Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Tiesiog didesnio skersmens ratai lengviau užvažiuoja ant borto.
    Užvažiuoja tai lengviau, bet bortui vistiek tą patį svorį perduoda. DIdeli ratai svorį paskirsto esant lygiam pagrindui, bet lipant per bortą vistiek visas svoris tenka bortui.

    Comment


      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

      Užvažiuoja tai lengviau, bet bortui vistiek tą patį svorį perduoda. DIdeli ratai svorį paskirsto esant lygiam pagrindui, bet lipant per bortą vistiek visas svoris tenka bortui.
      Yra didžiulis skirtumas kaip apkrova paskirstoma. Susirask nutukusį žmogų ir paprašyk jo atsisėsti ant tavo rankos. Tuomet paimk kirvį ir atremk buka puse ant savo rankos,o ant smailosios išbalansuok tą patį asmenį ir stebėk kaip jis sutraiško tavo kaulą. Tai čia vien padangos plotis daug ką duoda.

      Diametras ir storis taip pat daug priduoda, nes tokiam dideliam ratui atsirėmus į bortą stora padanga stipriau deformuosis ir jei rato diametras bus santykinai pakankamo dydžio kliūčiai, tuomet padanga bent dalinai ją apžios ir pačiam bortui teks mažesnė apkrova.
      Paskutinis taisė themanual; 2020.08.27, 10:04.

      Comment


        Parašė themanual Rodyti pranešimą

        Yra didžiulis skirtumas kaip apkrova paskirstoma. Susirask nutukusį žmogų ir paprašyk jo atsisėsti ant tavo rankos. Tuomet paimk kirvį ir atremk buka puse ant savo rankos,o ant smailosios išbalansuok tą patį asmenį ir stebėk kaip jis sutraiško tavo kaulą. Tai čia vien padangos plotis daug ką duoda.

        Diametras ir storis taip pat daug priduoda, nes tokiam dideliam ratui atsirėmus į bortą stora padanga stipriau deformuosis ir jei rato diametras bus santykinai pakankamo dydžio kliūčiai, tuomet padanga bent dalinai ją apžios ir pačiam bortui teks mažesnė apkrova.
        Ir visa tai nuostabiai skamba teorijoje, bet kodėl tada Vilniuje praktiškai bet kuriam naujam dvirtakyje pilna skilusių bortų?

        Comment


          Parašė ttttt Rodyti pranešimą

          Ir visa tai nuostabiai skamba teorijoje, bet kodėl tada Vilniuje praktiškai bet kuriam naujam dvirtakyje pilna skilusių bortų?
          Fizika ir teorijoje ir praktikoje veikia taip pat. Aš paaiškinau, jog yra skirtumas kaip bus paskirstyta apkrova, o ne kodėl skyla/neskyla, bet tokį traktoriuką tikrai turėtų atlaikyti. O skyla dėl to kad gauna didesnę apkrovą nei sukurtas atlaikyti (pervažiuoja pilnai pakrautas sunkvežimis ir dar kaip nors išilgai pakibęs ant to borto) arba tiesiog pats bortas nekokybiškas.

          Comment


            Parašė Riedis Rodyti pranešimą
            Click image for larger version Name:	20200812_180550.jpg Views:	1 Size:	326,5 kB ID:	1820943
            dondc Pasislinko

            Click image for larger version  Name:	20200827_163301.jpg Views:	0 Size:	279,1 kB ID:	1823578

            Beje ta pėsčiųjų "salelė" atrodo juokingo dydžio.
            Bei kai pamatysit kiek uždažyta asfalto tai irgi ne pyragai - bent jau potencialiai panaudos ateityje kai bus 2x2.

            Pati atkarpa jau atidaryta automobiliams - prie geresnės progos įkelsiu.
            Paskutinis taisė Riedis; 2020.08.27, 16:44.
            Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

            Comment


              Riedis, ar patį užblokavo Facebook'e? Manau, šio projekto architektai buvo pranešę apie tave, o esant naujam profiliui, be nuotraukos – lengvai užblokavo.

              Dėl stulpo buvo pateiktas pastebėjimas, kai dar nebuvo išlietas asfaltas. Na, matyt, brangiau yra geriau: https://tvarkaumiesta.lt/problem/157952
              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

              Comment


                Parašė themanual Rodyti pranešimą

                Yra didžiulis skirtumas kaip apkrova paskirstoma. Susirask nutukusį žmogų ir paprašyk jo atsisėsti ant tavo rankos. Tuomet paimk kirvį ir atremk buka puse ant savo rankos,o ant smailosios išbalansuok tą patį asmenį ir stebėk kaip jis sutraiško tavo kaulą. Tai čia vien padangos plotis daug ką duoda.

                Diametras ir storis taip pat daug priduoda, nes tokiam dideliam ratui atsirėmus į bortą stora padanga stipriau deformuosis ir jei rato diametras bus santykinai pakankamo dydžio kliūčiai, tuomet padanga bent dalinai ją apžios ir pačiam bortui teks mažesnė apkrova.
                Bet šiuo atveju kirvis yra bortas, t.y. storas žmogus (traktorius) lipa ant kirvio (borto) ir laužo viską po apačia.

