Gal tiesiog tas galimas pėsčiųjų migravimo vietas aiškiai paženklinti?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Galima atitvaru, galima ir želdiniais, svarbu, kad tai nebūtų vientisas tesinys nuo perono į techninį šaligatvį. Plius žiūrim elementariai - tiesiausią liniją nuo perono iki šviesoforo, dviračių takas kažkodėl kerta net 3 kartus. Aišku, kad pėstysis nevingiuos zigzagais kaip girtas. Prie sankryžos dvirtakį galima būtų lenkti arčiau palei gatvės bortą, ir dar liktų vietos išplatėjimui, kur sustoti prie šviesoforo, nes nu mes ir nenorime, kad tokioje vietoje jie lėktų nepristabdę.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Nu bet kokie pasiūlymai? Neuždrausi žmogui eiti. Visos stotelės aiškiai projektuojamos kaip kišenės, t.y. norėdamas iš jos išeiti turėsi kirsti dviračių taką. Normali praktika. Galima būtų galvot, kad gal užsukti tą atitvarą link pėsčiųjų tako, taip sudarant visiškai "akliną sieną" pėsčiajam. Bet ir tai: norės ir eis.
Comment
-
Norėčiau pamatyt tavo pabraižymą, pasiūlymą suprantu tik iš dalies. Dviračių taką kirsti reikėtų tik du kartus, jeigu eini nuo stotelės (pažymėta raudonai). Einant tiesiai teks irgi du kartus kirsti dviračių taką, nes pėsčiųjų perėja yra dešiniau nuo tako (oranžinis žymėjimas):Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Galima atitvaru, galima ir želdiniais, svarbu, kad tai nebūtų vientisas tesinys nuo perono į techninį šaligatvį. Plius žiūrim elementariai - tiesiausią liniją nuo perono iki šviesoforo, dviračių takas kažkodėl kerta net 3 kartus. Aišku, kad pėstysis nevingiuos zigzagais kaip girtas. Prie sankryžos dvirtakį galima būtų lenkti arčiau palei gatvės bortą, ir dar liktų vietos išplatėjimui, kur sustoti prie šviesoforo, nes nu mes ir nenorime, kad tokioje vietoje jie lėktų nepristabdę.
Man tie pavingiavimai šiaip irgi nelabai patinka. Bet turbūt yra tam tikri ir reikalavimai vingiams ir pan. Ką tikrai žinau, tai kad turi kelią kirsti statmenai.
---
Bet vėl gi. Aš 100% suprantu, kad visi stovės ant dviračių tako. Stovi ir ten, kur atrodo nelogiška: pvz. prie Justiniškių/Laisvės pr. sankryža arba ties Viršuliškių g. sankryža. Eina takas tiesiai, nu bet stovi ant jo ir viskas. Praeis laiko, kol visi apsipras.
Comment
-
Aš tokias pat nusiunčiau Antonui. Dar pridėjau trečią, kad paviljonus su tvorelėmis atitrauktų per 0,5 m nuo dviračių tako, nes projektas nedetalizuoja.Parašė Creatium Rodyti pranešimą---
P.S. Mano jau nusiųstos pastabos:
1. skersiniai bortai takuose;
2. stotelių pavilionus patraukti į stotelių centrą, kad nebūtų pavojingų situacijų, kai iškarto iš už paviliono išlenda žmogus;
Šiaip žmonės eis, kaip Creatium pažymėjo oranžine spalva. Lauks šviesoforo signalo ten ant išplatėjusio tech. šaligatvio (pripeckiota oranžinis blynas) ir kirs skersai pervažos iki tos salelės šaligatvio. Reikėtų tiesiog nuo paviljono daryti normalų šaligatvį iki šviesoforo, dviračių tako nevingiuoti ir jį atitraukti su išoriniu šaligatviu pietų kryptimi.
♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
- 1 patinka
Comment
-
Durniai daro plyteles horizontaliai važiavimo krypčiai, plius plytelės turi nuožulnius kraštus ir darosi duobutė, niekas nėra iš jų važiavę el. paspirtuku matyti iš karto. Tos duobutės drebina paspirtuką, gadinasi viskas. Dviračiai manau po 5-6 metų bus miręs reikalas, deja keliai neprojektuojami mažiems ratams.
- 1 patinka
Comment
-
tikrai taip. dar masinos bus mires reikalas ir vaiksciojimas pestute, nes elektriniai paspirtukai yra neapsakomas geris ir visuomene netures net kito pasirinkimo. Amen.Parašė dr-rox Rodyti pranešimą
Comment
-
Papostink čia:
https://www.facebook.com/groups/7379...2885487068477/
Blogai ir tai, kad nemažina vandens nutekėjimo griovelio. Nereikia ten tokio plataus jo.
