Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Čia turbūt iš tų laikų, kur ramia širdim projektuodavo tokias kaip Lazdynų-Oslo-Vakarinio aplinkkelio sankryža su trumpomis juostomis įsiliejimui/išvažiavimui.

    Comment


      Parašė milashius Rodyti pranešimą
      Naujienos iš Pilaitės prospekto.
      Panašu, kad pasaka tęsiasi, dvirtakio kelkraštis vėl ne tokias bordiūrais atskirtas nuo pėsčiųjų tako. Kerista du kartus klojo, panašu kad Eurovia taip pat du kartus klos.
      Užklausus, maloniai atrašė Antonas: „Trumpai atsakau dėl šitos atkarpos. Ji suprojektuota atskiru projektu, nei pirmoji atkarpa ir ten deja numatyti tokie bortai, kurie sudėti - vejos. Kadangi projektavimas itin vėlavo ir projektuotojai darė atskiras dalis subrangos būdu ir galiausiai nesužiūrėjo šito reikalo, tai liko vejos bortai, o ne nusklembti. Po pirkimų tik šį dalyką atradome ir nelabai galime pakeisti, o kadangi atkarpa trumpa (tik iki Laisvės prospekto), tai nebelaužiau iečių, tuo tarpu likusioje - Iki kostitucijos - jau keisime kiekiuose ir visur į nusklembtus bortus.”

      Na gerai, buvo dar teikti siūlymai perprojektuoti stotelių laukimo paviljonus ir pakoreguoti tvorelių įrengimą bei panaikinti skersinius bortus – žiūrėsim ar lūkesčiai pasiteisins. Balandžio 11 d. buvo gautas toks atsakymas: „Susirašėm su projekto vadovu. Darbo projekte bortai bus išimti. Stotelių patraukimą irgi ketinama numatyti.”

      Dar PP pradinėje stadijoje buvo numatyti skirtingi aukščiai – gelsva spalva buvę PP, balta spalva siūlytos korekcijos:

      Click image for larger version

Name:	42_lapas_Stotele_ir_bortai.jpg
Views:	57
Size:	199,3 kB
ID:	1772327

      Click image for larger version

Name:	43_lapas_Stotele.jpg
Views:	47
Size:	145,0 kB
ID:	1772328

      Kai pagalvoji, tiek daug laiko ir jėgų skiriama teikt tas pastabas, o paskui lengva ranka viskas nubraukiama. Liūdna.
      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

      Comment


        Parašė dondc Rodyti pranešimą
        Kai pagalvoji, tiek daug laiko ir jėgų skiriama teikt tas pastabas, o paskui lengva ranka viskas nubraukiama. Liūdna.
        Jeigu imti pavienius atvejus, tai jo, liūdna, bet bendrai žiūrint kiekvienas toks atvejis yra tik pralaimėtas mūšis kovoje, o karas tęsiasi toliau ir jis bus pralaimėtas tik nuleidus ginklus (rankas) Tai, kad pranešinėjama ir teikiamos pastabos (net jei atsižvelgiama tik kartais) tikrai prisideda prie teigiamų pokyčių. Norėtųsi, kad viskas judėtų greičiau, bet visi ženklai rodo, kad situacija jau pajudėjo iš mirties taško.

        Nors dviratininkų santykinai nedaug, bet ir jų užtektų, jei visi pastoviai užvertinėtų skundais savivaldybę, kad pagreičiai didėtų dar labiau.

        Comment


          Parašė dondc Rodyti pranešimą
          Kai pagalvoji, tiek daug laiko ir jėgų skiriama teikt tas pastabas, o paskui lengva ranka viskas nubraukiama. Liūdna.
          Keista, kad užsakovas, prieš patvirtindamas TP, nė nepažiūri esminių sprendinių ir pasitiki projektuotojo subtiekėjais... Ne tragedija, bet liūdna ir apmaudu.

