Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tai o kodėl tos sienelės tiesiog nesutvarko, nepanaikina, neatrodo, ka dčia daug darbo. Duokit įrankius ir pats sutvarkyčiau per dieną.

    Comment


      Parašė ttttt Rodyti pranešimą
      kurios net nepažymėjo atšvaitu ar nenudažė brūkšniais kaip stulpelius iš tavo pateiktų Amsterdamo pavyzdžių, kad atkreipt dėmėsį į potencialų pavojų
      Taip padarytų, tai iškart užmėtytumėt akmenim, maždaug - "va žėkit kaip problemas sprendžia, papaišė kažką ir jau ale turi būt gerai"

      Comment


        Parašė Valiukas Rodyti pranešimą

        Taip padarytų, tai iškart užmėtytumėt akmenim, maždaug - "va žėkit kaip problemas sprendžia, papaišė kažką ir jau ale turi būt gerai"
        Taip, nes tai vistiek yra nepriimtina, bet iš dviejų blogių šis būtų mažesnis.

        Comment


          Ta sienelė nukasus šlaitą, galėjo būti įrengta iš kairės pusės perbetonuojant upės krantinės esamus betoninius, ažūrinius šlaitus pačiame viršuje. Šlaitą upės pusėje buvo galima patvarkyt ne tik čia, bet ypač po Liubarto tiltu, kur išvis nutrūksta dviračių takas, nes netilpo. CCCP sugebėjo išbetonuoti 4,2 km (per abi puses 8,4 km), o va mes nutraukėm taką, nes tik pačiam viršuj sukelt vertikalios sienelės nesugebėjom 0,5 km ilgio? Tas sienas galima vijokliais apsodint ir plaukentiems laivu dar daugiau atsivertų žalumos.

          Click image for larger version  Name:	1.jpg Views:	0 Size:	248,0 kB ID:	1816815

          Visgi, Upės g. be problemų praplatino taką į upės pusę su papildomu vertikaliu betonavimu:

          Click image for larger version  Name:	2.jpg Views:	0 Size:	197,3 kB ID:	1816816

          Kalbant apie: „pjaut savo 35-40 km/h greičiu skersai-išilgai per visą miestą”, tai net pagal STR projektinis greitis numatytas 30 km/h. Vienas dalykas, kai dar dviratininkų labai mažai, bet kai reiks palei tas tvoras prasilenkt tarp krūvos kitų ir abejomis kryptimis judančių, tai pasimatys visas smagumas.
          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

          Comment


            Kontekstui. Naujas viadukas per kelią Danijoje:

            Click image for larger version

Name:	Failas_001.png
Views:	467
Size:	302,8 kB
ID:	1816869

            Comment


              Kokiam kontekstui? Prie ko čia tas viadukas? Savaime aišku, kad ant jo, kaip ir ant bet kokio tilto, bet kurioj šaly bus turėklai ar tvoros... Kritikuojamas juk ne Narbuto viadukas, ant kurio tokia pati situacija kaip šitoj nuotraukoj iš Danijos, o vieta, kur niekas netrukdė padaryti normaliai.

              Comment


                Tai viaduką statant galima atitraukt 0,5 metro nuo tako ir tada daryt turėklus.

                Comment


                  Būtent, ir eilė dalykų buvo suderinta PP stadijoje statant viaduką virš T. Narbuto g. Pagal daug aukštesnius standartus nei čia Danijoje, kur net pėsčiųjų takas siauresnis nei ant mūsų viaduko. Visgi, spėkit kas buvo? Tech. projekto rengimo metu absoliučiai viskas pakoreguota į blogąją pusę. Į tokią blogąją pusę, apie kurią net negalėjau pagalvot – net asfaltas su plytelėmis dingo ir atsirado vientisa betono plokštė. Tiek pločiai susiaurėjo, tiek saugių atstumų nebeliko, tiek aukščių skirtumas išnyko ant pačio viaduko, tiek net asfalto su plytelėmis nebeliko. Kaip bebūtų, atidarymo metu apspistas žurnalistų meras iškilmingai kirpo juostą su išsišiepusiu statytoju.

                  P. S. Viadukas Danijoje turi draugiškus turėklus rankoms. Kontaktuotum ranka, kurią dar galėtum prispaust prie kūno absorbuodamas prisilietimą. Mūsų tų standartinių tvorelių atveju vairas užsisuktų momentaliai be galimybės išlaviruot.
                  Paskutinis taisė dondc; 2020.07.24, 21:41.
                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                  Comment


                    Olimpiečių gatvės dviračių takas (Neries dešiniojo kranto projektas).

                    1.


                    2.


                    3.


                    4.


                    5.


                    6.


                    7.


                    8.Išsaugotas medis


                    9. Išsaugotas medis


                    10.


