Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Ką daryti su šituo? Čia viena iš trumpų atkarpų, kurias perasfaltavo Linkmenų g. po to, kai paraportavau dėl vandens kaupimosi po lietaus. Iki perdarymo toje vietoje būdavo didelė bala po lietaus. Po perdarymo ten irgi didelė bala po lietaus. Raportuoti iš naujo? Ir kurių velnių perdaro, jeigu po perdarymo būna lygiai tas pats?

    Matyt, kad reikia raportuoti (juo labiau, kad į praeitą, panašu, net nieko neatsakyta). O bėda matyt tame, kad takas padarytas su nuolydžiu į abi puses, bet dešinėje tvora trukdo vandeniui nutekėti.
    Post in English - fight censorship!

    Comment


      Pranešiau. Žiūrėsim. Man tik plaukai šiaušiasi nup tokio darbų atlikimo. Būtent šitas takas yra visiškas clusterfuck'as. Nu kaip taip galima? Kodėl?

      Comment


        Pranešineti būtina ir kelti klausimus. Net jeigu ir nesutvarkys, vistiek kažkam demėsį patrauks, gal kitame projekte panašių problemų bus išvengta. Tylėti niekad neverta. Raportuokite visą broką.

        Comment


          Parašė Resutas Rodyti pranešimą
          Pranešineti būtina ir kelti klausimus. Net jeigu ir nesutvarkys, vistiek kažkam demėsį patrauks, gal kitame projekte panašių problemų bus išvengta. Tylėti niekad neverta. Raportuokite visą broką.
          Tas ir erzina, kad jau lyg ir gerai kitur viskas buvo. Bent jau dangos kokybės požiūriu. Pavyzdžiui, Upės g. takas. Ir tik bac Linkmenų takas su visais savo brokais ir nelygumais.

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą
            Pranešiau. Žiūrėsim. Man tik plaukai šiaušiasi nup tokio darbų atlikimo. Būtent šitas takas yra visiškas clusterfuck'as. Nu kaip taip galima? Kodėl?
            Tokių pranešimų topinis atsakymas iš Savivaldybės būna toks: "atliktiems darbams taikoma 5 metų garantija"... Tik man kyla klausimas, koks išorinis ekspertas vykdo darbų priežiūrą ir kaip yra aktuojami darbų pridavimai, kai daugeliu atvejų brokas drasko akis. Esu gyvai matęs, kaip buvo klojamas naujas šaligatvis, darbų vadovas priėjęs su aparatu pamatavo jo nuolydį ir pasipylė dviejų minučių keiksmų monologas. Buvo perklojama visa atkarpa. Tai mintis tokia, kad kažkas negerai ne tik sustatybų ar darbų priežiūra, bet ir su nekompetetingais darbų vadovais ar užsakovais.

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą

              Tas ir erzina, kad jau lyg ir gerai kitur viskas buvo. Bent jau dangos kokybės požiūriu. Pavyzdžiui, Upės g. takas. Ir tik bac Linkmenų takas su visais savo brokais ir nelygumais.
              Na jeigu kalbėt apie dangą, tai jo, Upės dvirtakis yra vienas geresnių, nors irgi su šiokiom tokiom balom:



              Bet iš STR ir saugumo pusės Upės dvirtakis yra vienas iš prasčiausių Vilniuje, tiesiog pažeidimas ant pažeidimo:















              Comment


                Paskutinėj nuotraukoj reikėtu krūmus apkarpyt, o visi kiti "pažeidimai" biurokratiniai

                Comment


                  Metalinės ir betoninės tvoros prie pat dvirtakio iš abiejų pusių yra biurokratiniai "pažeidimai", aha, ok, aišku...

                  Comment


                    Atrodo tikrai kaip biurokratinės.

