Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Tai tam ir daromas projektas. Jį įgyvendinus mašina turės dalinai važiuoti per dviračių taką, dalinai ant plytelėmis išklotos skiriamosios juostos. Tai bus nepatogu vairuotojams, ypač kai bus dviratininkų (nes aplenkti bus beveik neįmanoma).
    Lietuva ne Olandija, vairuotojai net visokiais šunkeliais ir kiemais mėgsta apvažinėti mažiausią kamštį, čia irgi bus toks pat chaosas.
    Flickr

    Comment


      Net neabejoju, kad jei nebus kontrolės, tai ar paprastas kelias kaip dabar, ar po projekto vairuotojai lips per galvas dviratininkams ir geriausiu atvėju signalizuos, o jei dviratininkų nepasitaikys, tai mins drąsiai 60kmh . Nėr kultūros dar pas mus, be to ta gatve dabar ir apvažiuoja kamščius visokie "svarbūs", kurie kultūra keliuose nepasižymi.

      Comment


        Parašė k0fis Rodyti pranešimą
        Net neabejoju, kad jei nebus kontrolės, tai ar paprastas kelias kaip dabar, ar po projekto vairuotojai lips per galvas dviratininkams ir geriausiu atvėju signalizuos, o jei dviratininkų nepasitaikys, tai mins drąsiai 60kmh . Nėr kultūros dar pas mus, be to ta gatve dabar ir apvažiuoja kamščius visokie "svarbūs", kurie kultūra keliuose nepasižymi.
        Kultūra atsiras ir tokios techninės priemonės tik padės jai atsirasti. Siauroj juostoj nelabai pavažiuosi 60 km/h, juolab, kad siūloma palikti kalnelius.

        Comment


          Parašė vėkas Rodyti pranešimą
          Kultūra atsiras ir tokios techninės priemonės tik padės jai atsirasti. Siauroj juostoj nelabai pavažiuosi 60 km/h, juolab, kad siūloma palikti kalnelius.
          Tikėkimes taip ir bus

          Comment


            Vienas iš pranešime nurodytų punktų:
            - išlieka gyvenamoji zona ir greitis ribojamas tiek gatvės dizainu, tiek fizinėm priemonėm - iškiliom sankryžom (patogiai pritaikytom užvažiuoti dviratininkams), kt. Tikslas - padaryti gatvę nepatogia ir nepatrauklia važiuoti automobiliu.

            Comment


              Didelis klausimas dėl ženklo "Gyvenamoji zona" pastatymo pagrįstumo.

              Turėtų būti reikalavimai kur galima statyti, kur ne. Dabar sustatė ir tiek. "Gyvenamoji zona" tai režimas sudėtingas kaip pėsčiųjų perėjos, o niekur neaptarta kada galima statyti, kada ne.

              Vileišio g. yra didžiulės teritorijos, pastatai nei su vaikais, nei su gyvenamąja vieta neturinčių nieko bendro. Pvz.:
              http://vilnius21.lt/pvileisio-g8213150.html

              http://vilnius21.lt/pvileisio5-n4088.html

              Comment


                Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                Didelis klausimas dėl ženklo "Gyvenamoji zona" pastatymo pagrįstumo.

                Turėtų būti reikalavimai kur galima statyti, kur ne. Dabar sustatė ir tiek. "Gyvenamoji zona" tai režimas sudėtingas kaip pėsčiųjų perėjos, o niekur neaptarta kada galima statyti, kada ne.

                Vileišio g. yra didžiulės teritorijos, pastatai nei su vaikais, nei su gyvenamąja vieta neturinčių nieko bendro. Pvz.:
                http://vilnius21.lt/pvileisio-g8213150.html

                http://vilnius21.lt/pvileisio5-n4088.html
                Kaip suprantu po šios siūlomos rekonstrukcijos tokių klausimų nebekils - gatvės techninė konfiguracija prioritetizuos dviračių eismą.

                Comment


                  Reik tikėtis, kad neprieis iki tokių rekonstrukcijų

                  PS

                  Esu gyvenęs Antakalnyje. Ir jokios problemos dėl Vileišio gatvės nemačiau. Dviračiu/pėškom centre per tiltą, atgal į Antakalnį per Šilo tiltą.
                  Geriau eiti/važiuoti tam skirtu taku, negu nuolat spėlioti užvažiuos ar ne. Yra "Žirmūnų pusės" trasa, geriau ją privestų iki normalios, ten 10 proc. trūksta iki "puikiai".

                  Comment


                    As kazkaip pries P.Vileisio pavertima i 'dviraciu taka', kodel nepadaryt dviracio taka is upes puses saligatvio - jis bus nepertraukiamas ir niekam netrukdys.
                    Ir jo, zirmunu puses trasa yra daug daug geresne.
                    Uzdaryt tranzita per gatve irgi bishki nesamone - kiek ten teko vazinet ir dvirke ir masina, ten yra ir gamyba ir zmoniu gyvena.
                    IMHO normalus atskirtas takas saligatvi yra geriausias variantas.

                    Comment


                      Parašė VEC7OR Rodyti pranešimą
                      Uzdaryt tranzita per gatve irgi bishki nesamone - kiek ten teko vazinet ir dvirke ir masina, ten yra ir gamyba ir zmoniu gyvena.
                      Tai vat būtent ir siekiama kad gatvė nebūtų tranzitinė. O gyventojai ar į gamybines patalpas važiuojantys galės be didesnių problemų ja pravažiuot.
                      You might surprise yourself.

