Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Aš irgi lyg neįžeidžiau. Profesoriaus titulas labai gerbiamas.

    Paminėtos kliūtys yra iš oro ištrauktos, nes nematėt siūlomo projekto (aš irgi nemačiau, matyt dar rengiamas). Bet sprendimų yra labai daug. Vienas jų - tako atitraukimas sudarant 90 laipsnių kampą ir taip užtikrinant vairuotojų puikų matomumą ir kartu suteikiant pirmenybę dviratininkams. Niekas jokių barjerų nestatys ir nulipti nuo dviračio tikrai nelieps. O kaip dabar netraiškomi pėstieji, nebus traiškomi ir dviratininkai.

    Šiaip faktas, kad tamsta nepateikia savo trasos varianto tik parodo, kad to kito varianto nelabai ir yra.
    Profesorius berods tik vienas čia - Al1 (jis pats sakė daktarą turi). Daktaras yra mokslinis, profesorius pedagoginis laipsnis. Bet kas antras daktaras profesoriumi tampa
    Beje, lojimas ten buvo.

    Barjerus ne aš sugalvojau - jie atsirado prie europinių žiedų.

    Comment


      Parašė mantasm Rodyti pranešimą
      Jei reikia į Konstitucijos prospektą - patogiau nusileisti iki pat sankryžos su GV ir ten per šviesoforą pervažiuoti link Lvovo gatvės. Patogiau nei pro Panoramą ir tada per Pedagoginio žiedą.
      čia galima antrą Vytis vs. kalnelis lukiškėse diskusiją skelt - nei velnio ne patogiau! visada renkuosi Miglos kalnelį/Pieninės/Pedagoginį.
      palei Ukmergės g. nuo/į kalną tai stačiai vėžys, o ne važiavimas, jei dujokaukės nenešioji.

      Comment


        Parašė keleivis13 Rodyti pranešimą

        čia galima antrą Vytis vs. kalnelis lukiškėse diskusiją skelt - nei velnio ne patogiau! visada renkuosi Miglos kalnelį/Pieninės/Pedagoginį.
        palei Ukmergės g. nuo/į kalną tai stačiai vėžys, o ne važiavimas, jei dujokaukės nenešioji.
        Ačiū už nuomonę.
        Gal sustabdysime nesąmonę - ataskaitose švytės nutiesti kilometrai, kuriais niekas nesinaudos.

        Comment


          Parašė keleivis13 Rodyti pranešimą

          čia galima antrą Vytis vs. kalnelis lukiškėse diskusiją skelt - nei velnio ne patogiau! visada renkuosi Miglos kalnelį/Pieninės/Pedagoginį.
          palei Ukmergės g. nuo/į kalną tai stačiai vėžys, o ne važiavimas, jei dujokaukės nenešioji.
          Nuo kalno praktiškai visada A juosta nuvažiuoju. Tada per šviesoforą vienareikšmiškai patogiau. Kai teko leistis per miškelį - instinktyviai pasukau per šviesoforą. Gal tavo variantas ir patogesnis jei esi taip įpratęs.

          Į kalną senai neteko važiuot, bet seniau jei mažai eismo - važiuodavau per viaduką ir šaligatviu į viršų. Jei dieną - tada geriau per šviesoforą, pro Panoramą ir per miškelį. Labai nemėgstu pedagoginio žiedo tiek per perėjas, tiek su eismu - abiem atvejais nejauku..

          Bet iš principo tai taip, dvirtakis jokiu būdu neturėtų kilti/leistis palei Ukmergės gatvę. Kas nori pasivaržyt su autobusais ir angelais sargais - A juosta laukia.. Visiems kitiems daug geriau per miškelį.

          Comment


            Labai nemėgstu pedagoginio žiedo tiek per perėjas, tiek su eismu - abiem atvejais nejauku..
            Taip, tas tiesa. Deja, baisiai bjauri vieta, kiekvienakart tenka sukast dantis. Bet viltys su mero pažadais dėl pėsčiųjų viaduko ten - mirs paskutinės..

            Bet iš principo tai taip, dvirtakis jokiu būdu neturėtų kilti/leistis palei Ukmergės gatvę. Kas nori pasivaržyt su autobusais ir angelais sargais - A juosta laukia.. Visiems kitiems daug geriau per miškelį.
            Puikiai pasakyta!

            Comment


              Per vieną naktį, (taip, visą naktį dirbo) išasfaltavo A. Telyčėno gatvę (Santariškės). Tačiau ne pagal šį projektą: http://www.vilnius.lt/index.php?1955883224 , o kažkaip vingiuotai.

              Comment


                Pažiūrėjus Telyčėno g. projektą, ten turėjo būti dviračių takas iš trinkelių. Trinkelės jau paklotos irgi ar tik pagrindai paruošti? Pabandyčiau Viešpatį Anton'ą informuot, gal įmanoma asfaltu trinkeles pakeist, jei dar ne vėlu.
                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                Comment


                  Parašė dondc Rodyti pranešimą
                  Pažiūrėjus Telyčėno g. projektą, ten turėjo būti dviračių takas iš trinkelių. Trinkelės jau paklotos irgi ar tik pagrindai paruošti? Pabandyčiau Viešpatį Anton'ą informuot, gal įmanoma asfaltu trinkeles pakeist, jei dar ne vėlu.
                  Kolkas mačiau tik asfaltą, dar nei bordiūrų, nei dviračių tako, nei šaligatvio.