                    I shit you not, pabaksnojau random į žemėlapį Amsterdame, kur radau raudonus naujesnius (asfaltuotus) takus:

                    Click image for larger version

Name:	Annotation 2020-07-24 104923.jpg
Views:	490
Size:	314,5 kB
ID:	1816734

                    Click image for larger version

Name:	Annotation 2020-07-24 105017.jpg
Views:	479
Size:	332,3 kB
ID:	1816735

                    Click image for larger version

Name:	Annotation 2020-07-24 105340.jpg
Views:	474
Size:	343,9 kB
ID:	1816736

                    Click image for larger version

Name:	Annotation 2020-07-24 105116.jpg
Views:	482
Size:	339,0 kB
ID:	1816737

                    Click image for larger version

Name:	Annotation 2020-07-24 105237.jpg
Views:	470
Size:	331,6 kB
ID:	1816738

                    Comment


                      Jeigu mūsų patvirtinti STR ir rekomendacijos yra aukštesnio standarto nei pateikti pavyzdžiai iš Olandijos, kodėl turim vadovautis pastaraisiais?

                      Stulpų su krūmais turim apsčiai, reiks paprašyt savivaldybės, kad visur sudėtų bortus, kaip pirmoje nuotraukoje.
                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                      Comment


                        Parašė dondc Rodyti pranešimą
                        Jeigu mūsų patvirtinti STR ir rekomendacijos yra aukštesnio standarto nei pateikti pavyzdžiai iš Olandijos, kodėl turim vadovautis pastaraisiais?

                        Stulpų su krūmais turim apsčiai, reiks paprašyt savivaldybės, kad visur sudėtų bortus, kaip pirmoje nuotraukoje.
                        Aukstesnio standarto ir tiesiog prasto standarto kuris nelabai igyvendinamas miestu centruose, o ir poreikio tam jokio nera. Siaip tai dvirtakiai turetu buti skirstomi i kategorijas panasiai kaip gatves. Jeigu ka ir reiktu cia keisti tai.prasta standarta.

                        Comment


                          Parašė dondc Rodyti pranešimą
                          Jeigu mūsų patvirtinti STR ir rekomendacijos yra aukštesnio standarto nei pateikti pavyzdžiai iš Olandijos, kodėl turim vadovautis pastaraisiais?

                          Stulpų su krūmais turim apsčiai, reiks paprašyt savivaldybės, kad visur sudėtų bortus, kaip pirmoje nuotraukoje.
                          Pas mus standartai tokie aukšti, kad mieste negalima net gatvių tiest be izoliacinių garso sienelių.

                          Pasitvirtintų tvarkų reikia laikytis. Krūmus apgenėti, stulpų neįrenginėti viduryje takų ir pan. Bet jeigu skirtumas yra tarp 30 cm atstumo iki sienelės ir 50 cm atstumo Birutės take (kas reikštų dar didesnį šlaito nukasimą, didesnio aukščio sienelę, t.y. dar labiau įbetonuoti taką) - tai aš gal renkuosi pirmą (dabartinį) atvejį. Aišku, kita situacija yra Upės g. take - tai nemanau, kad dėl to kažkas labai ten šakosis, kad ir ateityje taip reikia būtinai daryt

                          Comment


                            Bet chebra rimtai jūs kartais sliekų asfalte (raudonam) ieškot. Pagal Jus idealus dvirtakis turėtų būt kažkoks 6 metrų 2 juostų tunelis su po metrą atitraukta aklina tvora, neįvekiama pėstiesiems, kuriuo galėtumnetrukdomas pjaut savo 35-40 km/h greičiu skersai-išilgai per visą miestą. Chill.

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                              Atrodo tikrai kaip biurokratinės.

                              I shit you not, pabaksnojau random į žemėlapį Amsterdame, kur radau raudonus naujesnius (asfaltuotus) takus:
                              Smagu, kad pabaksnojai, bet nors vienam pavyzdy yra belenkiek metrų metalinių tvorų prie pat dvirtakio? Praktiškai visur apart paskutinės nuotraukos iš akies yra mažiausiai 30cm nuo dvirtakio, o stulpai esantys arčiau yra prie sankryžų, perėjų ar įvažiavimų į dvirtakius - vietose, kur tu nevarai 30km/h kaip prie tvorų Upės take. Dar sakau, nesuprantu šitos logikos rasti blogą pavyzdį iš kitur (tipo bet koks pavyzdys iš Amsterdamo, net blogas, turi būti laikomas aklai šventu, nes tai Amsterdamas?) ir teisinti STR (kurių privaloma laikytis ir juose nėra kažko absurdiško ar neįgyvendinamo, o kaip tik viskas labai logiška ir apgalvota) pažeidimus mūsų mieste. Tokie metodai primena rusų propagandą, kur į bet kokią valdžios veiksmų kritiką atkertama "O pažiūrėkit kas vyksta Amerikoj, ten išvis juodaodžius žudo"...

