Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Robertas Rodyti pranešimą

    Realūs pavyzdžiai kalba ką kitą.

    Italijos mieste Sevilijoje 2006 metais dviračiu atliktos kelionės sudarė 0,5% visų kelionių mieste.
    2006-2007 metais miesto valdžia "buldozerio" metodu (nekreipdama dėmesio į skeptikų protestus) įrengė 80km dviračių takų.
    Jau 2011 metais dviračiais atliktos kelionės sudarė 5,7% visų kelionių, dabar tas skaičius yra apie 10%.
    (edukacinis video apie Sevilijos dviračių infrastruktūrą)

    Nereikėjo soc reklamų, nereikėjo finansinių paskatų, nereikėjo švietimo. Reikėjo tik normalios infrastruktūros.

    Kaip olandai mėgsta sakyti, kalbėdami apie dviračius mieste: "Build it and they will come".
    Pastatyk 80km Seviljoj ir ateis, pastatyk 80km Murmanske, ir neateis. Ar aklai statyt ant mados, ar visgi blaiviai pagalvoti, kur kas tinka ? Taip, sąlygų gerinimas skatina, sąlygų bloginimas demotyvuoja. Aplinkinių faktorių, pvz orų, įtaka labiau įtakoja neapsaugotą transportą, šiuo atveju dviračius.

    Pėstieji apskritai kita kategorija - nes pėsčiom retas renkasi bet kokiu oru praeiti VISĄ susiekimo maršrutą, o tik nuo kokiu nors transportu pasiekus tašką, daeiti trūkstamą dalį. Kadangi ši trūkstama dalis yra privaloma bet kokia keliavime, išskyrus nebent McDrive, tai ji ir privalo, skirtingai nuo dvirtakių, egzistuoti ir būti tvarkoma.

    Diskusija tikrai beprasmė, nes asmeninė preferencija visada pamatys statistiką tik tam tikru kampu.

    Comment


      Parašė RamasN Rodyti pranešimą

      Pastatyk 80km Seviljoj ir ateis, pastatyk 80km Murmanske, ir neateis. Ar aklai statyt ant mados, ar visgi blaiviai pagalvoti, kur kas tinka ? Taip, sąlygų gerinimas skatina, sąlygų bloginimas demotyvuoja. Aplinkinių faktorių, pvz orų, įtaka labiau įtakoja neapsaugotą transportą, šiuo atveju dviračius.

      Pėstieji apskritai kita kategorija - nes pėsčiom retas renkasi bet kokiu oru praeiti VISĄ susiekimo maršrutą, o tik nuo kokiu nors transportu pasiekus tašką, daeiti trūkstamą dalį. Kadangi ši trūkstama dalis yra privaloma bet kokia keliavime, išskyrus nebent McDrive, tai ji ir privalo, skirtingai nuo dvirtakių, egzistuoti ir būti tvarkoma.

      Diskusija tikrai beprasmė, nes asmeninė preferencija visada pamatys statistiką tik tam tikru kampu.
      Taip, kai žmonės skundžiasi oru - diskusija beprasmė

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą

        Ehm... jokių. Išskyrus, kad tu esi turbūt vienas iš kokių 5 Vilniaus gyventojų, kuris žino arba naudojasi tokiu maršrutu.
        Kas bando dviračiu ar pėsčiomis iš Fabų ar Šeškinės pasiekti centrą, tas žino. Pakanka užmesti akį į dviračių takų žemėlapį, kad suprastum, kad čia bene vienintelis akivaizdus maršrutas.

        Comment


          Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
          Olandijoje ir Danijoje žiemos švelnesnės nei Lietuvoje ir reljefas lygesnis nei, pvz., Vilniuje.
          Mūsų kalvelės yra niekas prieš 10-20 m/s vėjus, kurie nereti Olandijoje ir Danijoje. Olandai net organizuoja važiavimo į priešinį vėją čempionatą. Stačiais vieno bėgio miesto dviračiais.

          Comment


            Važinėti po miestą temperatūra tampa problema kažkur nuo -10. Tada tenka geriau apgalvot apie aprangą. Iki -10 užtenka slidinėjimo striukės, specializuotų pirštinių ir slidininko akinių.
            Žiemą didžiausia kliūtis tai suledėjusi pliurzė, ja sudėtingiau važiuot nei per sniegą. Bet bendrai paėmus visur išvaloma ir nuvykt į darbą dviračiu dėl sniego problemų nebuvo.
            Dviračiu važinėt į darbą trukdo ne šaltis o lietus. Nes šlapiam, kad ir vasara, atvažiuot nėra noro. O vat šito pas kokius Danus yra per akis, bet nieko - važinėja.

