Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Krantinės apačioje nėra dviračių tako.
    Būtent! Ir kažkada, manau, pribręs laikas išvis nukrapštyti dviratininkus iš ten, ar bent jau kažkokiu būdu radikaliai sudrausminti. nes dėl jų ten darosi vis pavojingiau vaikščioti/bėgioti :/

    Comment


      Sunku būtų dviračius iškrapštyti iš apačios. Palei upę galima numinti nuo Žirmūnų iki Vingio parko be šviesoforų ir gatvių kirtimo. Seniau kažkiek atbaidydavo armatūra. Nežinau kokiais būdais mane atprantintų vietoj važiuoti ne palei upę, o taku viršuje.

      Dviratininkų santykis su pėsčiaisiais atskiras klausimas. Bet ta pati problema ar važiuojant dvirtakiu, ar Neries krantine... Išskyrus teisinę dalį, kad dvirtakyje teoriškai dviratininkas teisus. Bet realiai pėstiesiems tai mažai rūpi

      Comment


        Krantinės apačioje nėra dviračių tako.
        Oficialiai gal ir nėra, bet realiai tai yra .
        Krantinėje juosta arčiau upės išskirta kitokiomis plytelėmis. Kokiu tikslu? Būtų normaliai sužymėta, tilptų visi. Dabar tai judresnėse vietose dviratininkiai vingiuoja tarp žmonių.

        Comment


          Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
          Oficialiai gal ir nėra, bet realiai tai yra .
          Krantinėje juosta arčiau upės išskirta kitokiomis plytelėmis. Kokiu tikslu? Būtų normaliai sužymėta, tilptų visi. Dabar tai judresnėse vietose dviratininkiai vingiuoja tarp žmonių.
          Tai tiesiog skirtingos plytelės, dėl dizaino. Katedros aikštėje irgi yra skirtingų plytelių, bet jos irgi nieko nereiškia (apart tų raudonų, kurios žymi buvusius statinius). Juoba, kad šios plytelės neturi absoliučiai jokių asociacijų su dviračių taku.

          Važinėti nereikia drausti, bet tai nėra dviračių takas. Jis bus viršutinėje dalyje, prie kito transporto. Atsakant į tavo klausimą ar nėra perteklinis, tai tikrai nėra, nes dviračių tako apskritai nėra.

          Comment


            Tai tiesiog skirtingos plytelės, dėl dizaino.
            Man pirmą kartą važiuojant nauja krantine tai intuityviai atrodė, kad ta dalis arčiau upės skirta dviračiams. Prie upės yra netgi juosta su tokiais rumbeliais. Ką ji duoda pėstiesiems? O užvažiavus dviračiu įspėja, kad tuoj įlėksi į upę .

            Comment


              Pėstiesiems taip pat nurodo, kad tuoj įlėks į upę. Ypač kai pėstysis neregys.
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                Man pirmą kartą važiuojant nauja krantine tai intuityviai atrodė, kad ta dalis arčiau upės skirta dviračiams. Prie upės yra netgi juosta su tokiais rumbeliais. Ką ji duoda pėstiesiems? O užvažiavus dviračiu įspėja, kad tuoj įlėksi į upę .
                Na, reikėtų vadovautis ne intuicija, o kelio ženklais

                Comment


                  Nėra ant krantinės jokių kelio ženklų .

                  Comment


                    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                    Nėra ant krantinės jokių kelio ženklų .
                    Na tai ir ką tai tau sako? Jeigu būtų dviračių takas, tai būtų tą pranešantys ženklai: arba ant stulpo arba ant žemės.

                    Comment


                      Džiaugiuosi bent kad nėra ženklo su raudonai perbrauktu dviračiu . Realiai ten puikiai telpa visi, o kai bus atnaujinta krantinė ir kitoje pusėje, tai to ploto bus daugiau nei juo besinaudojančių. Ir dabar dešinėje pusėje judriau tik kai kur. Pvz., krantinė nuo Edukologijos univ. Vingio parko link gana tuštoka.

                      Comment


                        Na tai, kaip ir sakiau, nėra draudžiama važiuot. Bet tam ir tiesiamas kelias viršuje, kad ten būtų oficialiai dviračių takas, kuriuo galėtų naudotis visi, kuriems to reikia.

