Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
    Aš matau, kad ten kai kur nuskelti bortai, tik nesuprantu beveik pusės nuotraukų, kur ten kas nuskelta, pvz.:
    Prašau:



    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

      UAB Tilsta berods?
      Galiu klysti, bet atrodo ten buvo įmonė su abreviatūra vietoje normalaus pavadinimo, na arba tiesiog darbininkai dirbo su kažkokiom random uniformom...

      Comment


        Parašė ttttt Rodyti pranešimą

        Nuo praeitų metų 3 kartus rašiau į VMS dėl šito tako, iš pradžių dėl to, kad nereikia pradėt darbų, kadangi viskas bus sugadinta dėl šalia vykstančių statybų, kad tas takas ten kolkas visiškai nereikalingas ir beprasmiškas, kadangi iki statybų pabaigos Paupy nebus gyventojų, o tranzito iš Manufaktūrų gatvės praktiškai nebus, nes joje irgi kolkas gyvena labai mažai žmonių ir vyksta statybos. Atrašė standartinį "Ačiū už pranešimą, bla bla bla, atsip###kite" ir pradėjo tiest, kadangi prieš rinkimus reikia parodyt, kad va mes tiek km dviračių takų nutiesiem, va visur vyksta darbai... Paskui po žiemos, kai jau tą pusiau nutiestą taką pakankamai neblogai apgadino statybinė technika, rašiau, kad nereikia tęsti darbų, kadangi vistiek bus sugadinta ir tai tiesiog beprasmiškas miesto pinigų švaistymas, gavau tokį pat atsakymą ir jie atnaujino darbus. Pakeitė didžiąją dalį sugadintų bortų, nutiesė taką pilnu ilgiu ir užasfaltavo paprastu asfaltu. Dar kai jie tik pradėjo dirbt po žiemos, rašiau dėl paskutinio asfalto sluoksnio, kad bent su juo palauktų, nes tikrai nėra prasmės... Guess what? Gavau standartinį atsakymą ir rezultatus matot nuotrakose. Jūs mane įtikinote, asfaltą tiesė ne Poderskis, reiškia VMS čia niekuo dėti.
        Tai va būtent Paupio statybų vykdytojams bei užsakovams šias pretenzijas ir reikia adresuoti, kad darbus organizuoja taip, kad gadina visuomeninį turtą, o ne svaičioti apie savivaldybės kaltę, kad nutiesė taką tada, kada suplanavo savo biudžetą, o ne tada, kada vystytojas nusprendė pabaigti savo projektą Paupyje.
        Paskutinis taisė Perfect; 2019.05.28, 23:45.

        Comment


          Šiaip čia įdomi situacija. Akivaizdu, kad viską taisyti turės rangovas. Bet ar rangovas visai nesusijęs su Paupiu - aš neatsimenu. Jeigu nesusijęs, tai tada įdomu, kad rangovas leidžia kitiems gadint jų darbą ir juos varyt į minusą

          Comment


            Parašė ttttt Rodyti pranešimą

            Prašau:

            Ačiū. Iš ties gerai, kai yra pastebimi brokai, tai leidžia tobulėti. Nors aš nelabai tikiu, kad viską galima idealiai atlikti, tiksliau manau, kad galima, tik kaina turbūt bus +20% brangesnė. Panašiai kaip ir visur, gali pirkti iPhoną, o gali pirkti 30% pigesnį tų pačių parametrų Huawei, tik gal kiek mažiau kokybišką. Bet don't get me wrong, aš už tai, kad visokie brokai būtų pastebėti iš išviešinti, tik nelabai palaikau minties, kad tie brokai, kuriuos greičiausiai atliko privatus rangovas, reiškia kažkokią nekokybę Vilniaus savivaldybės, čia turint omeny, kad prieš tai visi dviračių takai buvo žiauriai kokybiškai vien dėl to, kad jų apskritai nebuvo tiesiama. Ir kai dviračių takas perauga į politinį vertinimą, tai mano supratimu kartais sunku išvengti šališkumo, kad ir šiuo atveju, kai aiškiai matosi, kad ten, kur technikos važinėjimui yra uždėdamos lentos, kad nebūtų sugadinti bordiūrai, daroma išankstinė išvada, kad viskas sugadinta ir viskas blogai:



            Man iš vis toks klausimas buvo kilęs, kodėl Vilniuje buvo tiek daug naujai nutiestų dviračių takų su pirmu asfalto sluoksniu, bet labai ilgą laiką niekas neuždėjo antro raudono sluoksnio. Mano spėjimas buvo, kad raudonas asfaltas Lietuvoje yra toks retas reiškinys, kad jo užpirkimas (gamyklų paleidimas) apsimoka tais atvejais, kai jo reikia daug. Jeigu tas spėjimas teisingas, tai reiškia, kad tiesiant dviračių takus neišeina derintis tikslaus laiko kada kažkur bus baigtos statybos ir galima bus raudoną asfaltą pakloti, dėl ko ir yra pasirenkamas kitas būdas - t.y. visokius bortus apsaugoti medinėmis lentomis.

            Comment


              Ar yra kažkokia praktinė priežastis daryti raudonos spalvos takus? Kokybė pastebimai krito būtent pradėjus dėti raudoną asfaltą.

              Comment


                Parašė Eidvis Rodyti pranešimą


                Ačiū. Iš ties gerai, kai yra pastebimi brokai, tai leidžia tobulėti. Nors aš nelabai tikiu, kad viską galima idealiai atlikti, tiksliau manau, kad galima, tik kaina turbūt bus +20% brangesnė.
                Niekas ir nereikalauja, kad būtų idealiai, bet čia padaryta tiesiog tragiškai. Įsivaizduokime, kad nėra jokių perskeltų bortų, bet pasižiūrėkite kaip kreivai jie sudėti. Tai tiesiog kažkoks pasityčiojimas...



                Kaip tik dėl tokių prastų darbų projekto kaina kyla 20, 30 o gal ir daugiau procentų, nes tenka vėl ir vėl taisyt broką.

                Bet don't get me wrong, aš už tai, kad visokie brokai būtų pastebėti iš išviešinti, tik nelabai palaikau minties, kad tie brokai, kuriuos greičiausiai atliko privatus rangovas, reiškia kažkokią nekokybę Vilniaus savivaldybės
                Kas juos beatliktų, esmė kad jeigu VMS būtų bent kažkiek mažiau absurdiški, šitos problemos išvis nebūtų. Šitas takas kolkas toje vietoje išvis nereikalingas, net jeigu ten nevyktų jokių statybų, tiesti jį praeitais metais nebuvo prasmės nes tiesiog nėra žmonių, kurie juo nauduotųsi. O VMS nusprendžia tiesti taką didelio rajono statybų įkarštyje... Yra 2 variantai kodėl tai buvo padaryta:

                1) Ten dirba pradinukai, kurie tiesiog gąsdinančiai nesupranta ką daro, kad tame nėra jokios logikos ir kad tai tūščias pinigų švaistymas.
                2) Dėl politinės reklamos prieš mero rinkimus.

                Rinkitės kuris jums arčiau širdies...

                mano supratimu kartais sunku išvengti šališkumo, kad ir šiuo atveju, kai aiškiai matosi, kad ten, kur technikos važinėjimui yra uždėdamos lentos, kad nebūtų sugadinti bordiūrai
                Manau lentos ten išmėtytos šiaip sau, nes nuotraukoje iš padangų pėdsakų puikiai matosi kur važinėjo technika, tokie pėdsakai yra praktiškai visur nuo naujo tilto iki Zarasų tilto. Ir apskritai, kaip kvaila būtų tiesti taką, suprantant, kad jis bus sugadintas dėl šalia vykstančių statybų, o paskui saugoti jį po lentom?

                Comment


                  Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimą
                  Ar yra kažkokia praktinė priežastis daryti raudonos spalvos takus? Kokybė pastebimai krito būtent pradėjus dėti raudoną asfaltą.
                  Reiktų klausti, kodėl raudoni takai kitur neskilinėja ir netrupa, kaip Vilniuje? Ne spalva lemia, o technologiniai sprendimai, kurie Vilniuje, akivaizdu buvo pasirinkti blogai.

