Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Labai įdomus Strazdo klausimas: kas jus privertė išlipti iš mašinos ir sėsti ant dviračio?
    Aš sėdau ant dviračio, kai padarė Antakalnio dviračių taką.
    Bet dabar daug mieliau į centrą arba Žvėryną važiuoju Kareivių gatve iki Kalvarijų g. Lidlo, nes nuo jo prasideda Senvagės dviračių takas, kuris man neatsibosta. Geriau važiuoju ilgiau, kad tik būtų maloni kelionė.
    Dėl asfalto miške: pabandykit taką nuo Antakalio žiedo per pušyną iki Valakupių tilto - neilgas bet smagus, arba Vingio parko takus, juos pernai išasfaltavo, arba Laisvės pr. tarp Karoliniškių ir Lazdynų rajonų asfaltuoja dvirtakį per Pasakų mišką - smagiausia atkarpa.
    Bet jūs teisus, kad kai kuriuose prestižiniuose parkuose norėdami pabrėžti natūralumą šaligatvius daro ne iš trinkelių, bet iš skaldelės, kad atrodytų kaip natūralus takelis. Negirdėjau, kad tai galiotų dviračių takams, netgi į Žaliuosius ežerus šįmet žada asfaltuoti takus per miškus ir man tai visiškai logiška ir priimtina.

    Comment


      Parašė utomnes Rodyti pranešimą
      Labai įdomus Strazdo klausimas: kas jus privertė išlipti iš mašinos ir sėsti ant dviračio?
      Na, aš iš tų, kuriems dviratis be sporto yra ir šiaip tiesiog transportas. Nuo tada kai atsikrausčiau arčiau centro. Kol nebuvo Senvagės dviračių tako mindavau gatve, grūsdamasis pro automobilių kamštį, nes vis tiek greičiau nei tuos 2 kilometrus važiuoti pusę valandos automobiliu tame kamštyje.
      Post in English - fight censorship!

      Comment


        Parašė utomnes Rodyti pranešimą
        Dėl asfalto miške: pabandykit taką nuo Antakalio žiedo per pušyną iki Valakupių tilto - neilgas bet smagus
        Bandžiau vasario 28 d., kai visi kiti takai buvo išvalyti ir nutirpę. Smagu nebuvo, sužinojau, kad su SPD-SL cleatsais pasivaikščiojus po sniegą reikia ieškoti kokio nors aštraus daikto, nes sniegas prilenda į plokštelės įdubimus, susispaudžia į ledą ir nebeišeina įsisegti.
        Attached Files

        Comment


          Parašė utomnes Rodyti pranešimą
          Negirdėjau, kad tai galiotų dviračių takams, netgi į Žaliuosius ežerus šįmet žada asfaltuoti takus per miškus ir man tai visiškai logiška ir priimtina.
          Istorija tokia, kad savivaldybė bandė paasfaltuoti Žaliųjų ežerų tako statesnes vietas, kurias periodiškai išplauna vanduo, pradėjo ruošti pagrindą, bet Verkių regioninio parko valdžia užprotestavo, ir viskas sustojo stambios skaldos fazėj. Man rodos, savivaldybė dabar galvoja daryt kitą atskirą taką, gal palei Žaliųjų gatvę, gal palei Verkių.

          Comment


            Parašė alga Rodyti pranešimą

            Bandžiau vasario 28 d., kai visi kiti takai buvo išvalyti ir nutirpę. Smagu nebuvo, sužinojau, kad su SPD-SL cleatsais pasivaikščiojus po sniegą reikia ieškoti kokio nors aštraus daikto, nes sniegas prilenda į plokštelės įdubimus, susispaudžia į ledą ir nebeišeina įsisegti.
            Po 5 metų, kai vėl bus tokia pati žiema, galėsite vėl palaukti specialiai būtent tokios dienos, kad galėtumėte pakartoti tokią patirtį.
            KOKIE BLOGI DVIRAČIŲ TAKAI VILNIUJE, AR JŪS MATĖT???!!Ą