            Comment


              Beje, nevertėtų lyginti tik grynųjų laipsnių. Jūrinis šaltis daug atšiauresnis ne tik dėl vėjo, bet ir drėgmės. Tuo tarpu Vilniuj jau sausas oras.
              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

              Comment


                Print Screen'ai arba 14-15 puslapiai iš Vilniaus miesto bendrojo plano konsultacijų su vietos atstovais apibendrinimas
                https://issuu.com/pupa_urbanism/docs...onsultaciju_at

                Click image for larger version

Name:	Untitled-1.jpg
Views:	45
Size:	162,4 kB
ID:	1652503


                Click image for larger version  Name:	Untitled-2.jpg Views:	1 Size:	171,8 kB ID:	1652502
                Paskutinis taisė dondc; 2018.07.04, 18:07.
                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                Comment


                  Įdomūs argumentai - "kelias ne tiesus", "dviračių takas klaidus", "turi būtina turėti tiesų ir aiškų dviračių taką".
                  Būtų suprantama, jei tokie teiginiai būtų rašomi apie kokią nors kitą susisiekimo priemonę Juk dviratis - ne tramvajus, jis gali saugiai važiuot ten, kur kitos transporto priemonės nepasiekia.
                  Jei takai nėra gerai pažymėti, tai žymėjimas turbūt nėra bendrojo plano objektas.

                  Dėl Šeškinės kalno - nusilesti nuo jo galima ir paprastu paspirtuku. Ar daug bus kapojančių dviračiu į kalną, nors ir moderniai nužymėtą?
                  Dėl dviračių tako nuo Balsių galėjo sugalvoti gudresnių argumentų nei "kasdieninės kelionės". Nuo Balsių iki miesto centro susidaro padorus atstumas, kasdien važinėjančių bus mažuma, o pagrindinė tokio tako paskirtis bus rekreacinė.

                  Comment


                    Romai, iš šono atrodo paprasčiau, įtariu, kad pats niekad nenumini iki parduotuvės kokio produkto atsivežt ar į paštą siuntinuką pasiimt.

                    Vingiavimas šalutinėmis gatvėmis tarsi būtų nieko blogo, dar net galima išvengt išmetamųjų dujų, bet kai reikia greitai nuvažiuot ir nesinori per daug sušilt, tai tie papildomi vingiai tampa sportu, o ne patogiu susisiekimu. Be to, nurodyta ne Šeškinės kalno papėdė, kur numatomas mechaninis žmonių-dviračių kėlimas (žr. raudoną punktyrą), bet Šeškinės viršus. Ten prie poliklinikos, važiuojant dviračiu visiškai bereikalingai reikia pakilti iki viaduko, jį pervažiuoti, pakeičiant kelio pusę ir vėl leistis. Vietoj tiesiog nusileidimo nuoseklia nuokalne, reikia bereikalingai eikvot jėgas, papildomai sušilt, leidžiantis nuo viaduko laikyt ant stabdžių, tai ne tik pastangų bet ir laiko problema.

                    Dėl Balsių, tai ne visi kur prie Katedros dirba. Visai arti ten yra Santariškės su daug darbo vietų, šalia Mokslininkų g. yra gamykla ir kažkiek biurų. Siūlomoj trasoj ten ir taip yra neformali MTB trasa, reiktų tik pritaikyt visiems.
                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                    Comment


                      Mašina irgi ne tramvajus, gali pro Šiaulius į Klaipėda važiuot. Gi minti nereikia.

                      --

                      Pastabos teisingos tenai. Dviračių takai turi eiti tiesiausiu įmanomu keliu ir ten, kur yra daugiausiai komercijos. Kartais tai reikš taką mišku, kartais palei Ukmergės g. Jie turėtų būti visur. Kadangi čia eina kalba apie magistralinį taką, tai papildomi sukinėjimai (o jų nusimato daug) nieko gero neduos.

                      Comment


                        Dėl Šeškinės tako. Man rodos, kad leidžiantis Ukmergės gatve yra visai apynaujai šaligatviai abiejose gatvės pusės. Ten pėsčiųjų iš esmės nebūna, dviračių takas seniai galėjo būti. Tuos šaligatvius dviratininkai daugiausia ir naudoja. Bet Ukmergės gatve minti į viršų reiškia kvėpavimą neblogos koncentracijos teršalais. Todėl to tako, kuris išlenda į Miglos gatvę, nereikėtų nurašyti. Jis eina tarp medžių, iš Miglos gatvės paprasta pasiekti Panoramą. Jo asfaltas vietomis banguotas, bet važiuoti galima. O norintiems pasitikrinti fizinę formą galima pakilti Želvos gatve (eina lygiagrečiai su Ukmergės g). Kas ta gatve užmina, tas dar nėra sukriošęs .
                        Paskutinis taisė senasnamas; 2018.07.05, 00:02.