                  Comment


                    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                    Kad tuo taku važinės technika net ir viską užbaigus, tai mes to neišvengsim ir nėra pagrindo viską nukelinėti į vėlesnį laiką. Lentos ten aiškiai sudėtos tose vietose, kurias kerta technika, o ten, kur matosi vėžios, dar nereiškia, kad tos lentos nebuvo sudėtos, kai tos vėžios atsirado. Mano supratimu bent jau taip turėtų būti elgiamasi. Ar verta infrastruktūrą vystyti po to, kai atsiranda gyvenamieji namai - tai čia irgi didelis klausimas, klausimas kas pirmiau - višta ar kiaušinis. Aš būčiau už tai, kad pirmiau atsirastų infrastruktūra, nes būtent tai yra didžiausia paskata verslui ten investuoti. Mano supratimu Šnipiškių pagrindinė problema yra ne ta, kad ten nėra investicijų į naujus projektus, o tai, kad nėra išvystyta infrastruktūra tiems investuotojams pritraukti.

                    Comment


                      Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

                      Kad tuo taku važinės technika net ir viską užbaigus, tai mes to neišvengsim ir nėra pagrindo viską nukelinėti į vėlesnį laiką. Lentos ten aiškiai sudėtos tose vietose, kurias kerta technika, o ten, kur matosi vėžios, dar nereiškia, kad tos lentos nebuvo sudėtos, kai tos vėžios atsirado. Mano supratimu bent jau taip turėtų būti elgiamasi. Ar verta infrastruktūrą vystyti po to, kai atsiranda gyvenamieji namai - tai čia irgi didelis klausimas, klausimas kas pirmiau - višta ar kiaušinis. Aš būčiau už tai, kad pirmiau atsirastų infrastruktūra, nes būtent tai yra didžiausia paskata verslui ten investuoti. Mano supratimu Šnipiškių pagrindinė problema yra ne ta, kad ten nėra investicijų į naujus projektus, o tai, kad nėra išvystyta infrastruktūra tiems investuotojams pritraukti.
                      Gerai, nesiginčysiu, praeinu ten beveik kasdien ir savo akimis matau kaip dvirtakiu ramiai važinėja technika, galit nueit ten ir įsitikint, kad esu teisus ir tos lentos ten šiaip sau... Aš irgi už tai, kad VMS skatintų verslą vystydami infrastruktūra, bet come on, juk yra elementari logika, kodėl ta logika suveikė su gatve ir jos nenutiesė statybų pradžioje, kad paskui ją sugadintų sunkioji technika, bet nesuveikė su dvirtakiu, nors manau buvau ne vienintelis, kuris jiem rašė, kad nereikia to daryti? VMS dar planavimo stadijoje susitarė su Paupio vystytojais dėl savo inrastruktūrinio indelio į rajoną, jūs galvojat Paupio vystytojams reikėjo to tako here and now, kad jis tik trukdytų dirbti? Tai buvo kvaila ir nagla priešrinkiminė Šimašiaus reklama, face it.

                      Comment


                        Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                        Gerai, nesiginčysiu, praeinu ten beveik kasdien ir savo akimis matau kaip dvirtakiu ramiai važinėja technika, galit nueit ten ir įsitikint, kad esu teisus ir tos lentos ten šiaip sau... Aš irgi už tai, kad VMS skatintų verslą vystydami infrastruktūra, bet come on, juk yra elementari logika, kodėl ta logika suveikė su gatve ir jos nenutiesė statybų pradžioje, kad paskui ją sugadintų sunkioji technika, bet nesuveikė su dvirtakiu, nors manau buvau ne vienintelis, kuris jiem rašė, kad nereikia to daryti? VMS dar planavimo stadijoje susitarė su Paupio vystytojais dėl savo inrastruktūrinio indelio į rajoną, jūs galvojat Paupio vystytojams reikėjo to tako here and now, kad jis tik trukdytų dirbti? Tai buvo kvaila ir nagla priešrinkiminė Šimašiaus reklama, face it.
                        Jeigu manai, kad savivaldybė čia ir dabar sprendžia kur ir kam skirstyti biudžeto lėšas, tai labai klysti. Miesto biudžetas planuojamas ir tvirtinamas iš anksto. Antra, dėl broko, nėra reikalo kaltinti savivaldybę dėl blogo darbo, kol takas nepabaigtas ir nepriduotas užsakovui. Trečia, jegu Paupio projekto rangovas nemoka saugoti visuomeninio turto, tai jis tą žalą turės vienaip ar kitaip kompensuoti. Ketvirta, sakai, kad takas ten šiuo metu nereikalingas, nes nėra kam naudotis, bet kitame poste pažymi, kad praeini juo beveik kasdien. Tas takas skirtas ne tik būsimiems Paupio gyventojams, bet ir esamiem Užupio ir Paplaujos gyventojams, kurie juo gali naudotis ne tik susisiekimo, bet ir rekreaciniais tikslais.

