Liuks. Reikia tikėtis ir dažniau dviračiai važiuos gatvėse, ta pačia kryptiim kaip eismas bei kartu su kitais ratuotais.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Dviračių takai sostinėje: meras – giriasi, dviratininkai – priekaištauja
https://www.lzinios.lt/lzinios/Gimta...istauja/267625
Vilniaus meras Remigijus Šimašius mėgsta „Facebooke“ girtis, o ypač – apie naujus dviračių takus. Atidarydamas Žvėryne, palei Neries pakrantę einantį naują dviračių taką jis net sugriovė butaforinę kaladėlių sieną. Birželio pradžioje meras smaginosi paskelbdamas, kad „baigėme moderniausio Baltijos šalyse dviračių tako P. Vileišio gatvėje darbus.“ Vis dėlto sostinės dviratininkai turi priekaištų savivaldybei, o prie to prisideda ir nuolat pasikartojantys kuriozai – piešimai, perpiešimai tų pačių dviračio takų ir t.tVis dėlto, anot Mariaus Kučinsko, yra nemažai naujų projektų, kur dviratininkai tiesiog supriešinami su pėsčiaisiais. „Štai Kalvarijų gatvėje prie „Lidl“ parduotuvės buvo palikta pusė metro dviračiams, pusė – pėstiesiems, o srautai milžiniški. Nežinau, koks šviesuolis tai projektavo. Kur matosi, kad netilps dviračių takas – geriau jo ir nedaryti. Svarbu, kad projektai būtų normaliai tvarkomi, kad nebebūtų tokių naujų bukų dviračių takų“, – teigė dviratininkas. Jis paminėjo ir dar vieną panašų atvejį: „Pavyzdžiui – nauja Santaros gatvė. Vienoje pusėje beveik visą šaligatvį užima dviračių takas, nors ten dviračių eismo labai mažai. Plytelėmis klotoje pėsčiųjų dalyje – sustatyti apšvietimo stulpai. Savivaldybės nuomone ten yra „techninis šaligatvis“, kuriame pėsčiųjų išvis neturėtų būti. Rezultatas – pėstieji naudojasi dviračių taku. Panaši situacija su naujais takais Antakalnyje ir Žvėryne. Pėstiesiems skirta žvyruota danga, o dviračiams – asfaltas. Natūralu, kad dalis pėsčiųjų ar tėvų su vežimėliais lipa ant asfalto. Ilgainiui pėsčiųjų dalis turbūt išsidaužys ir pavirs smėlynu – tešlynu. Dar daugiau pėsčiųjų lips ant dviračių tako ir nebus dėl ko ant jų pykti.“
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Įdomu kiek dviratininkų telpa viename Mariuje KučinskeParašė R.D. Rodyti pranešimąDviračių takai sostinėje: meras – giriasi, dviratininkai – priekaištauja
https://www.lzinios.lt/lzinios/Gimta...istauja/267625
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jo... Kaip dirba žurnalistai.Parašė R.D. Rodyti pranešimąDviračių takai sostinėje: meras – giriasi, dviratininkai – priekaištauja
https://www.lzinios.lt/lzinios/Gimta...istauja/267625
Užduoti klausimai:
Pateikti atsakymai:1. Kaip vertinate dviračių takus Vilniuje?
2. Ar per kelerius metus galima regėti kokius nors infrastruktūros pokyčius?
3. Kokios yra didžiausios problemos, su kuriomis Vilniuje susiduria dviratininkai?
4. Ar turite kokių nors asmeninių pastebėjimų apie dviračių takų sistemą Vilniuje?
5. Ar mąžta dviračių takais besimalančių pėsčiųjų kiekis?
Ir dabar palyginkit kiek, ko ir kaip buvo pateikta straipsnyje.1. Bendras vaizas vis dar lieka liūdnas. Jeigu prie dviračių takų priskirti tik asfaltuotus ir atskirtus nuo pėsčiųjų, tai tų kilometrų labai labai nedaug.
2. Pokyčiai akivaizdūs. Didžiausi pokyčiai įvyko mąstyme (perimta didelė dalis gerosios patirties iš olandų), taip pat finansavime. Jeigu viskas eisis kaip žadama, kelių metų eigoje turėsime jau bent magistralinių takų tinklą.
3. Mąstymas. Iki šiol bene kiekvienas nutiestas takas turėdavo kokių nors nesąmonių: stulpų per vidurį, nutrūkimai ties stotelėmis ar pan. Net ir dabar tiesiamuose naujuose takuose kartais pasitaiko klaidų, tik jos nebe tokios didelės. Tad kaip minėjau, jis keičiasi į gerą.
4. Labiausiai pasigendu kompleksinio požiūrio į infrastruktūrą. Gatvės asfaltuojamos kartais 2 didesnio pločio nei reikia (kai remontuojama gatvė, ne naujai tiesiama). Po to pamatom, kad netelpa normalus dviračių takas.
5. Lyg ir taip. Naujuose takuose - tikrai taip. Labiausiai čia padeda raudona asfalto spalva, punktyrinis eismo krypčių atskyrimas ir fizinis atskyrimas nuo pėsčiųjų.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Citata iš straipsnio:
Pavyzdžiui – nauja Santaros gatvė. Vienoje pusėje beveik visą šaligatvį užima dviračių takas, nors ten dviračių eismo labai mažai. Plytelėmis klotoje pėsčiųjų dalyje – sustatyti apšvietimo stulpai. Savivaldybės nuomone ten yra „techninis šaligatvis“, kuriame pėsčiųjų išvis neturėtų būti. Rezultatas – pėstieji naudojasi dviračių taku.