                  Comment


                    Jei projektas keistas, tai gal atsisakė visai tų takų. Toliau toje gatvėje tik auto kelias ir pievos. Matyt, ateity vienu ypu šaligatvius ir / ar dvirtakius ties.
                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                    Comment


                      Kitąmet P. Vileišio gatvėje nusidrieks naujas dviračių ir pėsčiųjų takas

                      Šiemet Vilniaus savivaldybė numačiusi užbaigti net 12 km naujų dviračių takų statybos darbus, o kitiems metams suplanavusi nutiesti dar daugiau kaip 20 km. Vilniaus dviračių takų žemėlapyje atsiranda taip reikalingos pagrindinės takų jungtys, kurių iki tol trūko. Vilniaus dviračių infrastruktūros žemėlapyje netrukus atsiras naujas pėsčiųjų dviračių takas. P. Vileišio gatvė bus rekonstruota ir pritaikyta pėstiesiems, bei dviratininkams. Bus įrengtas raudono asfalto dviračių takas, pėsčiųjų šaligatviai, apšvietimas, suoliukai, sutvarkyta aplinka.
                      Ši gatvė bus sutvarkyta pagal „dviračių gatvės“ principą: važiuojamąją dalį pritaikant dviračių eismui, o transporto priemonių greitį apribojant ne tik kelio ženklais, bet ir kitomis greičio mažinimo priemonėmis.
                      P.Vileišio gatvėje bus įrengtos iškiliosios sankryžos, pėsčiųjų perėjimai, trapeciniai greičio mažinimo kalneliai, kurių kraštuose suprojektuotos 1,20 m pločio juostos be nuolydžių, siekiant užtikrinti didesnį dviratininkų eismo patogumą.
                      Gatvės važiuojamojoje dalyje, nuo Šilo tilto iki brolių Vileišių skvero, bus įrengta raudonos spalvos asfalto danga, o centre atsiras 1,00 - 1,50 m pločio užvažiuojama trinkelių dangos salelė. Vakarinėje gatvės pusėje, siekiant sudaryti sąlygas pėstiesiems eiti arčiau Neries upės, bus įrengtas 1,50-3,00 m pločio šaligatvis.
                      Rytinėje gatvės pusėje, bus įrengtas gatvės apšvietimas, o sankryžose ir pėsčiųjų perėjimų vietose suprojektuotas kryptinis apšvietimas.


                      http://www.vilnius.lt/index.php?3210054877

                      Comment


                        Taigi matome asfaltas, mašinos vizualizacijoje. Kokia dar dviračių gatvė. Projektą įdėtų.

                        Comment


                          https://www.facebook.com/cycle4vilni...92512174487698

                          Comment


                            Planavo taip, kad mašinų tranzitas pasinaikintų, dėl nepatogaus ir lėto važiavimo. Privažiavimas orientuotas tik pakrantės pastatų lankytojams.
                            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                            Comment


                              Parašė dondc Rodyti pranešimą
                              Planavo taip, kad mašinų tranzitas pasinaikintų, dėl nepatogaus ir lėto važiavimo. Privažiavimas orientuotas tik pakrantės pastatų lankytojams.
                              Manau vis tiek visi apvažinės kamčius šita gatve ir dar gana normaliai lakstys, reiktų apskritai panaikinti tranzitą uždedant plytą po Žirmūnų tiltu.
                              Flickr

                              Comment


                                Projektas yra prastas, nes nežiūrima kompleksiškai. Antakalnio gatvė ir šiuo metu yra labai užsikimšusi. Jei nebūtų - niekas nevažiuotų per 9 kalniukus Vileišio gatve 2 bėgiu. Mašinų "suvarymas" į Antakalnio gatvę lems VVT vėlavimus dėl stovėjimo kartu. Išeina, kad dėl dviračių, kurių eismas pagrinde vyksta 6 mėn. (Cyclo city ilgiau nenuomoja), kentės VVT keleiviai.

                                PS
                                Paskaičiau feisbuko nuorod. Na tai gyventojai nori. Kodėl tų namų Kalvarijų gatvėje, taro Lvovo ir turgaus neklausia ko jie nori.

                                Comment


                                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                  Projektas yra prastas, nes nežiūrima kompleksiškai. Antakalnio gatvė ir šiuo metu yra labai užsikimšusi. Jei nebūtų - niekas nevažiuotų per 9 kalniukus Vileišio gatve 2 bėgiu. Mašinų "suvarymas" į Antakalnio gatvę lems VVT vėlavimus dėl stovėjimo kartu. Išeina, kad dėl dviračių, kurių eismas pagrinde vyksta 6 mėn. (Cyclo city ilgiau nenuomoja), kentės VVT keleiviai.