            Comment


              Jie nieko negalvoja. T. Narbuto g. takas pagal priimtus įstatymus (Dviračių trasų spec. planą) numatytas 9 numeriu eilėje – jį vėl atidėjo nepaisant pažadų pasikartojančių kas kelis mėnesius, bet takus ruošiasi tiesti nuo Žaliųjų Ežerų g. tarp sodų ir ežerų (atkarpą priskirtą 69 nr.) ir iki Europos Parko g. (70 nr. atkarpą).

              Juokingiausia, kad Vilniaus darnaus judumo planas numato jau nebetiesti tos 69 nr. atkarpos tarp ežerų ir Žaliųjų Ežerų g., bet formuoti jungtį nuo Žaliųjų Ežerų g. priešinga kryptimi link upės ir centro. Taip pat atskiros nuostatos numato pirmenybę tiesti susisiekimo takus, o ne rekreacinius aplink ežeriukus.

              P. S. Ties ežerais viršijamas nuolydis, o ir esama gatvelė kiemo pravažiaimą labiau primena, vasara ten pralįst tarp priparkuotų mašinų net sunku, o ties Žaliųjų Ežerų g. nuolydis dar žymiai statesnis, o VMS atsisako keisti trasą – atsitraukti nuo gatvės su sunkiuoju transportu ir tiesti per mišką arba sodų gatveles pritaikyti palei Naujanerių dvarą. Lietuvos administracinių ginčų komisija 2 kart nepriėmė skundo, dabar 3-ias bandymas, galbūt jau nagrinėja ištaisius nurodytus skundo netikslumus.
              Paskutinis taisė dondc; 2021.03.16, 10:09.
              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

              Comment


                Parašė Valiukas Rodyti pranešimą

                Po 5 metų, kai vėl bus tokia pati žiema, galėsite vėl palaukti specialiai būtent tokios dienos, kad galėtumėte pakartoti tokią patirtį.
                KOKIE BLOGI DVIRAČIŲ TAKAI VILNIUJE, AR JŪS MATĖT???!!Ą
                Pasakų parke tiesiog atėmė taką iš pėsčiųjų. Tiksliau įgrūdo į jį dviračių eismą, nes ten ne atskiras dviračių takas. Buvo siūlyta dar prieš kokius 4–5 m. tiesti naujai šalia ant tuščios pievos, kur patenka saulė ir naturaliai nutirbdo sniegą, plius po apačia šiluminė trasa tirpdo sniegą. Panašiai, kaip Vingio parke būtų gavęsi, kai vienur visada sausa, o už 10 metrų sniegas šešėlyje.
                Paskutinis taisė dondc; 2021.03.16, 10:12.
                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                Comment


                  Parašė Valiukas Rodyti pranešimą

                  Po 5 metų, kai vėl bus tokia pati žiema, galėsite vėl palaukti specialiai būtent tokios dienos, kad galėtumėte pakartoti tokią patirtį.
                  KOKIE BLOGI DVIRAČIŲ TAKAI VILNIUJE, AR JŪS MATĖT???!!Ą
                  Kam taip nervingai? Aš myliu Vilniaus naujus takus, jais iš Panerių iki Antakalnio važinėjausi, bet būtent tas, kurį utomnes reklamuoja, buvo neįveikiamas.