                      Miestai.net FB

                      Comment


                        Parašė spirit Rodyti pranešimą
                        Tai vat būtent ir siekiama kad gatvė nebūtų tranzitinė. O gyventojai ar į gamybines patalpas važiuojantys galės be didesnių problemų ja pravažiuot.
                        Manau visur gyventojai norėtų, kad jų gatvė nebūtų tranzitinė. Ir prie Antakalnio g. gyvenantys, ir Upės/Olimpiečių, ir prie Fabijoniškių ir t.t.
                        Gyventojų norai yra vienas iš rodiklių, bet ne pats svarbiausias.

                        PS

                        Sudėjus ženklą "Gyvenamoji zona" kažkas turėtų irgi matuoti, kad greitis nebūtų viršijamas dviračiais. Juokais čia. Bet tai parodo, kad bet kokia kaina ten gyvenantys imasi "akligatvio" užsitikrinimo. Dzin jiems tie dviračiai (nes Gyvenamoji zona dviračiui nieko gero), svarbu mašinų nebūtų.

                        Comment


                          Dviračių takų problemas po truputį savivaldybė/ vystytojai sprendžia - atsiranda dviračių takai ne ant šaligatvių, o išasfaltuoti raudonu asfaltu. Bet kuria naują problemą - šalia 2,5 metrų pločio dviračių takų, įrengia vos 1,5 metrų pločio šaligatvius. MMM projektas Žvėryne - 4 ofisų pastatai, kuriuose dirbs 4000-5000 darbuotojų. Šalia dar vystomas LINK, Asgard projektai, ankščiau pastatyta Baltic Hearts trijulė. Šalia šių kvartalų, šiuo metu įrengiami dviračių takai bei"puikūs" šaligatviai.

                          Pieninės g. dviračių takas galiausiai liks iš raudonų trinkelių.

                          Šiuo metu įrenginėja dviračių taką ir pėsčiųjų taką palei Saltoniškių g. Kaip suprantu, dar turės būti įrengtos iškiliosios perėjos/ pervažos.

                          Į Narbuto g. pusę:




                          Į Ukmergės g. pusę, dviračių takas pastovaus pločio, o pėsčiųjų susiaurėja bemaž dukart:


                          Palei Pieninės g. šaligatvis išvis puikus:
                          Paskutinis taisė Mindzius-LT; 2017.05.31, 12:46.

                          Comment


                            Jau raudonu asfaltu išasfaltuotas dviračių takas Saltoniškių g. nuo Pieninės g. iki Narbuto g.

                            Comment


                              Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
                              Jau raudonu asfaltu išasfaltuotas dviračių takas Saltoniškių g. nuo Pieninės g. iki Narbuto g.
                              O kur toliau važiuoti juo važiuojant į Narbuto gatvės pusę? Požemine turbūt neina pasinaudoti dviračiu?

                              Comment


                                Parašė Haiku Rodyti pranešimą

                                O kur toliau važiuoti juo važiuojant į Narbuto gatvės pusę? Požemine turbūt neina pasinaudoti dviračiu?
                                Šalia požeminės perėjos ir pasibaigia Požemine perėja nusileidi, persivedi dviratį ir važiuoji toliau

                                Palei Saltoniškių g. nuo Ukmergės g. iki Narbuto g. yra paklotas raudonas asfaltas. Vienoje vietoje, kur bus įvažiavimas į verslo centro LINK teritoriją, yra paklotos raudonos trinkelės. Taip pat, ties Pieninės g. ir Saltoniškių g. sankryža yra paklota papildomai plytelių. Borteliai atrodo nuleisti tinkamai, nėra iškilę (nemačiau kaip ties įsukimu į Panoramos parkingą). Ties sankryžomis įrengtos iškiliosios perėjos/ pervažos. Bendras vaizdas atrodo gerai, jeigu nekreipsime dėmesio į trinkeles Pieninės g. ir siaurą šaligatvį šalia. Na taip, norint galima pradėti kabinėtis: vienodas pėsčiųjų ir dviratininkų takų lygis ir t. t.

                                Nuotraukos - kitą savaitę (jei nebus spartesnių už mane.

                                Comment


                                  Vietoj R.Šimašiaus nupjautų tujų – brūzgynai, pėstieji vaikšto senu taku

                                  Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/naujiena/aktual...taku-56-822280
                                  https://www.15min.lt/naujiena/aktual...taku-56-822280

                                  Žada kad darbus pradės pirmadienį ir rudenį užbaigs.
                                  Paskutinis taisė Romas; 2017.07.07, 11:32. Priežastis: Pridėtas pavadinimas

                                  Comment


                                    Reikėtų perkelti paskutinį pranešimą į dviračių takų temą
                                    Deja, naujoje forumo platformoje tai nėra įmanoma...

                                    Comment


                                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                      Reikėtų perkelti paskutinį pranešimą į dviračių takų temą
                                      Deja, naujoje forumo platformoje tai nėra įmanoma...
                                      Ten ne tik dviračių takas, bet ir pesčiųjų taigi tinka prie Infrastuktūros temos.

                                      Comment


                                        Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
                                        Vietoj R.Šimašiaus nupjautų tujų – brūzgynai, pėstieji vaikšto senu taku

                                        Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/naujiena/aktual...taku-56-822280
                                        https://www.15min.lt/naujiena/aktual...taku-56-822280

                                        Žada kad darbus pradės pirmadienį ir rudenį užbaigs.
                                        Užvakar berods girdėjosi kaip pjovė kažkokius medžius ten. Prieš savaitę ten pats praėjau, tyla ir ramybė
                                        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                        Comment


                                          Pažadą ištesėjo: ten, kur R.Šimašius pjovė tujas, pajudėjo dviračių tako darbai



                                          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X