Ne kartą kėliau klausimą - ar dviratininkams aplenkiant žmogų kyla daug komplikacijų ir kuo tai skiriasi nuo kito dviratininko lenkimo?
Pokyčiams reikia laiko, turi praeiti ne vieni metai, kad žmonės įsisąmonintų 3 kelių tipus, turėkit jūs kantrybės, tie, kurie su dviem ratais.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Iš patirties - pėstysis mažiau nuspėjamas, mažiau atsargus, o lenkimas pavojingesnis dėl didesnio greičių skirtumo.Parašė Kitas Rodyti pranešimąCitata iš straipsnio:
Pavyzdžiui – nauja Santaros gatvė. Vienoje pusėje beveik visą šaligatvį užima dviračių takas, nors ten dviračių eismo labai mažai. Plytelėmis klotoje pėsčiųjų dalyje – sustatyti apšvietimo stulpai. Savivaldybės nuomone ten yra „techninis šaligatvis“, kuriame pėsčiųjų išvis neturėtų būti. Rezultatas – pėstieji naudojasi dviračių taku.
Ne kartą kėliau klausimą - ar dviratininkams aplenkiant žmogų kyla daug komplikacijų ir kuo tai skiriasi nuo kito dviratininko lenkimo?
Pokyčiams reikia laiko, turi praeiti ne vieni metai, kad žmonės įsisąmonintų 3 kelių tipus, turėkit jūs kantrybės, tie, kurie su dviem ratais.If a lion could speak, we could not understand him.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pėsčiojo manevringumas kitoks. Dviratis nelabai gali staigiai pasisukti 90 laipsnių kampu ir neštis į šoną, staigiai sustoti. Be to, iš kito dviratininko galima tikėtis, kad jis žino dviračio manevringumą ir atitinkamai elgsis. O pėstieji neretai vertina dviratį kaip statinį objektą.Parašė Kitas Rodyti pranešimąNe kartą kėliau klausimą - ar dviratininkams aplenkiant žmogų kyla daug komplikacijų ir kuo tai skiriasi nuo kito dviratininko lenkimo?
Taip. Bet net dabar kuriama infrastruktūra toliau skatina žmones lipti ant dvirtakių. Tas "turi praeiti ne vieni metai" toliau sėkmingai tolinamas. Gaila.Parašė Kitas Rodyti pranešimąPokyčiams reikia laiko, turi praeiti ne vieni metai, kad žmonės įsisąmonintų 3 kelių tipus, turėkit jūs kantrybės, tie, kurie su dviem ratais.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Lazdynuose Architektų gatvėje turbūt didžiausi darbai, taip pat krapštosi Laisvės pr. ir prie Gariūnų tilto link miesto abiejose pusėse. Žinau tik tiek.Parašė John Rodyti pranešimąKokie takai dabar statomi ar kątik pastatyti (neskaitant Santaros g.)? Šiaip norėtųsi prasivesti ekskursiją.
Įdomu kada gi jau prasidės Neries krantinėse, nuo Upės g. iki Ozo g., Žalgirio ir Rinktinių g, nuo Pilaitės iki Konstitucijos pr. dviračių takų darbai?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Žvėryne palei Nerį nuo Verslo trikampio iki pėsčiųjų tilto. Antakalnyje nuo Šilto tilto aukštyn palei upę iki ligoninės.Parašė John Rodyti pranešimąKokie takai dabar statomi ar kątik pastatyti (neskaitant Santaros g.)? Šiaip norėtųsi prasivesti ekskursiją.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Parašė John Rodyti pranešimąKokie takai dabar statomi ar kątik pastatyti (neskaitant Santaros g.)? Šiaip norėtųsi prasivesti ekskursiją.
Saulėtekio al. dviejų eismo juostų "magistralė"
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
/\ Jei nieko prieš, tavo foto pasinaudosiu komentarui parašyt į Cycle4Vilnius.
Beje, ties šia stotele bus palikta bendra erdvė. Diskusija buvo čia: https://www.facebook.com/cycle4vilni...24349371303977
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nieko prieš.Parašė Creatium Rodyti pranešimą/\ Jei nieko prieš, tavo foto pasinaudosiu komentarui parašyt į Cycle4Vilnius.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pradėtas dviračių tako į Trakus tiesimas
Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...akus-tiesimas/ .„Grinda“ pradėjo dviračių atkarpos įrengimo darbus Trakų pusės link. 1km papildoma dviračių tako atkarpa Žarijų gatvėje atskirs transporto srautus, leis dviratininkams šia kelio taku keliauti atokiau nuo sunkiasvorių sunkvežimių ir sujungs Kirtimų gatvę su Ižos gatve. Ši atkarpa – dalis prieš bene dešimtmetį suplanuoto tarptautinio Eurovelo dviračių maršruto, jungsiančio Vilnių su Trakais...
Paryškinta dalis įdomi, nes pagal Transporto žemėlapį trasa turėtų kirst geležinkelį ir nesiekt Ižos gatvės:
Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pro Trakų Vokę turėtų eit iki Lentvario, tada RK4727 iki Trakų.Parašė senasnamas Rodyti pranešimąO kur trasa eis toliau? Eis per Lentvarį?Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
 

							
						
Comment