                  Comment


                    Alga teisus, šis takas žiemą buvo užverstas sniegu, o dabar užverstas nulūžusiom šakom, tikiuosi neužilgo jį nuvalys.
                    Bet aš norėčiau pereiti prie konkrečių siūlymų.
                    Siūlau du magistralinius dviračių takus iš centro į Pilaitę, prašau vertinimo:

                    A. Pradečiau nuo Paribio g. Žvėryne ir kylam naturaliu slėniu tiesiai į Viršuliškes tai platus pėsčiųjų takas, po kuriuo eina berods šiluminė trasa, ties įkalnės viduriu yra aikštė (buvę metaliniai garažai), nuo čia prasideda asfaltuota kelias į kairę į Karoliniškių dviračių viaduką ir posūkis į dešinę Ąžuolyno g. eina tiesiai į Ozo g.(Šeškinę), na o mes tęsiam tiesiai Sugicharos g. iki Viršuliškių Tujų g, kuri atveda prie Laisvės pr. sankryžos su Justiniškų pr., toliau du variantai arba Justiniškių taku, arba pro Keistuolių teatrą Viršuliškių skg. iki Vakarinio aplinkelio, tada dviračių viaduku tarp dviejų PC "Outlet" ir "Senukai" tęsiam Sidaronių g. iki kol baigiasi VSD tada sukam per miškelį į Smalinės g. prie "Maxima". Toliau nepastatyta Smalinės g. važiuojam po Pilaitės pr. viaduku ir įvažiuojam į senąją Pilaitę
                    Privalumai:
                    1.Tiesiausias kelias - sutaupom atstumo (tiesesnis negu Narbuto-Pilaites prospektai)
                    2.Gerai pajungiam Viršuliškių, dalinai Šeškinės ir Karoliniškių dviratininkus
                    3.Apjungiam prekybos centrus
                    4.Galimybės rekreacijai į Salotės ež. ir Buivydiškių tvenkinius
                    ... papildykit

                    Trūkumai:
                    1.Laisvės pr. kirtimas per šviesoforinę sankryžą (rekomenduojama naudoti respiratorių)
                    2.Didelė dalis trasos turėtų būti gausiai apželdinama (žaluma atskiriama nuo gatvių)
                    3.Brangiausia dalis dviračių viadukas per Vakarinį aplinkelį, bet gal PC dalinai finansuotų?
                    .... papildykit

                    B. Pradėčiau nuo Seimo (Nac. bibliotekos), jau suprojektuotu dviračių tiltu iki Upės g., toliau ji pereina į Latvių g ir ja tiesiai iki šlaito, kur prasideda Karoliniškų pėsčiųjų takas į kalną, juo pakylam į Šimulionio g. taką, kuris toliau tampa Kavoliuko g, kerta tuneliu Laisvės pr. ir atsiremia į Vakarinį aplinkelį, čia reiktų naujo Dviračių viaduko į Astikų taką, toliau per Pilaitės pušyną šalia Pilaitė dvaro ir tvenkinių išvažiuojam į I.Kanto g čia būtų sankryža į Salotė ež ir Smalinės g į Naująją Pilaitę

                    Privalumai:
                    1.Praktiškai respiratorius nereikalingas
                    2.Labai tiesus kelias į centrą (pagal mano skonį aš jį pavingiuočiau)
                    3.Galimybės rekreacijai šalia Pilaitės dvaro ir ant Karoliniškų kalno
                    4.Labai patogus Karoliniškų dviratinikams
                    5.Galimybė pasiekti Salotės ež. pliažą ir tęsti rekreatyvinį taką link Neries
                    ... papildykit

                    Trūkumai:
                    1.Dar nėra tilto per Neri prie Upės g.
                    2.Visą Latvių g. reiktų padaryti vienos krypties kaip Giedraičių (kad tilptų magistralinis dviračių takas)
                    3.Dvi šviesoforinės sankryžos su Vytauto ir Kęstučio gatvėmis
                    4.Per visas Karoliniškes reiktų gausaus apželdinimo (apsaugant nuo triukšmo ir taršos)
                    5.Reikia naujo dviračių viaduko per Vakarinį aplinkelį
                    .... papildykit

                    Man abu variantai atrodo labai skubūs, bet vertinkit jūs, jei jums patiktų galėtume siūlyti savivaldybei?