                                  PS
                                  Paskaičiau feisbuko nuorod. Na tai gyventojai nori. Kodėl tų namų Kalvarijų gatvėje, taro Lvovo ir turgaus neklausia ko jie nori.
                                  Dar kartą - strategija yra sumažinti asmeninio transporto (automobilių) naudojimą. Šios strategijos rėmuose sprendimas labai tinkamas. Ką jūs kalbat - prieštarauja strategijai. Tad jei pageidaujat kompleksiškumo - kritikuokite strategiją, o ne konkretų lokalų sprendimą.


                                  Comment


                                    Parašė vėkas Rodyti pranešimą

                                    Dar kartą - strategija yra sumažinti asmeninio transporto (automobilių) naudojimą. Šios strategijos rėmuose sprendimas labai tinkamas. Ką jūs kalbat - prieštarauja strategijai. Tad jei pageidaujat kompleksiškumo - kritikuokite strategiją, o ne konkretų lokalų sprendimą.

                                    Joks čia ne strategijos įgyvendinimas. Turtingų gyventojų noras išvengti mašinų po langais ir tiek. Prisidengimui sugalvota pasinaudoti strategija.

                                    Comment


                                      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                                      Joks čia ne strategijos įgyvendinimas. Turtingų gyventojų noras išvengti mašinų po langais ir tiek. Prisidengimui sugalvota pasinaudoti strategija.
                                      Nesąmones eilinį kartą rašai ir tiek.

                                      Comment


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                        Nesąmones eilinį kartą rašai ir tiek.
                                        Strategija būtų kompleksiniai sprendimai.
                                        Pažiūrėkime kompleksiškumą:
                                        -1. Park and ride aikštelės. Yra Antakalnyje? Ne. Į Antakalnį suplūsta iš Šiaurės Rytų pusės nuo Nemenčinės, net Pabradės, Balžio, Šilėnų iki Kairėnų, Rokantiškių. Iš daug kur važiuoja autobusas per valandą. Tai jeigu atvyko su mašina, padarykit kur palikti.
                                        -2. VVT greitis. Nėra greitojo maršruto kertančio Antakalnį.
                                        -3. VVT greitis. Nėra A juostos per Antakalnį.
                                        -4 VVT kompleksiškumas. VVT ir VRAP skirtingi bilietai. Iš Nemenčinės jau neapsimoka su VT vykti. Jei Vilniui reikia darbo jėgos, nes be to nebus investicijų, ekonomikos augimo, tegu pasirūpina, kad iš metropolitan area galėtų atvykti patogiai (t.y. su vienu TERMINUOTU bilietu).
                                        -5. 4 magistraliniai dviračių takai kilometro juostoje. Žirmūnų trikampio, Žirmūnų upės, Antakalnio upės, Antaklanio gatvės. Bus įsisavintos lėšos, bet tai gal geriau vietoj 4 palikti 2, o už kitų dviejų pinigus nutiesti į Naująją Vilnią? Ar Kairėnus? Ar Šilo g.?

                                        Dabar nieko nėra.
                                        Tai aš jūsų klausiu - kur Strategijos kompleksiškumas? Kur priemonių įvairovė? Ar tik "po langais tų kas nusipelnė gyventi geriau"?

                                        Comment


                                          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                                          Strategija būtų kompleksiniai sprendimai.
                                          Pažiūrėkime kompleksiškumą:
                                          -1. Park and ride aikštelės. Yra Antakalnyje? Ne. Į Antakalnį suplūsta iš Šiaurės Rytų pusės nuo Nemenčinės, net Pabradės, Balžio, Šilėnų iki Kairėnų, Rokantiškių. Iš daug kur važiuoja autobusas per valandą. Tai jeigu atvyko su mašina, padarykit kur palikti.
                                          -2. VVT greitis. Nėra greitojo maršruto kertančio Antakalnį.
                                          -3. VVT greitis. Nėra A juostos per Antakalnį.
                                          -4 VVT kompleksiškumas. VVT ir VRAP skirtingi bilietai. Iš Nemenčinės jau neapsimoka su VT vykti. Jei Vilniui reikia darbo jėgos, nes be to nebus investicijų, ekonomikos augimo, tegu pasirūpina, kad iš metropolitan area galėtų atvykti patogiai (t.y. su vienu TERMINUOTU bilietu).
                                          -5. 4 magistraliniai dviračių takai kilometro juostoje. Žirmūnų trikampio, Žirmūnų upės, Antakalnio upės, Antaklanio gatvės. Bus įsisavintos lėšos, bet tai gal geriau vietoj 4 palikti 2, o už kitų dviejų pinigus nutiesti į Naująją Vilnią? Ar Kairėnus? Ar Šilo g.?

                                          Dabar nieko nėra.
                                          Tai aš jūsų klausiu - kur Strategijos kompleksiškumas? Kur priemonių įvairovė? Ar tik "po langais tų kas nusipelnė gyventi geriau"?
                                          Jau tik nereikia čia cherry-pickint. Pats puikiai žinai, kad Antakalnio g. bus rekonstruojama ją platinant ir įrengiant papildomą A juostą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X