruktūros gadinimo:
                      2021-04-14 avarija Gariūnų gatvėje link Kauno pusės. Foto iš FB grupės "Reidas Vilniuje", įkėlė Julita Justice.

                      Comment


                        Gerai varo liaudis. Nepaisant to, kad kaip tik yra apvažiavimas Paneriškių g.

                        Click image for larger version

Name:	download.png
Views:	741
Size:	1,69 MB
ID:	1877623
                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                        Comment


                          Parašė alga Rodyti pranešimą

                          Galima plačiau apie 15 t traktorius? Čia tiesiog iš fantazijos traukiat skaičius? Gigantiški žemės ūkio T-150K arba dideli ekskavatoriniai krautuvai (Komatsu WB93R) sveria 8 tonas. Net tokiais niekas dvirtakiuose sniego nevalo.
                          Valo dar ir kaip. O po to dar krauna į sunkvežimius, katrie jau ir tas 15t sudaro.

                          Comment


                            Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                            Atrodo Jūs senokai nebuvote nuosavų namų kvartale. Kokie dar kvartalo konteineriai? Kiekvienas namas turi savo konteinerius - kuriuos šiukšlių surinkimo dieną reikia išstumti į gatvę, kuria važiuoja šiukšliavežė.
                            Tai ir sakau kad konvertavosi 5 asmeninius stumdomus konteinerius. Kai kur buvo kvartalo konteineriai seniau. Jei pavažiuosime toliau nuo sostinės - dar ir dabar.

                            Parašė alga Rodyti pranešimą

                            Galima plačiau apie 15 t traktorius? Čia tiesiog iš fantazijos traukiat skaičius? Gigantiški žemės ūkio T-150K arba dideli ekskavatoriniai krautuvai (Komatsu WB93R) sveria 8 tonas. Net tokiais niekas dvirtakiuose sniego nevalo.
                            Kaip tai nevalo? Modelių nežinau bet pagal nuotraukas panašu. Ir nelabai svarbu ar 8 tonos ar 15 jeigu dvirtakio pagrindas neskirtas net 1-2 tonų lengviesiems automobiliams.




                            Comment


                              Raudonos dangos kokybė Žalgirio/Geležinio dviračio take ties Rimi. Tiesa, šitas yra turbūt seniausias raudonas takas Vilniuje, pastatytas 2015. Visame ruože suskilinėjęs visaip skersai ir išilgai. O kraštuose trupa kaip vaflio lakštas ir daug kur matosi asfalto gabaliukai ant paties tako paviršiaus. Gali būti, kad naujesni raudoni takai kiek geresni ir bent jau kraštuose netrupa, kaip šitas, bet problemos su skilinėjimais visvien yra

                              Comment


                                Tai kaip ir aišku kas čia tuos dviračių takus ardo visam Vilniuje

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą

                                  Gali būti, kad raudonas asfaltas labiau linkęs skilti, nei įprastas. Tiesiog pilkas asfaltas irgi pasėda, bet nesuskyla. O skyla tik raudonas. Dėl to ne taip akivaizdu.

                                  Kitas variantas, kad anksčiau darė geresnius pagrindus, kurių nepaveikdavo šitie veiksniai ir jie apskritai nei nesėsdavo, nei skilinėdavo.
                                  Praeitų metų juodas asfaltas. 160 m atkarpoje 3 skylimai:

                                  Click image for larger version  Name:	IMG_20210416_191008.jpg Views:	0 Size:	937,1 kB ID:	1878239

                                  Click image for larger version  Name:	IMG_20210416_191020.jpg Views:	0 Size:	840,5 kB ID:	1878240

                                  Click image for larger version  Name:	IMG_20210416_191042.jpg Views:	0 Size:	989,4 kB ID:	1878241

                                  Vieta prie armuchos štabo, tai gal specialiai padarė skylimus, negi lepinsi kareivius:
                                  Click image for larger version  Name:	download.png Views:	0 Size:	1,56 MB ID:	1878242
                                  Paskutinis taisė dondc; 2021.04.16, 20:04. Priežastis: Rašyba
                                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                  Comment


                                    Parašė dondc Rodyti pranešimą

                                    Praeitų metų juodas asfaltas. 160 m atkarpoje 3 skylimai:

                                    Vieta prie armuchos štabo, tai gal specialiai padarė skylimus, negi lepinsi kareivius:
                                    Skersiniai skilimai veikiausiai dėl kitų priežasčių, bet pastebėjimas aiškus - spalva neįtakoja gebėjimo skilti.

                                    Comment


                                      Panašu, kad tvarkoma jungtis per Ozo/Geležinio dobilo viaduką. Kažko nėra jokių brėžinių 3d.vilnius.lt. Gal yra kažkokios info apie pirkimą ar net brėžiniai su sprendimais, kurie ten bus daromi dėl eismo saugumo?

                                      Comment


                                        Remonto būdu daro tą jungtį (Pagaliau!!!), tai sužinosim eigoje. Turbūt kažkas panašaus kaip Pilaitės pr. per VA, kur tiltas neliečiamas, o nuvažiavimai/užvažiavimai perdaromi. Vietos turėtų užtekti perdaryti laiptus į nuolydį, nors gal tiesiog šalia taką nuties ir nelies šaligatvio

                                        Papildymas: perdarinėja kartu su šaligatviu, gal visai nebeliks laiptų.

                                        Click image for larger version

Name:	Ozo.jpg
Views:	1208
Size:	279,2 kB
ID:	1879544

                                        Tuo pačiu, Fabijoniškių g. tęsiami darbai

                                        Click image for larger version

Name:	Fabijoniskiu.jpg
Views:	563
Size:	399,6 kB
ID:	1879543
                                        Paskutinis taisė Riedis; 2021.04.21, 18:06.
                                        Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                        Comment


                                          Gudeliuose sustatyti kuoliukai. Panašu kad pagaliau bus jungtis su taku link Gariūnų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X