Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Teisingumo dėlei, tai minimas Pilaitės pr. dviračių takas yra ~1,2-1,3 km ilgio.
    Na pagal piketus paskaičiavus su užmetimais dalims, kurios nepažymėtos piketais gavau truputi mažiau nei 1,1 km. Nežinau tuomet pas ką kieme likę pora šimtų metrų tako tiesiami
    P.S. Jeigu visą ruožą matuoti ant žemėlapio, tai gal ir bus tie 1,3 km, tačiau išsimeta važiuojamosios dalies plotis susikirtimuose, viadukas virš aplinkkelio ir lieka 1,1 km
    Paskutinis taisė sleader; 2019.07.26, 19:05.

    Comment


      Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
      Daugiau: https://vilnius.lt/lt/2019/07/26/ses...tsTjjifyPCrYzU

      250 tūkst. Eur - 500 metrų atkarpa? 1 km - 500 tūkst. Eur? Rimtai...?
      Įdomu, kad vietinė fauna ten jau parkuoja mašinas ir naikina dar neužaugusią naujai pasėtą vėją bei patį taką. Nes nu nėr kur parkoci mašyna. Policija, važiuodama pro šalį, turto niokotojus ignoruoja.

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą

        Įdomu, kad vietinė fauna ten jau parkuoja mašinas ir naikina dar neužaugusią naujai pasėtą vėją bei patį taką. Nes nu nėr kur parkoci mašyna. Policija, važiuodama pro šalį, turto niokotojus ignoruoja.
        Fotografuokit ir dekit i Tvarkau Vilniu. Manau pabauduos keliolikos butu gyventojus, ir ant dviraciu taku, saligatviu nebestatys

        Comment


          Parašė liudasbar Rodyti pranešimą

          Fotografuokit ir dekit i Tvarkau Vilniu. Manau pabauduos keliolikos butu gyventojus, ir ant dviraciu taku, saligatviu nebestatys
          Tai kad žmonės ne stukačiai, nefotografus.

          Kaip tik kai fotkinau, viena kiaunė priėjo ir pradėjo mane terorizuoti, kad fotografuoju "svetimą turtą". Dar sakė pakviesianti vyrą (dažnai naudojamas argumentas tokiose diskusijose) . Paaiškinus, kad mielai pabendraučiau ir su vyru, nepasimetė ir sakė iskviesianti mašinos savininką. Dar liepė "jiems (policijai) pasakyti, kad pastatytų geriau parkingo daugiau". Pasakiau, kad užsiminsiu apie tai policijai, tai jie galbūt pastatys, nors policija tuo ir neužsiima šiaip.
          Tai vat tokie pokalbiai su Gelvonų gatvės rezidentais.

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą

            Tai kad žmonės ne stukačiai, nefotografus.

            Kaip tik kai fotkinau, viena kiaunė priėjo ir pradėjo mane terorizuoti, kad fotografuoju "svetimą turtą". Dar sakė pakviesianti vyrą (dažnai naudojamas argumentas tokiose diskusijose) . Paaiškinus, kad mielai pabendraučiau ir su vyru, nepasimetė ir sakė iskviesianti mašinos savininką. Dar liepė "jiems (policijai) pasakyti, kad pastatytų geriau parkingo daugiau". Pasakiau, kad užsiminsiu apie tai policijai, tai jie galbūt pastatys, nors policija tuo ir neužsiima šiaip.
            Tai vat tokie pokalbiai su Gelvonų gatvės rezidentais.
            Išsilavinimo jai matyt irgi "valdžE nedavė".

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą

              Tai kad žmonės ne stukačiai, nefotografus.

              Kaip tik kai fotkinau, viena kiaunė priėjo ir pradėjo mane terorizuoti, kad fotografuoju "svetimą turtą". Dar sakė pakviesianti vyrą (dažnai naudojamas argumentas tokiose diskusijose) . Paaiškinus, kad mielai pabendraučiau ir su vyru, nepasimetė ir sakė iskviesianti mašinos savininką. Dar liepė "jiems (policijai) pasakyti, kad pastatytų geriau parkingo daugiau". Pasakiau, kad užsiminsiu apie tai policijai, tai jie galbūt pastatys, nors policija tuo ir neužsiima šiaip.
              Tai vat tokie pokalbiai su Gelvonų gatvės rezidentais.
              kitą kartą paspausk video rec mygtuka kai prieis sekanti kiaune. bus smagi medziaga.

              Comment


                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                Išsilavinimo jai matyt irgi "valdžE nedavė".
                Bijau, kad tiek Šeškinėje, tiek Fabijoniškėse toks kontingentas sudaro gana nemažą proporciją visų gyventojų.