                        Comment


                          Parašė Perfect Rodyti pranešimą

                          Jeigu manai, kad savivaldybė čia ir dabar sprendžia kur ir kam skirstyti biudžeto lėšas, tai labai klysti. Miesto biudžetas planuojamas ir tvirtinamas iš anksto.
                          Tame ir problema, kad žinodami apie numatomas didžiules statybas iš anksto, VMS nusprendė tiesti tą taką dėl politinės reklamos.

                          Antra, dėl broko, nėra reikalo kaltinti savivaldybę dėl blogo darbo, kol takas nepabaigtas ir nepriduotas užsakovui
                          Brokas yra kvailo sprendimo pasėkmė, o kiekvienas jo taisymas kainuoja papildomus mokesčių mokėtojų pinigus. Nesvarbu, kad galų gale, po kokių metų, kai jau nebebus technikos, jie pagaliau sutaisys visą broką, tai niekaip nekeičia to fakto, kad sprendimai buvo tiesiog absurdiški ir veltui iššvaistyti papildomi pinigai ir darbo jėga, kuria galima buvo nukreipt į tikrai aktualius objektus, pavyzdžiui į stovintį vietoje Neries Senvagės dviračių taką.

                          Trečia, jegu Paupio projekto rangovas nemoka saugoti visuomeninio turto, tai jis tą žalą turės vienaip ar kitaip kompensuoti.
                          Kadangi skraidančios statybinės technikos dar nėra, tai ko galima buvo tikėtis?

                          Ketvirta, sakai, kad takas ten šiuo metu nereikalingas, nes nėra kam naudotis, bet kitame poste pažymi, kad praeini juo beveik kasdien. Tas takas skirtas ne tik būsimiems Paupio gyventojams, bet ir esamiem Užupio ir Paplaujos gyventojams, kurie juo gali naudotis ne tik susisiekimo, bet ir rekreaciniais tikslais.
                          Aš praeidavau ten ir tada, kai dar nebuvo dviračių tako - pėsčiųjų taku. O darau tai ne dėl maršruto patogumo, o iš smalsumo, kadangi nusipirkau ten butą. Man labai įdomu kaip Užupio gyventojai be ratų-kvardatų gali patekt į tą taką ir kur jie juo eitų iš Užupio? Rekreaciniems tikslams? Rimtai, nebesvaikit... Jūs ten bent kartą buvote? Ten vyksta statybos, važinėja technika, dulkių debesys... Užupyje ir šalia jo tikrai nėra geresnių vietų ir užupiečiai plūsta leisti savo laisvą laiką ten, ane?

                          Comment


                            Panašu, kad Pilaitės pr. bus sudėti bortai, kurie numatyti projekte. Tik įdomu ar atkarpoje nuo aplinkkelio iki Sietyno gatvės bus padarytas atskirimas, ar paliks taip kaip dabar yra.

                            Comment


                              Visuomenės informavimas apie numatomą dviračių tako Antakalnio g. nuo M.K. Oginskio g. iki Saulėtekio al. Vilniuje, projektavimą
                              Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                              Comment


                                Pieninės g. dviračių takas









                                Comment


                                  Kareivių g. jau kloja asfaltą

                                  Comment


                                    https://www.dropbox.com/sh/sxrt5ub5d...2015_11_26.pdf

                                    19 puslapy yra preliminarus darbų vykdimo grafikas, kurio niekaip neina suprast. Ar tai pažymėta kiek mėnesiu užtruks atkarpos darbai, ar kad dirbs nuo 1 mėnesio iki 5 (kaip tai gali būt įmanoma dėl žiemos?), jeigu ne nuo 1 iki 5, tai kodėl tada kiti darbai prasidėda 5 ar 6 mėnesį? Ką reiškia tos 3 skirtingos spalvos? Šiaip 99% atvejų neturiu visiškai jokių problemų su grafikais, bet šito absoliučiai nesuprantu... Pavyzdžiui vienintelė atkarpa, kurioje nuo spalio vidurio vyksta darbai yra Atkarpa G - kada pagal grafiką joje turėtų pasibaigt darbai?