                              Comment


                                Utrechte aukštesnis naujų takų standartas, Amsterdamas prastas pavyzdys, jau buvau idėjęs video, kur pagal mūsų STR vien pažeidimai - parkavimo vietos prie pat takų, stulpai prie pat takų, krūmai krentantys į taką nemažiau nei Lukiškių aikštės take, šalia takų siauri šaligatviai su stulpais ir medžiais per patį vidurį, tvoros prie pat tako krašto ir t.t.

                                Absoliučiai daugumai dviratininkų tie STR pažeidimai vienodai, čia labiau manau kliūva tai kad yra reglamentas ir jo nesilaikoma, kai yra visos galimybės jo laikytis ir su tuo sunku ginčytis. Svarbiausia pažeidimus pranešinėti savivaldybei per Tvarkau Vilnių, net jei ignoruos tai bus papildomai argumentai potencialiems kandidatams ateities rinkimuose. Aišku jei atsiras bent vienas, kuris tęstų dvirtakių tiesimą

                                Comment


                                  Tai dar kartą, STR turi būti laikomasi. Bet nu patys įsivaizduokit labai realią situaciją:



                                  Sienelė atitraukta per kokį 30 cm nuo tako. Reikalaujama 50 cm. Tai dabar dėl 20 cm reikia nukasti šlaitą dar bent metru (nes gi ir apšvietimo stulpai atsitraukt turi), didinti sienelės aukštį iki 2 metrų ar daugiau. Ir visa tai tik tam, kad aklai patenkinti STR. Ar naudotojams nuo to bus realiai geriau ir patogiau? Labai abejoju, bet už visus nešnekėsiu.

                                  Tai gal geriau kartais tuos reikalavimus taikyt su sveika nuovoka, negu aklai jų laikytis? Pykstame ant biurokratų, kad visada viską daro pagal biurokratines procedūras, bet tuo pačiu patys to reikalaujame. Tikrai yra situacijų, kai ne visada pavyks 100% pataikyt į reikalavimus, ypač kai paskutinių 20% siekimas jau nebeduos jokios apčiuopiamos grąžos (kai investicijos pradeda augti eksponentiškai, o grąža tik vienetiniais procentais).

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                    Tai dar kartą, STR turi būti laikomasi. Bet nu patys įsivaizduokit labai realią situaciją:

                                    Sienelė atitraukta per kokį 30 cm nuo tako. Reikalaujama 50 cm. Tai dabar dėl 20 cm reikia nukasti šlaitą dar bent metru (nes gi ir apšvietimo stulpai atsitraukt turi), didinti sienelės aukštį iki 2 metrų ar daugiau. Ir visa tai tik tam, kad aklai patenkinti STR. Ar naudotojams nuo to bus realiai geriau ir patogiau? Labai abejoju, bet už visus nešnekėsiu.

                                    Tai gal geriau kartais tuos reikalavimus taikyt su sveika nuovoka, negu aklai jų laikytis? Pykstame ant biurokratų, kad visada viską daro pagal biurokratines procedūras, bet tuo pačiu patys to reikalaujame. Tikrai yra situacijų, kai ne visada pavyks 100% pataikyt į reikalavimus, ypač kai paskutinių 20% siekimas jau nebeduos jokios apčiuopiamos grąžos (kai investicijos pradeda augti eksponentiškai, o grąža tik vienetiniais procentais).
                                    Yra žmonių kurie norėtų tuomet siaurinti taką per 20cm, jeigu neišeina patraukti sienelės. Aš ne vienas iš jų Dėl to Amsterdame pilna takų einančių palei tvoras, ne dėl to kad buvo negalima patraukti tvoros, ar kažkam patinka pažeidinėti jų reglamentus, o dėl to, kad stengiamasi turėti kuo platesnį taką.