                    Comment


                      Na tai pasiūlymai įdomūs. Bet tu įvertint kelis faktorius:
                      1. tai reiškia dvigubai didesnį lėšų poreikį jungčiai, nes reik tiesti du takus (nutiesus A jis nebus patogus Karoliniškių gyventojams, nutiesus tik B jis nebus patogus Viršuliškėms, Justiniškėms).
                      2. takai turės eit pro parkus, kurie turi statusus ir kuriuose kartais negalima tiesti jokių kietų dangų ar apšvietimo.
                      3. geografiniai ribojimai (pvz., iš Latvių g. užkilt iki Šimulio g. būtų jau labai rimtas reikalas - ten yra gana status nuolydis - o kai kurie sako, kad net Narbuto g. takas bus per status ir net negalima jo statyt);
                      4. nori nenori, bet magistraliniai takai turi turėti jungtis su kitais takais, kuriais gyventojai galėtų privažiuot iki magistralinių; taigi reikėtų pažiūrėt kokios būtų galimos jungtys su kitais magistraliniais takais ar kitom gatvėm;

                      Comment


                        A variantas numatytas, bet į prioritetinę eilę nepakliuvo. Reiks palaukt tiek tako, tiek viaduko iš Šešuolių g., tiek dvirtakio į Naująją pilaitę (VSD pusėj).
                        Tikėtinai greičiau sujungs Šimulionio g. su Ąžuolyno g. ir tai neaišku kada. Kol nėra Ozo ar Buivydiškių takų - vargu ar ties. Tujų g. taip pat įrenginėjo šaligatvį nesenai ir nesiėmė pritaikyti vietą dvirtakiui.

                        Šioje iškarpoje paryškinau į saugomas teritorijas nepatenkančią A trasos atkarpą.

                        Click image for larger version  Name:	Misko.jpg Views:	0 Size:	954,1 kB ID:	1870065

                        B variantas sunkiai įmanomas, geriausiu atveju būtų prašyti, kad sutvarkytų dangą į kietesnę, vietomis platesnę ir stabiliau besilaikančią (ypač perdaryti paryškintoje nuo parko vidurio iki Latvių g. arba piečiau esančią dėl nuožulnesnio šlaito - bet esamas takas siauras) , nes teritorija yra saugomoje teritorijoje - tikėtinai neleistų asfaltuoti. Juolab planuodami niekaip nepažymėjo šios jungties.

                        Click image for larger version  Name:	Misko2.jpg Views:	0 Size:	163,3 kB ID:	1870066

                        Šiaip kalbant apie taršą - pirminis Narbuto g. dvirtakis bus dėkingoje pusėje - kartu su besileidžiančiais, tuo pačiu atskirti A juosta ir dar jei neklystu aukščiau gatvės vietomis.
                        Jeigu jau minėti tragišką vietą šiuo aspektu tai geriau tiktų Ozo g. - kartu su intesyviai kylančiu transportu (tarp kurio nemažai sunkiųjų), atskyrimas nedidelis. Vienintelės alternatyvos ateityje - šeškinės šlaito takas (prie akropolio), Šiaurinė g. (jeigu tiek toli pasieks)
                        Paskutinis taisė Riedis; 2021.03.17, 18:18.
                        Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                        Comment


                          Dėl A varianto -- abiem už, ten turėtų būti takas, o ne Narbuto g. dūmuose. Juolab, kad lyg tyčia tam takui yra tiltas virš Narbuto g. ir Šimulionio g. takas. Dėl B turiu abejonių, ar jis įvykdomas: nuokalnių gradientai netilps į jokias normas (net čia turim labai į juos kreipiančių dėmesį), bei kraštovaizdžio draustinis, kuriame tikriausiai draudžiama kloti asfaltą, jau nekalbant apie griovių/pylimų statybą gradientams išlygint.