                Comment


                  Šeškinėje, take nuo Kovalevskojos mokyklos iki turgelio per šią savaitę pakeitė raudoną dangą.

                  Comment


                    Statybos nekartą aptartoje Didlaukio g./Kalvarijų g. sankryžoje:

                    Click image for larger version  Name:	20190728_163403.jpg Views:	1 Size:	238,7 kB ID:	1738668

                    Click image for larger version  Name:	20190728_163441.jpg Views:	1 Size:	264,7 kB ID:	1738669

                    Click image for larger version  Name:	20190728_163448.jpg Views:	1 Size:	265,5 kB ID:	1738670

                    Atrodo po pirminių pasiūlymų įrengti aklųjų vedimo paviršius, buvo nutarta įrengti taktilines plyteles šalia dviračių tako. Na, realybėje nėra, o gal ir nebūtina, kai nėra išilginio vedimo paviršiaus palei šaligatvio ilgį?

                    Click image for larger version  Name:	20190728_163528.jpg Views:	1 Size:	301,2 kB ID:	1738671

                    Click image for larger version  Name:	20190728_163534.jpg Views:	1 Size:	335,3 kB ID:	1738672

                    Click image for larger version  Name:	20190728_163620.jpg Views:	1 Size:	287,4 kB ID:	1738673

                    Click image for larger version  Name:	20190728_163747.jpg Views:	1 Size:	318,2 kB ID:	1738674
                    Paskutinis taisė dondc; 2019.07.28, 18:44.
                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                    Comment


                      Neįžiūriu paskutinėje nuotraukoje, ten ir aukščiau į kalną perkasta? Ar ties pirmais daugiabučiais I etapas...
                      Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                      Comment


                        Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                        Neįžiūriu paskutinėje nuotraukoje, ten ir aukščiau į kalną perkasta? Ar ties pirmais daugiabučiais I etapas...
                        Jei gerai užfiksavau, tai paliktas asfaltas pravažiaimui į kiemą, o po to vėl perkasta. Ar iki pat projekto galo – nežinau.

                        Patikrinau projektą, tai ten tikrai turėjo būti aklųjų ispėjamasis paviršius, o tarp dviračių tako ir šviesoforo – dar du įspėjamieji paviršiai ir jie sujungti aklųjų vedimo paviršiumi. Užregistruosiu "Tvarkau miestą".
                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                        Comment


                          Parašė dondc Rodyti pranešimą

                          Jei gerai užfiksavau, tai paliktas asfaltas pravažiaimui į kiemą, o po to vėl perkasta. Ar iki pat projekto galo – nežinau.

                          Patikrinau projektą, tai ten tikrai turėjo būti aklųjų ispėjamasis paviršius, o tarp dviračių tako ir šviesoforo – dar du įspėjamieji paviršiai ir jie sujungti aklųjų vedimo paviršiumi. Užregistruosiu "Tvarkau miestą".
                          Gali būti toks bajeris, kad čia tokia statybininkų metodika: paklojam plyteles - paimam pinigus, po to pjaustom ir įrengiam įspėjamuosius - vėl paimam pinigus.

                          Comment


                            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                            Gali būti toks bajeris, kad čia tokia statybininkų metodika: paklojam plyteles - paimam pinigus, po to pjaustom ir įrengiam įspėjamuosius - vėl paimam pinigus.
                            Ne, tiesiog paprasčiau yra sudėti plyteles ir paskui išpjauti kur reikia, ypač jei kalbam apie mažus plotus. Jeigu pagal projektą yra vedimo ir įspėjamieji paviršiai tai jie ir įskaičiuoti į sąmatą, nieks niekam papildomų pinigų nemokės.

                            Comment


                              Didlaukio dviračių tako darbų apimtis nuo kalno.

                              ​​​​​​

                              Pirminis asfaltas (o ties sankryža vaizdas nepakitęs nuo nuotraukų aukščiau)



                              Gelvonų g. dviračių tako apimtis už Paberžės g. link Stanevičiaus g.



                              Tako tąsa apsunkinta didelės stovėjimo aikštelės ir Spaudos kiosko vieta.



                              Ozo g. dviračių tako darbų apimtis palei Ozo prekybos centrą.



                              Atrodo, kad nuovažos vis tik "įmanomos" dobile.

                              ​​​​​​
                              Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                              Comment


                                Skersinius įleistus bortus (granitinius net) dobile ties Vakariniu, tai demontavo. Beje, sėkmės su tokio pločio šaligatviu ties Ozu ir dar arčiau gatvės.
                                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                Comment


                                  Parašė Riedis

                                  Kalba eina apie Šeškinės skverą, sutvarkytą 2018m. Pagalvojau, kad pokštas, bet gavau patvirtinimą, kad tikrai keitė visiškai šviežią lygią ir net raudoną dangą...