                    11. Kiti išsaugoti medžiai, tačiau su pažeistom šaknim. Bordiūrai montuojami labai arti kamieno


                    12.
                    Paskutinis taisė Kaid; 2020.07.25, 21:13.

                    Comment


                      Erfurto g. dviračių takas

                      1. Esamas Architektų g. dviračių takas nesujungtas su nauju Erfurto g. taku


                      2. Nuo Architektų g. iki VT stotelės įrengti paprasti vejos bordiūrai, ne taip kaip kitur - skelti.


                      3.


                      4. Iki rekonstravimo IKI parkavimo aikštelė ir takas buvo viename lygyje, dabar visa aikštelė aprėminta bordiūrais.


                      5. Labai įdomiai atitraukti įspėjamieji paviršiai, per visą darbų zoną per vieną plytelę.


                      6.


                      7. Sutvarkys perėją, kuri seniau vedė nuo vejos iki vejos.


                      8. Ties (nebestatomu) baseinu


                      9.

                      Comment


                        Ar yra planas tvarkyti sankryžą ties Mindaugo tiltu? Ten iš Žvejų g. pusės susiaurėja ir yra visiškai neadekvatus.

                        Comment


                          Bent man tai nėra tekę matyti sprendinių. Greičiausiai, kad dabar ne, nors tikrai negarantuosiu.

                          Takas nutrūks ir ties būsimo Kongresų centro teritorija. Ten kiek virš 100 metrų bus nutiesta tvarkant tą visą teritoriją (nes patenka į apsaugos zoną ar kažkas tokio).

                          Comment


                            Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                            Olimpiečių gatvės dviračių takas (Neries dešiniojo kranto projektas).

                            5.

                            siknarankiai... Ir vel nuleido bordiura vietoj sulygiavimo su pakeltos perejos danga. Sioje vietoje po kiekvieno lietaus tenka sokineti per bala.

                            Comment


                              Prie Cloud namu
                              Click image for larger version

Name:	P00725-205155.jpg
Views:	1258
Size:	206,9 kB
ID:	1817282

                              Comment


                                Nematau problemos kodėl turėtu Upės gatvėje nebūti sutvarkytos tvoros prie dviračių tako. Kažkodėl pas mus labai isterikuojama jeigu kur tik yra koks šlaitas tai tada jau neliečiama šventa karvė kai normaliose šalyse nukasa kiek riekia ir niekas problemos dėl to nekelia. Na bet pas mus net miesto centre dvirtakio nutesti negali nes "draustinis".

                                Comment


                                  Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                                  siknarankiai... Ir vel nuleido bordiura vietoj sulygiavimo su pakeltos perejos danga. Sioje vietoje po kiekvieno lietaus tenka sokineti per bala.
                                  Nieko, perdarys.

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą
                                    Laisvės pr. takas tokiu tempo po poros metų jau prašysis kapitalinio remonto ar ištisinio perasfaltavimo. Tiesą sakant, mane tai labiausiai neramina, nes ar savivaldybė turės tam pinigų ir noro viską tvarkyti?
                                    Na, gerai tai, kad ištisinis tako perasfaltavimas kainuoja, ko gero, dešimtadalį ramios kvartalo gatvės perasfaltavimo kainos. Tai, manau, jei reiks, tai ir darys.

                                    Comment


                                      Toks klausimas: o dienos ir metų pravažiavusių dviračių taku skaičiuoklės skaičiuoja tik dviratininkus? Ta prasme ar tai yra normalu, kad skaičiuoklės visiškai ignoruoja pravažiuojančius su paspirtukais, longbordais ir t.t., ar tai yra gedimas? Nes pastebėjau, kad kai važiuoju su dviračiu suveikia kokius 8 ar 9 kartus iš 10, su paspirtuku 0. Vakar taip sutapo, kad ilgai kalbėjau telefonu sėdėdamas prie skačiuoklės, pravažiavo 15 paspirtukingkų, nepaskaičiavo nei vieno.

                                      Comment


                                        Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                                        Toks klausimas: o dienos ir metų pravažiavusių dviračių taku skaičiuoklės skaičiuoja tik dviratininkus? Ta prasme ar tai yra normalu, kad skaičiuoklės visiškai ignoruoja pravažiuojančius su paspirtukais, longbordais ir t.t., ar tai yra gedimas? Nes pastebėjau, kad kai važiuoju su dviračiu suveikia kokius 8 ar 9 kartus iš 10, su paspirtuku 0. Vakar taip sutapo, kad ilgai kalbėjau telefonu sėdėdamas prie skačiuoklės, pravažiavo 15 paspirtukingkų, nepaskaičiavo nei vieno.
                                        taip, dviratininkų skaičiuoklė skaičiuoja tik dviratininkus

                                        Comment


                                          Tada kiek apmaudu ir tikiuos tais skaičiais per daug nesiremiama kuriant kažkokius ateities planus, nes su paspirtukininkais bendras skačius mažiausiai padvigubėtų ar net patrigubėtų...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X