                          Comment


                            Parašė alga Rodyti pranešimą
                            Dėl A varianto -- abiem už, ten turėtų būti takas, o ne Narbuto g. dūmuose. Juolab, kad lyg tyčia tam takui yra tiltas virš Narbuto g. ir Šimulionio g. takas. Dėl B turiu abejonių, ar jis įvykdomas: nuokalnių gradientai netilps į jokias normas (net čia turim labai į juos kreipiančių dėmesį), bei kraštovaizdžio draustinis, kuriame tikriausiai draudžiama kloti asfaltą, jau nekalbant apie griovių/pylimų statybą gradientams išlygint.
                            Bet tada, tiek A, tiek B variantui yra komplikuota pakliūti kurie keliauja nuo pilaitės pusės. Užvažiuoti į šlaitą ne pats smagiausias variantas. Nebent padarytu dvirtaki nuo Narbuto g. pradžios iki pėsčiųjų tilto, bet vistiek šlaito dalį reiktu kažkaip išspręsti.

                            Comment


                              Nematau, kas komplikuota: Pilaitės pr-Sietyno-Kavoliuko-Šimulionio, ir tu jau ten. Šviesoforų nebuvimas ir ramios gatvės kompensuoja papildomą kilometrą.

                              Comment


                                Dėl Karoliniškių raguvų tako -
                                pagal senus žemėlapius galima spręsti, kad apleisti vyriausybiniai namai yra pastatyti tiesiai ant buvusios gatvės.
                                Man pačiam keista, kodėl tokią teritoriją išvis leido privatizuoti.
                                Juos tenka apeidinėti per ganėtinai statų kalną.
                                Tuo tarpu - jei panaikinus tvorą ir padarius pravažiavimą tiesiai per kiemą - gautūsi labai lygus nusileidimas/pakilimas.
                                Šiuo metu buvusi vilos tvora yra šiek-tiek sumažinta, bet vistiek tenka ropštis šlaito šonu - tad jei negalima tako nutiesti per kiemą, teoriškai būtų įmanoma suformuoti šlaite nedidelę terasą, ir ja nutiesti dvirtakį.
                                Click image for larger version

Name:	image_108177.jpg
Views:	728
Size:	41,6 kB
ID:	1870204

                                Comment


                                  Neblogai skaldot malkas. Nereikia ir Latvių g./Šimulionio g., į Tujų g. nuolydžio jau „pakanka”. Per didelius statumus ne aš sugalvojau, o STR. T. Narbuto g. siūliau nestatyti tik tokiu projektu bei pateikiau korekcijas sprendžiančias problemą.

                                  Gal pradžiai pamėginkit per sniegą / ledą įminti tuose miškuose, kur negalimas asfaltas. Galit nors šiandien, nes ledas dar ten neištirpęs.

                                  Į Tujų g. 6,74%:

                                  Click image for larger version

Name:	Untitled-1.png
Views:	717
Size:	613,0 kB
ID:	1870217
                                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                  Comment


                                    Parašė julius Rodyti pranešimą
                                    Dėl Karoliniškių raguvų tako -
                                    pagal senus žemėlapius galima spręsti, kad apleisti vyriausybiniai namai yra pastatyti tiesiai ant buvusios gatvės.
                                    Man pačiam keista, kodėl tokią teritoriją išvis leido privatizuoti.
                                    Juos tenka apeidinėti per ganėtinai statų kalną.
                                    Tuo tarpu - jei panaikinus tvorą ir padarius pravažiavimą tiesiai per kiemą - gautūsi labai lygus nusileidimas/pakilimas.
                                    Šiuo metu buvusi vilos tvora yra šiek-tiek sumažinta, bet vistiek tenka ropštis šlaito šonu - tad jei negalima tako nutiesti per kiemą, teoriškai būtų įmanoma suformuoti šlaite nedidelę terasą, ir ja nutiesti dvirtakį.
                                    Click image for larger version

Name:	image_108177.jpg
Views:	728
Size:	41,6 kB
ID:	1870204
                                    Kažkada ne taip seniai buvo kilęs skandalas, kad ten esanti sena žalia tvora aptveria ir dalį valstybinės žemės, žadėjo ją išmontuoti. Nežinau, kaip ten dabar yra, veikiausiai dalis senojo kelio vis tiek yra privačioje žemėje, o valstybinėje yra draustinis ir jokių terasų ten neišeis suformuot...
                                    Lietuva visiems.