Įdomu, kad FB savivaldybė skelbė, jog tikrai bus važiavimo krypčiai sudėtos plytelės. Tai...
Comment
-
Dviratis < el. paspirtukas visais atvejiais. Nebent el. dviratis, bet kokiu atveju miestui mažas perlenkiamas paspirtukas yra žymiai mobilesnis daiktas nei dviratis. Patogu laikyti namie, patogu į darbą ar į kavinę, nesuprakaituoji ir važiuoji greičiau nei dviratis. Dviratis gerai sportui ir ilgoms kelionėms, žygiams.
Comment
-
Dviratis yra ryškiai stabilesnis sutikus pirmą netikėtą kliūtį. Paspirtukas geriau nebent idealiom sąlygom.Parašė dr-rox Rodyti pranešimąDviratis < el. paspirtukas visais atvejiais. Nebent el. dviratis, bet kokiu atveju miestui mažas perlenkiamas paspirtukas yra žymiai mobilesnis daiktas nei dviratis. Patogu laikyti namie, patogu į darbą ar į kavinę, nesuprakaituoji ir važiuoji greičiau nei dviratis. Dviratis gerai sportui ir ilgoms kelionėms, žygiams.
Comment
-
Perfrazuosiu, dviratis geriau, nes neribojamas jo greitis dviračių takuose (nebent vadovautis gatvių ženklais), o vairuojant paspirtuką virš 25 km/h iki 45 km/h būtini dokumentai, būtinas šalmas visais atvejais ir net negalima naudotis šaligatviu ir dviračių takais bei juostomis. Vakar važiavau įprastais rūbais, buvo vėsu, tai prisirengęs trim sluoksniais – nuo Narbuto kalno greitis buvo 53,4 km/h, vidutinis – 20,1 km/h, atstumas – 21,75 km. Į priekį nesuprakaitavau. Įdomu žiemą pravažiavus paspirtuku, imtumėt paspirtuką į įstaigą? Nutirps sniegas ir bus bala kabinete. Benešant privarvės visur. Ne visuose biuruose plaunamos grindys kasdien.Parašė dr-rox Rodyti pranešimąDviratis < el. paspirtukas visais atvejiais. Nebent el. dviratis, bet kokiu atveju miestui mažas perlenkiamas paspirtukas yra žymiai mobilesnis daiktas nei dviratis. Patogu laikyti namie, patogu į darbą ar į kavinę, nesuprakaituoji ir važiuoji greičiau nei dviratis. Dviratis gerai sportui ir ilgoms kelionėms, žygiams.
Lietuvos policija FB // https://www.facebook.com/Lietuvos.po...type=3&theater
Dėl to plytelių klojimo, juk pradėjo kloti skersai vien dėl to Justo post'o FB, taip daug saugiau, neįstrigs ratai susidėvint infrastruktūrai. Tiesa, trinkelės turėjo būti be nusklembtų kraštų.Paskutinis taisė dondc; 2019.04.11, 13:46.♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
Comment
-
Suveikė. Anton: „Susirašėm su projekto vadovu. Darbo projekte bortai bus išimti. Stotelių patraukimą irgi ketinama numatyti.”Parašė Creatium Rodyti pranešimą---
P.S. Mano jau nusiųstos pastabos:
1. skersiniai bortai takuose;
2. stotelių pavilionus patraukti į stotelių centrą, kad nebūtų pavojingų situacijų, kai iškarto iš už paviliono išlenda žmogus;♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
- 4 patinka
Comment
-
Antonas tikrai geras savivaldybės darbuotojo pavyzdys, labai trūksta tokio bendravimo galimybės su žmonėmis atsakingais už kitas sritis...Parašė dondc Rodyti pranešimą
Suveikė. Anton: „Susirašėm su projekto vadovu. Darbo projekte bortai bus išimti. Stotelių patraukimą irgi ketinama numatyti.”
- 1 patinka
Comment
-
Kloja skaldą su asfalto klotuvu. Taip greičiau. Iš tolo gali pasirodyt, kad jau su borto viršum, bet iš tikrųjų dar asfaltui palikta.Parašė Creatium Rodyti pranešimąGal kas galit paaiškint kas čia per technologija? Įranga kaip asfaltavimui, bet danga kažkokia... atrodo kaip skalda ar betonas.
- 1 patinka
Comment
Kaip kovoti – nežinau.

Comment