                        Comment


                          Šiaip, teisybės dėlei reikėtų ir dviratininkus į dvi kategorijas skirstyti - vieni yra "recreational" dviratininkai, visokie oranžiniai, šeimos su vaikais, paspirtukininkus irgi galima ten pat priskirti, žodžiu visi lėtai važiuojantys, dažnai stojantys ančių pamaitint ar pasifotografuot ir pan. Tokie krantinėje netrukdo ir netgi, sakyčiau, turėtų ten važiuoti. Kita kategorija yra savo spalvotom timpom apstempę "sportininkai", kuriems neduok dieve, pėdos kraštu užminsi ant šventojo dviračių tako. Va dėl šitų bepročių ir reikalingi atskiri, aiškiai sužymėti dviračių takai. Ir net ne dėl jų gerovės, o dėl pėsčiųjų, kuriems anie labiausiai mėgsta knist smegenis.

                          Comment


                            Pėstieji, einantys dviračių tako viduriu (ypač kai šalia yra šaligatvis) ar greta vienas kito ir taip užtverdami visą taką, irgi yra atskira kategorija . Bet orai vėsta, pėstieji galės labiau atsipalaiduoti ir nesidairyti vaikščiodami dviračių takais .

                            Comment


                              Pašilaičiuose:















                              Comment


                                Parašė Valiukas Rodyti pranešimą
                                Šiaip, teisybės dėlei reikėtų ir dviratininkus į dvi kategorijas skirstyti - vieni yra "recreational" dviratininkai, visokie oranžiniai, šeimos su vaikais, paspirtukininkus irgi galima ten pat priskirti, žodžiu visi lėtai važiuojantys, dažnai stojantys ančių pamaitint ar pasifotografuot ir pan. Tokie krantinėje netrukdo ir netgi, sakyčiau, turėtų ten važiuoti. Kita kategorija yra savo spalvotom timpom apstempę "sportininkai", kuriems neduok dieve, pėdos kraštu užminsi ant šventojo dviračių tako. Va dėl šitų bepročių ir reikalingi atskiri, aiškiai sužymėti dviračių takai. Ir net ne dėl jų gerovės, o dėl pėsčiųjų, kuriems anie labiausiai mėgsta knist smegenis.
                                Tai tu matyt būsi iš tų vairuotojų (jeigu vairuoji automobilį), kurie pamatę antį sustoja gatvės viduryje ir paleidžia vaikus per visas keturias dureles jų lesinti, nes visi kiti, dėl to savo loginius įpročius priversti keisti vairuotojai, yra ne kas kita, kaip tik bepročiai. Beprotis yra tas, kuris be priežasties blaškosi kelyje ir kitiems kelia pavojų, kaip ir beprotis yra tas, kuris urbanizuotoje zonoje nesugeba įvertinti situacijos, be abejo, kad dviračių takas nėra sportinė trasa. Šioje vietoje turi būti harmonija ir disciplina. Nori ančių šerti - pasitrauk nuo tako ir blaškydamasis nekelk pavojaus nei sau, nei kitiems.

                                Comment


                                  Andrius Jakučiūnas: Kokios dviračių infrastruktūros mums reikia

                                  Duoda pylos dviračių takų projektuotojams (dviračių takai labiau atlieka rekreacinę, o ne susisiekimo funkciją, nes važiuoti iš A į B jais nėra patogu).
                                  Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/naujiena/aktual...kia-500-861186

                                  Comment


                                    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                    Andrius Jakučiūnas: Kokios dviračių infrastruktūros mums reikia