          Comment


            Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
            O kam dviraciu takas taip toli nuo gatves? Kodel jis per viduri saligatvio?
            Kodel naujoje infrastrukturoje vel visas saligatvis su dviraciu taku nusileidzia prie ivaziavimu, kodel ivaza pagaliau negali pakilt i saligatvio lygi?
            Nekalbant, kad nesuprantama kodėl dvirčiu takas yra viduryje šaligatvio, man labiau kyla klausimas, kodėl jis yra šioje kelio pusėje, nes šioje kelio atkarpoje iš abiejų pusių dviračių takas prasideda kelio kirtimu ir baigiasi kelio kirtimu atgal per perėjas. Tai kodėl tuos 200metrų atkarpos ir nenutiesti toje pusėje, kad išvengti 2 kartus kertamo kelio?

            Comment


              Parašė ArtisLT Rodyti pranešimą

              Nekalbant, kad nesuprantama kodėl dvirčiu takas yra viduryje šaligatvio, man labiau kyla klausimas, kodėl jis yra šioje kelio pusėje, nes šioje kelio atkarpoje iš abiejų pusių dviračių takas prasideda kelio kirtimu ir baigiasi kelio kirtimu atgal per perėjas. Tai kodėl tuos 200metrų atkarpos ir nenutiesti toje pusėje, kad išvengti 2 kartus kertamo kelio?
              Kaip tai kodėl? Nu taigi "senas projektas" dar "ankstesnės administracijos" rengtas. Tiek žinių.

              Comment


                Ir kur sitas dviraciu takas turi mus vesti? I stulpus - kuriu bereikalo prikiso? Tokio siaurumo gatveje net neturetu buti atskiro dviracio tako. Dviraciu eismas gali judeti saugiai gatveje.

                Click image for larger version  Name:	image_95017.jpg Views:	1 Size:	197,5 kB ID:	1772485

                Comment


                  Parašė Riedis
                  Prie stadiono projekto yra rekomendacinė dviračių tako trasa. Daugmaž pažymėjau ortofoto - potencialiai vaizdingas lankstas šalia planuojamo tvarkyti Šeškinės šlaitų geomorfologino draustinio ( Žemėlapyje "Šeškinės miško parkas")
                  Įdomu, yra tako atšaka žemyn, galbūt planuojamas naujas takas į Konstitucijos pr, būtų šiek tiek greitesnė trasa už dabartinę.

                  Comment


                    Neesu tikras ar čia tai, bet lyg ir keltuvo vizija buvo nurodyta link stadiono. Ta "atauga" atrodo lyg tam skirta.

                    Ukmergės g. vizijoje vakarinėje pusėje nurodyta rodyklė žemyn nuo Šeśkinės kalno viršaus (be pratęsimo žemyn), tačiau tekstu įvardintas tik viadukas.
                    Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                    Comment


                      Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                      Neesu tikras ar čia tai, bet lyg ir keltuvo vizija buvo nurodyta link stadiono. Ta "atauga" atrodo lyg tam skirta.

                      Ukmergės g. vizijoje vakarinėje pusėje nurodyta rodyklė žemyn nuo Šeśkinės kalno viršaus (be pratęsimo žemyn), tačiau tekstu įvardintas tik viadukas.
                      Manau, kad jei keltuvas bus, tai tikrai ne toje vietoje, o prie stačiausio šlaito (apytiksliai 54.704934, 25.262227) .

                      Čia keltuvas atrodytų kiek juokingai, nes šlaitas nėra status (toks pat kaip Ukmergės g.), ten ta atšaka nusileidžia į žemiausią terasą ir toliau eina žemyn palei Ukmergės g., tik šiek tiek aukščiau. Anksčiau ten būdavo (gal tebėra) keliukas (esu juo važiavęs su mtb dviračiu), kuriuo galima nusileisti prie Ukmergės g. estakados ir po ja palindus toliau važiuoti iki Ukmergės ir G.V. gatvių sankryžos.
                      Paskutinis taisė themanual; 2020.01.07, 22:19.