                        Comment


                          Galiu pasakyti, kad tas dviračių takas į Vingio parką iš žvėryno labai gerai atrodo. Apylinkėse yra į ką pažiūrėti, pakelėj yra kur sustoti, takas asfaltuotas, smagus reikalas. Kai kuriose vietose atrodo kaip normaliam mieste sutvarkyta infrastruktūra net

                          Comment


                            Išraiškingas rakursas. Tarp šios vietos ir Vingio tilto, pusiaukelėje yra eglute iš namų pusės kreivai įsodinta. Pamaniau buvo iškasta, numesta ir vėl kažkaip įgrūsta į perraustą duobę. Šaka jau dabar įlindus į tako plotį, paaugus bus problemų, kaip Ateities g. į dvirtakį įaugusios kelios eglės (po ne vieno žmogaus pranešimų, ilgainiui po poros metų nugenėjo 2 metrus į viršų). Tad mėginau tą eglutę rankom išraut. Nepavyko, galvojau atvažiuot nupjaut tyliai su rankiniu pjūklu, kol nevėlu, bet pamatęs kitoje tako pusėje dar krūva eglučių ar kitų augalų – pasidaviau. STR numato apsaugos zonas 25–50 cm, gaila ne visur jas įgyvendina.
                            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                            Comment


                              Click image for larger version

Name:	VLN  Dviračių takai Vilniuje   Miestai ir architektūra.png
Views:	80
Size:	241,4 kB
ID:	1653320
                              Ir vel prichalturino. Pazymetose vietose po kiekvieno lietaus pakrapsnojimo stoves balos, jau matos sunestas smelis. Viskas del to kad kreivarankiams nedaeina kad takeli reikia pakelt keliais cm virs zemes lygio.

                              Comment


                                Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                Ir vel prichalturino. Pazymetose vietose po kiekvieno lietaus pakrapsnojimo stoves balos, jau matos sunestas smelis. Viskas del to kad kreivarankiams nedaeina kad takeli reikia pakelt keliais cm virs zemes lygio.
                                Šiaip reiktų raportuoti broką. Ne per seniausiai raportavau suskilinėjusią dangą Fabijoniškėse. Sulopė. Šitam irgi galioja garantija.

                                Comment


                                  Šiandien aplankiau dvirtakio Žarijų g. statybas. Štai schema, mėlyna plona linija nupiešta, kur vyksta statybos. Oranžinine linija egzistuojantis šūdkelis, kur dvirtakis suplanuotas, bet jo nėra.

                                  Nuo Ižos g. kampo:

                                  Nuo Žarijų g. lanko:


                                  Šūdkelis nuo Žarijų g. lanko:




                                  Pro Panerių skulptūrų parką link degalinės:




                                  Ir pabaiga prie ex-Lukoilo:

                                  Comment


                                    Dviratininkams Taurupės gatvė nelabai patiks net nesant eismo - gana didelis aukščių skirtumas iki Sudervės (Sudervėlės) upelio ir paskui toks pat pakilimas į kalną
                                    Tai gal kaip tik patiks! Pagal SRTM duomenis ten per 214 m kelio žemėlapy yra 29m aukščio skirtumo. Mūsų kraštuose 13% įkalnės nesimėto.
                                    http://brouter.de/brouter-web/#zoom=...format=geojson
                                    Paskutinis taisė Romas; 2018.07.10, 08:52. Priežastis: Pridėtas gatvės pavadinimas

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą

                                      Šiaip reiktų raportuoti broką. Ne per seniausiai raportavau suskilinėjusią dangą Fabijoniškėse. Sulopė. Šitam irgi galioja garantija.
                                      Nu dar, gerą naują taką jau nori lopais sugadinti? Jei išdžiūna per 30 min., tai net nesiskaito brokas.

                                      Comment


                                        Delfi.lt 2018.07.09
                                        Vilniuje dviratininkas rėžėsi į moterį
                                        Pirmadienio vakarą policijos pareigūnai ir medikai skubėjo į Vilniuje esančią Neries g. Pasirodo, kad dviratininkas rėžėsi į pėsčiąją. Jai prireikė medikų pagalbos. (...)
                                        Dviratininkas pasakojo, kad moterį pastebėjo per vėlai, jis dar bandė išvengti susidūrimo, bet to padaryti nepavyko. (...)


                                        https://www.delfi.lt/news/daily/crim....d?id=78527841

                                        Comment


                                          Gaila, kad neparašyta, kokiu taku moteris ėjo. Dviratininkui turbūt nėra priežasties važiuoti pėsčiųjų taku, kai yra diračių takas. Pėstiesiems ten asfalto palikta gana siaurai, bet šalia yra žvyrkelis. Apvažiavimui vietos irgi lyg yra. Gal dviratininkas užsižiopsojo.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X