                                  (Nuotrauka iš citify 2019-04)
                                  o kodėl keitė?

                                  Comment


                                    Parašė adomazzz Rodyti pranešimą

                                    o kodėl keitė?
                                    Danga buvo visa suskilinėjusi nuo pradžios iki galo. Buvo bandyta taisyti kažkokiais raudonais patepliojimais, bet atrodė tragiškai, todėl matyt buvo priversti daryt kaip priklauso.

                                    Comment


                                      Savivaldybė pranešė apie Į. Šimulionio g. remontą. Nurodė, kad bus 2 dviračių eismo juostos po 2 metrus (dabar berods yra po 1,2 m), o tai reiškia, kad eismo juostoms lieka po 3,5 metro.
                                      Gatvė ~11 m pločio, kategorija D.

                                      Šia atkarpa kasdien važiuoju dviračiu į darbą. Automobilių greitis ribojamas 40 km/h, bet žinoma niekas to nepaiso (yra įspėjamasis greičio matuoklis) - juk gatvės ribos plačios. Prie mokyklos/ darželio/ stotelių įvažose nuolat priparkuota automobilių. Ir mąstau, ar nebūtų tinkamesnis variantas siūlyti įrengti 3,0 m dvipusį dviračių taką miškelio pusėje, o namų pusėje - 2,0 m parkavimo vietas? Eismo juostoms lieka po 3,0 m. Viešojo transporto eismas nevyksta, sunkiasvorio, tranzitinio eismo nėra. O galiausiai gali būti nesunkiai pratęsta iki Asanavičiūtės g.

                                      Savivaldybės post'as:

                                      Comment


                                        Toks jausmas, kad jie pasižiūrėjo į Šimulionio g. galą arčiau Vaitkaus gatvės ir nusprendė, kad vo, čia tai problemų nėra, išplėsim dviračių juostas ir bus visiems gerai.
                                        1) Jei dviračių juostos nebus atskirtos kokiu nors vertikaliu ženklinimų, tai šitas pakeitimas visiškai beprasmis.
                                        2) Lieka problema likusioje Šimulionio g. dalyje (tarp Povilaičio ir Kavoliuko). Dviračių juostos ten ir toliau bus visiškai beprasmės, nes ten visi parkuoja kur norsi ir kaip nori. Stotelių įvažos tai išvis nesąmonė, net vertikalaus ženklinimo ten neišeis sudėti. Žodžiu, užkonservuojama sovietmečio klaida.

                                        Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
                                        Prie mokyklos/ darželio/ stotelių įvažose nuolat priparkuota automobilių. Ir mąstau, ar nebūtų tinkamesnis variantas siūlyti įrengti 3,0 m dvipusį dviračių taką miškelio pusėje, o namų pusėje - 2,0 m parkavimo vietas? Eismo juostoms lieka po 3,0 m. Viešojo transporto eismas nevyksta, sunkiasvorio, tranzitinio eismo nėra. O galiausiai gali būti nesunkiai pratęsta iki Asanavičiūtės g.
                                        Galbūt ir visai nieko pasiūlymas, tačiau trukdo stotelės įvaža šalia Maximos, nes ji vis tiek bus užparkuota įstrižai statomų automobilių. Ir tų naujų daugiabučių gyventojus bus laaabai sunku pripratinti neparkuoti mašinų savo pusėje. Aš kaip vienintelį sprendimą matau įvažų panaikinimą.
                                        Paskutinis taisė abruo; 2019.07.30, 09:40.
                                        Lietuva visiems.

                                        Comment


                                          Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                          Galbūt ir visai nieko pasiūlymas, tačiau trukdo stotelės įvaža šalia Maximos, nes ji vis tiek bus užparkuota įstrižai statomų automobilių. Ir tų naujų daugiabučių gyventojus bus laaabai sunku pripratinti neparkuoti mašinų savo pusėje. Aš kaip vienintelį sprendimą matau įvažų panaikinimą.
                                          Nereikia drausti jiems statyti automobilių savo namų pusėje - ten yra stovėjimo vietos - tai galės padaryti praleisdami dviratininkus ir kirsdami dviračių taką (na nebent nesaugu). Dėl įvažų - 100 proc. sutinku.

                                          Nes kaip dabar planuojama daryti - kaip ir geriau nei buvo, tik prie darželio/ mokyklos vakarinio piko metu visvien bus parkuojama/ išleidžiami vaikai/ pasiimami vaikai nepaisant horizontalaus ženklinimo. 90% kelionių atveju bent keletas automobilių užstato tą juostą.

                                          Savivaldybės siūlymas:

                                          Comment

                                          Working...
                                          X