                      Comment


                        Parašė Riedis
                        Pasirodo pažymėti abu variantai daugmaž ten. Žinoma čia tik vizija ir orientyras schemoje.
                        Aha, atsidariau BP ir irgi norėjau rašyti, kad visgi buvot teisus. na įdomus sprendimas jei keltuvas būtų toks ilgas, jeigu greitas gal, bet panašiau į pramogą. Man atrodo racionaliausia būtų daryti kuo trumpesnį, na bet specialistai gal žino geriau

                        EDIT: ir kiti keltuvai man nelabai logiški: į Tauro kalną galima užvažiuoti nestačiu serpantinu, tik reiktų takelius išasfaltuoti. O Lazdynų irgi panašesnis į atrakciją, kelia tik ant žemiausios terasos. Galėtų tuomet bent jau kelti šalia atodangos, tai dar bent 20 metrų aukščiau būtų.
                        Paskutinis taisė themanual; 2020.01.07, 22:41.

                        Comment


                          Parašė Riedis
                          Prie stadiono projekto yra rekomendacinė dviračių tako trasa. Daugmaž pažymėjau ortofoto - potencialiai vaizdingas lankstas šalia planuojamo tvarkyti Šeškinės šlaitų geomorfologino draustinio ( Žemėlapyje "Šeškinės miško parkas")
                          Pataisymas tik, kad požeminės perėjos jau atsisakyta. Vilniaus planui liepta ieškoti kito sprendimo.

                          Comment


                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                            Pataisymas tik, kad požeminės perėjos jau atsisakyta. Vilniaus planui liepta ieškoti kito sprendimo.
                            Šį kartą aš nesikišau, tai kažkas kitas pasidarbavo. Manau galima kažką sugalvoti su tuo dešiniu posūkiu nuo Ukmergės gatvės ir numatyti pėsčiųjų srautą link viaduko. Visvien jau jei varžybos, tai ten bus spūstys bet kuriuo atveju.

                            Comment


                              Kareivių tranzitinio purvynėlio naujienos.

                              „Užtvėrė“ nusukimą į miškelį. Kažkodėl šiandien ryte pro mane dvi mašinos vis tiek pravažiavo. Kažkodėl tai. Kažkaip tai.

                              Comment


                                Per platūs tarpai - reikia dar vieno kuoliuko per kelio vidurį

                                Comment


                                  bet rimtai. toks vaizdas, kad tiesiog nurodoma, per kur tiksliai vaziuot.

                                  Comment


                                    Per vidurį kažkokia metalo plokštelė yra sukalta į žemę. Nežinau, kas ten. Norisi tikėti, kad čia kažko dar nebaigė daryt. Bet vargu.
                                    Įtariu, kad keliuką paliko traktoriukams pravažiuot, ale mašinoms per siaura bus ir nevažiuos. Na žiūrėsim, kas toliau bus. Turėtų padaugėt chamų, važiuojančių dviračių taku.

                                    Comment


                                      Parašė MantasMa Rodyti pranešimą
                                      Per vidurį kažkokia metalo plokštelė yra sukalta į žemę. Nežinau, kas ten. Norisi tikėti, kad čia kažko dar nebaigė daryt. Bet vargu.
                                      Įtariu, kad keliuką paliko traktoriukams pravažiuot, ale mašinoms per siaura bus ir nevažiuos. Na žiūrėsim, kas toliau bus. Turėtų padaugėt chamų, važiuojančių dviračių taku.
                                      Spėčiau, kad ten bus rankiniu būdu įstatomas, "nestacionarus" stulpelis. Kokie yra Gedimino pr. vakarais ir savaitgaliais.

                                      Comment


                                        Taip, įsuko. Kareivių purvynėlio galas atėjo. Liko tik žiūrėt, kad džigitai dviračių taku nepradėtų važinėt.

                                        Comment


                                          Pusės metų ambicingas projektas baigtas, valio!
                                          Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                          Comment

                                          Working...
                                          X