                Tas būtų tiesa jeigu ratai būtų lygaus paviršiaus, bet šitie visaeigiai traktoriai turi padagas kurios yra daug aštresnių formų.

                Comment


                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                  Bet šiuo atveju kirvis yra bortas, t.y. storas žmogus (traktorius) lipa ant kirvio (borto) ir laužo viską po apačia.

                  Tas būtų tiesa jeigu ratai būtų lygaus paviršiaus, bet šitie visaeigiai traktoriai turi padagas kurios yra daug aštresnių formų.
                  Gal jau užteks šitų diletantiškų blevyzgų? Gal galim padaryti prielaidą, kad takų rangovai žino ką daro? Trys milijonai krepšinio trenerių.

                  Comment


                    Parašė alga Rodyti pranešimą

                    Gal jau užteks šitų diletantiškų blevyzgų? Gal galim padaryti prielaidą, kad takų rangovai žino ką daro? Trys milijonai krepšinio trenerių.
                    Jeigu žino ką daro, kodėl po kiekvieno tiesimo reikia taisyti brokus?

                    Comment


                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                      Jeigu žino ką daro, kodėl po kiekvieno tiesimo reikia taisyti brokus?
                      Na, o kur tamstos darbo be broko rezultatai? Kiek takų nutiesei? Gal verta pamąstyti apie karjerą savivaldybės infastruktūros kokybės užtikrinimo struktūrose?

                      Comment


                        Gariūnų tunelis pilnai pastatytas, eismas virš jo greitkeliu atkurtas. Dabar tvarko žemes vejai Gariūnų pusėje, liko įrengti taką Maximos pusėje.



                        Senvagės parke dvirtakiai įrengti, bet įvažiavimas kai kuriose vietose atmestinai užtvertas kilnojamom tvorom. Dar vyksta darbai, bet pravažiuot įmanoma. Bus gražesnė vieta, nei Šimašiaus Tujų takas! Graži kalvota vietovė, gausu medinių lieptų maudynėms ežerėliuose, visokių suoliukų su vaizdais, vingiuojantys atskirti dviračių ir pėsčiųjų takai.






                        Pasakų parko kampe kažkokie žemės darbai, gal daro jungtį tarp Architektų ir Asanavičiūtės takų.



                        Giedraičių g. net šiokiadienio popietę labai tankiai naudojama pasivaikščiojimams, dviratininkų irgi sutikau keletą.


                        Comment


                          Rinktinės g. nuo Šeimyniškių iki Tuskulėnų jau irgi užbaigta.

                          Comment


                            Dar lyg tai smulkūs darbeliai liko, ne?

                            Comment


                              Nu jau visai į pabaigą, pats dvirtakis, šaligatvis, įvažiavimai berods jau 100% baigti, dar gal keliose vietose truputį pievų aplinkinių liko patvarkyt ir bus viskas.

                              Comment


                                Gaila tik kad krumus pasodino labai trumpoj atkarpoj

                                Comment


                                  Toks biškį liūdnesnis. Vilnios takas Paupyje

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą
                                    Toks biškį liūdnesnis. Vilnios takas Paupyje

                                    Nufotografavau laptopo ekraną ir pranešiau per Tvarkau Vilnių.
                                    Post in English - fight censorship!

                                    Comment


                                      Parašė index Rodyti pranešimą

                                      Nufotografavau laptopo ekraną ir pranešiau per Tvarkau Vilnių.
                                      Tai kad aš jau ir taip pranešiau

                                      https://tvarkaumiesta.lt/problem/160151

                                      Comment



                                        Stanevičiaus g. pėsčiųjų ir dviračių takai. Buvau įmetęs prieš forumo užlūžimą, tad įmetu iš naujo. Fotografuota 2020-09-09

                                        Pradedant ties Fabijoniškių g., prie Stanevičiaus g. Lidl. Panašu, kad Lidl'o kartu su statybomis įrengti takai irgi bus perdaromi apkeičiant vietomis, patraukiant pėsčiuosius toliau nuo gatvės. Jau buvo pradėtas ardyti šaligatvis.




                                        Ties Simono Stanevičiaus stotele:


                                        Tarp takų sustatyti nauji apšvietimo stulpai, žadamas apželdinimas:


                                        Atnaujinamos šalia esančios perėjos:


                                        Ties įvažiavimu:


                                        Prie Pamiškės stotelės:


                                        Neišvengta šiek tiek klaidų - einant pėsčiomis, nusileidus nuotraukos kairėje esančiais laiptais žemyn ir norint pasiekti perėją reiktų eiti per juodžemį (jau pranešta per Tvarkau miestą):


                                        Artėjant prie Ateities g. takas jau yra malonesnis - palikti krūmynai tarp takų:


                                        Prie Liudo Giros st.:


                                        Ateities g. ir naujo tako susijungimas:


                                        Naujojo tako pradžia:


                                        Comment


                                          Ar apie lietaus vandenį pagalvota? Ten nemažos nuokalnės nuo Stanevičiaus gatvės kiemų. Įtariu, kad po lietaus viskas plauks, o ypač perėjos.

                                          Apart to, atrodo puikiai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X