                                    Man labiau kliūva ne ištisinės tvoros ar sienelės prie takų, kur galima gana gerai erdviškai nustatyti atstumą ir judėti palei jas, o pavieniai stulpai šalia tako nuo kurių sudėtinga įvertinti atstumą, nes jie vizualiai atrodo kaip 2D objektas ir kuriuos dažnai yra visos galimybės perkelti toliau.

                                    Comment


                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                      Tai dar kartą, STR turi būti laikomasi. Bet nu patys įsivaizduokit labai realią situaciją:

                                      Sienelė atitraukta per kokį 30 cm nuo tako. Reikalaujama 50 cm. Tai dabar dėl 20 cm reikia nukasti šlaitą dar bent metru (nes gi ir apšvietimo stulpai atsitraukt turi), didinti sienelės aukštį iki 2 metrų ar daugiau. Ir visa tai tik tam, kad aklai patenkinti STR. Ar naudotojams nuo to bus realiai geriau ir patogiau? Labai abejoju, bet už visus nešnekėsiu.

                                      Tai gal geriau kartais tuos reikalavimus taikyt su sveika nuovoka, negu aklai jų laikytis? Pykstame ant biurokratų, kad visada viską daro pagal biurokratines procedūras, bet tuo pačiu patys to reikalaujame. Tikrai yra situacijų, kai ne visada pavyks 100% pataikyt į reikalavimus, ypač kai paskutinių 20% siekimas jau nebeduos jokios apčiuopiamos grąžos (kai investicijos pradeda augti eksponentiškai, o grąža tik vienetiniais procentais).
                                      Paėmei pavyzdį, kuris kelia mažiausiai problemų, bet ok. Klausimas - sienelė ten buvo prieš statant taką? Atsakymas - ne. Dabar jau aišku nereikia nukasinėti šlaito ir kažką keisti, su tokiu pažeidimu dar galima susitaikyt, bet jie privalėjo padaryti normaliai nuo pat pradžių, niekas netrukdė. Bet pakomentuok šitą vietą, kur iš vienos pusės prie pat tako yra metalinė tvorą, o iš kitos net į taką išsikišanti betoninė siena, kurios net nepažymėjo atšvaitu ar nenudažė brūkšniais kaip stulpelius iš tavo pateiktų Amsterdamo pavyzdžių, kad atkreipt dėmėsį į potencialų pavojų - čia tikrai viskas yra normalu ir tokios vietos kritika yra aklas reikalavimų laikymasis ir grynai biurokratinių procedūrų laikymasis?



                                      Don't get me wrong, esi visiškai teisus dėl sveikos nuovakos, kiekvieną situaciją reikia vertininti individualiai. Pvz prie Lukiškių aikštės ir prie Verslo trikampio irgi yra STR pažeidimai, bet ten prie pat dvirtakio yra krūmai, blogiausiai kas gali nutikt tau ar tavo vaikui užsižiopsojus ir šiek tiek kliudžius krūmus yra subraižymas, o kliudžius metalinę tvorą ar betoninę sieną pasekmės gali būti labai rimtos.

                                      Comment


                                        Aš rašiau, kad Upės g. blogai padaryta. Apie tai kalbos nėra.

                                        Bet ką tavo "galėjo padaryt normaliai nuo pat pradžių" Birutės take - tai tą ir reiškia: didesnį šlaito nukasimą, sienelės aukštinimą. Po to važiuotum gamtiniu krantinės taku su 2 metrų aukščio sienele šone.

                                        Comment


                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                          Aš rašiau, kad Upės g. blogai padaryta. Apie tai kalbos nėra.

                                          Bet ką tavo "galėjo padaryt normaliai nuo pat pradžių" Birutės take - tai tą ir reiškia: didesnį šlaito nukasimą, sienelės aukštinimą. Po to važiuotum gamtiniu krantinės taku su 2 metrų aukščio sienele šone.
                                          Na taigi vienodai matome nuotrauką, matom koks reljefas, kam tas hiperbolizavimas apie 2 metrų aukščio sienelę?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X