                                    Comment


                                      Aš suprantu taip:

                                      - viskas čia eina kalba apie mėnesius nuo sutarties pasirašymo datos (turbūt);
                                      - jeigu pažymėti mėnesiai 1-5, tai tą laiką ir vykdomi tie darbai;
                                      - G atkarpa vykdoma nuo 3 (tada prasideda) iki 10 (baigiasi) mėnesio;

                                      O spalvos, spėju, reiškia arba ardymą arba naują statybą. Jeigu atkreipsi dėmesį, kad pilkai pažymėti visi darbai, kurie susiję su ardymu, valdymu, žemės darbais. Geltonai visi darbai su takų tiesimu, paviljonų, terasų įrengimu ir t.t.

                                      EDIT: Bet čia reik žiūrėt atsargiai, nes visas projektas yra suskaidytas į dalis, kurioms buvo vykdyti atskiri statybos konkursai. Todėl tarkim ties prūdais darbai dar nelabai vyksta, nes konkursas pasibaigė visai neseniai.
                                      Paskutinis taisė Creatium; 2019.06.01, 12:16.

                                      Comment


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                        Aš suprantu taip:

                                        - viskas čia eina kalba apie mėnesius nuo sutarties pasirašymo datos (turbūt);
                                        - jeigu pažymėti mėnesiai 1-5, tai tą laiką ir vykdomi tie darbai;
                                        - G atkarpa vykdoma nuo 3 (tada prasideda) iki 10 (baigiasi) mėnesio;

                                        Na jo, atrodo logiškai, irgi taip supratau, bet tada nelabai suprantu:

                                        1) G atkarpą pradėjo dar spalio vidury (pas juos pažymėta, kad spalio 29, bet realiai puikiai prisimenu, kad pradėjo anksčiau ir dar buvo pakankamai šilta), iš tikrųjų dirbo iki pat gruodžio, paskui atnaujino darbus kažkur kovo pradžioje, kažkiek padirbo ir iki šiol "dirba".
                                        2) 8 mėnesiai tokiai trumpai atkarpai? Kažkaip netikiu, kad tai įmanoma... Tas pats su tarkim C atkarpa - 420 metrai per 6 mėnesius, gaunas kiek daugiau ne 3 metrai per dieną (suprantu, kad tai ir dvirtakis ir šaligatvis ir apšvietimas, bet vistiek), D atkarpa išvis 220 metrai per 4 mėnesius - 2,6 metro per dieną... du ukrainiečiai padarytų greičiau.
                                        3) Kokią Konstitucijos/Linkmenų sankryžos 6 mėnesių dalinę rekonstrukciją jie planavo pradėt sausį?

                                        EDIT: Bet čia reik žiūrėt atsargiai, nes visas projektas yra suskaidytas į dalis, kurioms buvo vykdyti atskiri statybos konkursai. Todėl tarkim ties prūdais darbai dar nelabai vyksta, nes konkursas pasibaigė visai neseniai.
                                        "Nelabai" jie vyksta G atkarpoje, kitose atkarpose jie išvis nevyksta (nebent kažkur už tų prūdų, kur nesimato nuo Linkmenų gatvės, bet labai abejoju).

                                        O šitas Dviračių projektų darbų timeline yra kažkoks fake news, pavyzdžiui pasirodo Narbuto dvirtakį tiesia jau nuo praeitų metų lapkričio, Širvintų-Žalgirio-Rinktinės jau nuo vasario, Žirmūnų trikampy nuo kovo, žodžiu darbai vyksta, bet tik virtualiai.

                                        Comment


                                          Tu nepamiršk, kad tu ten nagrinėji projektinius pasiūlymus. Tai po jų sekė tech. projektas, pirkimai ir po to dar darbo projektas. O apie ištęstus terminus jau kitoje temoje pašnekėjom.

                                          Dviračių projektų timeline neatnaujinamas tiesiog. Arba tiksliau sakant viršuje parašyta, kad yra atnaujinama informacija, kas realiai reiškia, kad pasitikėti duomenimis nereikia.

                                          Ir ten tie terminai visada buvo preliminarūs. Pagrinde dėl to, kad prie to paties projekto dirba krūva žmonių ir krūva atsakingų asmenų. Ačiū Poderskiui nuo rudens situacija keisis ir už visus atskiro projekto vėlavimus atsakys vienas vienintelis asmuo.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X