                                    Duoda pylos dviračių takų projektuotojams (dviračių takai labiau atlieka rekreacinę, o ne susisiekimo funkciją, nes važiuoti iš A į B jais nėra patogu).
                                    Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/naujiena/aktual...kia-500-861186
                                    Kitaip ir negali būti, arba gali, tik bus analogiškas atvejis kaip dabar padarė dviračių juostą važiuojamojoje dalyje Islandijos gatvėje. Ir taip buvusi siaura gatvė padalinta per pusę, dviračių takas
                                    atskirtas stulpeliais. Gerai tai ar blogai - sunku spręsti, jeigu ne viena kuriozinė situacija, iliustravusi košmarišką atvejį Vilniaus gatvėje, kur maža dalis kelio taip pat yra padalinta ir stulpeliais atskirtas dviračių takas. O situacija tokia: Liejyklos gatve atvažiavęs turistinis autobusas, bandė įsukti į Vilniaus gatvę. Bandymas truko apie 15 min. ir nežinau kuo baigėsi, nes įsukti tokiam daiktui į tokią susiaurintą gatvelę yra didelis iššūkis. Įsivaizduokite kokios susidarė spūstis per tą manevravimo laiką. Išvada paprasta, kad norint turėti pilnavertę dviračių infrastruktūrą, reikės atimti dalį kelio, dalį ir taip siaurų ar nepatogių šaligatvių. Vokiečių gatvėje pėsčiųjų sąskaita atskirtas dviračių takas. Kaip žinia, ten yra labai dideli pėsčiųjų srautai, tad nei dviratininkai, nei pestieji ten neįsitenka. Analogiška situacija kaip Nidoje, kas būna, tas žino.
                                    Paskutinis taisė Robyla; 2017.10.04, 08:39.

                                    Comment


                                      Na, galiu pasakyti, kad Londonas, su savo nepalyginamai didesniais tiek pėsčiųjų, tiek automobilių srautais sugebėjo per maždaug 10 metų sukurti tikrai gerą infrastruktūrą dviračiams. Aš 26 km iš savo priemestinio kaimo į Londono centrą nuvažiuodavau per 50minučių, su automobiliu važiuočiau turbūt 1,5 valandos. Tiesa, kad išvystyti tokią dviračių infrastruktūrą buvo mesti dideli resursai ir piniginės lėšos.

                                      Manau ir Vilnius, tikrai galėtų tapti patraukliu dviratininkams miestu, tuo labiau kad atstumai yra idealūs važinėjimui dviračiu.
                                      If a lion could speak, we could not understand him.

                                      Comment


                                        Parašė Robyla Rodyti pranešimą

                                        Kitaip ir negali būti, arba gali, tik bus analogiškas atvejis kaip dabar padarė dviračių juostą važiuojamojoje dalyje Islandijos gatvėje. Ir taip buvusi siaura gatvė padalinta per pusę, dviračių takas
                                        atskirtas stulpeliais. Gerai tai ar blogai - sunku spręsti, jeigu ne viena kuriozinė situacija, iliustravusi košmarišką atvejį Vilniaus gatvėje, kur maža dalis kelio taip pat yra padalinta ir stulpeliais atskirtas dviračių takas. O situacija tokia: Liejyklos gatve atvažiavęs turistinis autobusas, bandė įsukti į Vilniaus gatvę. Bandymas truko apie 15 min. ir nežinau kuo baigėsi, nes įsukti tokiam daiktui į tokią susiaurintą gatvelę yra didelis iššūkis. Įsivaizduokite kokios susidarė spūstis per tą manevravimo laiką. Išvada paprasta, kad norint turėti pilnavertę dviračių infrastruktūrą, reikės atimti dalį kelio, dalį ir taip siaurų ar nepatogių šaligatvių. Vokiečių gatvėje pėsčiųjų sąskaita atskirtas dviračių takas. Kaip žinia, ten yra labai dideli pėsčiųjų srautai, tad nei dviratininkai, nei pestieji ten neįsitenka. Analogiška situacija kaip Nidoje, kas būna, tas žino.
                                        Senamiestis mažiausia problema, ten dviračių takų apskritai nereikia, užtektų uždėti prie įvažiavimų ženklus gyvenamoji zona ir tranzitinį eismą visiškai panaikinti (tą pačią Islandijos g. jau buvo siūlyta padaryti akligatviu, tą patį reiktų padaryti ir visur kitur, kad nebūtų galima skersai senamiesčio važinėti). Problema ta, kad apskritai trūksta takų, dabar tiesiami tie nauji rožiniai geri, bet tiesiami tik trumpose nesujungtose atkarpose. Miestas nėra tankus ir vietos takams tikrai sočiai nesiaurinant nei gatvių, nei šaligatvių.
                                        Paskutinis taisė Lettered; 2017.10.04, 08:56.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Senamiestyje išvis per daug automobilių. Dažnas nori savo džipą būtinai privairuoti prie pat durų. Bet senamiestis dviračiams nėra didžiausia problema - trūksta patogesnio susisiekimo tarp miegamųjų rajonų ir senamiesčio/centro.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X