                                    Comment


                                      Matau daug problemų šituose siūlymuose:

                                      1) bent Karoliniškių trasa per siaura normalaus pločio atskirtiems dviračių ir pėsčiųjų takams ir niekas medžių nekirs tam kad išplatinti. O bendras masiškai naudojamas takas negerai žinant kokio statumo kalvos ir kokiu greičiu dviratininkai nuo jų leistųsi.
                                      2) Net ir išplatinus vis tiek reikia ir asfalto, nes be jo takas drėgnesniu laikotarpiu/žiemą bus dviračiu neįveikiamas, o sausu dulkės. Būtų tikrai netikėta jeigu leistų asfaltuoti draustinyje. Kitą vertus pašalius asfaltas ant tokio statumo įkalnių gali būti itin slidus ir pavojingas.
                                      3) Net ir išasfaltavus dviračių taką ant jo pastoviai eis pėstieji, nes pėsčiųjų takas bus be asfalto. Tujų dviračių takas prieš savaitę buvo pilnas pėsčiųjų nes niekas nenorėjo purvintis batų ant neasfaltuoto pėsčiųjų tako. Jeigu ten pėsčiųjų tako neasfaltavo tai naivu būtų tikėtis to ir čia.
                                      4) Reljefas. Abi alternatyvos turi pora kart statesnių atkarpų nei takas palei Narbuto g. ir niekaip neatitiktų STR. Buvo juk siūlymas daryti serpatiną palei Narbuto g nes irgi per procentą ar du viršijo STR. Narbuto g. trasa net per suknežusį šaligatvį yra beveik visiems įminama kylant aukštyn, tuo tarpu per abi šitas alternatyvas daugumai tektų vestis dviratį į kalną.

                                      Alternatyva šiauriau turi labai daug sukilimo nes užkilus dar seka dauba. Alternatyva piečiau kaip gerai pastebėta apskritai neįgyvendinama nes normali tako trasa eitų per privačią teritoriją, o dabartinis apėjimas eina ant šlaito kur be masyvių žemės darbų ir kirtimų tako neįrengsi, kuriame galėtų normaliai prasilenkti keli dviratininkai ir pėstieji.

                                      Tai gali būti rekreacinės trasos, tokios jos yra ir dabar, bet jos patrauklios tik nekasdieniam važinėjimui geru oru, kaip suprantu būtent iš tokių dviratininkų ir yra atsiliepimai apie tai jog trasos per miškelį būtų geresnės. Viskas su tuo gerai, bet prioritetas turi būti takas palei Narbuto g., nes tokia realybė - dabar galima sakyti situacija per miškelį ir nesutvarkytu šaligatviu palei Narbuto g. tapačiai bloga, bet absoliuti dauguma dviratininkų renkasi Narbuto g., rinksis ir ateityje nes daugumai tikslas bus greičiau pasiekiamas ir tas tikslas bus ne miškelyje.

                                      Comment


                                        Šimašius vakar įkeltoje įpusėjusios kadencijos ataskaitoje pasakė, kad per šiemet bus nutiesta 21km dvirtakių. Jau nekalbant, kad tiek niekad nebuvo nutiesta per metus (dažniausiai 8-12km), kažin ar tiek išvis yra realiai suplanuota bent jau pradėti šiais metais?

                                        Comment


                                          O nebus čia kaip su tais pažintinias takais, kur gyrėsi jog nuties 100 km pažintinių takų, o rezultate tiesiog žemėlapius nupiešė jau pramintiems miško takeliams?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X